..hei hei... hei.. tiiäxte?? tiiäxte mitä?
tiiäksxte?
30
498
Vastaukset
- hiekkapallo
minäkin kuulin se jo ,,, ihan kamalaa :(
..systeemi kettuilee..ein näyyyy.. wouuuuuuuuuuuuuuuuu
Älä pidä mörriä jännityksessä...
pervokki kirjoitti:
luulin että se on aika selkeeää että mitä että mitä....olvia.. sitä..
Mä luulin sun syöneen sen kurpitsan kuorineen ja vielä yhdeltä istumalta...
Menishän se olvin kanssa kreippaasti alas. :•)Mörrimöykky11 kirjoitti:
Mä luulin sun syöneen sen kurpitsan kuorineen ja vielä yhdeltä istumalta...
Menishän se olvin kanssa kreippaasti alas. :•)..salaisuuden..sain naapurilta ruuaksi säilykkeitä,,, se pirun kurpitsa on vieläkin syömättä..
pervokki kirjoitti:
..salaisuuden..sain naapurilta ruuaksi säilykkeitä,,, se pirun kurpitsa on vieläkin syömättä..
Sullahan on se kurpitsa vielä keväälläkin, jos naapurit sulle säilykkeitä jakelee...
Laita se kurpitsa lihoiksi, ennen kuin se lähtee käveleen. :•)Mörrimöykky11 kirjoitti:
Sullahan on se kurpitsa vielä keväälläkin, jos naapurit sulle säilykkeitä jakelee...
Laita se kurpitsa lihoiksi, ennen kuin se lähtee käveleen. :•)..on tarkoitus..ehkä kurpitsdanlaitto selventää myäös olvipöhnäistä päätäni..
pervokki kirjoitti:
..on tarkoitus..ehkä kurpitsdanlaitto selventää myäös olvipöhnäistä päätäni..
Täältä löytyis varmaan yleisöä katseleen sun ja kurpitsan välistä taistelua. :•)
Mörrimöykky11 kirjoitti:
Täältä löytyis varmaan yleisöä katseleen sun ja kurpitsan välistä taistelua. :•)
eioo kameraa ja en kyllä tiedä kuorinko vai halkaisenko??
pervokki kirjoitti:
eioo kameraa ja en kyllä tiedä kuorinko vai halkaisenko??
Eiku keskelta poikki ja lusikalla kaivat herkun pois puolikkaitten sisältä...
Jotenkin nyt tuntuu, ettei sulle taida maistua kurpitsa kun ton olet syöny. :•)Mörrimöykky11 kirjoitti:
Eiku keskelta poikki ja lusikalla kaivat herkun pois puolikkaitten sisältä...
Jotenkin nyt tuntuu, ettei sulle taida maistua kurpitsa kun ton olet syöny. :•)..mulla nykyään lisukkeita..meen sitä jsut ny leikkaa ja selvittää olvipöhnäistä päätäni..ai ai oi oi..
- onko sun
kännys löytäny kotiin.....
..ei.. yritrin juoda unohtaakseni mut joku muistutti..yää.. no ei hätää käytetty känny oli..ihan varmuuden vuoksi niiku aina.. vinks..
kuha juopottelen............!!!!!!
pervokki kirjoitti:
..sieki repsahdit vaikka oot sinisen planeetan kuningatar..
kunkkuuuuuuuuu..nyyyyyyyyyyyyyhhhh...olvi on hyvää...nam.....
BBrunetti kirjoitti:
kunkkuuuuuuuuu..nyyyyyyyyyyyyyhhhh...olvi on hyvää...nam.....
..taas näky.. hmm jos ilman kunkkuu njiin hae pikkupervokki ufollas planeetalles.. tekee tacotorotortilloja kera chilin.. sisäsiisti.. ei yrjöile eikä kuseskele nurkkii..
pervokki kirjoitti:
..taas näky.. hmm jos ilman kunkkuu njiin hae pikkupervokki ufollas planeetalles.. tekee tacotorotortilloja kera chilin.. sisäsiisti.. ei yrjöile eikä kuseskele nurkkii..
alma tulee ja hakee mut huomenna vasta..tänään mä juopottelen..;)))))
almajavaihtovaatteet kirjoitti:
alma tulee ja hakee mut huomenna vasta..tänään mä juopottelen..;)))))
..oot nähnyt vain puoliparempipuoleni.. no hae huomenna..suurinpiirtein tiedät missä pervokki asuu-.. laita ufo liikkeelle.. tahdistin löytää navigoinnillaan niin vink vink,..viikonloppuna pervokki anoo virkaa sinisen planeetan kunkusksi kuningattaren viereen.. se on tosi kuin vesi tai olvi.. ja olvin nimeen ei huijata..
pervokki kirjoitti:
..oot nähnyt vain puoliparempipuoleni.. no hae huomenna..suurinpiirtein tiedät missä pervokki asuu-.. laita ufo liikkeelle.. tahdistin löytää navigoinnillaan niin vink vink,..viikonloppuna pervokki anoo virkaa sinisen planeetan kunkusksi kuningattaren viereen.. se on tosi kuin vesi tai olvi.. ja olvin nimeen ei huijata..
tiedossa nuori könsy kunkuks...;))))) peewokkinen mussukka piristit almaa kummasti...;)))
tiedossa nuori könsy kunkuks...;))))) peewokkinen mussukka piristit almaa kummasti...;)))
..niin nuori että päässä vielä munankuori..oho miten tuon ny voi ottaa?.. joo mut oikeesti..niin sinkkuna että muutun kohta kinkuks? tuhmille tytöiöllle leikkikaluks..outoo kyllä sillä olen varsin öö.. öÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ
pervokki kirjoitti:
..niin nuori että päässä vielä munankuori..oho miten tuon ny voi ottaa?.. joo mut oikeesti..niin sinkkuna että muutun kohta kinkuks? tuhmille tytöiöllle leikkikaluks..outoo kyllä sillä olen varsin öö.. öÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ
tuuks mulle leikkikaluksi..;))))
tuuks mulle leikkikaluksi..;))))
..tietää kyllä mihin ottaa yhteyttä jos haluu ufon lähettää hakee pervokin siniselle planeetalle.. tietää hän kyllä.. voisin tuossa harjoitella kurpitsasta tehdä jottai kun on nälkä..niin se pirun kurpitsa on hallinnassani.. muuten jos viikonlopuksi lähetät ufon hakee..saattaa kurpitsa-ateriasta?? olla jäljellä vielä jotain..
pervokki kirjoitti:
..tietää kyllä mihin ottaa yhteyttä jos haluu ufon lähettää hakee pervokin siniselle planeetalle.. tietää hän kyllä.. voisin tuossa harjoitella kurpitsasta tehdä jottai kun on nälkä..niin se pirun kurpitsa on hallinnassani.. muuten jos viikonlopuksi lähetät ufon hakee..saattaa kurpitsa-ateriasta?? olla jäljellä vielä jotain..
lähtee ufo jo tänään...;))))) kohta se tulloo..olekko valmis...
lähtee ufo jo tänään...;))))) kohta se tulloo..olekko valmis...
..vai puhetta vaan??.. yhteydet toimii kyllä ja postikin toiminnassa..hän katsoo myöhemmin..selvittää päätä ja tekee itselleen ruokaa..siitä pirun kurpitsasta... muista kohta katon tuliko ufo..ai niin sitä ennen frendit ja simpsonit..
pervokki kirjoitti:
..vai puhetta vaan??.. yhteydet toimii kyllä ja postikin toiminnassa..hän katsoo myöhemmin..selvittää päätä ja tekee itselleen ruokaa..siitä pirun kurpitsasta... muista kohta katon tuliko ufo..ai niin sitä ennen frendit ja simpsonit..
pööööööööööö....... salkkarit.... alkaaaaa....
..se piti laiyttaa??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi684551Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D1004038- 523552
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul362842Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!262593Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa602522- 482419
- 391927
- 471908
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2311676