Nudismia telkkarissa

Näin parin teeveessä ja kehuivat itsetunnon kohenneen, mutta huonosti heikäläisiä on kaikesta huolimatta. Eikö kelpaa terve mieli ja ajatukset pois kropasta vai mitä se nyt onkaan?;)

No jos pitää jotain kysäistä niin mitä piilottaisit nudistilta, ne piilota mitään,mutta mitä sä pistäisit hunnun alle?

9

606

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olla

      naturisteja, ainakin omien sanojensa mukaan.

    • Een taida tohtia nudailua harrastaa, ainakaan yleisesti. Verhoiltua tulis ainakin tissit ja pepanposket. Kotona nyt tulee teppailtua suihkun tai saunan jälkeen ympäriinsä ilman verhoilua, paitsi ikkunat on silloin verhoiltu :).

      • -Maikkuliini-

        ei aina takaa hyvää näköestoa. Niin minäkin aikanaan luulin, kun vedin ohuet verhot ikkunan eteen. Kyllä sieltä vastakkaisesta ikkunasta vaan ovele vintiö tuijotteli. Näin läpi ;)


      • -Maikkuliini- kirjoitti:

        ei aina takaa hyvää näköestoa. Niin minäkin aikanaan luulin, kun vedin ohuet verhot ikkunan eteen. Kyllä sieltä vastakkaisesta ikkunasta vaan ovele vintiö tuijotteli. Näin läpi ;)

        Laitoin ikkunoihin läpinäkymättömät verhot. Edessä on rakennustyömaa ja piti varmistaa ettei miesten työt häiriinny jos täällä kekkaloin ;).
        Minä saan kyllä verhojen raosta kuikuilla sinnepäin.


      • ensimmäisenä mieleen, että jos päähän pistäisi hupun, mutta ei se pois sulje sitä mikä näkyy.
        Häpeästä ei kait sitten ole kyse, näin tulkitsin ajatukseni.Jos pitäisi vartalo näyttää, niin kyllä ehdottomasti kasvotkin, tai ei sitten kumpaakaan.
        Olisi tässä riisuuntujien motto?


      • -Maikkuliini- kirjoitti:

        ei aina takaa hyvää näköestoa. Niin minäkin aikanaan luulin, kun vedin ohuet verhot ikkunan eteen. Kyllä sieltä vastakkaisesta ikkunasta vaan ovele vintiö tuijotteli. Näin läpi ;)

        kokemus mullakin olemassa.Kyllä ne verhot peittää päiväsaikaan, mutta kun huoneeseen laitetaan valo niin kas olet suorastaan parrasvaloissa;D


      • -Maikkuliini-
        tintti.kotivintti kirjoitti:

        kokemus mullakin olemassa.Kyllä ne verhot peittää päiväsaikaan, mutta kun huoneeseen laitetaan valo niin kas olet suorastaan parrasvaloissa;D

        ne niin ovelat onkin. Olkoonpa verhot kaikkea muuta kuin tummennusverhot ,niin kyllä valopäällä oma varjokuva heijastuu verhoista. On siinä tietty oma viehätyksensä ;)


      • Suomen kultturissa

        outo käsite. Törmäsin asiaan ~25 vuotta sitten. Vuokrasin polkupyörän Münchenissa ja pitkin joenrantatietä viilettäessä "Münchner Freiheit ", osuin keskelle nuderantaa. Naisilla hatut, piikkarit käsväskyt ja siinä pariskunnat keskustelivat henkevästi keskenään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe