Vahvamieskisojen männävuosien yksi laji oli krusifiksi. Janne Virtasella taitaa edelleen olla ko. maailmanennätys, 1 min 23 sek. (?)
Se on tehty vapaana seisten, selkä kaarella.
Oon ajatellut lähteä rikkomaan tuota ennätystä, mutta mikä on tuo ennätysaika nykyään? Teen ennätyskokeen ensikesän kylätapahtumassa mutta ois kiva tietää mikä on tuo tämän päivän ennätys 12,5kg:n painoilla.
Krusifiksin maailmanennätys?
6
1094
Vastaukset
- hgjhgjhgjhg
Ei kyllä onnistu taviksilta.
- voimanostoa
takana.
Mutta eikö kukaan tiedä riittääkö 1 min 40 sek maailmanennätykseksi? - Eipä riitä ei
voimanostoa kirjoitti:
takana.
Mutta eikö kukaan tiedä riittääkö 1 min 40 sek maailmanennätykseksi?"Perusjamppakin" tekee 2 minuuttia.
Maailmanennätys on noin 5 minuuttia. - mitä vittua?
Eipä riitä ei kirjoitti:
"Perusjamppakin" tekee 2 minuuttia.
Maailmanennätys on noin 5 minuuttia.mikä vitun ennätys.
siis 12,5kilon kässärit hanskoihin ja hanskat olkapään korkeudelle sivuille ja nauris nakuttamaan vai?
vittu mä pidän 12,5 kilon kässäreitä vaikka tunnin jos joku antaa sen jälkeen pillua saatana.
noilla painoilla pidän puoli tuntia pelkästä suihin otosta.
säälittäviä tuloksia. - Ohhoh-mies
mitä vittua? kirjoitti:
mikä vitun ennätys.
siis 12,5kilon kässärit hanskoihin ja hanskat olkapään korkeudelle sivuille ja nauris nakuttamaan vai?
vittu mä pidän 12,5 kilon kässäreitä vaikka tunnin jos joku antaa sen jälkeen pillua saatana.
noilla painoilla pidän puoli tuntia pelkästä suihin otosta.
säälittäviä tuloksia.Et ole tainnut pillua saada aivan hiljakkoin -et koskaan?
- Anonyymi
21 sek.menee..
(normi jamppa )..tässä oon testannut ja on videolla yht.25 kg..ja 25 kg llä 55 sek..etupito oli
T..Oulun pässi ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.495161- 783556
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3212148Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651875Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151719Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531316Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951270- 701222
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331187Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2871161