..kesä rakas katoaa..syys auringonsäteet pilviin patoaa..
reippaasti siis tokata pittää..minäkin vaihdoin kirkkasiin just ja mootori käy RYYYnnn RYYNn!!!.. ei oo pelottta paranormaalista kylmiöstä.. bensa ei pakastu..
kesä rakas katoaa
63
754
Vastaukset
Mites kävi kurpitsan kanssa, pyöriikö vielä nurkissa? :•)
pervokki kirjoitti:
..siellä se röhnöttää ja hiljalleen nahistuu..
ennen kuin se lähtee kävelemään...
Mörrimöykky11 kirjoitti:
ennen kuin se lähtee kävelemään...
..itseäni niskasta kii ja pistän sen veitsen alle ja keitän sen pirun sopan ny kun on ainekset ja vain pikusen saunalahtee päässä..
pervokki kirjoitti:
..itseäni niskasta kii ja pistän sen veitsen alle ja keitän sen pirun sopan ny kun on ainekset ja vain pikusen saunalahtee päässä..
se kurptsa mikroon ja kato, mitä siitä tulee. :•)
Mörrimöykky11 kirjoitti:
se kurptsa mikroon ja kato, mitä siitä tulee. :•)
..ei oo mikrooo.. mä kuorin sen suolestan sen ja paloittelen..
pervokki kirjoitti:
..ei oo mikrooo.. mä kuorin sen suolestan sen ja paloittelen..
ne kurpitsan siemenet, ja laita ne keväällä kasvamaan. Saat syyskesällä monta isoo kurpitsaa itselles. :•)
Mörrimöykky11 kirjoitti:
ne kurpitsan siemenet, ja laita ne keväällä kasvamaan. Saat syyskesällä monta isoo kurpitsaa itselles. :•)
..jooo mut ei en pistä.. mä laitan potatteja..juureksia jne.. mutta ei kurpitsoja.
- Mies_Alapitkän_Tölvältä
Lämmin kun lunta tuiskuttaa ja liinakkomme kiitää ja valkoinen on maa....
..tavallaan alkaa kaipaa jo talvituiskuja.. jos niitä vaan täällä etelässä enää olisi.. glögiä..kinkkua. lahjoja..
- kbasa
huokui juuri mieleeni viestistasi..
kiitos mielikuvaryynarista!- kbasa
pervokki kirjoitti:
..miten lie mielikuvan loin ryynärikiskasta kurvissa..
vahempikin riittaa ryynarin mieleenloihtimiseen
se on melkosen herkka asia se :-) kbasa kirjoitti:
vahempikin riittaa ryynarin mieleenloihtimiseen
se on melkosen herkka asia se :-)..herkkä tunnepitoinen asia.. varsinkin kulinaristeilla ja hyvän makkaran ystävillä..
- kbasa
pervokki kirjoitti:
..herkkä tunnepitoinen asia.. varsinkin kulinaristeilla ja hyvän makkaran ystävillä..
kun mooses sai siella vuorella ne taulut.. niin ryynareita ne oli. niin moni asia viittaa siihen. ei ne mitaan kivitauluja ollu..
kbasa kirjoitti:
kun mooses sai siella vuorella ne taulut.. niin ryynareita ne oli. niin moni asia viittaa siihen. ei ne mitaan kivitauluja ollu..
..ryynäreistä? tais olla mahtavat makkarat kädessä mooseksella aikoinaan.. se kun on vaikuttanut niin paljon.. mut olsiko ollu meetwurstiikin?..itämaista meetwyrstii?..mä meen täyttää klasin..
- kbasa
pervokki kirjoitti:
..ryynäreistä? tais olla mahtavat makkarat kädessä mooseksella aikoinaan.. se kun on vaikuttanut niin paljon.. mut olsiko ollu meetwurstiikin?..itämaista meetwyrstii?..mä meen täyttää klasin..
kaskyt kehnoni kun vatta taytty :-)
kbasa kirjoitti:
kaskyt kehnoni kun vatta taytty :-)
viis purasua yhteen ryynäriin..ja yhteensä 10 ryynäriä tekee jo 50 purasua..eiköhän joo vatta täyttyny käss eiku ryynäreistä..
- kbasa
pervokki kirjoitti:
viis purasua yhteen ryynäriin..ja yhteensä 10 ryynäriä tekee jo 50 purasua..eiköhän joo vatta täyttyny käss eiku ryynäreistä..
luulen etta hebreankielessa kivitaulu tarkottaa ryynaria.. ei oo tutkijat vaan tajunneet sita.. viela :-)
kbasa kirjoitti:
luulen etta hebreankielessa kivitaulu tarkottaa ryynaria.. ei oo tutkijat vaan tajunneet sita.. viela :-)
..ai sillai juu.ups nyt mokasin..tietysti kaks isoo ryynärrii toinene toisessa kädessä ja toinen toisessa..oikeassa oot..näin luulen mäkin..
- kbasa
pervokki kirjoitti:
..ai sillai juu.ups nyt mokasin..tietysti kaks isoo ryynärrii toinene toisessa kädessä ja toinen toisessa..oikeassa oot..näin luulen mäkin..
niista jai jamiakin sitten mista løyty sapuskaa viiden leivan kera sille populalle siella toisessa paikassa :-)
kbasa kirjoitti:
niista jai jamiakin sitten mista løyty sapuskaa viiden leivan kera sille populalle siella toisessa paikassa :-)
..en oo ihan hyvin perehtynyt näihin asioihin vaikka tämäkin ryynäritietous olisi oleellista tietää tällaselle kulinaristille ja hyvän ryynärin ysytävälle kuin pervokki..
- kbasa
pervokki kirjoitti:
..en oo ihan hyvin perehtynyt näihin asioihin vaikka tämäkin ryynäritietous olisi oleellista tietää tällaselle kulinaristille ja hyvän ryynärin ysytävälle kuin pervokki..
naita asioita.. niissa on toisinaan isoja asioita pienella tekstilla kirjattuna.. mukava lueskella kun odottaa høyrystymisen tekevan tehtavansa.
kbasa kirjoitti:
naita asioita.. niissa on toisinaan isoja asioita pienella tekstilla kirjattuna.. mukava lueskella kun odottaa høyrystymisen tekevan tehtavansa.
..olla varovainen jos on pienellä printattuu teksii.. ties mitä löytyy..
- Uuno93v
talavella ku ny jo piti kaivaa välihousut liiterin orsilta.
Hiiren ketku.. oli taas tehny kesäpesän raappahousujen toiseen punttiin.
Talakkari vois tua räpsän nii sais kiinni mokoman.. onks ne enää muuten hiiriä vai jotain
hiiruleita? Niiku oisin lukenu lehtestä että uusia nimiä annettu hilian...ne uusnimitykset..olkoot hiiruja hiirejä tai mitä tahansa.. onko uunolla muuten vaarinmökkii landella?
- Uuno93v
pervokki kirjoitti:
..ne uusnimitykset..olkoot hiiruja hiirejä tai mitä tahansa.. onko uunolla muuten vaarinmökkii landella?
järsii noi juttujuuret tuolta "näytä 1 viesti kerrallaan" motesta.
Aattele ny, myyräki on ny kontiainen.. ei oo kivaa. Kas ku ei sontiainen. Semmonenki kyllä on jo.
On mulla pieni mökki.. mut mä en enää muista missä päin se mahto olla. Uuno93v kirjoitti:
järsii noi juttujuuret tuolta "näytä 1 viesti kerrallaan" motesta.
Aattele ny, myyräki on ny kontiainen.. ei oo kivaa. Kas ku ei sontiainen. Semmonenki kyllä on jo.
On mulla pieni mökki.. mut mä en enää muista missä päin se mahto olla...maamyyrä vai maamäyräö mutta eise oikea myyrä ollu ei sukua niin piti vaihtaa kontiaiseks.. sontiainen on vähän niiku sikarikääriäinen.. semmone kiiltävä koppa selässä.. et tiedä missä mökkis?--ota uuno nyt selvää..
- Uuno93v
pervokki kirjoitti:
..maamyyrä vai maamäyräö mutta eise oikea myyrä ollu ei sukua niin piti vaihtaa kontiaiseks.. sontiainen on vähän niiku sikarikääriäinen.. semmone kiiltävä koppa selässä.. et tiedä missä mökkis?--ota uuno nyt selvää..
Maamäyräköhä möyrästää öisin tua vanhainkotin pernamaalla? Mun ja Ainan vaivalla istutetut Timot katoo otuksen karvaseen suuhun varsi kerrallaan.
Ei sen mökin nii väliä.. täälähän mun koti on.
Kaikki kivat. Uuno93v kirjoitti:
Maamäyräköhä möyrästää öisin tua vanhainkotin pernamaalla? Mun ja Ainan vaivalla istutetut Timot katoo otuksen karvaseen suuhun varsi kerrallaan.
Ei sen mökin nii väliä.. täälähän mun koti on.
Kaikki kivat...ellei jopa todennäköisesti..aattelin vaan et olsisit voinu myyrä se mökin mulle..vaikka sanotaan et.. parempi myyrä maassa kuin myyrä maansa sano..jotkus joskus aikoinaan..
- Uuno93v
pervokki kirjoitti:
..ellei jopa todennäköisesti..aattelin vaan et olsisit voinu myyrä se mökin mulle..vaikka sanotaan et.. parempi myyrä maassa kuin myyrä maansa sano..jotkus joskus aikoinaan..
jos löytys se mökin siainti jostain papereista.
Sinne se jäi kallelleen ku pääsin vanhainkotille.
Punanen se oli ja pihlaja kasvo pihassa. Uuno93v kirjoitti:
jos löytys se mökin siainti jostain papereista.
Sinne se jäi kallelleen ku pääsin vanhainkotille.
Punanen se oli ja pihlaja kasvo pihassa...perisuomalaista kulttuurihistoriaa.,.
- Uuno93v
pervokki kirjoitti:
..perisuomalaista kulttuurihistoriaa.,.
jos näätte jossain punasen mökin ja pihlajapuun.
Voi nimittäin olla se mun mökki.
Jäi viä muistaakseni kalsaritki narulle kuivumaan ku lähettiin niin kiirulla.
On ainaki tuulettuneet tarpeeksi.. Uuno93v kirjoitti:
jos näätte jossain punasen mökin ja pihlajapuun.
Voi nimittäin olla se mun mökki.
Jäi viä muistaakseni kalsaritki narulle kuivumaan ku lähettiin niin kiirulla.
On ainaki tuulettuneet tarpeeksi....kiiruulla vanhainkotiin..
..katoavan viestitkin..
vapina ja krapula tuijotan huuhaan seiniääää..."
..huuhaalla seinät? etsäö taida hhuuhaan sienii katella.. reippailua ja nyt saunalahtee..tark.. skruudraiveria..
pervokki kirjoitti:
..huuhaalla seinät? etsäö taida hhuuhaan sienii katella.. reippailua ja nyt saunalahtee..tark.. skruudraiveria..
tottakai huuhaal on seinät...heheheheeeee.....
alma jatkaa taasen alkomahoolin nauttimista......almajavaihtovaatteet kirjoitti:
tottakai huuhaal on seinät...heheheheeeee.....
alma jatkaa taasen alkomahoolin nauttimista........et huuhaa on rajaton ja avoin..ihmiset luovat seinät..olla sitte väärsääs..noh kaikkee oppii.. minä ryypps otan uuden ruuvarin.. slums..
pervokki kirjoitti:
..et huuhaa on rajaton ja avoin..ihmiset luovat seinät..olla sitte väärsääs..noh kaikkee oppii.. minä ryypps otan uuden ruuvarin.. slums..
huuhaa on avoin ainaski kaikille kirjoittajille...;))) eikös se näin mene...
maistuuks kurko alma tarjooo...se on hyvää....almajavaihtovaatteet kirjoitti:
huuhaa on avoin ainaski kaikille kirjoittajille...;))) eikös se näin mene...
maistuuks kurko alma tarjooo...se on hyvää......alkon ronkeloon.. uskollisesti.. avoin on ja tuo josksu jotain muutakin..
pervokki kirjoitti:
..alkon ronkeloon.. uskollisesti.. avoin on ja tuo josksu jotain muutakin..
siwasta........ heh.....
pervokki kirjoitti:
..jumallalallallista lonkkua..
on niiiiiiiiiiiiiiiiiinnnn lähellä.....
mä mietin et meikkaanko ja lähtiskö illal baariin...vaiiii vedänkö kalsarikännit..?????almajavaihtovaatteet kirjoitti:
on niiiiiiiiiiiiiiiiiinnnn lähellä.....
mä mietin et meikkaanko ja lähtiskö illal baariin...vaiiii vedänkö kalsarikännit..?????..sitä puunas ja pesi ittensä kuntoon baari-iltaa varten ja sitten kun sieltä tuli..haisi tupakalle viinalle..kaljelle..onneks ei pahemmalle..hielle jos tuli tanssittua niin että dödö petti..harvoin..ai niin vielä pesi hampaat ja sitten maistuukin jo peelle suu.. ihan ku joku olis ollu paskantanu suuhun vaivihkaa yöllä.. joo mutta niin en tiiä..mä vedän kalsonkikännit ja alan kohat tappelee sen pirun kurpitsan kassa kun se vainoo..
pervokki kirjoitti:
..sitä puunas ja pesi ittensä kuntoon baari-iltaa varten ja sitten kun sieltä tuli..haisi tupakalle viinalle..kaljelle..onneks ei pahemmalle..hielle jos tuli tanssittua niin että dödö petti..harvoin..ai niin vielä pesi hampaat ja sitten maistuukin jo peelle suu.. ihan ku joku olis ollu paskantanu suuhun vaivihkaa yöllä.. joo mutta niin en tiiä..mä vedän kalsonkikännit ja alan kohat tappelee sen pirun kurpitsan kassa kun se vainoo..
mie tykkään...
http://www.youtube.com/watch?v=yn0CnVGWmGE&feature=related
älä tapa sitä kurpitsaa ethän...;))))almajavaihtovaatteet kirjoitti:
mie tykkään...
http://www.youtube.com/watch?v=yn0CnVGWmGE&feature=related
älä tapa sitä kurpitsaa ethän...;))))..kylmä sen ainakin syön..
kokemuksen perusteella huuhaakansa on soittanut ainakin tätä.. et huuhaa kansa varmaan kuuntelee pitkälti tällasta muzaa.. ei paha..
http://www.youtube.com/watch?v=9bZENPhn5Ps
- Alien-8
Syys saapuupi,ja sisäiset lämmikkeet on vaihdettava tehokkaimpiin;)Jääkylma kaltsu ja sidukka kuuluvan vain kesään ja terassielämään.Menneen talven lumia tälläkertaa.
Koskisen korvalääke sensijaan on tarkoitettu hyisen syksyn viimoihin,ja paukkuviin pakkasiin.Muistahan sitten jättää aamuksi ainakin neljännespullollinen "lääkkeeksi",jos ilmenee jotain päänsäryn tapaista...;)..kyllä laitoin drinkkiin.. se on muuten saunalahden viunaa..koskenkorvan vahvusta mutta halvempaa mut kyll ihan yhtä hyvää.. kyllä varmaan aamusk jää kun sitä ottaa pineninä siivuina suht sivistyneesti..siis suht..
- ex-er1
vaan sullekkin;o) Mä kanssa pitkästä aikaa aattelin pikkasen tissutella=)
ja sitte täällä on myös sellasta porukkaa jotka lähtee vaan lenkille... pärkkele.
Terve serkkulikalle;)..joo..pian tuleekin kuiva kausi..joten vielä kun voi ja kehtaa..tissutella tossutella ja tassutella kalsonkikänneissä..
- ex-er1
a-v kirjoitti:
ja sitte täällä on myös sellasta porukkaa jotka lähtee vaan lenkille... pärkkele.
Terve serkkulikalle;)vaan sullekkin ja kippis;) Älä ala vaan mua moralisoimaan, jäät toiseks, suku on pahin=0)
- ex-er1
pervokki kirjoitti:
..joo..pian tuleekin kuiva kausi..joten vielä kun voi ja kehtaa..tissutella tossutella ja tassutella kalsonkikänneissä..
alkaa mullakin kun joutuu tai siis saa olla viikonloppunakin töissä, sillon ei tissutella muuta kun vettä ja kahveeta;o)
ex-er1 kirjoitti:
vaan sullekkin ja kippis;) Älä ala vaan mua moralisoimaan, jäät toiseks, suku on pahin=0)
Kunhan mainittin... jotta kippis sitte vaan, mä oon henkessä mukana;)
Fyysillisesti poistun paikalta nyt. Moi;)ex-er1 kirjoitti:
alkaa mullakin kun joutuu tai siis saa olla viikonloppunakin töissä, sillon ei tissutella muuta kun vettä ja kahveeta;o)
..vettäkö vain.. minne jää mehut limut ja teet???
- ex-er1
a-v kirjoitti:
Kunhan mainittin... jotta kippis sitte vaan, mä oon henkessä mukana;)
Fyysillisesti poistun paikalta nyt. Moi;)serkku;o) Hyvää illan jatkoo ja viikonloppuu sulle=0)
- ex-er1
pervokki kirjoitti:
..vettäkö vain.. minne jää mehut limut ja teet???
mehuu enkä limuu ja tee ei sovi mulle joten pelkkää kivennäisvettä ja kahvii, se riittää mulle;o)
..siis movetronii.. rioooemeo ja juuliaaa..
- Cassis-Alma
se vaan menee lepäämään, niinkun karhukin talveks, tulee keväällä takas, lohduttaa meitä jonkin aikaa, mennäkseen taas levolle ;>)).
- Cassis-Alma
pervokki kirjoitti:
..menee liika aikasin talviunille..
Kesä vai karhu?
- :-((
Elokuu taas syksyn syliin
vie hiljaa varoen
kesän polttava suudelma huulillain
en tunne kylmän kosketusta lain
syystuuli puhaltaa
sen lauluun uinahtaa
http://www.youtube.com/watch?v=o8FYiEsXlok
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi634020Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783658- 423175
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192548Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222397Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa492156- 482015
- 471758
- 361700
- 301566