onko kokemuksia? Kertokaa kuinka selvisitte? Minulla tulehdusnestettä sydänpussissa jo kaksi kertaa. Väsynyt, vetämätön olo ja kipua. Tuleeko tästä ikuinen riesa? Miten pääsen kuntoon? Kardiologi sanoi että aika yleinen vaiva, ja menee ohi, mutta joillakin jopa pysyvä riesa tai uusiutuva. Olen seurannassa nyt.
Sydänpussin tulehdus
1
3441
Vastaukset
- Kohtalon toveri
minulla oli sydänpussin tulehdus. Itse en tarkalleen muista kaikkia oireita, mutta -kuumeilua oli, ja tukehtumisen tunne. Olin silloin n. 7-8 vuotias. Sydänpussiin siis oli mennyt nestettä, ja viikon tarkkailun jälkeen, oli tila jo niin kriittinen että lähettivät heti Helsinkiin. Minulta poistettiin neste laittamalla putket sydänpussiin. Jouduttiin kaksi kertaa leikkaamaan. Olin 3-4viikkoa sairaalassa.
Jälkeenpäin kun olen puhunut perheeni kanssa asiasta, niin kertoivat, että oli hengenlähtö lähellä...
Olin ensimmäisiä suomessa kuka tämän sairauden sai. En tiedä onko vieläkään selvinnyt mistä tämä johtuu...
"yleinen vaiva" p*skan v*tut.. Jouduin itse Helsinkiin asti leikkaukseen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k502224Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82922Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11904Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖23874- 68863
Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt51821Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me117816Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49749Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu9743vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22733