Mohikaani Sheriffinä estäisi jo kastekeskustelutkin palstalla.
"* Mutta jos olen sheriffi, ja joku avaa kestuleun kasteesta, siirrän sen KASTE palstalle, koska sille asialle on olemassa aivan oma palsta"
Samalla logiikalla Mohikaani joutuisi karsimaan palstalta myös Jeesuksesta, Jumalasta ja Pyhästä Hengestä keskustelemisen kun niillekin on oma palsta.
Mohikaaniko Sheriffiksi
7
241
Vastaukset
tavallaan. Mutta ei sekään vaikuttaisi toimeeni, koska en osallistuisi lainkaan hankaliin keskusteluihin.
* Kaste keskustelu KUULUU omalle lalstalleen. Nuo muut mainitsemasi kuuluu kyllä aina sinne, missä keskustellaan hengellisiä ja yleensä usknasioista. Myös kastepalstalle.- Selittelyn makua
Vai et osallistuisi hankaliin keskusteluihin!
Tuota ei kyllä uskota! Olethan aina suuna päänä rientämässä Ukkoköörin avuksi jos heillä on vaikeuksia selvitä omien rötöstensä selittelyistä! Voisitko selittää mitä tuo vastauksesi tarkoittaa kun siinä on sanat epäloogisessa järjestyksessä?
Mikä siis kuuluu milleki palstalle?
- joku vaan
joka asialle on oma paikkansa.
Minä kun olen sen verta uus näillä palstoilla, niin en vielä tiedä ketkä täällä oikeen toimivat seriffinä?
ja sulla on mimimerkki rekistöröity yli neljä kuukautta takaperin niin voin ehdottaa että pyrkisit sheriffiksi tälle palstalle kun sulla en ole huomannut edes asiattomia kirjoituksia olevan.
Pe.ku kirjoitti:
ja sulla on mimimerkki rekistöröity yli neljä kuukautta takaperin niin voin ehdottaa että pyrkisit sheriffiksi tälle palstalle kun sulla en ole huomannut edes asiattomia kirjoituksia olevan.
Kiitos kovasti luottamuksesta, mutta on se sen verta vastuullinen ja "tuulinen" homma olla seriffinä, että jätän väliin..:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791492
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431091No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall1951070Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38765- 14690
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30681Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21680- 37673
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .18610