Tuhoon tuomittu usko

Hämmästyttävää ON ihmiset luulevat kun vaan sanoo
uskon SE ON SIINÄ. Ja kun sanotaan näin ei ole SE ON
KAUHISTUS, JÄRKYTTÄVÄÄ,"miksi tuomitset".

Niin kuin minä tai joku muu JUMALAN USKON OMA olisi
TOTUUDEN TAKANA sen tosiasian takana, ETTÄ SUINKAAN EI OLE NIIN KUN ihminen sanoo, uskon, että se on sitten OK.

Ei vaan on todella TUHOON TUOMITUT USKOT ja ne ovat niitä jotka OVAT syntyneet IHMISOPIN julistuksesta.

Taas kauhistutaan, ihmisen oma liha, ihmisen oma
pyhyys, ihmisen oma vanhurskaus kun SAA KOLAUTUKSEN.
Kaikki ihmisen hienot opit suvaitsevaisuudesta
ja kaiken hyväksyvästä rakkaudesta osoitautuu
irvikuvaksi siitä mitä on JUMALAN HYVÄKSYNTÄ
JUMALAN RAKKAUS.

Oikea USKO SYNTYY VAIN JA AINOASTAAN Jeesuksen Kristuksen sanojen kautta JUURI NIIN KUIN
RAAMATUSSA SANOTAAN.

Mutta juuri tätä oikeaa uskon syntymistä tahdotaan
estää sitä vastaan taistellaan oman tekopyyhyyden
kaapuun verhoutuneena tuomalla Paavalia ja Pietaria JEESUKSEN EDELLE.

SIIS KETKÄ TÄÄLLÄ IHMISOPPIA TUOVAT OVAT NIITÄ JOTKA KARTTAVAT JEESUKSEN KRISTUKSEN SANOMAA
JA HÄNEN SANAN TUOJIAAN.

Joten jos tahdot päästä OIKEAAN USKOON karta niitä
jotka karttavat JEESUKSEN KRISTUKSEN SANOMAA
ja KÄÄNNY JUMALAN PUOLEEN ETSIMÄÄN HÄNTÄ, Hänen Totuuttaan.

Oikea USKO SAA ALKUNSA JEESUKSEN KRISTUKSEEN
USKOMISESTA JA KUULIAISUUDESTA HÄNTÄ KOHTAAN.

MUUTA TIETÄ EI OLE VAIN YKSI TIE JA SE ON JEESUS
USKO HÄNEN SANAANSA.

17

320

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesus on tie, totuus ja elämä. Ei ole muuta nimea ihmiselle annettu missä olisi pelastus kuin Jeesus.
      Ja sen minkä Paavali ja Pietari kirjoittivat sen Jeesus allekirjoittaa.

• Tämä sana on varma,

Kaikki Raammatussa on Jumalan sanaa.

1. Kor. 6:12

"Kaikki on minulle luvallista" -- mutta kaikki ei ole hyödyksi. "Kaikki on minulle luvallista" -- mutta en saa antaa minkään hallita itseäni. [1. Kor. 10:23]

1. Kor. 10:23

"Kaikki on luvallista" -- mutta kaikki ei ole hyödyksi. "Kaikki on luvallista" -- mutta kaikki ei ole rakentavaa. [1. Kor. 6:12]

1. Kor. 11:17

Näitä ohjeita antaessani minun on moitittava teitä siitä, että yhteiset kokoontumisenne ovat teille pikemmin vahingoksi kuin hyödyksi.

1. Kor. 12:7

Hän antaa Hengen ilmetä itse kussakin erityisellä tavalla, yhteiseksi hyödyksi. [1. Kor. 14:26; Ef. 4:12]

Tit. 3:8

Tämä sana on varma, ja haluan sinun tähdentävän näitä asioita, jotta ne, jotka uskovat Jumalaan, tekisivät ahkerasti hyvää. Tällainen on ihmisille hyväksi ja hyödyksi.

• Jeesus on TIE TOTUUS JA ELÄMÄ niin JUURI MUTTA EI SE AUTA SITÄ ULKOISESTI HOKEA sillä se ei JOHDATA KUIN YHÄ SYVEMMÄLLE OMASSA VANHURSKAUDESSAAN.

Juuri aloituksessa OLI YKSI TIE ON JA SE TIE ON JEESUS USKO HÄNEEN, HÄNEN SANAANSA.

Ja joka USKOO JEESUKSEN SANOMAN PELASTUKSENB TIESTÄ
        pääsee tuolle JEESUS TIELLE ja sen MYÖTÄ TOTUUTEEN JOKA ON JEESUS.

• ArmiK kirjoitti:

Jeesus on TIE TOTUUS JA ELÄMÄ niin JUURI MUTTA EI SE AUTA SITÄ ULKOISESTI HOKEA sillä se ei JOHDATA KUIN YHÄ SYVEMMÄLLE OMASSA VANHURSKAUDESSAAN.

Juuri aloituksessa OLI YKSI TIE ON JA SE TIE ON JEESUS USKO HÄNEEN, HÄNEN SANAANSA.

Jotain järkyttävää on
        nähdä "Jeesus allekirjoittaa Pietarin ja Paavalin"

MISSÄ JEESUKSEN OMAT SANAT? Jeesuksen USKOSTA
        VASTA VOI OIKEA USKON ELÄMÄ ALKAA.

Siis HUUDANKO NYT ÄLKÄÄ HOKEKO TURHIA FRAASEJA

OTTAKAA JO TODESTA SE MITÄ JEESUS SANOO vasta sitten
        voitte tulla ymmärtämään RAAMATUN MUUN SANOMAN.

PELASTUKSEN TIELLE EI PÄÄSE KUKAAN JOKA EI USKO JEESUSTA HÄNEN SANAANSA.

Jumalan luo ei päästä Pietarin EI Paavalin kautta
        VAAN JEESUKSEN KAUTTA.

TULIKO SELVÄKSI?

JOS SIIS TAHTOO SIELUNSA PELASTAA SE PELASTUSTIE
        KÄY VAIN JA AINOASTAAN JEESUKSEN KAUTTA EI MINKÄÄN MUUN KAUTTA.    

• Tämä sana on varma, kirjoitti:

Kaikki Raammatussa on Jumalan sanaa.

1. Kor. 6:12

"Kaikki on minulle luvallista" -- mutta kaikki ei ole hyödyksi. "Kaikki on minulle luvallista" -- mutta en saa antaa minkään hallita itseäni. [1. Kor. 10:23]

1. Kor. 10:23

"Kaikki on luvallista" -- mutta kaikki ei ole hyödyksi. "Kaikki on luvallista" -- mutta kaikki ei ole rakentavaa. [1. Kor. 6:12]

1. Kor. 11:17

Näitä ohjeita antaessani minun on moitittava teitä siitä, että yhteiset kokoontumisenne ovat teille pikemmin vahingoksi kuin hyödyksi.

1. Kor. 12:7

Hän antaa Hengen ilmetä itse kussakin erityisellä tavalla, yhteiseksi hyödyksi. [1. Kor. 14:26; Ef. 4:12]

Tit. 3:8

Tämä sana on varma, ja haluan sinun tähdentävän näitä asioita, jotta ne, jotka uskovat Jumalaan, tekisivät ahkerasti hyvää. Tällainen on ihmisille hyväksi ja hyödyksi.

kun sinulle ON aivan utopiaa se SAATANAKIN KÄYTTÄÄ JUURI RAAMATUN SANAA, ja näin ovat lukemattomat eri saatanan poppoot syntyneet.

Sinäkin olet jonkun poppoon oma tai sitten yksinäinen saatanan pettämä.

• Minä en vaan ymmärrä vaikuttimiasi. Toin Raamatun totuuksia, sinä vastasit pitämällä saarnaa vilpistä ja väärästä sydämen asenteesta.
        Sinun synnittömyytesi on jotain sellaista, missä ei näytä olevan hitustakaan sijaa lähimmäisen rakkaudelle, vain vihaa ja piikittelyä siitä kumpuaa.

• ArmiK kirjoitti:

Jeesus on TIE TOTUUS JA ELÄMÄ niin JUURI MUTTA EI SE AUTA SITÄ ULKOISESTI HOKEA sillä se ei JOHDATA KUIN YHÄ SYVEMMÄLLE OMASSA VANHURSKAUDESSAAN.

Onko joku sanonut että vain hoen? Sinun logiikallasi myös sinä hoet tyhjää kun tuot Raamatun Sanoja. Kovin yksipuolinen ja valheellinen kuva lähimmäisestä, valitettavasti
        Minä myös uskon että Jeesus on tie,totuus ja elämä ja sen Jeesus tietää, vaikka ihmiset mitä sanoisivat, Jeesus ei minua hylkää ei jätä. Olen Jeesuksen oma ja ivailu ja tuomitseminen minuun kohdistuu myös Jeesukseen. Tämä asia on hyvin tärkeä huomata.
        Siunausta sinulle!!

• ArmiK kirjoitti:

Jotain järkyttävää on
        nähdä "Jeesus allekirjoittaa Pietarin ja Paavalin"

MISSÄ JEESUKSEN OMAT SANAT? Jeesuksen USKOSTA
        VASTA VOI OIKEA USKON ELÄMÄ ALKAA.

Siis HUUDANKO NYT ÄLKÄÄ HOKEKO TURHIA FRAASEJA

OTTAKAA JO TODESTA SE MITÄ JEESUS SANOO vasta sitten
        voitte tulla ymmärtämään RAAMATUN MUUN SANOMAN.

PELASTUKSEN TIELLE EI PÄÄSE KUKAAN JOKA EI USKO JEESUSTA HÄNEN SANAANSA.

Jumalan luo ei päästä Pietarin EI Paavalin kautta
        VAAN JEESUKSEN KAUTTA.

TULIKO SELVÄKSI?

JOS SIIS TAHTOO SIELUNSA PELASTAA SE PELASTUSTIE
        KÄY VAIN JA AINOASTAAN JEESUKSEN KAUTTA EI MINKÄÄN MUUN KAUTTA.    

• juhani1965 kirjoitti:

ja näin muita MYÖS.

• ArmiK kirjoitti:

ja näin muita MYÖS.

Eli sinusta Raamattuun uskominen on itsensä pettämistä. No, hyvä tämä onkin todella aiheellista tietää sinun uskonkäsityksistä.
        Ilmankos julistuksesti tuntuukin niin kovin vieraalta kun Raamatun Sanasta näin ajattelet.
        Pyhä Henki minussa onkin sen jo huomannut ja sitä murehtinut.
        Jumala sinua johdattakoon näkemään Raamatun totuuden, Aamen.

• kautta

Room. 3:25

Hänet Jumala on asettanut sovitusuhriksi, hänen verensä tuo sovituksen uskossa vastaanotettavaksi. Näin Jumala on osoittanut vanhurskautensa. Pitkämielisyydessään hän jätti menneen ajan synnit rankaisematta,

2. Kor. 13:5

Tutkikaa itseänne, oletteko uskossa. Pankaa itsenne koetteelle. Ettekö huomaa, että Jeesus Kristus on teidän keskellänne*? Ellei niin ole, ette selviydy koetuksesta.

1. Tim. 2:15

Lasten synnyttäjänä hän on kuitenkin pelastuva, jos vain pysyy uskossa ja rakkaudessa ja viettää hillittyä, Jumalalle pyhitettyä elämää.

Jaak. 1:6

Mutta pyytäköön uskossa, lainkaan epäilemättä. Joka epäilee, on kuin meren aalto, jota tuuli ajaa sinne tänne.

Jaak. 2:5

Kuulkaa, rakkaat veljeni! Onhan Jumala valinnut juuri maailman silmissä köyhät olemaan uskossa rikkaat ja perimään valtakunnan, jonka Jumala on luvannut häntä rakastaville.

• piru juuri tekee, tuo Raamatun sanomaa ikäänkuin kumoamaan Jumalan Totuuden.

Jumalan Totuus ei vaan siitä muutu vaikka kuinka paljon korvasyyhyysi tuot Raamatun sanaa Jumalan Totuutta ikäänkuin peittämään, sekoittamaan hälventämään.

• Jumalan sanaa
        ArmiK kirjoitti:

piru juuri tekee, tuo Raamatun sanomaa ikäänkuin kumoamaan Jumalan Totuuden.

Jumalan Totuus ei vaan siitä muutu vaikka kuinka paljon korvasyyhyysi tuot Raamatun sanaa Jumalan Totuutta ikäänkuin peittämään, sekoittamaan hälventämään.

sää puhut paskaa.

Sillä et ymmärrä Jumalan sanaa,
        joka on Raamattu täynnä.

• sama,sanaa.

1. Kor. 10:12

Joka luulee seisovansa, katsokoon, ettei kaadu.

• et sitten pysty toteuttamaan tuota sanan kohtaa
        elämässäsi? Sillä jos sen pystyisit tekemään
        ilman vilppiä sydämessäsi SILLOIN JUMALA VOISI SILMÄSI avata eitkä enää sokeana olisi muita taluttamassa.

• Ei ole pelkästään sanomista, että uskoo Jeesukseen vaan myös hänen tahtonsa mukaan elämistä:

Sillä joka uskoo Poikaan, on ikuinen elämä, mutta joka ei TOTTELE Poikaa, se ei pääse näkemään elämää, vaan Jumalan viha pysyy hänen päällään.
      Joh. 3:36

Ja juuri tuostahan sinä puhuitkin.

• Mutta kun ihmiset on tuuditettu kuka minkäkin
        laiseen uskoon ja siinä heitä paijattu niin heille on aivan käsittämätöntä kun sanotaan ON VAIN YKSI OIKEA USKO JA SEN USKON YKSIN JUMALA VOI ANTAA.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      74
      4999
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      12
      3378
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      24
      2690
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      57
      1747
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1566
    6. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1346
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1342
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      225
      1180
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      71
      1025
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      53
      902
    Aihe