♥
tänä yönä
huikaisevan kauniin
tähtitaivaan kimallellessa
kirvellen silmänpohjissa
ymmärsin
kuinka vähän minä
olen antanut aikaani
Sinulle
kuinka paljon
meiltä puuttuu
suhteestamme
kaunista, hellää
ja lämmintä
en voi jatkuvasti
vedota kiireeseen,
asiat on laittava
tärkeysjärjestykseen
jostakin vain
on sitä aikaa
löydyttävä
aikaa Sinulle
raqkastanhan Sinua
♥
aikaa Sinulle
11
241
Vastaukset
- runo64-1
...laittelee kaikkea järjestykseen
niin rakkaus osaksi päivää häviää
velvollisuuksille esim.työlle yms
mutta sydämessä se on ykkönen aina
ja ikuisesti.
puhuttelevaa padmea!!!
hyvä mestari padme!!!- padme_amidala
..on paha olla, kun kaikki alkaa ahdistaa. Mihinkään muuhun ei riitä aikaa, kun työntekoon. Elukoita myöten kaikki muu on liian vähällä huomiolla. Yöllä kotiin palatessani koin "herätyksen" ja aloin miettiä asioiden tärkeysjärjestystä. Läheisille olen korvaamaton, työnantajalle vain tulojen lähde. Kiitos palautteestaasi : )
Mukavaa viileää syyssunnuntaita sinulle : )
Huomenia ja hienon runon olet
aamuun laittanut.
Hyvä vastakohta minun yölliselle
kiireen tohinan runolle,sillä
nyt tarkoituksenani on kirjoittaa
jo jonkin aikaa rosoisempaa
tekstiä.
Sinun runosi tuottavat mielihyvän
kokemuksia kun niitä lukee
- se on hyvän merkki Sinulta-
kaikkia tarvitaan.
Hyvää pyhä pv.Sinulle...toivon
mukaan sielläkin aurinko
paistaa kuten täälläkin.- padme_amidala
..mukava kuulla, että olet viihtynyt yöllisen runoni parissa. Huomaanpa itse nyt siihen tulleen kirjoitusvirheen yöllisen ajomatkani seurauksena. Tämä oli olevinaan minun rosoisempi teksti siitä, kun kasaa itselleen liikaa velvollisuuksia niin että rakkauden hoitaminen jää aivan liian vähälle : )
Rauhallista sunnuntainjatkoa sinulle : ) padme_amidala kirjoitti:
..mukava kuulla, että olet viihtynyt yöllisen runoni parissa. Huomaanpa itse nyt siihen tulleen kirjoitusvirheen yöllisen ajomatkani seurauksena. Tämä oli olevinaan minun rosoisempi teksti siitä, kun kasaa itselleen liikaa velvollisuuksia niin että rakkauden hoitaminen jää aivan liian vähälle : )
Rauhallista sunnuntainjatkoa sinulle : )Tervehdys...ollaan viihdytty
runojesi parissa hyvin.
Harvoin kai Sinulta oikein
rosoista tekstiä tulee,sillä
tunnut olevan kevyen mielihyvän
terapeutti- oliko paha.
Tuo rakkauden hoitaminen on
tärkeä tekijä yleiselle
hyvinvoinnille.
Kauniimpaa asiaa ei voi olla
kuin tosi rakkaus-molemminpuolin.
Aurinkoista mieltä ja tunne
pitoista hellyyden hoitoa
Sinulle ja Kiitos.
- lindalinda1
tässä runossasi viihdyn,
erityisesti ensimmäinen säe on kaunis.
Lämminhenkinen ja hellä kokonaisuus.- padme_amidala
..olen oikein mielissäni sanoistasi. Yöllä oli ihana ajella kotiin ja katsella samalla kaunista tähtitaivasta ja mietiskellä ihan rauhassa kaikkea. Mukavaa kuulla runon lukijassa herättäneitä positiivisia ajatuksia : )
Tunnelkamllista sunnuntain jatkoa sinulle : )
- *MURUKULTA*
Taito se on sekin - pysähtyä -
nähdä mille oikeesti haluaa aikansa antaa
Se yhdessäolo aika ei koskaan riitä, vaikka miten ajattelisi,,:)
Jäin miettimään,,,niinä aikoina, kun ei ole sitä
kuuluisaa aikaa,
voi viestitellä ajatuksilla kaikkea..mmmm..mukavaa - rakkaudellista
Juu nou! Pussailua ja...pussailua...;þ
Tämmöttii ny...Nyt Murun on aika mennä kuuraan pirssi..
voipi tulla 'ahaa-elämys', että tuonkos värinen se onkii..
Mukvaa aikaa tälle sunnuntaille, padme_ ! :)- padme_amidala
..sain kuulla olevani varattu ensi viikolla lauantaita myöten töiden pariin. Eipä kuulostanut mukavalta viimeviikon aherruksen jälkeen, varsinkin kun on tämänvuotiset lomat pitämättä. Jos en ala yhtään estelemään, olen kesälomalla vasta hiihtokelien aikaan.
Pussailuista mainitessasi alkoi naurattaa. Onhan niistä kiva kirjoitella ja haaveilla, mutta ei ne sanat kunnon fyysistä huulikontaktia korvaa ollenkaan *huokaus* *haaveellinen huokaus*
Mutta sentään saa siivota ihan rauhassa tuon kaatopaikkahuoneen, kun Karaoke-mestari rambo padmenpoika juhlatunnelmissaan ei raaskinut jättää laulantaa kesken. Jouduin palaamaan yksin ulkoiluttamaan hänen koiraansa, jota ei saanut viedä koirahotelliin yöksi, koska "häissä on tylsää". Pitikin uskoa ..hmpf.
Lähdevedellä pesemäni auto on vielä pysynyt puhtaana, onneksi sentään jotain siistiä. Penkkikin on jo kuivunut, se joka kastui letkulla huuhdellessani, kun takaikkuna oli jäänyt auki.
Mukavaa siivoiluhenkeä sunnuntain ratoksi sinulle ja kiitos kommentistasi : )
- tomppa2006
...kertomalla maailmassa olevan hyvin vähän ihmisiä, jotka pystyvät antamaan aikaa riittävästi rakkaalleen...
On tosi hienoa, että kirjoitit kaiken tuon runoksi. Lukija pysähtyy miettimään, miten asia omalla kohdalla oikein on. Kieltämättä omatunto soimaa täälläkin.- padme_amidala
..meillä on täällä syvälliset keskustelut meneillään "aikuisen" poikani kanssa. Vuosien vyyhti on aukeamassa pikkuhiljaa pala kerrallaan. Pakko nämäkin asiat on käydä läpi.
Iänikuiseen tapaani syytän siitäkin itseäni, että en häntäkään ole kuunnellut tarpeeksi kiireitteni takia. Mutta realistinen puoleni sanoo, että mitä kuunneltavaa on jos toinen ei puhu ja päällisin puolin näyttää kaikki olevan OK *huokaus*.
Oikein mukavaa päivänjatkoa sinulle : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1891316
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138893- 85842
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?50711Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t251612Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311590Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579- 53574
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7570