pakko liittyä helluntaiseurakuntaan pelastuakseen.
Mohkaanin mielestä on pakko ja vanhemmisto voi myös erottaa seurakunnasta.
Onko tämä mohikaanin kanta yleinenkin helluntailaisilla että vain helluntaiseurakunnan kautta pääsee kristuksen seurakuntaan ja vanhemmistolla on oikeus erottaa joku kristuksen seurakunnasta.
Joku kyselee onko
31
589
Vastaukset
- todé
tuleeko ensi yönä hallaa. Pitääkin lähteä suojaamaan daaliat, jotka kukkivat niin ihanasti.
syksyn lakaista daaliat pois...kauneutta on daalioiden jälkeenkin.
Raamatussahan muistaakseni käyyetti kikkaa jossa aurinko pysäutettiin mutta tiedän että chileläiset ei siitä riemastuisi.- todé
Pe.ku kirjoitti:
syksyn lakaista daaliat pois...kauneutta on daalioiden jälkeenkin.
Raamatussahan muistaakseni käyyetti kikkaa jossa aurinko pysäutettiin mutta tiedän että chileläiset ei siitä riemastuisi.jotta daaliat kukkivat nmahdollisimman pitkään.
Eikösse joku valtaoja ole laskeskellut, että joskus aikoinaan auringon kierrossa on ollut jotain pientä häiriötekijää? En nyt jaksa muistaa, mistä tuo tieto päähäni pälkähtänyt. todé kirjoitti:
jotta daaliat kukkivat nmahdollisimman pitkään.
Eikösse joku valtaoja ole laskeskellut, että joskus aikoinaan auringon kierrossa on ollut jotain pientä häiriötekijää? En nyt jaksa muistaa, mistä tuo tieto päähäni pälkähtänyt.Minä olen kyllä aina pitänyt enemmän niistä kukista ja kasveista jotka kasvaa luonnossa.
Niitä on vähän mutta niissä on sitä jotain.
Ite en näe kovinkaan paljon mielihyvää kukissa jotka on repäisty kodeistaan ja juuriltaan meidän kauniiseen maahan kuihtumaan.- todé
Pe.ku kirjoitti:
Minä olen kyllä aina pitänyt enemmän niistä kukista ja kasveista jotka kasvaa luonnossa.
Niitä on vähän mutta niissä on sitä jotain.
Ite en näe kovinkaan paljon mielihyvää kukissa jotka on repäisty kodeistaan ja juuriltaan meidän kauniiseen maahan kuihtumaan.niin luomua.
Minä pidän kukista, niin luonnossa, kuin puutarhassakin.
Tosin aika ei riitä niin laajaan kukkatarhaan, kuin tahtoisin. Raskaan leipätyön raatajan täytyy tyytyä vähempään, yhä vähempään. - Pak.Huu
todé kirjoitti:
jotta daaliat kukkivat nmahdollisimman pitkään.
Eikösse joku valtaoja ole laskeskellut, että joskus aikoinaan auringon kierrossa on ollut jotain pientä häiriötekijää? En nyt jaksa muistaa, mistä tuo tieto päähäni pälkähtänyt.komeimillaan, hautausmaalla on jalkapallonkokoisia syyshortensioita, kyllä ovat upeita.
- todé
Pak.Huu kirjoitti:
komeimillaan, hautausmaalla on jalkapallonkokoisia syyshortensioita, kyllä ovat upeita.
Ajelen sen stadin läpi parin vk kuluttua, jotenka pitää tsiigailla kaikki hautuumaat tarkoin.
todé kirjoitti:
niin luomua.
Minä pidän kukista, niin luonnossa, kuin puutarhassakin.
Tosin aika ei riitä niin laajaan kukkatarhaan, kuin tahtoisin. Raskaan leipätyön raatajan täytyy tyytyä vähempään, yhä vähempään.Siellä nytkin istuu hautuumaalla ihaillen ilmatteeksi jotai hortensioita.
- Pak.Huu
todé kirjoitti:
Ajelen sen stadin läpi parin vk kuluttua, jotenka pitää tsiigailla kaikki hautuumaat tarkoin.
Aadolf Ehnrotjin muistopaasien läheltä löytyy hautausmaan komeimat valkoiset hortensiat. Otin niistä kuvia tänään.
- PakHuu
Pe.ku kirjoitti:
Siellä nytkin istuu hautuumaalla ihaillen ilmatteeksi jotai hortensioita.
loistavat kuutamossa kuin hattivatit fosforissa.
- todé
Pak.Huu kirjoitti:
Aadolf Ehnrotjin muistopaasien läheltä löytyy hautausmaan komeimat valkoiset hortensiat. Otin niistä kuvia tänään.
Noiden kahden sotaisan ukkelinko haudoille pitäisi mennä? Mahtaakohan kuljettaja ees suostua tekemään mutkaa matkaa?
- Pak.Huu
todé kirjoitti:
Noiden kahden sotaisan ukkelinko haudoille pitäisi mennä? Mahtaakohan kuljettaja ees suostua tekemään mutkaa matkaa?
voit kiertää ne ja mennä suoraan hortensioiden luokse. Ajattelin vain auttaa, että löytäisit ne.
Veteraanit tässä
----------- = pääkäytävä
-
-
tässä ovat kukat
tässä lepää A.E.
täällä lepää Mannerheim
Toivottavsti tämä kartta auttaa:) Pak.Huu kirjoitti:
voit kiertää ne ja mennä suoraan hortensioiden luokse. Ajattelin vain auttaa, että löytäisit ne.
Veteraanit tässä
----------- = pääkäytävä
-
-
tässä ovat kukat
tässä lepää A.E.
täällä lepää Mannerheim
Toivottavsti tämä kartta auttaa:)Ehnsfjäärdiä ja Mannerheinta vaikka ilman heitä me joka iikka oltais vieläkin markariinirasiassa.
- todé
Pak.Huu kirjoitti:
Veteraanit tässä
----------- = pääkäytävä
-
-
tässä ovat kukat
tässä lepää A.E.
täällä lepää Mannerheim
Toivottavsti tämä kartta auttaa:)että joudun menemään Mannerheimin ja jonkun toisenkin sotasankarin hautapaashille!
ps. olen ajatellut siirtyä normaaliin elämään. Teen esimerkiksi huomenna pitkän s-kävelylenkin. Harjoittelin tänään, ja hyvin onnistui! Pilatus saa vielä odottaa. ÖITÄ! - todé
Pe.ku kirjoitti:
Ehnsfjäärdiä ja Mannerheinta vaikka ilman heitä me joka iikka oltais vieläkin markariinirasiassa.
oikeasti olla mikään sotasankari? Kunhan pullisteli toimistossaan ja teki työtä käskettyä?
- Pak.Huu
todé kirjoitti:
että joudun menemään Mannerheimin ja jonkun toisenkin sotasankarin hautapaashille!
ps. olen ajatellut siirtyä normaaliin elämään. Teen esimerkiksi huomenna pitkän s-kävelylenkin. Harjoittelin tänään, ja hyvin onnistui! Pilatus saa vielä odottaa. ÖITÄ!se on nyt mentävä! katsele vaikka koivun latvoja, kun ohitat sotaurhojen paashit. Hyvää Yötä.
Ps. Hautamaa on erittäin kaunis, voin tulla oppaaksi ja näyttää teurastaja J. kuolinnaamion hänen hautakopinsä ritilästä sisääkurkistelemalla. Se on aivan TOTTA!
- PakanainHuuto
miten saan näkyviin läppäristä you tube videot, tarviiko olla joku ohjelma imuroituna netistä.
Katselisin Saarikallen huutosaarnoja.ole läppärissäs vaikkapa Adoben flash player ysiä...sillä ne ainakin mulla näkyy.
http://www.youtube.com/results?search_query=saarikalle&search_type=&aq=f
Mutta älä sitten laita lisää juutuuppiin saarikallen pilkkaa:
http://www.kotimaa.fi/kotimaa/index.php?option=com_content&task=view&id=3304&Itemid=38
Pahus kun latasin uusimman Tulinketun ja eihän siihen käy entinen oikoluku-ohjelma ja uuttakaan ei ole tullut...tulee nääs kirjoitusvirheitä kuin Mohiksella.- todé
Meinasitko hakea uskonvahvistusta?
Saarikallen saarnoja löytyy kirkkonsa, Sana ja Ylistys, sivuiltakin (hitaasti latautuvaa tavaraa). Tosin mehevimmät opetussessiot lienevät kätketyt juutuupiin. - PakanainHuuto
Pe.ku kirjoitti:
ole läppärissäs vaikkapa Adoben flash player ysiä...sillä ne ainakin mulla näkyy.
http://www.youtube.com/results?search_query=saarikalle&search_type=&aq=f
Mutta älä sitten laita lisää juutuuppiin saarikallen pilkkaa:
http://www.kotimaa.fi/kotimaa/index.php?option=com_content&task=view&id=3304&Itemid=38
Pahus kun latasin uusimman Tulinketun ja eihän siihen käy entinen oikoluku-ohjelma ja uuttakaan ei ole tullut...tulee nääs kirjoitusvirheitä kuin Mohiksella.---> Adoben flash player ysiä, nyt näkyy!!
ja uusin Tulikettu on myös, sama täällä tulee kirjoitusvirheitä, kun ei ole oikolukusanastoa siihen. Kiitos kovasti, on näet uusi läppäri, uusi käyttöjärjestelmä Vista, tuo xp home oli paljon yksinkertaisempi käyttää. - Pak.Huuto
todé kirjoitti:
Meinasitko hakea uskonvahvistusta?
Saarikallen saarnoja löytyy kirkkonsa, Sana ja Ylistys, sivuiltakin (hitaasti latautuvaa tavaraa). Tosin mehevimmät opetussessiot lienevät kätketyt juutuupiin.niitä, kun telkkaristaan ei tule thillereitä.
* Missäshän mä niin oon sanonut, kaivele esiin, "päättelijä"!
alemmassa ketjussa jossa joku kysyy Eroelta ohjeita.
Ei Sulla sitten ole norsun muisti tai sitten kääntelet palttootasi :)
- joku vaan
Pitäisi olla joku seurakunta jonka kokousta ei Sanan mukaan saisi laiminlyödä.
Itselläni ei ole, mutta pitäisi olla.- hirvas
yksinomaan siitä, mitä se seurakunta opettaa. Jollei se pysy Jeesuksen sanassa, niin silloin se ei ole Jumalasta.
>>>kyllä pitäisi. Pitäisi olla joku seurakunta jonka kokousta ei Sanan mukaan saisi laiminlyödä.
Itselläni ei ole, mutta pitäisi olla.
>>>Joku kyselee onko pakko liittyä helluntaiseurakuntaan pelastuakseen.>Mohkaanin mielestä on pakko ja vanhemmisto voi myös erottaa seurakunnasta.Onko tämä mohikaanin kanta yleinenkin helluntailaisilla että vain helluntaiseurakunnan kautta pääsee kristuksen seurakuntaan ja vanhemmistolla on oikeus erottaa joku kristuksen seurakunnasta.
asiallinen mielipide.
Samaa olen kuullut joidenkin tuttujen sanovan jotka uskovat vaan yksikseen.- ?????
Eikös Jeesus tullut nimenomaan syntisiä pelastamaan.
VAIN epäusko erottaa ihmisen Jumalasta. Sen sijaan vaikkapa alkoholismiin voi olla monia kipeitä sisäsyntyisiä syitä. Jumalan armo ja rakkaus on pelastanut monia tästäkin synnistä. ????? kirjoitti:
Eikös Jeesus tullut nimenomaan syntisiä pelastamaan.
VAIN epäusko erottaa ihmisen Jumalasta. Sen sijaan vaikkapa alkoholismiin voi olla monia kipeitä sisäsyntyisiä syitä. Jumalan armo ja rakkaus on pelastanut monia tästäkin synnistä.>>>>Eikös Jeesus tullut nimenomaan syntisiä pelastamaan.
VAIN epäusko erottaa ihmisen Jumalasta. Sen sijaan vaikkapa alkoholismiin voi olla monia kipeitä sisäsyntyisiä syitä. Jumalan armo ja rakkaus on pelastanut monia tästäkin synnistä.
Minusta Jumala pelastaa edelleen yksilöitä, ei seurakuntia tai kirkkoja..onneksi näin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.744999Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.133388Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j242690Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571747- 471566
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346- 941342
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2271190Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711025IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra53902