600 muuta vahingoittunutta Euroopassa. Uusi saksankielinen FOCUS lehti raportoi:
Tödliche Nebenwirkungen können bei der Behandlung mit Botox auftreten.
Eine kleine Spritze, auf die viele ihre Hoffnungen setzen, um Falten mehr oder weniger erfolgreich zu bekämpfen. Behandlungen mit dem zur Faltenglättung verwendeten Bakteriengift Botulinumtoxin, kurz Botox genannt, sind populär. Nach einem Bericht des Nachrichtenmagazins "Focus" können diese aber gefährliche Nebenwirkungen haben. In seiner neuen Ausgabe berichtet das Magazin, dass der europäischen Arzneimittelbehörde EMEA bis August 2007 mehr als 600 Verdachtsberichte zu Nebenwirkungen von Botox-Injektionen vorlagen. In 28 Fällen seien die Behandelten sogar gestorben.
Otin kerran itsekin sellaisen käsittelyn, vekki silmien välillä ei hävinnyt, otsa jännittynyt, ja muutaman päivän jälkeen minun oli vaikea nostaa päätä, kun olin makuulla. Vaikutus (otsan jännitys) kesti n.2 kk. En ota enään niitä.
Botox-käsittelyistä
11
2741
Vastaukset
- ammattilaisten tekemät toim...
nimittäin itselleni on tehty ko ruiskutuksia viimeisten 7-8 vuoden aikana monella klinikalla eikä mitään sivuvaikutuksia ole tullut, tosin työn jälki on hieman vaihdellut tekijästä riippuen. Otsanhan on tarkoituskin tulla liikkumattomaksi, niin että rypyt eivät näy. Tarkoitatko todella, ettei koko pääsi liikkunut ollenkaan??? Tuntuu oudolta, sillä vaikutus kohdistetaan vain välittömästi ihon alla oleviin rypistäjälihaksiin.
- botox ja lipolyysi
erkoistunut tällaisiin, kuuluu alan kansainväliseen yhdistykseen. Siis minulla oli vaikea nostaa päätä, niska oli veltto. Mutta se vaikutus meni muutamassa päivässä pois. Ja toisen vastaajan tavalla oli myös yököttävää oloa. Siis takusti ei enään.
Sitten vuoden päästä otin lipolyysiä poskiin. N.kolmen kuukauden kuluttua oli näkyvissä tulosta, mutta nyt 8 kuukauden kuluttua on tulosta vaikeata nähdä, vaikka paino ei ole noussut.Eikä lähde se Lipolyysikään noin vain pois kehosta, kyllä on ollut isoja herneitä, joita olen yrittänyt hieroskella.Ei hyvä, sanoisin.Taitaa se lifting-leikkaus sittenkin olla ainut, mikä toimii.
- botoxia
Minulle on myös laitettu botoxia otsaan ja sitä pistettiin aika useaan kohtaan jotta saatiin otsa siliämään. Mun kohdalla kävi niin että meinasin pyörtyä kun piikit oli laitettu; en tiedä aiheuttiko ne useat pistokset jotain painetta otsaan vai johtuiko ko. aineesta, mutta olo oli koko loppupäivän tosi oksettava. Otsa silisi muutamaksi kuukaudeksi, mutta en ota uudestaan koska olo oli todella niin ellottava ja alkoi pelottaakin miksi sellainen jälkitila tuli. Ja kestokin oli vain se pari kuukautta joten hukkaan meni rahat.
- botoxihoidettu 10v
Minullekin on laitettu Botoxia melkein 10 vuotta, alkuun migreenin hoitoon mutta nykyisin laitetaan samalla ne ryppypiikitkin. Ammattini puolesta tiedän aika paljon lääkkeistä, ja on ihan hyvä muistaa, että Suomessa kuolee vuosittain 300 ihmistä tulehduskipulääkkeiden aiheuttamiin verenvuotoihin ym. sivuvaikutuksiin....ym. Botox tai oikeammin botuliinitoksiini on vain sellainen median lempilapsi, että sen käyttäminen on aina kauhea SKANDAALI. Sitä paitsi ryppyihin sitä laitetaan n. puoli ampullia kun joillekin lihastautisille laitetaan kolmekin ampullia kerralla. Mutta aina siitä jaksetaan puhua. Ja sitä paitsi kauneudenhoitoa jaksetaan aina moralisoida ja syytellä. Ihan turhaan.
- toimii aina
Mulla on laitettu nyt kahtena peräkkäisenä kesänä otsa sileäksi botox-käsittelyllä ja olen ollut molemmilla kerroilla enemmän kuin tyytyväinen. Näyttää virkeämmältä ja siloisalta. Ihmetyttää nuo pyörtymis yms. stoorit. Ei kai vain olisi jännittänyt niin paljon?
- Ryppyotsa
Kuinka kauan esim. otsan käsittelyn vaikutus kestää?
Paljonko otsaryppyyn (itselläni siis syvä vako, 2-3 cm silmien välissä) tarvitaan ja mitä maksaa?
Jos osaat antaa jotain osviittaa tähän, niin olen enemmän kuin kiitollinen. Niin ja osaatko sinä tai te muut suositella jotain hyviä ja luotettavia paikkoja Suomessa?
KIIIITOS! - siloiseksi
Ryppyotsa kirjoitti:
Kuinka kauan esim. otsan käsittelyn vaikutus kestää?
Paljonko otsaryppyyn (itselläni siis syvä vako, 2-3 cm silmien välissä) tarvitaan ja mitä maksaa?
Jos osaat antaa jotain osviittaa tähän, niin olen enemmän kuin kiitollinen. Niin ja osaatko sinä tai te muut suositella jotain hyviä ja luotettavia paikkoja Suomessa?
KIIIITOS!Otin siihen silmienväliryppyyn, ja vaikutus kesti noin 3 kk, mutta hyvänä vain 2kk. Yhdellä ruiskulla pistettiin moneen kohtaan. Hinta oli jotain 400 paikkeilla.Kallista lystiä mutta kannatti kyllä ottaa, oli freesimpi look jonkun aikaa.
- Ryppyotsa
siloiseksi kirjoitti:
Otin siihen silmienväliryppyyn, ja vaikutus kesti noin 3 kk, mutta hyvänä vain 2kk. Yhdellä ruiskulla pistettiin moneen kohtaan. Hinta oli jotain 400 paikkeilla.Kallista lystiä mutta kannatti kyllä ottaa, oli freesimpi look jonkun aikaa.
Ensinnäkin,kiitos vastauksestasi!!
Onpa todellakin kallista lystiä, jos siis vaikutus kestää pari-kolme kuukautta! Mulla on ollut jotenkin sellainen luulo, että botoxilla saa parin-kolmen VUODEN ajaksi tulosta ja että niillä hydraulihappovalmisteilla (Puragen ym.) saa aikaan lyhyemmän vaikutusajan. Ei taida enää houkuttaa... - tietoisku
Ryppyotsa kirjoitti:
Ensinnäkin,kiitos vastauksestasi!!
Onpa todellakin kallista lystiä, jos siis vaikutus kestää pari-kolme kuukautta! Mulla on ollut jotenkin sellainen luulo, että botoxilla saa parin-kolmen VUODEN ajaksi tulosta ja että niillä hydraulihappovalmisteilla (Puragen ym.) saa aikaan lyhyemmän vaikutusajan. Ei taida enää houkuttaa...Asiahan on toistepäin, hyaluronihapporuiskeet vaikuttavat pidempään kuin botoxit, ja varsinkin tuota puragenia on hehkuteltu paljon että toimisi pitkään. Kannattaa kuitenkin tiedostaa että vaikutushan on näissä ihan eri, botoxi lamauttaa yliaktiivisia lihaksia ja nuo fillerit sitten nimensä mukaisesti täyttävät juonteita.
Hyaluroniruiskeilla voi saada hyvän tuloksen noin vuodeksi mutta ainahan nämä ovat yksilöllisiä seikkoja.
Minulle sanottiin että botoxi yleensä tehoaa sen pidempään kerta kerralta koska "heikentää" lihasten ylitoimintaa jos sitä käyttää moneen kertaan. Mutta toisaalta kallistahan tuo on. - ll
tietoisku kirjoitti:
Asiahan on toistepäin, hyaluronihapporuiskeet vaikuttavat pidempään kuin botoxit, ja varsinkin tuota puragenia on hehkuteltu paljon että toimisi pitkään. Kannattaa kuitenkin tiedostaa että vaikutushan on näissä ihan eri, botoxi lamauttaa yliaktiivisia lihaksia ja nuo fillerit sitten nimensä mukaisesti täyttävät juonteita.
Hyaluroniruiskeilla voi saada hyvän tuloksen noin vuodeksi mutta ainahan nämä ovat yksilöllisiä seikkoja.
Minulle sanottiin että botoxi yleensä tehoaa sen pidempään kerta kerralta koska "heikentää" lihasten ylitoimintaa jos sitä käyttää moneen kertaan. Mutta toisaalta kallistahan tuo on.olen 22 v, eli periaatteessa en botoxia tarvitse, ihossa ei ryppyjä ja muutenkin nätti. mutta perheessämme on muilla todella syviä otsa ryppyjä ja minulla ihan pienet, niin että itse huomasin vain. No päätin tehdä asialle jotain (en siis edes halua että minulle tulee ryppyjä), ja toisen kerran jo vuoden sisään hain botoxia. täydellinen lopputulos, eli otsa ei liiku ja ne pienetkin rypyt hävisivät. Hinta 80 euroa!!! thaimaasta tietenkin =) mutta mielummin maksan 600 euron lipun thaimaaseen muutamaksi viikoksi ja siihen 80 euron botox päälle, kuin että suomessa maksaisin jopa yli 400 euroa!!! ja thaimaasta kaupan päällle vielä täydellinen rusketus!! On hyvä että haen botoxia näin ajoissa, ettei rypyt edes ehdi tulemaan. vaikka lopettaisin botoxin käytön 5 vuoden päästä, näyttäisin edelleen samalta kuin nyt, kun rypyt eivät ole ehtineet edes tulla.. perheeni on ihan kateellinen sileästä otsastani =) ja rusketuksesta =)
- Please
ll kirjoitti:
olen 22 v, eli periaatteessa en botoxia tarvitse, ihossa ei ryppyjä ja muutenkin nätti. mutta perheessämme on muilla todella syviä otsa ryppyjä ja minulla ihan pienet, niin että itse huomasin vain. No päätin tehdä asialle jotain (en siis edes halua että minulle tulee ryppyjä), ja toisen kerran jo vuoden sisään hain botoxia. täydellinen lopputulos, eli otsa ei liiku ja ne pienetkin rypyt hävisivät. Hinta 80 euroa!!! thaimaasta tietenkin =) mutta mielummin maksan 600 euron lipun thaimaaseen muutamaksi viikoksi ja siihen 80 euron botox päälle, kuin että suomessa maksaisin jopa yli 400 euroa!!! ja thaimaasta kaupan päällle vielä täydellinen rusketus!! On hyvä että haen botoxia näin ajoissa, ettei rypyt edes ehdi tulemaan. vaikka lopettaisin botoxin käytön 5 vuoden päästä, näyttäisin edelleen samalta kuin nyt, kun rypyt eivät ole ehtineet edes tulla.. perheeni on ihan kateellinen sileästä otsastani =) ja rusketuksesta =)
kyllä kerrot missä laitoit,minä nimittäin olen kysellyt monta kertaa näillä palstoilla kokemuksia ja hintoja Thaimaassa annetusta Botoxista,mutta kukaan ei kertonut yhtään mitään,tai taisi joku tietty haukkua.Mutta joka tapauksessa kiinnostaa,menen sinne kuitenkin.P.S.sattuuko se pistäminen ihan sietämättömästi?Sinua huomattavasti vanhempi olen,joten arvaat ,että kiinnostaa tuo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1082727EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291321- 981166
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas162997Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366987Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133948- 54833
- 40668
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22663Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta109625