Raamattu on pullollaan eläinrääkkäystä jossa Kristinuskon Jumalalle uhrataan valtava määrä eläimiä ja usein uhrauksen syy on maksaa synnit pois.
Kristinuskon Jumala siis vaatii maksuksi eläinuhrin siitä että antaa syntejä anteeksi.
Ihmisuhristahan kristinuskon Jumala antaa pysyvästi synnit anteeksi Raamatussa.
Jeesuskin hukuttaa 2000 sikaa ajamalla ne jyrkänteeltä järveen.
Mark.5:13 Ja hän antoi niille luvan. Niin saastaiset henget lähtivät miehestä ja menivät sikoihin. Silloin lauma, noin kaksituhatta sikaa, syöksyi jyrkännettä alas järveen; ja ne hukkuivat järveen.
Alla olevan filmin kun katsoo niin ei tee enää mieli McDonald`sin pikaruokia sillä siinä näytetään miten kristityt kiduttaa eläimiä USA:n teurastamoissa.
http://www.petatv.com/tvpopup/Prefs.asp?video=agri_long
Eläinrääkkäystä Raamatussa
8
234
Vastaukset 8
raamatun Jumalalle.
Aivan kuin pienet pojat repimässä käpäsiltä siipiä tai suurennuslasilla polttamassa muurahaisia.
Ah, tuo kuluttava helvetin tuli, miten lahkojeesuksella värähtääkin muuten niin hiljainen vehjes!- sinäkään.
Kun Raamattu sanoo Jumalan mielistyvän palavan uhrin tuoksuun, kyseessä on abstraktin asian konkretisointi niin, että yksinkertaisinkin juutalainen sen VT:n aikana tajusi. Ytimenä on tietenkin se, että Jumala on mielistynyt tottelevaisuuteen - siihen, että kansa totteli Häntä tekemällä kuten Hän käski, eli uhraamalla.
sinäkään. kirjoitti:
Kun Raamattu sanoo Jumalan mielistyvän palavan uhrin tuoksuun, kyseessä on abstraktin asian konkretisointi niin, että yksinkertaisinkin juutalainen sen VT:n aikana tajusi. Ytimenä on tietenkin se, että Jumala on mielistynyt tottelevaisuuteen - siihen, että kansa totteli Häntä tekemällä kuten Hän käski, eli uhraamalla.
joka kärysi.
Olkiukkosi rakentelusta jäi tämä palanen puuttumaan, joten vajakkia jeesatakseni autoin hiukan.
Sallinette, arvon hihut?- tilitä.
Nas.se kirjoitti:
joka kärysi.
Olkiukkosi rakentelusta jäi tämä palanen puuttumaan, joten vajakkia jeesatakseni autoin hiukan.
Sallinette, arvon hihut?Jos vajakeista puhutaan, niin vain toinen meistä on ollut psykiatrisessa hoidossa. Arvaa kumpi. Vihje: se en ole minä. Uhraus sisälsi eläimen teurastuksen ja polttouhrin . Mitään olkiukkoa en rakentele. Jos olet joskus kuullut sellaisesta asiasta kuin vertauskuvallinen kerronta, niin siitä oli kyse puhuttaessa hyvästä tuoksusta. Jos sinä mongo yrität muuta soperrella, niin selitäpä, miksi UT:n puolella rukousta verrataan suloiseen tuoksuun joka nousee Jumalan luokse. Vihje: olisiko taas vertauskuvasta kyse?
tilitä. kirjoitti:
Jos vajakeista puhutaan, niin vain toinen meistä on ollut psykiatrisessa hoidossa. Arvaa kumpi. Vihje: se en ole minä. Uhraus sisälsi eläimen teurastuksen ja polttouhrin . Mitään olkiukkoa en rakentele. Jos olet joskus kuullut sellaisesta asiasta kuin vertauskuvallinen kerronta, niin siitä oli kyse puhuttaessa hyvästä tuoksusta. Jos sinä mongo yrität muuta soperrella, niin selitäpä, miksi UT:n puolella rukousta verrataan suloiseen tuoksuun joka nousee Jumalan luokse. Vihje: olisiko taas vertauskuvasta kyse?
yrität siteerata raamatun logiikkaa kertomalla että kahdesta vajakista joka olikin vain itseasiassa minä yksin, kumpikaan ei ollut lepositeissä vaikka sivulliset sen näkivät?
- tajua!
Raamatussa ei ole kohtia, joissa Jumala käskisi tekemään tai jossa Jumalan mielen mukaiset ihmiset olisivat tehneet kiduttavia tai piinallisia tekoja eläimille. Siellä on kylllä eläinten uhraamisia, mutta ei eläinRÄÄKKÄYSTÄ, siis tarpeettoman, pitkäkestoisen kivun tuottamista.
tapahtui aina viiltämällä, että veri tuli varmasti pois lihasta, se oli tärkeää, koska verta ei saanut syödä.
* Israelilaiset eivät siis nuijineet eläimiä, niikuin monasti teurastuksessa tehdään, varsinkin koktilahtarit.
* Muistan eräänä jouluna naapurissa teurastettiin joulupossu.
Nasuparka vaan polvien väilli, ja lekalla päähän, ja sepäs ei onnistunutkaan ekalyönnillä, ja nasu kirkuen karkuun, ja sama toistui uudestaan, kunnes sitten miesporukka piteli ja viillettiin kurkku auki, Joulupossu pääsi kärsimyksistään.
* Uhriteuraat ei kokeneet mitään vastavaa, vaan kivuttomasti veri valumaan, joka ei tuota mitään kipua, uhrit vaan lakkaa olemasta.
* Jumala ei luotujaan kiduta. Turha muuta väittää.Mohikaani_27 kirjoitti:
tapahtui aina viiltämällä, että veri tuli varmasti pois lihasta, se oli tärkeää, koska verta ei saanut syödä.
* Israelilaiset eivät siis nuijineet eläimiä, niikuin monasti teurastuksessa tehdään, varsinkin koktilahtarit.
* Muistan eräänä jouluna naapurissa teurastettiin joulupossu.
Nasuparka vaan polvien väilli, ja lekalla päähän, ja sepäs ei onnistunutkaan ekalyönnillä, ja nasu kirkuen karkuun, ja sama toistui uudestaan, kunnes sitten miesporukka piteli ja viillettiin kurkku auki, Joulupossu pääsi kärsimyksistään.
* Uhriteuraat ei kokeneet mitään vastavaa, vaan kivuttomasti veri valumaan, joka ei tuota mitään kipua, uhrit vaan lakkaa olemasta.
* Jumala ei luotujaan kiduta. Turha muuta väittää.Paha on kun yrittävät tehdä meistä yhtä pahoja kun itse ovat syntiset,, he maailmassa jotka tekevät kiduttavia eläinkokeet saadaxeen mässäillä kauneudessa ja irstaudessa !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581114- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459