Uskottomuus vei miehen!

Naintiin Nainti Nain

Muistan sen kuin eilisen päivän. Syyskuussa vuonna 2000 minä 33 v mies iskin chatista 19 v lukiolais naisen jota sitten panin. Tämän jälkeen sama meno on jatkunut aina näihin päiviin asti. Eli ei kannata aloittaa pettämistä jos pelkää sen ikään kuin "jäävän päälle".

Kahdeksassa vuodessa olen pannut noin kolmeakymmentä naista! Tuntuu kaljulle varatulle miehelle riittävän vielä kysynytää!

11

1741

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sama vika rahikaisella

      Sama harrastus. Naisia (usein varattuja) pitää hoitaa hellästi ja myös kyrvällä. Kotona on niin saamaton mutta uskollinen mies. Pisto nosto ja ravistus. Lauantaina saunan jälkeen. Ei ihme, että naiset haluu vierasta.

      Tämä ei ole uskottomuuttaa vaan tilanteen vaatimaa biologisten tarpeiden tyydyttämistä.

      • moni .....

        varmaan pistäis mielellään useemminkin, mutta kun muijjat ei uskalla antaa kotona kun sitä saunapuhdasta kun toinen on niitä paneskellu jossain komerossa, ettei vaan kärähdä sille koti "vässykälle". Kuinkahan monesta saamattomasta kuoriutuisi kovastikkin aikaansaava mies kun sais vaan tietää vaimonsa puuhista. ELI juttus on TÄYTTÄ PASKAA.


    • eihän se ole

      Sehän on vain 3-4 naista/vuosi. Yritä nyt parempaa.

    • anna-kaisa-liisa

      Missä miehen aivot ovat? Siellähän ne jalkojen välissä.

    • mummomuori

      Kun niin moni mies valittaa sitä, että naiset ovat miehistyneet, niin näköjään on käynyt myös päinvastoin? Vai mitä pitäisi ajatella...

      Vuosisatoja miehet ovat perustelleet omaa johtajuuttaan etenkin henkisessä ja hengellisessä maailmassa sillä, että miehet kykenevät itsensä hillitsemiseen ja seksuaaliseen kurinalaisuuteen paremmin kuin naiset. Naista on pidetty viettiensä vietävissä ja näin ollen epäluotettavampana. Siksi naiselle on myös uskottomuudesta seurannut ankarampia rangaistuksia.

      Onko tehtävä se johtopäätös että miehet ovat rappeutuneet ja vajoneet alaspäin tässä suhteessa? Heistä on tullut omien sukupuolielintensä orjia. Ikäänkuin ne olisivat joku erillinen olento heidän ruumiissaan jonka valtaan miehen on alistuttva.

      Siis, onko miehen osa olla vain munankantoteline?

      • Mies 46

        pitkälti miehestä itsestään. Eivät kaikki miehet ole sellaisia että antaisivat viettiensä viedä itseään.
        Mutta siinä olen kyllä samaa mieltä kuin edellinenkin kirjoittaja, että kyllä miehet ovat rappeutuneet tässä suhteessa, mutta samaa voi sanoa myös naisista.
        Tuttavapiirissäni tiedän useimpia naisia jotka tilaisuuden tullen ovat pettäneet, ja vieläpä ihan kunnollista aviomiestä.
        Eiköhän se rappeutuminen koske kumpaakin sukupuolta.


      • mummomuori
        Mies 46 kirjoitti:

        pitkälti miehestä itsestään. Eivät kaikki miehet ole sellaisia että antaisivat viettiensä viedä itseään.
        Mutta siinä olen kyllä samaa mieltä kuin edellinenkin kirjoittaja, että kyllä miehet ovat rappeutuneet tässä suhteessa, mutta samaa voi sanoa myös naisista.
        Tuttavapiirissäni tiedän useimpia naisia jotka tilaisuuden tullen ovat pettäneet, ja vieläpä ihan kunnollista aviomiestä.
        Eiköhän se rappeutuminen koske kumpaakin sukupuolta.

        tiedän minäkin monta miestä jotka eivät toimi niin. Nauravat näille (keskenkasvuisille?)pikkumiehille, koska tietävät että heillä ei rahkeet riitä muuhun.

        Uusimpien tutkimusten mukaan suomalaiset ovat hyvin uskollista kansaa. Etenkin suurin osa nuorista arvostaa uskollisuutta ja moraalia yleensä. Omassa nuoruudessani oli toisin, ja luulen että 50 - 60 luvulla syntyneillä on vapaampi käsitys seksistä - ja ehkä vähän moraalitonkin?

        Tiesitkö että katollissa maissa jossa avioero on mahdottomuus, n 70 % hyväksyy vieraissa käynnit?

        Joka tapauksessa, mies joka kehuu pettämisillään ja seksiseikkailuillaan on minusta vähemmän uskottava myös työelämässä. Miten otat vakavasti miehen mielipiteet jota mulkku ohjailee? Siltä kai ne kysyvät tärkeitä päätöksiä tehdessäänkin mielipidettä! :)


      • ajatuksia minullakin
        mummomuori kirjoitti:

        tiedän minäkin monta miestä jotka eivät toimi niin. Nauravat näille (keskenkasvuisille?)pikkumiehille, koska tietävät että heillä ei rahkeet riitä muuhun.

        Uusimpien tutkimusten mukaan suomalaiset ovat hyvin uskollista kansaa. Etenkin suurin osa nuorista arvostaa uskollisuutta ja moraalia yleensä. Omassa nuoruudessani oli toisin, ja luulen että 50 - 60 luvulla syntyneillä on vapaampi käsitys seksistä - ja ehkä vähän moraalitonkin?

        Tiesitkö että katollissa maissa jossa avioero on mahdottomuus, n 70 % hyväksyy vieraissa käynnit?

        Joka tapauksessa, mies joka kehuu pettämisillään ja seksiseikkailuillaan on minusta vähemmän uskottava myös työelämässä. Miten otat vakavasti miehen mielipiteet jota mulkku ohjailee? Siltä kai ne kysyvät tärkeitä päätöksiä tehdessäänkin mielipidettä! :)

        Olen huomannut nuorista aikuisista, niin omassa perheessä kuin työpaikallakin heidän suhtautumisensa olevan tiukempaa uskottomuuden suhteen kuin meidän, jotka olemme heidän vanhempiaan.
        Häntäheikkiys vie mieheltä uskottavuutta, se on totta. sama pätee myös naisiin, jotka ovat tässä suhteessa liian vapaamielisiä.


      • Mies 46
        mummomuori kirjoitti:

        tiedän minäkin monta miestä jotka eivät toimi niin. Nauravat näille (keskenkasvuisille?)pikkumiehille, koska tietävät että heillä ei rahkeet riitä muuhun.

        Uusimpien tutkimusten mukaan suomalaiset ovat hyvin uskollista kansaa. Etenkin suurin osa nuorista arvostaa uskollisuutta ja moraalia yleensä. Omassa nuoruudessani oli toisin, ja luulen että 50 - 60 luvulla syntyneillä on vapaampi käsitys seksistä - ja ehkä vähän moraalitonkin?

        Tiesitkö että katollissa maissa jossa avioero on mahdottomuus, n 70 % hyväksyy vieraissa käynnit?

        Joka tapauksessa, mies joka kehuu pettämisillään ja seksiseikkailuillaan on minusta vähemmän uskottava myös työelämässä. Miten otat vakavasti miehen mielipiteet jota mulkku ohjailee? Siltä kai ne kysyvät tärkeitä päätöksiä tehdessäänkin mielipidettä! :)

        kuin mummomuori, että kyllä työelämässä minäkin vähemmän luotan mieheen, jolla se mulkku ohjailee asioita.
        Eihän sellaiseen ihmiseen voi missään asiassa täysin luottaa.


    • chattinainen

      Arvasin, että löydän sinut täältä kehuskelemassa olemattomilla saavutuksillasi :). Sinähän olet se vonkaaja, joka esität suurta Masteria, lupaat nuorille tytöille sidonta- ja piiskauskokemuksia ja aina joku kokeilunhaluinen erehtyy treffeille kanssasi. Pettymys on suuri, kun hurmaava chattipersoona osoittautuukin pömppövatsaiseksi kaljuksi keski-ikäiseksi papparaiseksi, jolla on jonkinlainen setäfantasia, jota hän yrittää elää todeksi. Onneksi sinulla on massi kunnossa, tarjoat juomaa ja maksat hotellin, annat ehkä vähän "kyytirahaakin" köyhälle opiskelijalle, ettei tarvi liftata kotiin.

      Mutta arvaas mitä.. Kukaan ei ole halunnut tavata sinua toista kertaa. Yksi sai sinulta klamydian, toinen joutui käymään gynellä sen jälkeen kun yritit leikkiä fistaamista. Et ole läheskään niin hyvä sängyssä kuin yrität uskotella itsellesi, vain pari naista on saanut orgasmin kanssasi.

      Kyllä sinut tunnetaan. Sääli vaimoasi.

    • matikkaa

      Kahdeksassa vuodessa oot pannut 30 naista. Eihän se nyt paljon ole. Se on alle neljä vuodessa eli about yksi kappele naista noin 3 kk:n välein. Huh, 90 päivää välissä ettet oo saanut ainuttakaan iskettuyä chätistä. Vielä olisi parantamisen varaa..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe