kotisi on tuolla ->
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000020&conference=4500000000000543&posting=22000000037601848
Menepä sinne kertomaan totuuksia vertaistesi joukkoon. :)
Ydinfyysikko buddy-love!
9
284
Vastaukset 9
Olen sen jo siellä julkaissut.
Älkää kysykö, jos ette halua saada vastauksia.- *hih*
samoin kuin relaxed naisten logiikasta, lara vähähiilihyraattiselta&koirapulina&liikenne palstalta jne. No, ootte te täälläkin tervetulleita kirjuuttelijoita, eipä siinä mittään.
*hih* kirjoitti:
samoin kuin relaxed naisten logiikasta, lara vähähiilihyraattiselta&koirapulina&liikenne palstalta jne. No, ootte te täälläkin tervetulleita kirjuuttelijoita, eipä siinä mittään.
että vaikka sinä et tuota ymmärrä, niin siellä ne sen ovat kyllä ymmärtäneet.
Mutta vakavasti ottaen, olen mielelläni huvittava - tosin toisinaan on vaikea päätellä mikä yleisöön kulloinkin puree.- *hih*
buddy-love kirjoitti:
että vaikka sinä et tuota ymmärrä, niin siellä ne sen ovat kyllä ymmärtäneet.
Mutta vakavasti ottaen, olen mielelläni huvittava - tosin toisinaan on vaikea päätellä mikä yleisöön kulloinkin puree.Silti etsiydyt seuraan, joka ei ymmärrä. Mitä ihmettä???
*hih* kirjoitti:
Silti etsiydyt seuraan, joka ei ymmärrä. Mitä ihmettä???
Jos minä testaankin juuri sinun reaktioitasi.
- kjiuhju
Parempi kun et vaivaa tyhmää päätäsi vaikeilla asioilla.
Jatka vaan liiman haistelua, kuten ennekin. :) - teet______--__
solkenaan näitä paska-aloituksia?
- kolmas.
buddy-love kirjoitti:
Mutta voi siellä kaksikin olla.
olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.2321644- 921294
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti2431231- 67995
- 79933
- 46742
- 57649
Muiden vaikutus
Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?80552- 45527
No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä
Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.29514