`
sui siipisulkasi järjestykseen
ihan kaikessa rauhassa
minä annan sinulle
aikaa, rauhaa ja rakkautta
annathan Sinä minun
metelöidä pahaa
oloani ulos
vähentää kaipausta
ikävää, suudelmien
janoa
ääneen huutamalla ja
valittelemalla
minun pyrstösulkani
olet liimannut
ikiajoiksi rakkaudella
Sinuun kiinni
`
takkuiset siipisulat
6
248
Vastaukset
- oma laululintusi
pörröinen linnunpoika
tarvitsee vielä minua
ja juuri nyt
ensi viikolla
ehkä vähemmän
ja minä tarvitsen
Sinua edes olemaan
olemassa
lintuset pökertyy
lentäessään päistikkaa
houkuttelevana kiiltävään
ikkunalasiin
niinkuin minä pökertyisin
onnesta, jos olisit
enemmän- ` sulkasato
Ei pidä luulla, ettei laulujen särmikäs sointi olisi kaunista kuulla. Sellainen surullinen sävel jää joskus värisemään syvälle sydämeen ja runosi tietää, kuinka tärkeää on toinen toiselle tukena olla.
- oma laululintusi
` sulkasato kirjoitti:
Ei pidä luulla, ettei laulujen särmikäs sointi olisi kaunista kuulla. Sellainen surullinen sävel jää joskus värisemään syvälle sydämeen ja runosi tietää, kuinka tärkeää on toinen toiselle tukena olla.
kuunneltavaksi oikein hyvin, jos se kuuluu oikeasta nokasta. Innolla odotan pääseväni siipisulalla kutitellen pyyhkimään surullisia lauluja pois. Pysrtösulkiani keikutellen sulostuttamaan hänen elämäänsä.
-hyvät esille tuomat
sanojen tunnelma-
Hieno.- oma laululintusi
kiitos positiivisesta palautteestasi.
oma laululintusi kirjoitti:
kiitos positiivisesta palautteestasi.
Kiitos myös Sinulle ja kiva
kuulla Sinusta toistekin
ja
nukuhan yösi hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931422
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85882
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52821- 53786
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253677Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10660Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä330639Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58634- 53604