http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Päänsärkylääkkeiden napsiminen voi tuoda päänsäryn/1135239118190
Siis häh? Päänsärkylääkkeisiin voi muodostua jonkinlainen riippuvuus?
"Osa päivittäisestä päänsärystä on päänsärkylääkkeiden aiheuttamaa. Tämä särkylääkepäänsärky voi kehittyä, jos syö särkylääkkeitä pitkän aikaa lähes joka päivä."
Jos jättää napit pois vähäksi aikaa, niin pitäisi päänsäryn hellittää... Voiko tota verrata kahviin?
Siis häh? Päänsärkylääkkeisiin voi muodostua jonkinlainen riippuvuus?
"Osa päivittäisestä päänsärystä on päänsärkylääkkeiden aiheuttamaa. Tämä särkylääkepäänsärky voi kehittyä, jos syö särkylääkkeitä pitkän aikaa lähes joka päivä."
Jos jättää napit pois vähäksi aikaa, niin pitäisi päänsäryn hellittää... Voiko tota verrata kahviin?
Vastaukset 2
Vanhimmat
hyvinkin muodostua päänsärkylääkkeistä johtuva päänsärky! Se on oikea noidankehä usein. Joskus vieroitusoireet ovat niin pahat kun lääke lopetetaan (päätä särkee helvetillisesti) että otetaan vieroitushoitoon neurologian osastolle.
Mulla tulee särkylääkkeestä päänsärkyä..