Sydämen asialla-kotimaiset fanisivut

jotahe

Sydämen asialla sarjalla on epäviralliset kotimaiset fanisivut os. http//:sydamenasialla.suntuubi.com.

Käykääpä katsomassa.

8

1071

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja arvaan

      että kohta saamme linkkejäkin niihin keskusteluihin missä tuo on aiemmin mainittu ;)

      • SteveCrane

        Mulla on profiilissa kans noita linkkejä erilaisille Heartbeat aiheisille sivuille, enempikin olisin laittanut mutta kun ei mahdu kun maksimissaan 10.

        Tässä olen touhunnut päivän tutkien noita sarjan käsikirjoittajuen edesottamuksia ja huomasin että muutamista jo aika jättänyt :(


      • laitakaan...

        en enää jaksa... kun ei ole vaikutusta


      • bsa
        SteveCrane kirjoitti:

        Mulla on profiilissa kans noita linkkejä erilaisille Heartbeat aiheisille sivuille, enempikin olisin laittanut mutta kun ei mahdu kun maksimissaan 10.

        Tässä olen touhunnut päivän tutkien noita sarjan käsikirjoittajuen edesottamuksia ja huomasin että muutamista jo aika jättänyt :(

        tarttee mennä


    • Kia 2001

      Olen etsinyt paljon sydämen asiaan liittyviä sivuja. Käyn aika usein kattoo wikipwdiasta ja mul on paljon linkkejä ja kuvia mul on koneella 300. niitä saa helposti ku kuvahakuun kirjoittaa sydämen asialla. Niitä saa myös helposti, kun mulla on paljon tuotantokausii ja fani tuotteita. Mut jouduin menee lontooseen astio hakee tuotteita ja nyt mul on melkein kaikki. katsii käydä kattoo netistä nimellä aidensfield story. Että sydämen asialla on niin paras ohjelma ja kaikki näyttelijät on tosi hyvii.

      • köyhänihmiseauto

        muaki kiinnostaa kauheesti kaikki sydämen asialla aiheet ja olis varmaan kiva käydä kuvauspaikoilla katsomassa minkälaista niissä paikoissa on ja miten on kaikki mittasuhteet ja millanen toi hotelli on ja onko se samanlainen sisältä ku Aidensfield Arms ja onko siellä elämä vielä niinku silleen viiskytluvulla
        http://virtualglobetrotting.com/map/heartbeat-the-aidensfield-arms/view/?service=0
        ja olis kiva käydä myös davidin pihassa onko se niinku oli sillon ennen ja onko sen syrjäsen talon lähellä vielä puhelinkoppi


      • heartbeat fanit
        köyhänihmiseauto kirjoitti:

        muaki kiinnostaa kauheesti kaikki sydämen asialla aiheet ja olis varmaan kiva käydä kuvauspaikoilla katsomassa minkälaista niissä paikoissa on ja miten on kaikki mittasuhteet ja millanen toi hotelli on ja onko se samanlainen sisältä ku Aidensfield Arms ja onko siellä elämä vielä niinku silleen viiskytluvulla
        http://virtualglobetrotting.com/map/heartbeat-the-aidensfield-arms/view/?service=0
        ja olis kiva käydä myös davidin pihassa onko se niinku oli sillon ennen ja onko sen syrjäsen talon lähellä vielä puhelinkoppi

        Alla olevasta linkistä löytyy ihania valokuvia liittyen Heartbeatiin. Aidensfield Armsin sisäkuvia myös joukossa.

        http://www.flickr.com/groups/1594480@N21/pool/with/3301233543/


    • myös sairaala

      Sarjan kuvaus tapahtui Aidensfield Armsissa sisällä neljän ensimmäisen vuoden aikana. Sen jälkeen rakennettiin tarkka kopio pubista, Ashfordlyn poliisiasemasta ja kyläpoliisin talosta studioon Leedsiin.Tämä oli helpompaa ja halvempaa. Myös Vernonin koti, lääkärin vastaanottotilat ja sairaalaosasto oli kopioitu studiolle. Ainoastaan ulkokuvaukset suoritettiin "oikeissa paikoissa".

      Tässä sarjan luoja Nicholas Rhea kirjoittaa vierailustaan studioilla:

      http://www.nicholasrhea.co.uk/heartbeat/visit1.html

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1935
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1868
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1413
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe