Hei vapaat miehet, täällä teitä kyselee 43wee vapaa nainen, lapsia on. Miesystävää ei ole, hakusessa on, mutta ainakaan vielä ei ole tanssipaikoilta löytynyt, mahtaako täältä?
vapaat miehet hoi!!!
18
2032
Vastaukset
- mies
Tässä vapaa mies, lapsia on myöskin.
kirjoittaakin voi ;)
[email protected] - ertsu
hei täälä ois 53 kesänen vapaa mies.
- vapaana
Vain runokirja,viiniä ja leivänpuolikas
ja lampaanreittä kappale-ja kaksin kerallas
kedolla,tuttu tuttavin,tulppaaniposkinen!
--Ken valtikkaansa vaihtaisi ei siihen kuningas?
Omar Khaijam - missä olet
Moikka sinä vapaa nainen,tässä ihan mukava
luotettava 49v vapaa,tanssitaitoinen,hellä ja
huumorintajuinen mies,yksi lapsikin on,mutta
hän asuu äitinsä kanssa aika lähellä,kerron
sitten ensi kerralla lisää,toivottavasti näin
päästään edes alkuun,niin ja en tupakoi ja alko-
holia käytän minimaalisen vähän.terv. vapaa
mies Porvoosta- mesu
Asun myös Porvoossa ja haluan tavata mukavan miehen.Olen kaunis ja ihana ja lapsiakin on kaksi ihanaa poikaa.
ps. ilmoita itsestäsi pian.
- vanha?
Vieläkö kiinnostaa kun luet tämän: ole 52 v vee. Hesasta.
- Anonyymi
Olen 70 kesäinen äijä. Saa antaa kylläkin muttei selän takana. Elätän itseni ja sinut aika hyvin mutta, juuri nyt asun ruotsissa.
- Anonyymi
Olen 70 kesäinen invaiidi mies lapsikin on jo 44 kesäinen. pystyn maksamaan kuluni ja paljon muuta, muitenkin kanssa saa paneskella, muttei selkäni takana. Olen aika kiltti, enkä aivan toimeton.
- Anonyymi
Vanha varakas äijä olen, mutten tanssitaitoinen. Olen invalidi, muidenkin kanssa saa olla, muttei selän takana. Ja tulen hyvin toimeen tuloillani.
- Anonyymi
Kyllä löytyisi 52v Pirkanmaalta, mistä aloittaja on? Olisiko meillä jotain yhteistä?
- Anonyymi
Hän on siirtynyt 19 vuotta tulevaisuuteen tuosta viestistä.
- Anonyymi
Anteeksi olette liian vanhoja. Haen ikäistäni tai hieman nuorempaa. 35-47 ikähaarukalla.
- Anonyymi
Ok. 🤗
- Anonyymi
Aloittaja on jo yli kuuskymppinen niin tuskin enää hakee nuorempia
- Anonyymi
Mimkä värisii alottajan mulkunkuulat om?
T: Metsuri 84v Orhi - Anonyymi
Painoindeksi?
- Anonyymi
Ei kiinnosta!
- Anonyymi
Kiinnostaisko lapin mies.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982