Myyttistä Turun Ruskeaa taloa ei ole olemassa eikä Ruskea talo tarkoita mitään. Mutta Ruskean talon myytti on olemassa ja on siten osa isänmaallisuuden olemista, sillä isänmaallisuus on olemista. Isänmaallisuus ei myöskään tarkoita mitään eikä isänmaallisuutta ole edes olemassa, mutta silti isänmaallisuus on olemista. Mitään muutahan se ei voi olla eikä olekaan.
Kässäättex?
Ruskea talo on isänmaallisuuden
17
446
Vastaukset
- seurata
logiikkaasi!
Eli, jos minä haluan pitää Suomen suomalaisilla, enkä hyväksy muukalaisia valtioon jossa itse asun, minä en todellisuudessa vastustakaan muukalaisten Suomeen tulemista. Vastustamiseni on siis vain olemista, ei vastustamista.
Ymmärsinkö oikein?- Kässäänx?
Mutta isänmaallisuus ei vastusta olemisen tulemista, isänmaallisuus on tulemisen olemista.
- Anonyymi00009
Ihana ketju!
- Anonyymi00010
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
- Anonyymi00011
Ruskea Talo on totisinta totta ja siellä saat tutustua isänmaallisuuden todelliseen perimmäiseen syvimpään olemukseen.
- Anonyymi00012
Kun puhutaan isänmaallisuudesta, puhutaan yleensä myös hyljemiehen saalistusreissuista.
- Anonyymi00013
Toisinaan pikkupoikia houkuttaa mennä liian lähelle vesirajaa. Kun he näkevät hylkeen kuvan, on jo liian myöhäistä. Ruskea Voima vetää tuolloin jo ihan liian voimakkaasti puoleensa.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Toisinaan pikkupoikia houkuttaa mennä liian lähelle vesirajaa. Kun he näkevät hylkeen kuvan, on jo liian myöhäistä. Ruskea Voima vetää tuolloin jo ihan liian voimakkaasti puoleensa.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
niissä kerrottiin liian tarkkoja totuuksia Turun yössä saalistavista hylkeistä
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
niissä kerrottiin liian tarkkoja totuuksia Turun yössä saalistavista hylkeistä
Aurajoelta johtaa tunneli Ruskean Talon hyljealtaaseen.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Aurajoelta johtaa tunneli Ruskean Talon hyljealtaaseen.
Miksi tästä vaietaan?
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Miksi tästä vaietaan?
Media pelkää Ruskeaa Eminenssiä.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Media pelkää Ruskeaa Eminenssiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit856020KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3195117Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei482599Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831832Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1091497
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191402Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393