Mitä tarkoitat alla olevalla viestilläsi.
---------------------------------------------
Sinun
Kirjoittanut: Kössönöm 4.9.2008 klo 08.29
ei kannata hankkiutua vaikeuksiin Turun seudulla. Se saatan olla minä, joka kuljen ohi juuri kun hihhuliseurojen pitopaikka syttyy tuleen.
Mutta ei hätiä mitiä, kyllä jesse pelastaa, eikö niin
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000012&posting=22000000037659440
----------------------------------------------
Siinähän vihjaat että mahdollisesti poltat kokouspaikan ja ja kaiketi silloin kun siellä on ihmisiä....vai mitä?
Kössösömille kysymys
25
1118
Vastaukset
- Bubastis.tm
Kösse on hankkinut kirouskonvertterin, joka siirtää salamaniskut lähimpiin uskiskokouksiin.
Se on sellainen joka lähettää vihan takaisin sinne mistä se on lähtöisin, vähän niinkuin bumerangi.- Bubastis.tm
jos kissa, papukaija, kilpikonna ja sinä olisitte hädässä, pelastaisin ensin kissan, sitten kilpikonnan ja papukaijan ja kysyisin sinulta uskotko vielä että jeesus pelastaa sinut?
Ps. on pitänyt jonkin aikaa kysyä tätä, oletko uskoon tullut jääkiekkoilija? - Kössönöm
Bubastis.tm kirjoitti:
jos kissa, papukaija, kilpikonna ja sinä olisitte hädässä, pelastaisin ensin kissan, sitten kilpikonnan ja papukaijan ja kysyisin sinulta uskotko vielä että jeesus pelastaa sinut?
Ps. on pitänyt jonkin aikaa kysyä tätä, oletko uskoon tullut jääkiekkoilija?Sinulla on järjestys hanskassa.
Tässä päivän mittaan on tullut mieleen, että milläs minä nuo misterit tai missisit oikein olen suututtanut. - tässä väliin
Bubastis.tm kirjoitti:
Ps. on pitänyt jonkin aikaa kysyä tätä, oletko uskoon tullut jääkiekkoilija?jos ajattelet tilannetta käänteisesti, eli
olisit itse papukaijan jälkeen pelastusjonossa
seuraavana ja toteaisit, ettei happi taida riittää
vaan bubis on painumassa, elukoiden kustannuksella
mitenkähän se vaikuttaisi arvomaailmaasi ja suunsoittoosi ?
- Tarkastaja X
"KULJEN OHI...."
EI "MINÄ SYTYTÄN"
OPETTELE NYT LUETUN YMMÄRTÄMISTÄ!!!- VAROITTAJA Z
Pannaan Kössi putkaan ja saapi selevitellä siellä
miksi helevettiä ei ole olemassa ja miksi vain oma kissa pittää pelastaa palavista kirkonmenoista. Ompahan jottain virikkeitä nääs nääs, kyl määki turuus.
- Kössönöm
on hitaat johdot. Olen tuohon jo vastannut.
GG:n mielestä olin pelottava, koska pelastaisin mielummin kissani, kuin tuntemattoman ihmisen.
Kertoo vain hihun kieroutuneesta mielikuvituksesta, jos tuosta saa jonkun tuhopolttoaikeen väännettyä. Mutta jaa juu, eihän teillä mitään moraalia olekaan.jonka aloituksessa esitin.
Ei sinun kannata itkeä kuin pikkulapsi jolta lelut on viety.
Rohkeasti anna tulla vastaus.
Hävettää olla ateisti kun esiinnyt ateistina.- Kössönöm
Pe.ku kirjoitti:
jonka aloituksessa esitin.
Hävettää olla ateisti kun esiinnyt ateistina."Siinähän vihjaat että mahdollisesti poltat kokouspaikan ja ja kaiketi silloin kun siellä on ihmisiä....vai mitä?"
- Ei, sellaista en vihjannut. Sinä väänsit sen sairaassa hihupäässäsi tuollaiseksi. - Nasse.
Pe.ku kirjoitti:
Hävettää olla ateisti kun esiinnyt ateistina.väitän että Pe.ku poistaa itse avauksensa, jos ja kun hän tajuaa ettei ole tajunnut koko juttua, vaan on tehnyt itsestään uskiksen veroisen, mitä älyn määrään tulee.
Ehkäpä Pe.kulla on hell-und-die tausta? - riidan
Pe.ku kirjoitti:
Hävettää olla ateisti kun esiinnyt ateistina.voisi laittaa puoliksi. Sinä erehdyit kössin lauseen tarkoituksesta samalla tavalla kun hän erehtyi syyttämään sinua uhkailusta jota et ollut tehnyt.
- Bubastis.tm
Nasse. kirjoitti:
väitän että Pe.ku poistaa itse avauksensa, jos ja kun hän tajuaa ettei ole tajunnut koko juttua, vaan on tehnyt itsestään uskiksen veroisen, mitä älyn määrään tulee.
Ehkäpä Pe.kulla on hell-und-die tausta?tämä uskoon tullut jääkiekkoilija, se sekosi joko hellareihin tai mormooneihin, en muista enää. Peku oli kova dokaamaan sitten vaihtoi jeesukseen.
- Kössönöm
riidan kirjoitti:
voisi laittaa puoliksi. Sinä erehdyit kössin lauseen tarkoituksesta samalla tavalla kun hän erehtyi syyttämään sinua uhkailusta jota et ollut tehnyt.
En minä erehtynyt Pekun uhkailusta. Hän aivan selvästi kirjoitti, että
>>>Nimittelly on kaiken lisäksi kielletty rikoslaissa ja täällä ei yksikään kirjoittaja ole turvassa syytteiltä minkään nimimerkin takana. - sivusta seurannut
Bubastis.tm kirjoitti:
tämä uskoon tullut jääkiekkoilija, se sekosi joko hellareihin tai mormooneihin, en muista enää. Peku oli kova dokaamaan sitten vaihtoi jeesukseen.
Miten arvon neidillä nuo hindut on hanskassa ? Vieläkö olet uskossa ?
Kössönöm kirjoitti:
"Siinähän vihjaat että mahdollisesti poltat kokouspaikan ja ja kaiketi silloin kun siellä on ihmisiä....vai mitä?"
- Ei, sellaista en vihjannut. Sinä väänsit sen sairaassa hihupäässäsi tuollaiseksi.sitten nimittelyksi kun ei ollut munaa vastata.
No odotellaan.
- Neuvoa....
Ei ateistit yleensä puukota toista ateistia selkään. Koska sinä sitä teet, oletamme että et ole ateisti vaan uskovainen ihminen.
Voit nyt mennä uskovaisten pariin ja pysyä siellä.- MEKASTAJA lol
Pekulla on sydämen sivistystä ja hän on humanisti.
Ateisti voi kehittyä ihmisenä hyväksi moraaliltaan
ja oikeudenmukaiseksi. siitähän tässä on vain kyssäri, kyl turuuskin näitä ihmeitä tapahtuu..
ainakin puhuvat kylillä
- puusilimä
vajakki suksia suolle.
- optikolla
saattaisi avartaa omaa näkemystäsi tästäkin asiasta.
- "tohtorisetä"
koko joukko erään tärähtäneen nettitrollin sivupersoonia.
Hänen lääkityksensä kaipaisi taas tarkistusta. - Nasse.
vain hiukan hidas.
Kössö tarkoittaa tällä
"ei kannata hankkiutua vaikeuksiin Turun seudulla. Se saatan olla minä, joka kuljen ohi juuri kun hihhuliseurojen pitopaikka syttyy tuleen."
sitä että kun kysyttiin pelastaisitko ensiksi uskiksen vai lemmikin, Kössö kirjoitti ettei siinä hädässä uskontoa kysytä mutta hän pelastaisi kissansa.
No siitä toinen hidas kaveri ---GG--- äityi kristilliseen tapaan v*ttuilemaan ja Kössö vastasi em. tavalla.
Tarkoittaen sitä että hän liikkuu Turun alueella (eikä siten ole potentiaalisesti pätevä pelastushommiin muualla), niin jos paikallinen hihuseura palaa, Kössö keskittyy eläinten pelastamiseen, ei hihujen.
Joten apua ei ole tarjolla.
Vain normaalia pienemmällä kapasiteetilla varustettu henkilö ei kykene tuota itse ilman apua hahmottamaan.
Onneksi joku osaa kysyä, propsit siitä Pe.ku:lle. Tämä menee nyt hiukka ohi tuon aloituksen, mutta kun luin tuossa nuita vastauksia Pekulle nii minua alkoi mietittymään seuraava juttu. Eli
voiko samanhenkiset olla eri mieltä asioista, menettämättä ystävyyttä tai luottamusta?
Tarkoitan kun Peku kritisioi alotuksessa, niin (ymmärtääkseni Peku on ateisti?) häntä alettiin nimitteleen hihuksi.
Ja täällä tarkoitan ihmisiä nuin yleensä. Vaimollani oli oikeen hyvä ystävä, mutta kerran he alkoivat keskustelemaan evoluutiosta, vaimoni on uskovainen kuin myös hänen ystävänsä, mutta tämä ystävä uskoi myös evoluution. No "kiista" oli nii kova pala tälle ystävälle että hän laittoi välit poikki lopullisesti...surullisena seurasin sivusta sitä.
Mitä mieltä olette voiko olla erimieltä joistakin asioista vaikka on nuin yleensä samanhenkinen?
Ja mitä se vaatii? Itseluottamusta? suvaitsevaisuutta?- ei tarvitse
menettää, eikä pitäisikään menettää, vaikka on erilaisia näkemyksiä uskonnosta, politiikasta tms.
Olen vakaumuksellinen ateisti, ja minulla on pari uskovaa ystävää, mutta emme ole antaneet uskonnollisten kysymysten pilata välejämme.
Täällähän me elämme samassa maailmassa eri tavoin ajattelevat ihmiset, ja paljon parempi on opetella tulemaan toimeen keskenämme kuin laitella välejä poikki.
Miksi hihuja kiinnostaa nyt niin paljon yhden kössönömin moraalin tila?
Ajatteletteko saavanne siitä jotain tukea ateisteja vastaan? Että voi väittää moraalittomaksi jne?
Noin nettipalstan kommentiksi otatte asian vähän turhan vakavasti. Kannattaisiko relata vähän ja keskittyä oikeisiin ongelmiin maailmassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.744999Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.133388Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j242690Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571747- 471566
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346- 941342
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2271190Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711025IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra53902