Ateistien satuja uskomaan!
http://www.evoluutio.com/?o=0&a=6&st=0
Satuilemalla se evousko etenee
11
472
Vastaukset
- Turkana
satuja uskoa, mutta tieteelliset tulokset pätevät riippumatta tutkijan uskonnosta ja ne kaikki osoittavat, että maailmamme on miljardeja vuosia vanha ja että biodiversiteetti on kehittynyt evoluution avulla.
- minähän olen
joutunut lukemaan koulukirjoista moista sontaa.
- enhän minä
lukiossa ole ollut. Mutta silti, ei se älykkyyttäni mihinkään pois ota, toisin kuin evoluutikot haluavat antaa olettaa. Evoluutikon voi kumota ihan normaalein perusteluin, kun Jumalan olemassaolokin on jo todistettu.
- Turkana
koulukirjoissa muka tuota Teemun sontaa esitetään?
- käsittääkseni
Turkana kirjoitti:
koulukirjoissa muka tuota Teemun sontaa esitetään?
Teemu ei ole Tieteen kuvalehden toimituksessa, olenko väärässä?
"SHINICHI FUJIMURA VÄÄRENSI ARKEOLOGISIA LÖYTÖJÄ 159:LLÄ KAIVAUKSELLA. KAIKKIAAN HÄN OSALLISTUI 178:N KAIVAUKSEEN. JAPANILAINEN MAINICHI SHIMBUM - SANOMALEHTI JULKAISI KOLME SALAA OTETTUA KUVAA, JOSSA MIEKKONEN KÄTKEE KIVITYÖKALUJA MAAPERÄÄN. USEITA KOULUKIRJOJA JOUDUTTIIN JAPANISSA UUSIMAAN TAPAUSTEN PALJASTUTTUA.
(*TIETEEN KUVALEHTI 8/ 2004)"
Luon väärin tuon, eihän minun k-kirjoissani(kait) ole mitään vikaa ollut muuta kuin tietysti koko evoluutiohöynäytys ja joitain muuta flaweja joita sieltä silloin tällöin tulee esiin. - niinpätietystiniinpätietysti
enhän minä kirjoitti:
lukiossa ole ollut. Mutta silti, ei se älykkyyttäni mihinkään pois ota, toisin kuin evoluutikot haluavat antaa olettaa. Evoluutikon voi kumota ihan normaalein perusteluin, kun Jumalan olemassaolokin on jo todistettu.
Vihdoinkin jumalan olemassaolo on todistettu.
Missä voi tutustua tähän todistukseen? - vanha-kissa
käsittääkseni kirjoitti:
Teemu ei ole Tieteen kuvalehden toimituksessa, olenko väärässä?
"SHINICHI FUJIMURA VÄÄRENSI ARKEOLOGISIA LÖYTÖJÄ 159:LLÄ KAIVAUKSELLA. KAIKKIAAN HÄN OSALLISTUI 178:N KAIVAUKSEEN. JAPANILAINEN MAINICHI SHIMBUM - SANOMALEHTI JULKAISI KOLME SALAA OTETTUA KUVAA, JOSSA MIEKKONEN KÄTKEE KIVITYÖKALUJA MAAPERÄÄN. USEITA KOULUKIRJOJA JOUDUTTIIN JAPANISSA UUSIMAAN TAPAUSTEN PALJASTUTTUA.
(*TIETEEN KUVALEHTI 8/ 2004)"
Luon väärin tuon, eihän minun k-kirjoissani(kait) ole mitään vikaa ollut muuta kuin tietysti koko evoluutiohöynäytys ja joitain muuta flaweja joita sieltä silloin tällöin tulee esiin."Luon väärin tuon, eihän minun k-kirjoissani(kait) ole mitään vikaa ollut muuta kuin tietysti koko evoluutiohöynäytys ja joitain muuta flaweja joita sieltä silloin tällöin tulee esiin."
1) tuo koski nimenomaan Japania ja Japanin historiaa
2) kyse oli arkeologiasta, ei evoluutioteoriasta
http://en.wikipedia.org/wiki/Shinichi_Fujimura
Miksi sotket asioita keskenään? vanha-kissa kirjoitti:
"Luon väärin tuon, eihän minun k-kirjoissani(kait) ole mitään vikaa ollut muuta kuin tietysti koko evoluutiohöynäytys ja joitain muuta flaweja joita sieltä silloin tällöin tulee esiin."
1) tuo koski nimenomaan Japania ja Japanin historiaa
2) kyse oli arkeologiasta, ei evoluutioteoriasta
http://en.wikipedia.org/wiki/Shinichi_Fujimura
Miksi sotket asioita keskenään?kreationisteilla on, kuin asioiden sekoittaminen, valehtelu, vääristely ja huijaaminen?
- juurihan
vanha-kissa kirjoitti:
"Luon väärin tuon, eihän minun k-kirjoissani(kait) ole mitään vikaa ollut muuta kuin tietysti koko evoluutiohöynäytys ja joitain muuta flaweja joita sieltä silloin tällöin tulee esiin."
1) tuo koski nimenomaan Japania ja Japanin historiaa
2) kyse oli arkeologiasta, ei evoluutioteoriasta
http://en.wikipedia.org/wiki/Shinichi_Fujimura
Miksi sotket asioita keskenään?mielestäni myönsin että kyse oli juuri Japanista kun sanoin ettei tuo ollut vaikuttanut minun koulukirjoihin? Arkeologia liittyy evoluutioteoriaan koska miljardeja vuosia pidetään evoluution todisteena. Ilman sitä evoluutiolta tippuu pohja ja evoluutio voitaisiin täysin kumota ilman iänmääritysmenetelmiä.
- Turkana
juurihan kirjoitti:
mielestäni myönsin että kyse oli juuri Japanista kun sanoin ettei tuo ollut vaikuttanut minun koulukirjoihin? Arkeologia liittyy evoluutioteoriaan koska miljardeja vuosia pidetään evoluution todisteena. Ilman sitä evoluutiolta tippuu pohja ja evoluutio voitaisiin täysin kumota ilman iänmääritysmenetelmiä.
""Ilman sitä evoluutiolta tippuu pohja ja evoluutio voitaisiin täysin kumota ilman iänmääritysmenetelmiä.""
Juu, tuollaista nuoren maan kreationistien hellimää superevoluutiota ei tosiaan luonnosta löydy, joten evoluutioteoria olisi vaikeuksissa, jos maailma todettaisiin vaikkapa muutaman kymmenen tuhannen vuoden ikäiseksi. Kuitenkin kaikki yli 40 erilaista ja toisistaan riippumatonta iänmääritysmenetelmää vahvistavat saman, maailma on ikivanha, samoin kuin maailmankaikkeus. Kreationisteilla ei ole nuoren maan uskomuksensa tueksi mitään tieteellistä tutkimusmenetelmää, ainoastaan Raamatun sukuluettelot. - apua, ahistaa
juurihan kirjoitti:
mielestäni myönsin että kyse oli juuri Japanista kun sanoin ettei tuo ollut vaikuttanut minun koulukirjoihin? Arkeologia liittyy evoluutioteoriaan koska miljardeja vuosia pidetään evoluution todisteena. Ilman sitä evoluutiolta tippuu pohja ja evoluutio voitaisiin täysin kumota ilman iänmääritysmenetelmiä.
"Arkeologia liittyy evoluutioteoriaan koska miljardeja vuosia pidetään evoluution todisteena."
Jos tämä tyyppi ei ole trolli tai ala-astelainen, hän on elävä todiste siitä, että Suomen koulujärjestelmä on täydellisesti epäonnistunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429