Miksi homo-ja lesboparit vaativat liitolleen erillisen siunauksen, kun sen Raamattu selvästi kieltää ja aiheuttaa seurakuntien uskovissa pahennusta.
Eivätkö he voi osallistua yhteiseen messuun ja ottaa sitten siunaus henkilökohatsisesti vastaan, kun se luetaan kaikille.
Taitaa asialla on pimeyden ruhtinas itse pääpiru, ateistit ja feministit muka tasa-arvon nimissä.
Jumala loi miehen mieheksi ja naisen naiseksi, eikä miehimyksiksi ja naisemuksiksi. Että silleen.
Miksi homoparit tarvitsevat erillisen siunauksen?
22
404
Vastaukset
- muikkumies
suuresti miksi yleensäkään uskotaan raamatun totuuksiin ja siihen hengellisyyteen, joka ei ensinkään ole todellista hengellisyyttä eikä henkisyyttä.Luulisi bi, lesbot ja homot olevan edes aikaansa edellä.
- Kovasti ihmettelevä
Miten niin aikaansa edellä, kun heitä on ollut niin kaun kuin on ollut ihmisiäkin.
Mutta erillisiä samaa sukupuolta olevien parien siunaamisia ei pidä tehdä, koska kristinusko kieltää sen.
He vain haluasi lisää julkisuutta, yhteiskunnan ja uskovien hyväksyntää liitolleen.
Jumalan sana on edelleen muuttumatonta sanaa, joka ei koskaa katoa. Vaikka taivas ja maa katoaa, niin minun sanani eivät koskaan katoa. - muikkumies
Kovasti ihmettelevä kirjoitti:
Miten niin aikaansa edellä, kun heitä on ollut niin kaun kuin on ollut ihmisiäkin.
Mutta erillisiä samaa sukupuolta olevien parien siunaamisia ei pidä tehdä, koska kristinusko kieltää sen.
He vain haluasi lisää julkisuutta, yhteiskunnan ja uskovien hyväksyntää liitolleen.
Jumalan sana on edelleen muuttumatonta sanaa, joka ei koskaa katoa. Vaikka taivas ja maa katoaa, niin minun sanani eivät koskaan katoa.niitä Jumalan sanoja kirjoittanut, kun typerät ihmiset haluten syylistää ja hallita toisia yhtä typeriä ihmisiä.
Ja omaa itsetuntoaan nostaakseen typerät ihmiset toistavat kuin papukaijat alkuasukkaiten kirjoitettuja uskomuksia. - räpsy
Kovasti ihmettelevä kirjoitti:
Jumalan sana on edelleen muuttumatonta sanaa, joka ei koskaa katoa. Vaikka taivas ja maa katoaa, niin minun sanani eivät koskaan katoa.sanasi ei koskaan katoa? Taidat olla vähän suuruudenhullu?
- Näin on
muikkumies kirjoitti:
niitä Jumalan sanoja kirjoittanut, kun typerät ihmiset haluten syylistää ja hallita toisia yhtä typeriä ihmisiä.
Ja omaa itsetuntoaan nostaakseen typerät ihmiset toistavat kuin papukaijat alkuasukkaiten kirjoitettuja uskomuksia.Ihmiset ovat kirjoittaneet Raamatun, mutta sanat he ovat saaneet Pyhältä ja vanhurskaalta Jumalalta, joka vanhurskauttaa jumalattomankin, joka uskoo Poikaansa Herraan Jeesukseen henkilökohtaisenan Vapahtajanaan. Eivät kirjoittajat ole repineet omasta päästään mitään, paitsi sinä nyt.
Näin on kirjoitti:
Ihmiset ovat kirjoittaneet Raamatun, mutta sanat he ovat saaneet Pyhältä ja vanhurskaalta Jumalalta, joka vanhurskauttaa jumalattomankin, joka uskoo Poikaansa Herraan Jeesukseen henkilökohtaisenan Vapahtajanaan. Eivät kirjoittajat ole repineet omasta päästään mitään, paitsi sinä nyt.
on antanut tekstit ihmiselle?
Mainitaanko sitä missään?
Montako ihmistä on ollut todistajana?
Voihan sitä kuulla kaikenlaisia ääniä omassa päässään, sellaista ihmistä sanotaan harhaiseksi.
- tulee tuollainen
kuin sinä homojen, ateistien ja naispappien vihaaja?
Oletko kasvanut kiihkouskonnollisessa kodissa, vähän väliä piestynä ja peloteltu jo pikkulapsena helvetillä ja pääpirulla?
Psyykkisesti sairas ainakin tunnut olevan.- sinusta paljon.
Aloittajan kysymys on asiallinen ja huoli aiheellinen.
Itsekin olen ajatellut juuri tuota samaa.
Eikö riitä että laki rekisteröi heidät pariksi .Miksi tulevat pyytämään kirkon siunausta?
Kirkossa voivat saada itselleen Jumalan siunauksen jokaisessa tilaisuudessa , miksi pitää saada yhteissiunaus? - Kiero-Kalle
sinusta paljon. kirjoitti:
Aloittajan kysymys on asiallinen ja huoli aiheellinen.
Itsekin olen ajatellut juuri tuota samaa.
Eikö riitä että laki rekisteröi heidät pariksi .Miksi tulevat pyytämään kirkon siunausta?
Kirkossa voivat saada itselleen Jumalan siunauksen jokaisessa tilaisuudessa , miksi pitää saada yhteissiunaus?Voisi kysyä, miksi heteroparit käyvät kirkossa vihillä? Riittää kun menee maistraatissa naimisiin. Hehän voivat käydä muuten vain kirkossa siunauksissa? Mitä ihmettä?
- ikäänkuin et
Kiero-Kalle kirjoitti:
Voisi kysyä, miksi heteroparit käyvät kirkossa vihillä? Riittää kun menee maistraatissa naimisiin. Hehän voivat käydä muuten vain kirkossa siunauksissa? Mitä ihmettä?
tietäisi Raamatun kantaa !
- Kiero-Kalle
ikäänkuin et kirjoitti:
tietäisi Raamatun kantaa !
En tiedä. Koko siunailu höpötys on kummallista. Joku pappi, jolle maksetaan rahallista palkkaa sanoo ja höpisee jotain ja sitten ollaan niin pyhässä hengessä, että. Myös ns. leipäpappi voi siunailla miten paljon vain. Uskovaiset hartaana palvovat pappia ja on sellainen hurskastelu päällä hyi hyi.
millainen se pääpiru on? Jumalallahan on Raamatun mukaan tulinen kieli, siivet, sisuskalut ja mitäpä sillä nyt onkaan ominaisuuksia. Entä onko tuon pääpirun lisäksi samalla asialla alemman virka-aseman omaavia piruja? Janoan tietoa.
- siunaus todella
Onko luterilainen siunaus todella niin harvinainen ja lähes loppuun käytetty voimavara, että sen jakamista on aivan pakko rajoittaa.
Kristillisessä perinteessä ajatellaan, että koskaan ei voi olla liikaa siunausta ja siksi sitä voidaan aina jakaa. Mutta mistä ihmeestä johtuu tämä luterilainen asenne? Halutaanko luterilaisuudessa mieluummin kirota kuin siunata, tuomita mieluummin kuin antaa hyväksyntä?- Näin on
Hyväksyntää homoliitoille ei voi antaa, koska sen Raamattu kieltää yksiselitteisesti ja piste.
- Kovasti ihmettelevä
Näin on kirjoitti:
Hyväksyntää homoliitoille ei voi antaa, koska sen Raamattu kieltää yksiselitteisesti ja piste.
Huomaan että sinä et kristinuskosta mitään tiedä etkä vissiin haluakaan tietää.
Jumala itse sanoo sanastansa: Minun sanani eivät koskaan katoa. - tosiaan että
Näin on kirjoitti:
"homoliitoille ei voida valitettavasti antaa hyväksyntää ja sellainen liitto kielletään täten yksiselitteisesti. Luterilaisuudessakaan ei siten annettako mitään siunausta homoliitoille, koska siunaukset saattavat loppua liiallisen kysynnän vuoksi."
Näinkö siellä Raamatussa sanotaan? Minun tietääkseni Raamatussa ei edes mainita luterilaisuutta, ei edes vertauskuvallisesti, sillä sellainen oppi on Raamatun mukaan täysin tuntematon.
että homoilla ja lesboilla ei ole Suomessa samoja oikeuksia kuin heteroilla uskonnon vapauden suhteen?
Itse asiassa en itsekkään ymmärrä miksi ylipäätänsä kukaan haluaa itselleen kirkollisen siunauksen tai vihkimisen, mutta jos sellaisen haluaa, niin se suotakoon silloin kaikille niille, jotka sen haluavat, ihon väriin, sukupuoleen, ikään ja seksuaaliseen suuntaukseen katsomatta, jos hän on luterilaisen kirkon maksava jäsen.
Kirkollinen siunaus ei ole keneltäkään teiltä pois. Te ette saa yhtään vähempää siunausta vaikka joku sellainenkin siunattaisiin jolle se ei teidän mielestänne kuulu.Eikös sinusta Kristityillä ole Suomessa samoja oikeuksia kuin muilla uskonnoilla uskonnon vapauden suhteen?
Eikä kirkon tule suoda syntiä, kun se on heidän oppia vastaan. Missä uskonnon harjoittamisen vapaus?
Ja Jumala ei syntiä siunaa, eli mitä järkeä yrittää edes?juhani1965 kirjoitti:
Eikös sinusta Kristityillä ole Suomessa samoja oikeuksia kuin muilla uskonnoilla uskonnon vapauden suhteen?
Eikä kirkon tule suoda syntiä, kun se on heidän oppia vastaan. Missä uskonnon harjoittamisen vapaus?
Ja Jumala ei syntiä siunaa, eli mitä järkeä yrittää edes?mitä tarkoitit?
Suoda syntiä?
Uskontoa saa harjoittaa vapaasti, mutta kiellätkö sen homoilta ja lesboilta?Wariska kirjoitti:
mitä tarkoitit?
Suoda syntiä?
Uskontoa saa harjoittaa vapaasti, mutta kiellätkö sen homoilta ja lesboilta?Tarkoitin että Raamatun mukaan homoseksualisuus on synti ja syntiä ei tule siunata. Ei syntiä siunaa Jumalakaan joten miksi kristittyjen pitäisi se siunata.
En kiellä keneltäkään uskonnon harjoittamista, meillä on onneksi vapaa maa ja vapaus harjoittaa uskontoja.
Puolustankin Kristittyjen oikeutta harjoittaa omaa uskontoaan.juhani1965 kirjoitti:
Tarkoitin että Raamatun mukaan homoseksualisuus on synti ja syntiä ei tule siunata. Ei syntiä siunaa Jumalakaan joten miksi kristittyjen pitäisi se siunata.
En kiellä keneltäkään uskonnon harjoittamista, meillä on onneksi vapaa maa ja vapaus harjoittaa uskontoja.
Puolustankin Kristittyjen oikeutta harjoittaa omaa uskontoaan.homo saa olla kristitty?
Wariska kirjoitti:
homo saa olla kristitty?
Tottahan toki saa olla, mutta jos homo on Kristitty, niin hän tietää että homous on synti, eikä näin ollen hae synnille siunausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.745009Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.153398Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j242690Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571747- 471566
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346- 941342
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2311206Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711025IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra53902