..kaikki kattoo Nigellaa telkusta.. se tekee herkkuja ja on hottis..vähän mature mulle mutta enihau.. hottiiisss..
HEiii.. Nigella alkaa..
20
289
Vastaukset
..tulee antonio bourrdain.. siitä minä en sano mitään..
- Sini_siivetär
mä en tiedä tosta mitään..ilmeisesti katson vähän telkkua..?
- Sini_siivetär
pervokki kirjoitti:
..joka kokkaa herkkuja nelosella..
paljon katson nelostakin, mut oisko se tuo ajankohta päivästä, ettei tule sillon katseltua..sitähän se..))
Sini_siivetär kirjoitti:
paljon katson nelostakin, mut oisko se tuo ajankohta päivästä, ettei tule sillon katseltua..sitähän se..))
..joskus aika aikasiin..
- Sini_siivetär
pervokki kirjoitti:
..joskus aika aikasiin..
sitä nähnytkään..taidanpa katsoa ensikerralla, mitä hän kokkailee..
Sini_siivetär kirjoitti:
sitä nähnytkään..taidanpa katsoa ensikerralla, mitä hän kokkailee..
- Sini_siivetär
pervokki kirjoitti:
nainen..en yhtään enää ihmettele, että miehet viihtyy telkun ääressä just ton ohjelman aikaan tuntee pientä kateutta..ja palaan tutkiin noita kotisivuja tossa hetken kuluttua..
Sini_siivetär kirjoitti:
nainen..en yhtään enää ihmettele, että miehet viihtyy telkun ääressä just ton ohjelman aikaan tuntee pientä kateutta..ja palaan tutkiin noita kotisivuja tossa hetken kuluttua..
..unelmasuklaapupu..
- Sini_siivetär
pervokki kirjoitti:
..unelmasuklaapupu..
ja saahan siinä sivussa vinkkejä ruuanlaittoon..kai..?
Sini_siivetär kirjoitti:
ja saahan siinä sivussa vinkkejä ruuanlaittoon..kai..?
..saa vinkkejä..
- ex-er1
joskus seurattuu kyllä kyseistä ohjelmaa, siinä on nainen joka haistattaa pitkät pupujussin ruokavaliolle;o)
- ex-er1
pervokki kirjoitti:
..tekee.. se on sellanen suklaafriikki..suklaapupu etten sanoisi..
ihailija postii sille=0) Kai sillä jotkut omat sivut on. Sain just tänään kuulla että mun pitäs lihota 10 kiloo=0) ei sitten ikinä!!! Oon kuulemma liian laiha, pelkkää rustoo=0)
ex-er1 kirjoitti:
ihailija postii sille=0) Kai sillä jotkut omat sivut on. Sain just tänään kuulla että mun pitäs lihota 10 kiloo=0) ei sitten ikinä!!! Oon kuulemma liian laiha, pelkkää rustoo=0)
..mä en oo fanipostia kenellekään lähettäny..en sitten koskaan..
mikset tahdo lihota? se on aika helppoa.. rustoo muka..kai ny luuta ja nahkaakin on ja lihaksia..- ex-er1
pervokki kirjoitti:
..mä en oo fanipostia kenellekään lähettäny..en sitten koskaan..
mikset tahdo lihota? se on aika helppoa.. rustoo muka..kai ny luuta ja nahkaakin on ja lihaksia..mäkin olen että jos oon ite tyytyväinen niin paskaako se kellekkään kuuluu. Mä aikoinaan olin ylipainonen ja kärsin siitä no enää ei tarvi kärsii=0) en mä silti mikään anorektikko ole kuitenkaan.
ex-er1 kirjoitti:
mäkin olen että jos oon ite tyytyväinen niin paskaako se kellekkään kuuluu. Mä aikoinaan olin ylipainonen ja kärsin siitä no enää ei tarvi kärsii=0) en mä silti mikään anorektikko ole kuitenkaan.
..mullaa oli vaan pieni outokumpu ongelma mut siitä päästy.. voin suhteellisen hyvin mielin kokkailla ja napostella..sormeni syyhyävät nytkin sairastelustani huolimatta päästä kokkaamaan..wienersnitzeliä..perunoita ja sipulia..
- ex-er1
pervokki kirjoitti:
..mullaa oli vaan pieni outokumpu ongelma mut siitä päästy.. voin suhteellisen hyvin mielin kokkailla ja napostella..sormeni syyhyävät nytkin sairastelustani huolimatta päästä kokkaamaan..wienersnitzeliä..perunoita ja sipulia..
nyt mun alko tehdä mieli paistettuu sipulii ja se on sun vikas Pervokki=0)Ikävää kun olet sairas;( mikä sulla on?
ex-er1 kirjoitti:
nyt mun alko tehdä mieli paistettuu sipulii ja se on sun vikas Pervokki=0)Ikävää kun olet sairas;( mikä sulla on?
..nenätippuri toiselta nimeltään heheh..vaikee sanoo..nenä vuotaa ja paikkoja särkee ja huomenna pitäs lähtee liikkeelle..
friteeratut sipulirenkaat kiinalaisittan..eihän se paljoo lihota..- ex-er1
pervokki kirjoitti:
..nenätippuri toiselta nimeltään heheh..vaikee sanoo..nenä vuotaa ja paikkoja särkee ja huomenna pitäs lähtee liikkeelle..
friteeratut sipulirenkaat kiinalaisittan..eihän se paljoo lihota..valkosipuli auta flunssaan vai oliko se ennakoivaa hoitoo?! En muista varmaks;) Onneks haju ei välity näytön kautta=0)
Sä oot mulle ilkee, nyt kuola valuu näppikselle niist sipulirenkaista;O( Jos en vastaa enää niin näppis sano sopimuksensa irti kosteusvaurion takia;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun5914216T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli374143Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo482386- 1542249
Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:
Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn3401785- 1081652
Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast291504Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?2031454- 621206
- 1021204