HEiii.. Nigella alkaa..

..kaikki kattoo Nigellaa telkusta.. se tekee herkkuja ja on hottis..vähän mature mulle mutta enihau.. hottiiisss..

20

309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..tulee antonio bourrdain.. siitä minä en sano mitään..

    • Sini_siivetär

      mä en tiedä tosta mitään..ilmeisesti katson vähän telkkua..?

      • ..joka kokkaa herkkuja nelosella..


      • Sini_siivetär
        pervokki kirjoitti:

        ..joka kokkaa herkkuja nelosella..

        paljon katson nelostakin, mut oisko se tuo ajankohta päivästä, ettei tule sillon katseltua..sitähän se..))


      • Sini_siivetär kirjoitti:

        paljon katson nelostakin, mut oisko se tuo ajankohta päivästä, ettei tule sillon katseltua..sitähän se..))

        ..joskus aika aikasiin..


      • Sini_siivetär
        pervokki kirjoitti:

        ..joskus aika aikasiin..

        sitä nähnytkään..taidanpa katsoa ensikerralla, mitä hän kokkailee..


      • Sini_siivetär kirjoitti:

        sitä nähnytkään..taidanpa katsoa ensikerralla, mitä hän kokkailee..

        http://www.nigella.com/


      • Sini_siivetär
        pervokki kirjoitti:

        http://www.nigella.com/

        nainen..en yhtään enää ihmettele, että miehet viihtyy telkun ääressä just ton ohjelman aikaan tuntee pientä kateutta..ja palaan tutkiin noita kotisivuja tossa hetken kuluttua..


      • Sini_siivetär kirjoitti:

        nainen..en yhtään enää ihmettele, että miehet viihtyy telkun ääressä just ton ohjelman aikaan tuntee pientä kateutta..ja palaan tutkiin noita kotisivuja tossa hetken kuluttua..

        ..unelmasuklaapupu..


      • Sini_siivetär
        pervokki kirjoitti:

        ..unelmasuklaapupu..

        ja saahan siinä sivussa vinkkejä ruuanlaittoon..kai..?


      • Sini_siivetär kirjoitti:

        ja saahan siinä sivussa vinkkejä ruuanlaittoon..kai..?

        ..saa vinkkejä..


    • ex-er1

      joskus seurattuu kyllä kyseistä ohjelmaa, siinä on nainen joka haistattaa pitkät pupujussin ruokavaliolle;o)

      • ..tekee.. se on sellanen suklaafriikki..suklaapupu etten sanoisi..


      • ex-er1
        pervokki kirjoitti:

        ..tekee.. se on sellanen suklaafriikki..suklaapupu etten sanoisi..

        ihailija postii sille=0) Kai sillä jotkut omat sivut on. Sain just tänään kuulla että mun pitäs lihota 10 kiloo=0) ei sitten ikinä!!! Oon kuulemma liian laiha, pelkkää rustoo=0)


      • ex-er1 kirjoitti:

        ihailija postii sille=0) Kai sillä jotkut omat sivut on. Sain just tänään kuulla että mun pitäs lihota 10 kiloo=0) ei sitten ikinä!!! Oon kuulemma liian laiha, pelkkää rustoo=0)

        ..mä en oo fanipostia kenellekään lähettäny..en sitten koskaan..
        mikset tahdo lihota? se on aika helppoa.. rustoo muka..kai ny luuta ja nahkaakin on ja lihaksia..


      • ex-er1
        pervokki kirjoitti:

        ..mä en oo fanipostia kenellekään lähettäny..en sitten koskaan..
        mikset tahdo lihota? se on aika helppoa.. rustoo muka..kai ny luuta ja nahkaakin on ja lihaksia..

        mäkin olen että jos oon ite tyytyväinen niin paskaako se kellekkään kuuluu. Mä aikoinaan olin ylipainonen ja kärsin siitä no enää ei tarvi kärsii=0) en mä silti mikään anorektikko ole kuitenkaan.


      • ex-er1 kirjoitti:

        mäkin olen että jos oon ite tyytyväinen niin paskaako se kellekkään kuuluu. Mä aikoinaan olin ylipainonen ja kärsin siitä no enää ei tarvi kärsii=0) en mä silti mikään anorektikko ole kuitenkaan.

        ..mullaa oli vaan pieni outokumpu ongelma mut siitä päästy.. voin suhteellisen hyvin mielin kokkailla ja napostella..sormeni syyhyävät nytkin sairastelustani huolimatta päästä kokkaamaan..wienersnitzeliä..perunoita ja sipulia..


      • ex-er1
        pervokki kirjoitti:

        ..mullaa oli vaan pieni outokumpu ongelma mut siitä päästy.. voin suhteellisen hyvin mielin kokkailla ja napostella..sormeni syyhyävät nytkin sairastelustani huolimatta päästä kokkaamaan..wienersnitzeliä..perunoita ja sipulia..

        nyt mun alko tehdä mieli paistettuu sipulii ja se on sun vikas Pervokki=0)Ikävää kun olet sairas;( mikä sulla on?


      • ex-er1 kirjoitti:

        nyt mun alko tehdä mieli paistettuu sipulii ja se on sun vikas Pervokki=0)Ikävää kun olet sairas;( mikä sulla on?

        ..nenätippuri toiselta nimeltään heheh..vaikee sanoo..nenä vuotaa ja paikkoja särkee ja huomenna pitäs lähtee liikkeelle..

        friteeratut sipulirenkaat kiinalaisittan..eihän se paljoo lihota..


      • ex-er1
        pervokki kirjoitti:

        ..nenätippuri toiselta nimeltään heheh..vaikee sanoo..nenä vuotaa ja paikkoja särkee ja huomenna pitäs lähtee liikkeelle..

        friteeratut sipulirenkaat kiinalaisittan..eihän se paljoo lihota..

        valkosipuli auta flunssaan vai oliko se ennakoivaa hoitoo?! En muista varmaks;) Onneks haju ei välity näytön kautta=0)
        Sä oot mulle ilkee, nyt kuola valuu näppikselle niist sipulirenkaista;O( Jos en vastaa enää niin näppis sano sopimuksensa irti kosteusvaurion takia;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      189
      1905
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      554
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      202
      479
    Aihe