Farscape tulee!

Baron Blood

Noniin, hieno uutinen että Farscape alkaa vitoskanvalla ensi torstaina klo 22.00, huomasin asian NYT-liitteestä.
Tietäis vaan vielä että onko vitonen avoin kanava vai ei ja milloin Farscape pyörii jatkossa, boxin EPG kun sensuroi ohjelmatiedot perjantain osalta.
Jos kanava on avoin ja sarjaa nähdään jatkossakin, niin hieno juttu jos mikä ja hyvä vaihtoehto Pig Prothelille.

12

2525

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimimerkki

Avoin kanava, tulee käytännössä voicen paikalle joka päivä klo 18-24 väliseksi ajaksi.

Kotisivujakin on lupailtu, mutta saas nähdä.
      http://www.tv5.fi/

• Olen miltei koomassa...

Muistan että en ensin seurannut tätä ollenkaan,kunnes kerran vahingossa kaiketi satuin katsomaan ja Bang !!! -se oli sitten menoa... Ja minä ,aikuinen aikuinen 4-kymppinen mies, pillitin kuin kakara,kun tämä loppui ja en sitä Dvd-nä löytänyt koskaan.Tiedän että on olemassa,mutta ei normaalikaupan,kuten Anttilan hyllyiltä löydy.Paitsi se jatko sarja Peacekeeper wars,jonka omistan,mutta ne meni muuttamaan Chianan silmien värinkin ja jne.. En koskaan pitänyt Star Trekistä,Babylon 5 yms sarjoista,mutta tähän hurahdin. Ja "Aeryn Sun" eli Claudia Black on Gigi Edgeleyn ohella aivan ihana nainen... Vuoden paras tv-teko !!!

• Baron Blood

Juu...kulttuuritekohan Farscapen esittäminen avoimella kanavalla on, tälläista onkin jo kaivattu pitkään Dr.Whon keskeyttämisen jälkeen:perinteistä ja kivaa avaruusseikkailua alieneineen, avaruusnäkymineen ym.herkkuineen.

Saa sitten nähdä kuinka kauan pyörii, toivottavasti ei ammuta alas ihan heti, minulle kyllä riittää sellainen mukavanmittainen putki, ei välttämättä koko sarjaa.

Tervetullut vaihtoehto Pig Brothelille!

• Nimimerkki

• Kyylä

Itsekin aivan lääpälläni tähän sarjaan. Olen hankkinut kaudet dvd:llä, harmikseni tosin R4-muodossa joten joudun katselemaan ne tietokoneelta. Ja tietenkin siihen pitää sitten olla omat ohjelmansa että pystyy tietokoneen dvd-asemalta katselemaan usean eri aluekoodin plättyjä ilman että kone jämähtää johonkin koodiin eikä sen koommin sitten mitään muuta enää esitä. (Tämä oli ikävä yllätys kun sen pari vuotta sitten sain tietää.)

Ainoa edes lähimainkaan Farscapen tasolle nouseva toinen sarja on Odyssey 5, jonka juuttaat lopettivat 1. kauden jälkeen. Siinä oli älykästä meininkiä, eikä katsojaa aliarvioitu typeryyksillä kuten päähenkilöiden jahkailulla ja pähkäilyllä. Se kaiketi Farscapessakin viehättää että hahmot eivät ole pölvästejä ja ovat niin kovin persoonallisia ja ihmislajia edustava Crichton melkeinpä porukan kahelein...!

• 24
        Baron Blood kirjoitti:

Juu...kulttuuritekohan Farscapen esittäminen avoimella kanavalla on, tälläista onkin jo kaivattu pitkään Dr.Whon keskeyttämisen jälkeen:perinteistä ja kivaa avaruusseikkailua alieneineen, avaruusnäkymineen ym.herkkuineen.

Saa sitten nähdä kuinka kauan pyörii, toivottavasti ei ammuta alas ihan heti, minulle kyllä riittää sellainen mukavanmittainen putki, ei välttämättä koko sarjaa.

Tervetullut vaihtoehto Pig Brothelille!

ja nyt pe sitten loppui tv5:dellä. Harmi. Eivätkä tietenkään näytä jatkoksi sitä peacekeeper wars-leffaa.

Sarja on HBO:n sarjoja ja Ylellä on niiden ohjelmien esityksestä maksullinen sopimus,joten vaatikaamme

Yleä esittämään tämä sarja alusta alkaen vaikka yöllä viimeiseksi ohjelmaksi vkonlopuna.

www.yle.fi

http://fi.wikipedia.org/wiki/Farscape

• 16+6

jos eksyt ceedeeonnin tai discshopin sivuille, niin löytyy molemmista boxit enkkuteksteillä!

• dfa

Eihän tuosta kovin mahdottomasti ole aikaa kun koko sarja pyörähti Suomen televisiossa läpi. Ainoa sarja jonka ole kokonaisuudessaan VHS-nauhoille tallentanut.

• eric twist

huomannut tätä kuin filmnet/canalplussalla tulleen, missä vaiheessa tuli ilmaiskanavilla?

• eric twist
        eric twist kirjoitti:

huomannut tätä kuin filmnet/canalplussalla tulleen, missä vaiheessa tuli ilmaiskanavilla?

itse, täähän tuli subtv:ltä joskus aikoja sitten kun se oli lähinnä pelkästään kaapelikanava

• Masa-Miäs

"Olen hankkinut kaudet dvd:llä, harmikseni tosin R4-muodossa joten joudun katselemaan ne tietokoneelta"

Voi hyvänen aika.. käypäs tässä osoitteessa:
      http://www.videohelp.com/dvdhacks

...syötä hakukenttään DVD-soittimesi malli niin aika isolla todennäköisyydellä löydät ohjeet miten saat kaukosäätimelläsi näppäiltyä laitteesi aluekoodittomaksi (R0). Sitten ei enää tartte enää tapella tietokone ohjelmien kanssa ja voit nauttia kaikkien alueiden DVD tarjonnasta.

• lisää farscapea.kiit

ja loppu nyt tv5:llä :(
      Harmi että loppu :( Ois saanu alkaa alusta. Kokoajan uudet katsojat löyttää tuon maailmallakin suositun ja palkintoja saaneen scifisarjan. Pyytäkää kanavia esittämään se vielä kokonaan Suomessa esittämättä oleva Farscape leffa eli Peacekeepers war-leffa!

John/Aeryn - Goodbye

http://www.youtube.com/watch?v=9Mc6bBR4FBs&feature=related

Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      87
      2049
    2. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      39
      1323
    3. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      136
      993
    4. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      214
      933
    5. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      80
      820
    6. 95
      803
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      714
    8. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      72
      685
    9. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      51
      680
    10. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      628
    11. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      69
      621
    12. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      35
      601
    13. Minä vuonna olet syntynyt?

😊
      Ikävä
      37
      551
    14. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      517
    15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      467
    16. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      452
    17. Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"

Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      449
    18. Nyt ei enää ole

Mitään mikä pitäisi mut hiljaa, kaikesta. Tämä on muutamalle henkilölle täällä.
      Ikävä
      35
      444
    19. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      433
    20. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40