kulkijoita on pilvin pimein joka ei vielä ollut päässyt täyteen miehuteen
Kristuksessa.
Mutta missä ovat sen Paavalin kanssa yhtä olevat joka sanoo: EN ELÄ ENÄÄ MINÄ VAAN JEESUS MINUSSA.?
Ja tämä minkä Paavali sanoo itsestään HÄN KOROTTAA
JEESUSTA ja ANTAA JEESUKSELLE KUNNIAN.
Sillä EI OLE PELASTUSTA PAAVALISSA, EI PIETARISSA
VAAN JEESUKSESSA AINOASTAAN.
JEESUKSESSA PAAVALIKIN ELÄMÄN SAI JA HÄNESSÄ ELI
kun KRISTUS HÄNESSÄ OLI VOITON SAANUT.
Sen Paavalin kanssa
19
408
Vastaukset
- Nyt on vihdoin
ilmaantunut yksi, joka on päässyt täyteen miehuuteen
(naiseuteen) Kristuksessa!!!
Jo oli aikakin. Hyvästi Paavali.
Onnittelen sinua. - alex-kasi
ovat täydellisesti yhdenmukaisia koko Raamatun kanssa. Sen joka ei ota itselleen koko Raamattua onkin sen vuoksi aika vaikea ymmärtää Paavalin kirjoituksia ihan loppuun asti - ja varsinkin jos on kehitellyt itselleen jo ihan oman synnittömyys ja kuolemattomuus-opin.
Ja totta sekin että ei ole pelastusta kuin Kristukessa.. jonka pitää hallitseman kunnes on pannut kaikki vihollisensa jalkojensa alla ...
ja viimeisenä (ei ensimmäisenä, kuten muutamat uskovat) vihollisista kukistetaan kuolema.- Jumalan sanaa,
Kyllä Paavalin opetukset ovat Jumalan sanaa,
Ne vain sattuvat olemaan AK,lle liikaa.
Ehkä siinä, kun Paavali kieltää naisen puhumasta.
Vähemmästäkin sitä nainen kimpaantuu.
Ja Paavalin opetus on just paikallaan AK.lle.
ilmaantunut YHTÄÄN aloituksen tekijän kanssa
Jeesuksessa Kristuksessa olijaa.- Kyllä Suni kohta
ilmestyy saatanoidensa kanssa sinun rinnallesi.
Kun sanot että:"JEESUKSESSA PAAVALIKIN ELÄMÄN SAI JA HÄNESSÄ ELI
kun KRISTUS HÄNESSÄ OLI VOITON SAANUT."
silloin uskot myös seuraavan Jumalan totuuden jonka Paavali ilmoittaa:
Room.7:14-25:"Sillä me tiedämme, että laki on hengellinen, mutta minä olen lihallinen, myyty synnin alaisuuteen.
15 Sillä minä en tunne omakseni sitä, mitä teen; sillä minä en toteuta sitä, mitä tahdon, vaan mitä minä vihaan, sitä minä teen.
16 Mutta jos minä teen sitä, mitä en tahdo, niin minä myönnän, että laki on hyvä.
17 Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu.
18 Sillä minä tiedän, ettei minussa, se on minun lihassani, asu mitään hyvää. Tahto minulla kyllä on, mutta voimaa hyvän toteuttamiseen ei;
19 sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.
20 Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.
21 Niin huomaan siis itsessäni, minä, joka tahdon hyvää tehdä, sen lain, että paha riippuu minussa kiinni;
22 sillä sisällisen ihmiseni puolesta minä ilolla yhdyn Jumalan lakiin,
23 mutta jäsenissäni minä näen toisen lain, joka sotii minun mieleni lakia vastaan ja pitää minut vangittuna synnin laissa, joka minun jäsenissäni on.
24 Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista?
25 Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni palvelen mielellä Jumalan lakia, mutta lihalla synnin lakia.
Eli selvää Jumalan inspiroimaa tekstiä, ei tule uskovaisestakaan synnitöntä. Hyvä on pysyä Raamatun totuuksissa eikä askarella ihmisoppien kanssa. Jumalan Sana ei koskaan häviä..Aamen.- eroa
silti on havaittavissa Paavalin kirjoituksissa sunilaisten fariseusten kirjoitelmiin:
17 Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu.
18 Sillä minä tiedän, ettei minussa, se on minun lihassani, asu mitään hyvää. Tahto minulla kyllä on, mutta voimaa hyvän toteuttamiseen ei;
19 sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.
20 Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.
21 Niin huomaan siis itsessäni, minä, joka tahdon hyvää tehdä, sen lain, että paha riippuu minussa kiinni;
22 sillä sisällisen ihmiseni puolesta minä ilolla yhdyn Jumalan lakiin,
23 mutta jäsenissäni minä näen toisen lain, joka sotii minun mieleni lakia vastaan ja pitää minut vangittuna synnin laissa, joka minun jäsenissäni on.
24 Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista?
25 Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni palvelen mielellä Jumalan lakia, mutta lihalla synnin lakia. kaikki jotka ovat jotain sanoneet ovat juuri
sen Paavalin seuraajia joka ei vielä ollut
tullut täyteen miehuuteen Kristuksessa.
Ja tuossa uskossa kun pysyvät eivät koskaan tule kohtaamaan Jumalaa.
Pelastava USKO voi syntyä VAIN Jeesuksen Kristuksen
HÄNEN SANOJENSA KAUTTA.
"niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen POIKANSA, ettei yksikään, JOKA HÄNEEN USKOO, hukkuisi, vaan hänellä OLISI IANKAIKKINEN ELÄMÄ."Minä seuraan kyllä Jeesusta Kristusta. Ei pidä antaa valheellista todistusta lähimmäisestä, se on synti josta pitää tehdä parannusta.
Et Armik näköjään olekkaan synnitön.
Näin se on Raamatunkin mukaan että kaikki kyllä tulee ilmi.
Mutta Jumalalla Armoa piisaa meille syntisille, onneksi.kenet se tuomitsi NIIN MENKÖÖN ITSEENSÄ.
Jumala EI OMAANSA RANLKAISE KUN HÄNEN OMANSA
SITÄ TUOVAT MIKÄ JUMALASTA ON.
Joten ÄLKÄÄ ihmiset RUIKUTTAKO "minä olen Jeesuksen seuraaja" kun ETTE ENSIMMÄISTÄKÄÄN ASKELTA OLE OTTANEET TIELLE JOKA JEESUKSEN YHTEYTEEN VOISI JOHTAA.
ÄLKÄÄ ENÄÄ VALEHDELKO ITSELLENNE JA MUILLE.
MIETTIKÄÄ JO KUMPI ON VALHEEN OMA;sekö joka tuo
JEESUKSEN KRISTUKSEN SANAA, vaiko se joka
Paavalin sanaa tuo kumoamaan Jeesuksen sanomaa?
EIKÖ OLE AIVAN SELVÄÄ? MIKSI SIIS TUOMITSETTE NE JOTKA JEESUKSESSA KRISTUKSESSA OVAT???- Nyt vain tottelet
ArmiK kirjoitti:
kenet se tuomitsi NIIN MENKÖÖN ITSEENSÄ.
Joten ÄLKÄÄ ihmiset RUIKUTTAKO "minä olen Jeesuksen seuraaja" kun ETTE ENSIMMÄISTÄKÄÄN ASKELTA OLE OTTANEET TIELLE JOKA JEESUKSEN YHTEYTEEN VOISI JOHTAA.
EIKÖ OLE AIVAN SELVÄÄ? MIKSI SIIS TUOMITSETTE NE JOTKA JEESUKSESSA KRISTUKSESSA OVAT???omaa neuvoasi ja menet itseesi!
Jeesuksen omia et sinäkään saa tuomita! ArmiK kirjoitti:
kenet se tuomitsi NIIN MENKÖÖN ITSEENSÄ.
EIKÖ OLE AIVAN SELVÄÄ? MIKSI SIIS TUOMITSETTE NE JOTKA JEESUKSESSA KRISTUKSESSA OVAT???Sinähän tässä vääristelet ja valehtelet, ethän voi tietää minun elämästä, joten sanomalla elämästäni asioita syyllistyt valehteluun. Ja se on synti, eli se siitä sinun synnittömyydestä taas kerran.
Eikä minun tarvitse ruikuttaa kun todistan Jeesuksesta, jos sinä koet Jeesuksesta todistamisen ruikuttamisena, niin siitäkin sinun olisi hyvä tehdä parannus.
sanot:"ÄLKÄÄ ENÄÄ VALEHDELKO ITSELLENNE JA MUILLE."
Niin hyvä ohje, jota voisit aloittaa noudattamaan.
edelleen sanot:" MIETTIKÄÄ JO KUMPI ON VALHEEN OMA;sekö joka tuo
Paavalin sanaa tuo kumoamaan Jeesuksen sanomaa?"
Tässäpä se sinun harhaisuutesi ja ihmisoppis paljastuu kun luulet että Paavali kumoaa Jeesuksen sanoman!!!!
Sen minkä Paavali sanoo on Pyhän Hengen inspiroimaa Jumalan Sanaa johon Jeesus kyllä yhtyy.
Näin järkyttäviä ne ihmisopit ovat, Jumalan Pyhä totuus sysätään sivuun, voi,voi. Ja sitten vielä ollaan ojentamassa muita.
edelleen sanot:"MIKSI SIIS TUOMITSETTE NE JOTKA JEESUKSESSA KRISTUKSESSA OVAT???"
Niin, vastaappa tuohon että miksi tuomitset Jumalan omia näin raivokkaasti?juhani1965 kirjoitti:
Sinähän tässä vääristelet ja valehtelet, ethän voi tietää minun elämästä, joten sanomalla elämästäni asioita syyllistyt valehteluun. Ja se on synti, eli se siitä sinun synnittömyydestä taas kerran.
Eikä minun tarvitse ruikuttaa kun todistan Jeesuksesta, jos sinä koet Jeesuksesta todistamisen ruikuttamisena, niin siitäkin sinun olisi hyvä tehdä parannus.
sanot:"ÄLKÄÄ ENÄÄ VALEHDELKO ITSELLENNE JA MUILLE."
Niin hyvä ohje, jota voisit aloittaa noudattamaan.
edelleen sanot:" MIETTIKÄÄ JO KUMPI ON VALHEEN OMA;sekö joka tuo
Paavalin sanaa tuo kumoamaan Jeesuksen sanomaa?"
Tässäpä se sinun harhaisuutesi ja ihmisoppis paljastuu kun luulet että Paavali kumoaa Jeesuksen sanoman!!!!
Sen minkä Paavali sanoo on Pyhän Hengen inspiroimaa Jumalan Sanaa johon Jeesus kyllä yhtyy.
Näin järkyttäviä ne ihmisopit ovat, Jumalan Pyhä totuus sysätään sivuun, voi,voi. Ja sitten vielä ollaan ojentamassa muita.
edelleen sanot:"MIKSI SIIS TUOMITSETTE NE JOTKA JEESUKSESSA KRISTUKSESSA OVAT???"
Niin, vastaappa tuohon että miksi tuomitset Jumalan omia näin raivokkaasti?suoraan OLET EKSYTTÄJÄ väännät KAIKKI PYHÄN HENGEN SANOMAT TÄYSIN NURIN NISKOIN.
JOS TAHDOT JUMALAN PALVELIJAKSI TULLA, JOS TAHDOT SIELUSI PELASTUVAN ja MUIDENKIN SIELUJA PELASTAA
TEE PARANNUS.
TIEDÄN MISTÄ PUHUN PUHUN JUURI JUMALAN TUOMAA SANOMAA HÄNEN TOTUUTTAAN jota vastaan kenelläkään
JUMALAN HENGESTÄ SYNTYNEELLÄ EI OLE MITÄÄN VASTAAN SANOMISTA. JOTEN ITSESI OLET PALJASTANUT
KAIKISSA VIESTEISSÄSI TUOT PAAVALIN SANOMAA
IHMISOPIN MUKAAN KUMOAMAAN JEESUKSEN KRISTUKSEN SANAA.
TURMIOLLISTA ON TAISTELLA JUMALAN TOTUUTTA VASTAAN IHMISOPIN KANSSA SEN TULET KERRAN NÄKEMÄÄN MIHIN SE JOHTAA.
En enempää tule jatkamaan jos olen jo sinulle sanonut eten enää keskustele kanssasi niin en muista MUTTA NYT SEN TEEN ja PYYHIN TOMUTKIN POIS JALOISTANI.
Vasta sitten JOS OLET TEHNYT PARANNUKSEN JA KÄÄNTYNYT HARHOISTASI JUMALAN PUOLEEN voin alkaa keskustelemaan sillä silloin Jumala on peitteen silmiltäsi saanut pois ottaa ja Hänen Hengensä
on saanut sinulle TOTUUDEN NÄYTTÄÄ mitä ihmisopin saastaa olet tänne tuonut. Missä ihmisopin saastassa olet elänyt.
Jos väität muuta niin saastoissasi pysyt.
Jos et VOI JUMALALLE SANOA NÄYTÄ SINÄ MINULLE TOTUUS niin SAATANAN LIEKASSA OLET JA VAHVASTI.
NÄIN ON TOTUUS. Ja se ei miksikään muutu vaikka
miten sitä vastaan harot.
TÄMÄ ON OIKEA TUOMIO ja TÄMÄ ON SANOTTU RAKKAUDESTA SINUNKIN SIELUASI KOHTAAN.
JUMALAN SAN ON TOTTA JA TOTEEN KÄY. JUMALA JOHTAA OMANSA YHTEEN USKOON ja NÄITÄKIN SIIS ON JOTKA JUMALA HUOM: JUMALA ON SAANUT TUOHON YHTEEN USKOON JOHDATTAA.
JA SINÄ NIINKUIN KAIKKI MUUTKIN IHMISOPIN PETTÄMÄT OLETTE TÄMÄN JUMALAN YHDENKIN USKON HUKUTTAMASSA IHMISOPIN LIEJUUN.
JUMALAN USKOLLA EI OLE MITÄÄN TEKEMISTÄ IHMISTEN VIISAUDEN, IHMISTEN JÄRJEN, IHMISTEN LAATIMIEN
OPPIEN USKOJEN KANSSA.
O N S I I S O L E M A S S A J U M A L A N
U S K O S S A O L E V I A.
Mutta ne ovat harvat aivan niinkuin Jeesus sanoo
HARVAT valitsevat ahtaan portin joka Jumalan USKOON johtaa.
Näin itsekin olet saanut nähdä HARVAT OVAT NE JOTKA POIKAA OVAT USKONEET JA HÄNELLE KUULIAISET OLLEET.
MIKÄ SINUA ON ESTÄNYT LÄHTEMÄSTÄ HARVOJEN TIELLE
ELÄMÄN TIELLE? KYSYIN VAIN JOS VOISIT MIETTIÄ.
En enää vastaa jos samaa saastaa tuot.AIKOIHIN ON ELETTY jolloin EI siedetä TERVETTÄ JUMALAN SANAN OPPIA PÄTKÄÄKÄÄN vaan väänetään SE AIVAN KIEROON ja mihin tuo kierous johtaa niin
IANKAIKISEEN EROON JUMALASTA.- rupeat saarnaamaan
ArmiK kirjoitti:
AIKOIHIN ON ELETTY jolloin EI siedetä TERVETTÄ JUMALAN SANAN OPPIA PÄTKÄÄKÄÄN vaan väänetään SE AIVAN KIEROON ja mihin tuo kierous johtaa niin
IANKAIKISEEN EROON JUMALASTA.evankeliumia?
Sehän on se sanoma Jeesuksen rakkaudesta ja uhri-
kuolemasta meidän edestämme, jota Paavali julisti.
Eikö tuo uskovien pilkkaaminen jo riittäisi?
Vai aiotko toimia lopun elämääsikin saatanan asia-
miehenä? rupeat saarnaamaan kirjoitti:
evankeliumia?
Sehän on se sanoma Jeesuksen rakkaudesta ja uhri-
kuolemasta meidän edestämme, jota Paavali julisti.
Eikö tuo uskovien pilkkaaminen jo riittäisi?
Vai aiotko toimia lopun elämääsikin saatanan asia-
miehenä?jota sinä korvasyyhyysi kaipaat EN TULE JULISTAMAAN
vaan TÄTÄ JULISTAN TEE PATRANNUS MUUTOIN HUKUT.
Vasta kun olet PARANNUKSEN TEHNYT tulet NÄKEMÄÄN
MINKÄ ARMON EVANKELIUMISSA OLET OLLUT KIINNI.ArmiK kirjoitti:
suoraan OLET EKSYTTÄJÄ väännät KAIKKI PYHÄN HENGEN SANOMAT TÄYSIN NURIN NISKOIN.
JOS TAHDOT JUMALAN PALVELIJAKSI TULLA, JOS TAHDOT SIELUSI PELASTUVAN ja MUIDENKIN SIELUJA PELASTAA
TEE PARANNUS.
TIEDÄN MISTÄ PUHUN PUHUN JUURI JUMALAN TUOMAA SANOMAA HÄNEN TOTUUTTAAN jota vastaan kenelläkään
JUMALAN HENGESTÄ SYNTYNEELLÄ EI OLE MITÄÄN VASTAAN SANOMISTA. JOTEN ITSESI OLET PALJASTANUT
KAIKISSA VIESTEISSÄSI TUOT PAAVALIN SANOMAA
IHMISOPIN MUKAAN KUMOAMAAN JEESUKSEN KRISTUKSEN SANAA.
TURMIOLLISTA ON TAISTELLA JUMALAN TOTUUTTA VASTAAN IHMISOPIN KANSSA SEN TULET KERRAN NÄKEMÄÄN MIHIN SE JOHTAA.
En enempää tule jatkamaan jos olen jo sinulle sanonut eten enää keskustele kanssasi niin en muista MUTTA NYT SEN TEEN ja PYYHIN TOMUTKIN POIS JALOISTANI.
Vasta sitten JOS OLET TEHNYT PARANNUKSEN JA KÄÄNTYNYT HARHOISTASI JUMALAN PUOLEEN voin alkaa keskustelemaan sillä silloin Jumala on peitteen silmiltäsi saanut pois ottaa ja Hänen Hengensä
on saanut sinulle TOTUUDEN NÄYTTÄÄ mitä ihmisopin saastaa olet tänne tuonut. Missä ihmisopin saastassa olet elänyt.
Jos väität muuta niin saastoissasi pysyt.
Jos et VOI JUMALALLE SANOA NÄYTÄ SINÄ MINULLE TOTUUS niin SAATANAN LIEKASSA OLET JA VAHVASTI.
NÄIN ON TOTUUS. Ja se ei miksikään muutu vaikka
miten sitä vastaan harot.
TÄMÄ ON OIKEA TUOMIO ja TÄMÄ ON SANOTTU RAKKAUDESTA SINUNKIN SIELUASI KOHTAAN.
JUMALAN SAN ON TOTTA JA TOTEEN KÄY. JUMALA JOHTAA OMANSA YHTEEN USKOON ja NÄITÄKIN SIIS ON JOTKA JUMALA HUOM: JUMALA ON SAANUT TUOHON YHTEEN USKOON JOHDATTAA.
JA SINÄ NIINKUIN KAIKKI MUUTKIN IHMISOPIN PETTÄMÄT OLETTE TÄMÄN JUMALAN YHDENKIN USKON HUKUTTAMASSA IHMISOPIN LIEJUUN.
JUMALAN USKOLLA EI OLE MITÄÄN TEKEMISTÄ IHMISTEN VIISAUDEN, IHMISTEN JÄRJEN, IHMISTEN LAATIMIEN
OPPIEN USKOJEN KANSSA.
O N S I I S O L E M A S S A J U M A L A N
U S K O S S A O L E V I A.
Mutta ne ovat harvat aivan niinkuin Jeesus sanoo
HARVAT valitsevat ahtaan portin joka Jumalan USKOON johtaa.
Näin itsekin olet saanut nähdä HARVAT OVAT NE JOTKA POIKAA OVAT USKONEET JA HÄNELLE KUULIAISET OLLEET.
MIKÄ SINUA ON ESTÄNYT LÄHTEMÄSTÄ HARVOJEN TIELLE
ELÄMÄN TIELLE? KYSYIN VAIN JOS VOISIT MIETTIÄ.
En enää vastaa jos samaa saastaa tuot.Armik ensin valehtelee ja sitten kun häntä siitä oikasen alkaa panettelu.
Haukkuu "rakkauden hengessä" ( minkähän rakkauden?) eksyttäjäksi, saastaiseksi ja saatanaliekassa olevaksi. Ja miksi? Koska olen tuonut tänne Paavalin opetuksia eli Raamatullisia totuuksia.
Ja edelleen Armik uskoo että Paavali kuomoaa Jeesuksen sanomaa. Kertoo hyvin kuka se harhainen on.
Lopuksi tee sen minkä aijemminkin, kun loppuvat västäväitteet ja eväät Jumalan Sanaa vastaan niin "lyödään luukut kiinni", en puhu enää sinulle, sellainen se Jumalan Sana on se riisuu ja mykistää.
No, tiedänpähän nyt että Armikkin on aivan yhtä syntinen ja vajavainen ko me muutki uskovat, käytöksensä sen palijasti. Itse hän ei vaan tätä vielä pysty näkemään, Jumala sen hänelle näyttäköön..Aamen.Jälleen tiesin, että kohta Karik hyppää kehiin, puolustamaan kesken kaiken, tietämättä koko totuutta.
ArmiK kirjoitti:
AIKOIHIN ON ELETTY jolloin EI siedetä TERVETTÄ JUMALAN SANAN OPPIA PÄTKÄÄKÄÄN vaan väänetään SE AIVAN KIEROON ja mihin tuo kierous johtaa niin
IANKAIKISEEN EROON JUMALASTA.Niinpä, miksi vääntelet? Esim. sanomalla että Paavali kumoaa Jeesuksen sanoman?
Ei pidä Armik kieroilla, oikein, aloita itsestäsi jälleen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.745009Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.153398Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j242700Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571747- 471576
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346- 941342
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2321213Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711025IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54912