Iltalehden tv liite

osturt.com

Olen sen aina ostanut ilman iltalehteä, vai iltasanomia, kummin se nyt oli.Missään ei vielä ole kieltäydytty myymästä.
On jotenkin järjenvastaista että pitäisi ostaa iltalehti siinä samalla.
Hesarista kyllä jättäisin sen viikkoliitteen pois,turhaakin turhempi mut vaimo tykkää.
Kuukausiliite on ihan hyvä.
Hesarinhan voi nykyisin tilata melkein miten vain, luulisi onnistuvan jako ilman liitteitäkin.

4

3103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyt jos välttämättä...

      "Olen sen aina ostanut ilman iltalehteä, vai iltasanomia, kummin se nyt oli.Missään ei vielä ole kieltäydytty myymästä."

      No eipä varmaan ole kieltäydytty myymästä, kun ei kyseisen lehden (TV-Jätti, siis Iltalehden TV-lehti) kanssa ole olemassa mitään rajoituksia että sitä saisi myydä vain Iltalehden kanssa!

      "On jotenkin järjenvastaista että pitäisi ostaa iltalehti siinä samalla."

      Ei kukaan sano että pitäisi.

      Mutta: Iltalehti maksaa arkisin 1,20 euroa. TV-Jätti Iltalehden kanssa ostettuna maksaa 1 euron. Yhteensä siis 2,20 euroa.

      TV-Jätti yksinään ostettuna maksaa 2,40 euroa.

      Eli itse asiassa, kun jätät sen Iltalehden ottamatta mukaasi, häviät joka kerta 0,20 euroa.

      Eli ei mikään ihme tosiaan että "ei ole kieltäydytty myymästä"; pikemminkin katsovat että onpa harvinaisen pässi asiakas, mutta kyllähän se ylimääräinen raha kaupalle kelpaa!

      • osturt

        Euron olen siitä aina maksanut. Kukahan tässä pässi on? Paitsi itse kun olen oinas...


      • Nyt jos välttämättä...
        osturt kirjoitti:

        Euron olen siitä aina maksanut. Kukahan tässä pässi on? Paitsi itse kun olen oinas...

        Jos nyt tosiaan puhutaan tuosta Iltalehden TV-Jätistä, niin sitten sinulle myyneet kaupat/kioskit ovat tehneet täysin selkeän virheen, ja rikkoneet sopimuksia jotka ovat lehden myynnistä tehneet.

        Ja jossain vaiheessa jäävät tuosta kiinni, sillä tottahan jakelussa tiedetään kuinka monta Iltalehteä ja kuinka monta TV-Jättiä menee myyntiin kuhunkin liikkeeseen, ja kuinka monta tulee takaisin. Ja jos epäsuhta on kovin suuri, se tarkoittaa että TV-Jättejä on myyty erikseen useita. Eli niistä olisi pitänyt saada 2,40 euroa kappaleelta.

        Sitä ei voi sitten kukaan estää, että joku kauppa/kioski haluaa myydä noita TV-Jättejä omaksi tappiokseen (eli maksaa puuttuvan rahan itse). Liiketoimintatapojahan on monenlaisia.


      • kassa
        Nyt jos välttämättä... kirjoitti:

        Jos nyt tosiaan puhutaan tuosta Iltalehden TV-Jätistä, niin sitten sinulle myyneet kaupat/kioskit ovat tehneet täysin selkeän virheen, ja rikkoneet sopimuksia jotka ovat lehden myynnistä tehneet.

        Ja jossain vaiheessa jäävät tuosta kiinni, sillä tottahan jakelussa tiedetään kuinka monta Iltalehteä ja kuinka monta TV-Jättiä menee myyntiin kuhunkin liikkeeseen, ja kuinka monta tulee takaisin. Ja jos epäsuhta on kovin suuri, se tarkoittaa että TV-Jättejä on myyty erikseen useita. Eli niistä olisi pitänyt saada 2,40 euroa kappaleelta.

        Sitä ei voi sitten kukaan estää, että joku kauppa/kioski haluaa myydä noita TV-Jättejä omaksi tappiokseen (eli maksaa puuttuvan rahan itse). Liiketoimintatapojahan on monenlaisia.

        Itse olen kassana, ja monesti asiakkaat ovat myös sanoneet että toisaalla myydään myös yksittäin tv-liitettä eurolla. Siinä vaiheessa kehotan heitä ostamaan sen liitteen jatkossakin sieltä, koska itse noudatan annettuja ohjeita. Minä en ole sitä keksinyt ja valitukset saa osoittaa ko. firmalle.

        Jos tuota harrastetaan ympäri suomen jatkossakin paljon, luulen ja pelkään että joko liitteen hinta nousee huimasti tai sitten liite lopetetaan kannattamattomana.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1228
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      88
      800
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      759
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      517
    Aihe