..seinäjoen ala cartee oli aika tyyris.. onko seinäjoki suomen pariisi? mutta nenätippuri on haudattu lakeuksille,,en kerro minne.. luojan kiitos pääsin siitäkin eroon..
Vastaukset 15
Vai ihan Seinäjoella kävit, lakeuren pääkaupungis...
Voisit sentään mulle antaa tarkemmat koordinaatit että osaisin välttää sen paikan...;)..rannikkoihmisiä ollut? mitä sisämaassa tekisit..hakisit naurisleipää ja Isabella lehmän juustotuotteitako?
pervokki kirjoitti:
..rannikkoihmisiä ollut? mitä sisämaassa tekisit..hakisit naurisleipää ja Isabella lehmän juustotuotteitako?
sen rannikon sä oot keksiny itte... eli?;)
a-v kirjoitti:
sen rannikon sä oot keksiny itte... eli?;)
..=rannikko.. eli kaukana sieltä seinäjoen ja parkanon välille.. päätien varteen..
pervokki kirjoitti:
..=rannikko.. eli kaukana sieltä seinäjoen ja parkanon välille.. päätien varteen..
Ei mulla sinne oo mitään asiaa;)
a-v kirjoitti:
Ei mulla sinne oo mitään asiaa;)
..turvallista on käydä kyllä Jalasjärvellä.. mutta yleensä noin älä käy ainakaan tienvarressa puskapissillä niin terveytesi on taattu.. Jalasjärvellä kyllä voit käydä..
pervokki kirjoitti:
..turvallista on käydä kyllä Jalasjärvellä.. mutta yleensä noin älä käy ainakaan tienvarressa puskapissillä niin terveytesi on taattu.. Jalasjärvellä kyllä voit käydä..
on Anturalammellekaan asiaa mut hyvä tiettynä;)
Mä en koskaan pissi puskaan;)
- kbasa
ja tippurinjamat kanervikossa
kavin yhet soossit sinne kaatamassa..
hmm.. toivottavasti se nenatippuri ei sapuskoinu sita!
no, liian myøhasta jo..- kbasa
pervokki kirjoitti:
..nähtävästi vakoileva tarkka silimä?
kuoppa aavan reunassa
eika siita vihreesta sateilysta voi erehtya...
nenatippurikuoppa nakyy avaruuteen saakka! kbasa kirjoitti:
kuoppa aavan reunassa
eika siita vihreesta sateilysta voi erehtya...
nenatippurikuoppa nakyy avaruuteen saakka!..muuta sanoa kuin että.. vahvaa viiruskantaa sitte..näköjään..
- ilmajokelainen
Ehkä ei Pariisi mutta nuo naapurikaupungin Aalto-uskovaiset saisi upottaa vaikka Seine-jokeen - hetkeksi.
pervokki kirjoitti:
..aallon vaikutus näkyi..etsin sitä vanhaa mitä ei pahemmin ollutkaan..
varmaan sitä aaltoa, seinät aaltopahvia ja katto aaltopeltiä...
Mörrimöykky11 kirjoitti:
varmaan sitä aaltoa, seinät aaltopahvia ja katto aaltopeltiä...
..pinkopahvia.. pinkopeltiä.. 100 metrii kattohuopaa.. huopaa aalloilla vaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta682970- 951196
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil3141169Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii3501091Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O621031Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste77883- 77842
- 91760
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty64752Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty32709