Olen syönyt Diane Novaa vajaan 6 vuotta, vuosi sitten ne vaihdettiin halvempaan vaihtoehtoon eli Cypretyliin. Diane Novien kanssa verenpaine on ollut aina normaali, nyt vuodessa paineet oli pompsahtaneet jostain syystä korkealle. Voisko johtua pillerin vaihdoksesta? Luulin että tuotteet on identtisiä, eli jos DN:t sopii nii sopii cypretyl myös.
Cypretyl ja verenpaine
........
3353
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 3
Vanhimmat
eli nyt on käynyt niin, että kys.pillerit eivät jostain syystä enää sovi sinulle.
Mulla kävi sama homma. Vaihdoin Diane Novan jostain halpisversiosta cypretyliin ja verenpaineet lähti kovana nousuun. Syytä en tiedä. Lääkäri kehotti olemaan kokonaan ilman hormoneita jonkun aikaa. Nyt olen ollut 6kk ja kohta ajattelin alkaa kokeilemaan jotain toista merkkiä. Jännä, kun muuten Diane Nova oli sopinut tosi hyvin ja yhtäkkiä kävi noin.
se DN:n HALPISVERSIO=)