ETSIKÄÄ JUMALAA!
KÄÄNTYKÄÄ TAKAISIN JUMALAN PUOLEEN!
KÄÄNTYKÄÄ POIS MONIJUMALAISUUDESTA!
MITÄ SANOISI JEESUS PALATESSAAN TAKAISIN?
SAMAA KUIN PAAVALIKIN?!
Apostolien teot:
14:11 Kun kansa näki, mitä Paavali oli tehnyt, korottivat he äänensä ja sanoivat lykaoniankielellä: "Jumalat ovat ihmishahmossa astuneet alas meidän luoksemme."
14:12 Ja he sanoivat Barnabasta Zeukseksi ja Paavalia Hermeeksi, koska hän oli se, joka puhui.
14:13 Ja kaupungin edustalla olevan Zeuksen temppelin pappi toi härkiä ja seppeleitä porttien eteen ja tahtoi väkijoukon kanssa uhrata.
14:14 Mutta kun apostolit Barnabas ja Paavali sen kuulivat, repäisivät he vaatteensa ja juoksivat ulos kansanjoukkoon, huusivat
14:15 ja sanoivat: "Miehet, miksi te näin teette? Mekin olemme ihmisiä, yhtä vajavaisia kuin te, ja julistamme teille evankeliumia, että te kääntyisitte noista turhista jumalista elävän Jumalan puoleen, joka on tehnyt taivaan ja maan ja meren ja kaikki, mitä niissä on.
YRITTÄKÄÄ EDES PÄÄSTÄ SEN VÄKEVÄN EKSYTYKSEN VALLASTA JA LUMOISTA POIS, MIHIN OLETTE KASVANEET JA JOUTUNEET!
JEESUSKIN SANOO: "ON VAIN YKSI JUMALA"!
JEESUKSEN "SAMANARVOISUUS JUMALAN RINNALLA, SAMANARVOISENA JUMALANA", ON SAATANAN JUONIA!!!
POIS SAATANASTA!
ÄLKÄÄ TOTEUTTAKO SAATANAN JUONIA!
AJATELKAA!
EIKÖ JUURI TUO KOLMIYHTENÄISYYS, OLE ANTIKRISTUKSEN LUOKSEEN OTTAMISTA JA TÄMÄN OPPIEN HYVÄKSYMISTÄ?!
KÄÄNTYKÄÄ TURHISTA JUMALISTA ELÄVÄN JUMALAN PUOLEEN!
36
433
Vastaukset
- Etskää Jumalaa!
Markuksen evankeliumi:
10:18 Mutta Jeesus sanoi hänelle: "Miksi sanot minua hyväksi? Ei kukaan ole hyvä paitsi Jumala yksin.
Markuksen evankeliumi:
13:31 Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät katoa.
Johanneksen evankeliumi:
5:24 Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka kuulee minun sanani ja uskoo häneen, joka on minut lähettänyt, sillä on iankaikkinen elämä, eikä hän joudu tuomittavaksi, vaan on siirtynyt kuolemasta elämään.
Ilmestyskirja:
3:20 Katso, minä seison ovella ja kolkutan; jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, niin minä käyn hänen tykönsä sisälle ja aterioitsen hänen kanssaan, ja hän minun kanssani.
1.Timoteuksen kirje:
2:5 Sillä yksi on Jumala, yksi myös välimies Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus,- Etskää Jumalaa!
Galatalaiskirje:
3:20 Välimies taas ei ole yhtä varten; mutta Jumala on yksi.
1.Timoteuksen kirje:
2:5 Sillä yksi on Jumala, yksi myös välimies Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus,
- Etsikää Jumalaa!
Ettekö tosiaankaan ymmärrä lukemaanne Raamatusta?
Raamattu ei valehtele!
Jeesus ei ole Jumala!
Jeesus ei valehtele!
Raamattu ei valehtele!
Te valehteletta!
Miksi?
Miksi valehtelette?
Raamattu ei valehtele!
Jeesus ei valehtele!
Mutta te valehtelette!
MIKSI?
Oletteko antikristuksen omia?
Säälin teitä!- merim.raimo
että Jeesukselle on KAIKKI VALTA annettu taivaassa, että maanpäällä.
- Etskää Jumalaa!
merim.raimo kirjoitti:
että Jeesukselle on KAIKKI VALTA annettu taivaassa, että maanpäällä.
1.Korinttolaiskirje:
15:28 Ja kun kaikki on alistettu Pojan valtaan, silloin itse Poikakin alistetaan sen valtaan, joka on alistanut hänen valtaansa kaiken, että Jumala olisi kaikki kaikissa.
MIKSI IHMISET EIVÄT LUE RAAMATTUA?
MIKSI IHMISET EIVÄT USKO RAAMATUN SANAAN?
MIKSI? - Etskää Jumalaa!
Etskää Jumalaa! kirjoitti:
1.Korinttolaiskirje:
15:28 Ja kun kaikki on alistettu Pojan valtaan, silloin itse Poikakin alistetaan sen valtaan, joka on alistanut hänen valtaansa kaiken, että Jumala olisi kaikki kaikissa.
MIKSI?Missä päin maailmaa nyt seilailet?
Olet nyt varmasti tälläkin hetkellä kaukana kotomaastasi!
Terveisiä kuule sinulle, SINNE KAUAS SUOMESTA! - merim.raimo
1.Korinttolaiskirje:
MIKSI?jatkuvasti ja jokapäivä. Ja se armo on minulle ojennettu sen takia, että Poika ollessaan ihmisenä täällä maanpäällä oli kuuliainen Isälle hamaan ristinkuolemaan asti. Oletko sinä Ekivaari? ainakin olet Ekivaarin kanssa pudonnut samasta veneestä.
- Etskää Jumalaa!
Missä päin maailmaa nyt seilailet?
Olet nyt varmasti tälläkin hetkellä kaukana kotomaastasi!
Terveisiä kuule sinulle, SINNE KAUAS SUOMESTA!Jumala on Yksi!
Niin sanoi Jeesuskin!
Mitä sinulla kuule on Jeesusta vastaan?
Kuka on pahin vihollisesi?
Joku laivakaverisi?
Onko hänkin Jumala?
Mitä sanoi Paavali tuollaisesta vittuilusta?
Yhäkö haluat vittuilla Jeesukselle?
No, tietäähän teidät, jarsinkin theidät merimiehet!
HIK MOI!
P.S. Ryyppy päällä! Voisin olla......
uskonsa menettänyt viittä vaille pappi, vaan miksi sen pitää olla kaikille, niin tavattoman vaikeeta? Olenhan ainakin appi, ja milteipä ärräkin puuttuu, kun olen niin levee sydämminen!
RAKASTAN........
ELÄMÄÄ................
"Varrella virran"!
Kirka meni liian aikaisin!
Suren vieläkin Kirkaa!
Muskalle terveiset!
Kerran nuoruudessani olin ulosmenossa eräästä kahvilasta, Kouvolan ja Porvoon välillä, ja rakastamani Muska oli samalla oven avauksella tulossa siihen kahvilaan sisälle, katseemme kohtasivat, ja ainakin minä rakastuin, oli meikälläkin vielä silloin sellainen tosi pitkä letti, nykymuodin mukaisen kaljun sijasta!
Muska oli mun nuoruuteni salainen rakastettuni!
Ei tiennyt ees Muskakaan siitä, hyräillessään suihkussa ollessaan, Kotkan Ruususta!
Vaan sen pituinen se!
Uskon YHTEEN JUMALAAN!
Olen luterilainen, vastoin heidän uskojaan ja uskomuksiaan uskon tuollaiseen!
Hyi mua!
Niinkö?
Hyi Saatanaa, joka ujutti väkevän kolminaisuuseksytyksen ihmisten mieleen!
Minä olen..ENKELI!!!!!!!!!!!!
ENKÖ OLLUTKIN SILLOIN ENKELIN NÄKÖINEN MUSKA?
Etkä ollut silloin väärässä, Muska-pieni!
Olen, olen kiltti enkeli kaikille niille, jotka sitä haluaa!
Mun maallinen, kaunis, nuoruuden enkelini Muska!
TOIVON SINULLE KAIKKEA HYVÄÄ (ja enkelin toivomana, se aina toteutuu! OLE MUSKA ROHKEA! ) ROHKEA MUSKANI! OLLAAN YHDESSÄ YLPEITÄ, ..! - Etskää Jumalaa!
merim.raimo kirjoitti:
jatkuvasti ja jokapäivä. Ja se armo on minulle ojennettu sen takia, että Poika ollessaan ihmisenä täällä maanpäällä oli kuuliainen Isälle hamaan ristinkuolemaan asti. Oletko sinä Ekivaari? ainakin olet Ekivaarin kanssa pudonnut samasta veneestä.
Olen jo kymmenisen vuotta "saarnannut" eri palstoilla, sekä suomalaisilla, ruotsalailla, että lontoonkielisilläkin, kolminaisuutta vastaan, ja sitten minut vielä sekoitetaan Ekivaariin, kaikki kunnia hänelle!
KUNNIOITAN EKIVAARIA!
Oletko merillä?
Kaukana Suomesta?
Itsekkin olen kaukana Suomesta!
Suomalaiset vanhemmat, mutta olen syntynyt Suomen ulkopuolella, asun Suomen ulkopuolella ja olen suurimman osan ikääni asunut Suomen ulkopuolella!
Tunnen silti olevani suomalainen!
Vanhempani ja veljeni ovat syntyneet Suomessa, ovat Suomen kansalaisia, vaan emmää!
Itse en tunne mitään!
Olen tuuliajolla!
Valehtelenko, jos kerron........VALEHTELEN!
En siis kerro palkkasotilas (y.m. vakoojahommeli-) -vuosistani! VALEHTELEN VAIN!
Vaan kerro sinä Raimo omista merimiesvuosistasi!
Taidat jo olla melko vanha, yli viiskymppinen?
Meitä "vanhoja vanhuksia" nuoret tarvii!
Kokemustamme!
Elämänviisauttamme!
Sinä olet kova kolminaisuuteen vakaasti uskova uskis, minä taas päinvastaisesti kolminaisuutta vakaasti vastustava, Jumalaan uskova Yhden Tosi Jumalan uskis!
Uskiksia molemmat, vai mitä?
Sinä olet raitis, minä en!
Ryyppään, silloin tällöin!
Ei kyllä terveys antaisi periksi, mutta ryyppään siitä huolimatta, silloin tällöin!
Kun kuolen, tiedän ja tunnen olleeni oikeassa, kieltäessäni kolminaisuuden!
Vaan paremmasta ette tienneet tekään, et sinä, tai muutkaan, tuon petkutuksen uhriksi joutuneet!
Olette mielestäni syyttömiä, te pienestä pitäen jo aivopestyt!
Minä olen aina ollut, jo pienestä pitäen, mobattu ihminen, koulusta työelämään!
Olen ollut paljon yksin!
Monta kuukautta sairaskirjoilla, täysinäisessä yksinäisyydessä!
Mitä tein?
Luin Raamattua!
Minua ei ole kukaan aivopessyt!
En usko kolminaisuuteen!
Olen itseopiskellut, en kenenkään muun aivopesemä uskis!
Uskon vuorenvarmasti omaan tulkkaukseeni Raamatusta!
En usko kolminaisuuteen!
Uskon Ekivaarin tulkkaukseen Raamatusta, mikä on kai miltei sama, kuin itselläni!
En ole Ekivaari, eikä häntä saa syyttää minun mielipiteistäni, jotkä ehkä (en tiedä) eivät ole samat, kuin minun!
Miksi siis syytit Ekivaaria muuten nimimerkittömänä kirjoittamisesta?
Hänellä on oma nimimerkkinsä!
Hämmästyisit, jos tietäisit, kuinka paljon meitä kolmiyhtenäisyyteen uskomattomia on!
Meitä on paljon, emmekä missään tapauksessa ole Jiiteitä!
Opiskele!
Opiskele, niin huomaat, kuinka väärässä olet voinutkaan olla!
Olen muuten nyt eläkkeellä, vanhoista hommistani!
Meinaan, en ota uusia työtehtäviä, jos ei sitten..!
Kaikkea Hyvää Sulle Raimo!
Jumala Siunatkoon Sinua Teilläsi! - hirvas
Olen jo kymmenisen vuotta "saarnannut" eri palstoilla, sekä suomalaisilla, ruotsalailla, että lontoonkielisilläkin, kolminaisuutta vastaan, ja sitten minut vielä sekoitetaan Ekivaariin, kaikki kunnia hänelle!
KUNNIOITAN EKIVAARIA!
Oletko merillä?
Kaukana Suomesta?
Itsekkin olen kaukana Suomesta!
Suomalaiset vanhemmat, mutta olen syntynyt Suomen ulkopuolella, asun Suomen ulkopuolella ja olen suurimman osan ikääni asunut Suomen ulkopuolella!
Tunnen silti olevani suomalainen!
Vanhempani ja veljeni ovat syntyneet Suomessa, ovat Suomen kansalaisia, vaan emmää!
Itse en tunne mitään!
Olen tuuliajolla!
Valehtelenko, jos kerron........VALEHTELEN!
En siis kerro palkkasotilas (y.m. vakoojahommeli-) -vuosistani! VALEHTELEN VAIN!
Vaan kerro sinä Raimo omista merimiesvuosistasi!
Taidat jo olla melko vanha, yli viiskymppinen?
Meitä "vanhoja vanhuksia" nuoret tarvii!
Kokemustamme!
Elämänviisauttamme!
Sinä olet kova kolminaisuuteen vakaasti uskova uskis, minä taas päinvastaisesti kolminaisuutta vakaasti vastustava, Jumalaan uskova Yhden Tosi Jumalan uskis!
Uskiksia molemmat, vai mitä?
Sinä olet raitis, minä en!
Ryyppään, silloin tällöin!
Ei kyllä terveys antaisi periksi, mutta ryyppään siitä huolimatta, silloin tällöin!
Kun kuolen, tiedän ja tunnen olleeni oikeassa, kieltäessäni kolminaisuuden!
Vaan paremmasta ette tienneet tekään, et sinä, tai muutkaan, tuon petkutuksen uhriksi joutuneet!
Olette mielestäni syyttömiä, te pienestä pitäen jo aivopestyt!
Minä olen aina ollut, jo pienestä pitäen, mobattu ihminen, koulusta työelämään!
Olen ollut paljon yksin!
Monta kuukautta sairaskirjoilla, täysinäisessä yksinäisyydessä!
Mitä tein?
Luin Raamattua!
Minua ei ole kukaan aivopessyt!
En usko kolminaisuuteen!
Olen itseopiskellut, en kenenkään muun aivopesemä uskis!
Uskon vuorenvarmasti omaan tulkkaukseeni Raamatusta!
En usko kolminaisuuteen!
Uskon Ekivaarin tulkkaukseen Raamatusta, mikä on kai miltei sama, kuin itselläni!
En ole Ekivaari, eikä häntä saa syyttää minun mielipiteistäni, jotkä ehkä (en tiedä) eivät ole samat, kuin minun!
Miksi siis syytit Ekivaaria muuten nimimerkittömänä kirjoittamisesta?
Hänellä on oma nimimerkkinsä!
Hämmästyisit, jos tietäisit, kuinka paljon meitä kolmiyhtenäisyyteen uskomattomia on!
Meitä on paljon, emmekä missään tapauksessa ole Jiiteitä!
Opiskele!
Opiskele, niin huomaat, kuinka väärässä olet voinutkaan olla!
Olen muuten nyt eläkkeellä, vanhoista hommistani!
Meinaan, en ota uusia työtehtäviä, jos ei sitten..!
Kaikkea Hyvää Sulle Raimo!
Jumala Siunatkoon Sinua Teilläsi!Jeesu itse todisti kuka Hän on ja sen lisäksi sen todisti itse Isä Jumala, joten uskokaamme siihen. Jeesus on Jumalan ainoa Poika ja Herra, muttei itse Isä Jumala. Tuon todistaa Raamattu, kolminaisuuteen eksyneet ovat väärässä.
hirvas kirjoitti:
Jeesu itse todisti kuka Hän on ja sen lisäksi sen todisti itse Isä Jumala, joten uskokaamme siihen. Jeesus on Jumalan ainoa Poika ja Herra, muttei itse Isä Jumala. Tuon todistaa Raamattu, kolminaisuuteen eksyneet ovat väärässä.
Mutta Pojastaan hän sanoo: -- Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy ajasta aikaan, ja sinun kuninkaanvaltikkasi on oikeudenmukaisuuden valtikka.
Joten uskokaamme siihen.- hirvas
Psalmi50.15 kirjoitti:
Mutta Pojastaan hän sanoo: -- Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy ajasta aikaan, ja sinun kuninkaanvaltikkasi on oikeudenmukaisuuden valtikka.
Joten uskokaamme siihen.tähän:
1. Joh. 4:15
Joka tunnustaa, että Jeesus on Jumalan Poika, hänessä Jumala pysyy, ja hän Jumalassa.
1. Joh. 5:5
Kuka on se, joka voittaa maailman, ellei se, joka uskoo, että Jeesus on Jumalan Poika?
Eipä siis ole mitään syytä hankkia tahallaan Jumalan vihaa päällensä, ja uskomalla ihmisten keksimään kolminaisuusoppiin. - merim.raimo
hirvas kirjoitti:
tähän:
1. Joh. 4:15
Joka tunnustaa, että Jeesus on Jumalan Poika, hänessä Jumala pysyy, ja hän Jumalassa.
1. Joh. 5:5
Kuka on se, joka voittaa maailman, ellei se, joka uskoo, että Jeesus on Jumalan Poika?
Eipä siis ole mitään syytä hankkia tahallaan Jumalan vihaa päällensä, ja uskomalla ihmisten keksimään kolminaisuusoppiin.Jeesuksen Kristuksen USKO. Ja sikstoiseks ei ole ketään muuta jotka ovat aina olleet ja tulevat aina olemaan. ISÄ, POIKA ja PYHÄ HENKI
- hirvas
merim.raimo kirjoitti:
Jeesuksen Kristuksen USKO. Ja sikstoiseks ei ole ketään muuta jotka ovat aina olleet ja tulevat aina olemaan. ISÄ, POIKA ja PYHÄ HENKI
on annettu usko ylhäältä, ja totuuden opettajani PH ilmoittaa kuten Jumalan sanankin, että on olemassa Isä, Poika ja Pyhä Henki. Yksi heistä on Isä Jumala, kaikkivaltias, ja sitten kaksi muuta erillistä persoonaa Jumalan Poika ja Pyhä Henki, jotka toimivat Isän alaisuudessa.
Tässä ei kenelläkään lienee mitään epäselvyyttä. - merim.raimo
hirvas kirjoitti:
on annettu usko ylhäältä, ja totuuden opettajani PH ilmoittaa kuten Jumalan sanankin, että on olemassa Isä, Poika ja Pyhä Henki. Yksi heistä on Isä Jumala, kaikkivaltias, ja sitten kaksi muuta erillistä persoonaa Jumalan Poika ja Pyhä Henki, jotka toimivat Isän alaisuudessa.
Tässä ei kenelläkään lienee mitään epäselvyyttä.kolminaisuudesta? mutta kuitenkin vaikuttaa siltä, että sinulla ei ole selvillä kolmiyhteisen Jumalan Pyhyys ?
- vaan...
Se oli vain paha uni. Ei jumalia oikeasti ole.
- Etskää Jumalaa!
etteikö Jumalaa olisi?
Muiden Ihmisten, huono tulkinta Jumalastaanko vaan?
JOKAISELLA IHMISELLÄ ON JUMALA!
OLKOOT SE SITTEN JOKO PUISTON PENKKI, tai Raamatun VÄÄRIN YMMÄRRETTY JUMALA!
Jotkut löytävät Jumalansa Kalevalasta, jotkut taas Seurasta, Apu`sta tai jostain muusta!
Pidä kuule Jumalasi mielessäsi ja villamyssysi päässäsi!
Joohan!
Jopa kesähelteilläkin!
Myssy vaan päässä!
Se on.. (hehheh) kuulkaas kaikista järkevintä!
Pipo vaan päässä, kesät talvet, talvet kesät, kesät talvet, talvet kesät ......... koht ne tulee mua hakeen, pipopäistä kesähelteilläkin, hiiop, hiiop, huhhuhheikunpäätäviluttaa, heh heh kurllllllll khööööö pibobäässäeivilutaeikäbalelekäääääääääääk! - Etskää Jumalaa!
etteikö Jumalaa olisi?
Muiden Ihmisten, huono tulkinta Jumalastaanko vaan?
JOKAISELLA IHMISELLÄ ON JUMALA!
OLKOOT SE SITTEN JOKO PUISTON PENKKI, tai Raamatun VÄÄRIN YMMÄRRETTY JUMALA!
Jotkut löytävät Jumalansa Kalevalasta, jotkut taas Seurasta, Apu`sta tai jostain muusta!
Pidä kuule Jumalasi mielessäsi ja villamyssysi päässäsi!
Joohan!
Jopa kesähelteilläkin!
Myssy vaan päässä!
Se on.. (hehheh) kuulkaas kaikista järkevintä!
Pipo vaan päässä, kesät talvet, talvet kesät, kesät talvet, talvet kesät ......... koht ne tulee mua hakeen, pipopäistä kesähelteilläkin, hiiop, hiiop, huhhuhheikunpäätäviluttaa, heh heh kurllllllll khööööö pibobäässäeivilutaeikäbalelekäääääääääääk!Muistahan ottaa pastoriisi yhteyttä!
Äläkä unohda villamyssyäsi minnekkään!
Pidä se päässäsi!
Joohan?!
Palellut muuten!
Eiks kukkuu juu?!
- Etskää Jumalaa!
Ei saa unohtaa vastaväitöksiäkään!
Siinä sitä tuleekin niin vahvaksi, kun TIETÄÄ KAIKEN!
"Tosi-uskikset" työntää päänsä vain piiloon!
Siksipäs ne ei tiijäkkään mistään, yhtikäs mitään!!!
Luulee vain tietävänsä!!!
3-1=2
2-1=1
EIIIIIIIII, EIIIIIIIIII!
3-1=1
1 1 1=3
EIIIIIIIIII, EIIIIIIIIIIII!!!
1 1 1=1
EIKÖ SE NYT MENE PÄÄHÄN?!
YKS PLUS YKS PLUS YKS ON YKS!!!
TYHMÄKÖ OOT, KUN EI MEE PÄÄÄHÄN?!!
IDIUTISMIÄ TUON TUOLLAISEN OPPILAAN LASKUTAITO, vai mitä paavi, ruskeen reiän ritari ja sankari???
Tee meijänkin pojasta KALTAISESI!!!
SAMANLAINEN HINTTI KU ITEKKI OOT!!!
ELÄKÖÖN PAAVI JA HOMOUS!!!
HURRAA, HURRAA, BASKA HAISOO!!!- Belle Böljä
Mää opettelen samanlaiseks kuin Paavo Paavi!
En tykkää naisist!
Must tulee ruskeen reijän ritari jees!!!
Ja opettelen laskeen väärin/oikeen jees!!!
Bibo bäähän jees!!! - bibo
Belle Böljä kirjoitti:
Mää opettelen samanlaiseks kuin Paavo Paavi!
En tykkää naisist!
Must tulee ruskeen reijän ritari jees!!!
Ja opettelen laskeen väärin/oikeen jees!!!
Bibo bäähän jees!!!miksei mulla saisi olla semmosta biboo bäässä kun baavillakin on yhyy bibo bibi bibooooooooo yhyy
kun baavillakin on yhyyyyyyyyyy - kun sillä
bibo kirjoitti:
miksei mulla saisi olla semmosta biboo bäässä kun baavillakin on yhyy bibo bibi bibooooooooo yhyy
kun baavillakin on yhyyyyyyyyyyon myssy
- myssyn
kun sillä kirjoitti:
on myssy
enkä osaa laskee
- mitää
asiaa!
Hei juu onpahan!
Volkkari on hyvä auto! - HEJ:
PASKAA PUHUMALLA TAIVAASEEN!
himle himmel humle, voi vittu kun tuo kielipää on noin huono, vaan mullahan on hyvä, taitava kielenkääntäjä hehheh, teurastamolta!
(Vai teurastamolta, vainiin?)
Rakas ystävä!
(Jag har knullat din fru)
Olen iloinen, saatuani sinut vieraakseni!
(Jag har knullat din dotter med)
Tervetuloa!
(Jag ska knulla, knulla alla.......)
PUM!!! (rankaisu, Herran!!!)
Pum, pum (Herran rankaisu!!! pumpum!!!)
Pim, pim (Herran Kiitos!) pim, pims, pimpsaa!!!
"Herran Palvelija" on AINA TIENNYT parhaansa!!!
Se alkoi siitä, kun se Saatanan piispa raiskasi sen Lallin vaimon!!!
HYVÄ LALLI!
OIKEIN TEIT!
HIP HIP HURRAA LALLI!
HAISTATTAKAA VITUT KAIKILLE ITÄMAAN USKONNOILLE!
SUOSI KOTIMAISTA!
SUOSI UKKOA!
HIP HIP HEI UKKO!
UKKO SUOMALAINEN KOTIMAINEN!- juujees
siinä meillä oikee jumala!
Suomalainen!
(lukeneillekkin!)
oikee Jumala!
Jees!
- Herra Kapteeni
JATKAKAA!
KAPTEENI, vaan ei Suomen Armeijassa!
(Kiitos siitä, että edes jossain!)- Kapteeni (Herra)
olen, jotenkin se oli juustoon liittyvää, mutta olkoot nyt!
Tahkotkaa (taukit)! - Herra Kapteeni teille
JATKAKAA!
- Etskää Jumalaa!
Ette edes viittauksillakaan!
Pitää kai yrittää Teille piirtää!
alhaisin palvelijanne....
nyt poistun! - kapteeni oo,
oompahan vain yks runkkari Raahesta!
ASENTOOO!
OLEN HERRA MAJURI TEILLE!!!!!!!!!!!!
lepo!
LEPO!
..........?
lepo!
Iisisti nyt vaan!
Koitetaan nyt vaikkapa lepoo!
LEPOO!!!!!!!!!!!
(iisisti nyt vaan, emmä oo ihmissyöjä)
(Aijaa että te asutte tällä tavalla täällä lapissa, pohjosessa, lumilinnoissa, en oo ennen näin pojosessa käynykkään, onko tuo lumikarhuU, apuja, akentti lapissa hätää kärsimässä, lumikarhu jäytää varpaita ja hirviporo jäytää myssyä, apuja, toistan, APUJA!!! SALANE AKENTTI HÄTISSÄÄN HUUTELEEPI APUJA: APUJA VAAN KAUHEESTI, JOS SIELTÄ HELSINKISTÄ APUJA LIIKENEISI! ANTEEKS NYT VAAN KUN SE HIRVEE LUMIKARHU OLIKIN YKS TÄKÄLÄINEN TYTTÖ, LUMIKARHUPUKU PÄÄLLÄ JA TANSSIN SEN KANSSA NYT TANGOO! HALLOO, HALLOO, EI OO HÄTTÄÄ!!!
MÄ MEEN NY TEKEEN JÄLKELÄISII SILLE, TYÖNNÄN SORMEE SEN NENÄÄN, HIHII, ÄLKÄÄ VÄLITTÄKÖ MUSTA!
"HIRVEE VALKEE LUMIKARHU LÄHESTYY MUA! LYÖN SITÄ NÄIN; NÄIN JA NOIN, JA HUOMAAN, ETTE TE OSTA MUN JUTTUANI (heräsin, huomasin, olin taas kerran kussut alleni, eikä se ole ollenkaan everstin arvolleni sopivaa!)
Moi!
KÄÄK! Huh, huh, ei mitään! Väärä hälytys! En ole syönyt moneen päivään! Kukaan ei tule kysymään minulta, "Herra Kapteeni, onko Teillä nälkä?"!
Kukaan ei tule kysymään!
Halusin lomaa!
Halusin olla yksin!
Nyt olen yksin!
Ei ruokaa!
Kaljaa!
Yes!
Kiitos kyllä!
Herra kapteeni, saiskos olla kalja?
Kyllä kiitos, herra kapteeni, mutta sitä ennen rikon tuon peilisi!
RIKO!
OLE HYVÄ!
MUTTA MUISTA, MINÄ OLEN NAPOELON, OLEN JEESUS, OLEN TYÖTÖN MIKKO MAALTA!
KALLE LUJJAA, NYT TÖIHIN PELLOLLE, RAKENTAMAAN UUTTA SUOMEA!!!!!!!!
KALLE HEI!!!!!!!!
ELÄ KUULE UNOHA KUOKKAA, ELÄ KUULE JOOKOS, ELÄ HEI!!!!!!!!!!!!!
DA DA NOTJUPITSBIKUVITSKU DA DA (vastaa S(s)uomen urho ,
sempitunense!
häipykää!
pitääköpyytäävieläettäpliis?
!!!- ettekö ymmärrä?
Olen tuleva Suomen kansallissankari, Suomen kansalaiskirjailija!
Tuleva SANKARI!
Miehet poistukoot!
Mun persettä ei tarvi nuolla!
Naiset saa jäädä imeen mun kullii!
Suon sen ilon heille! - Ettekö te tosiaankaan nyt y...
ettekö ymmärrä? kirjoitti:
Olen tuleva Suomen kansallissankari, Suomen kansalaiskirjailija!
Tuleva SANKARI!
Miehet poistukoot!
Mun persettä ei tarvi nuolla!
Naiset saa jäädä imeen mun kullii!
Suon sen ilon heille!Herttaisia ovat Suomen kansallisrunoilija sanat!
Kuljen pitkin hiekkarantaa,
ympärilläin on paljon kansaa,
kengissäin on paljon santaa,
Eipäs kun hiekkaa!
HIEKKAA, EI SANTAA!!!!!!!!!!
NYT TÄÄ PELLEILY LOPPU TÄHÄN!!!!!!!!
USOT SIE???????????? - murretta
Ettekö te tosiaankaan nyt y... kirjoitti:
Herttaisia ovat Suomen kansallisrunoilija sanat!
Kuljen pitkin hiekkarantaa,
ympärilläin on paljon kansaa,
kengissäin on paljon santaa,
Eipäs kun hiekkaa!
HIEKKAA, EI SANTAA!!!!!!!!!!
NYT TÄÄ PELLEILY LOPPU TÄHÄN!!!!!!!!
USOT SIE????????????sie ja mie!
Asuin sillä murrealueella pitkään!
Voikun mä vihaan tätä määkimistäkin!
Minähän kuulostan kuin miltäkin lampaalta!
Voi kun mä vihaan mua!
Mut hei kuulkaa!
Nyt moon kuulkaa hiljaa!
Meikä ei puhu, eikä pukahda, enään sanaakaan, ennenkuin taas herää (sammuttuaan)!!!!!!!!!!
EIPÄS KUIN PÄÄTTÄVÄISYYTTÄÄN!!!!!!!!!!!!
(uskoo ken haluaa, krooooooooooooh.......
heej då!
Tavataan taas!
Tulkin perkele:
Dig vill jag aldrig se igen!
Nukun! Jag sover nu! Tror ni inte på mig? KROOOH
Där ser ni! Ettekö usko mua! Vaan siinäpäs näette! UFO kidnappade mig! Ufo sieppas mut!
HEJ DÅ! Hej då männynkävyt!
Fiuuuuuuuu!
Nopee UFO!
Ja mä olen nyt semmosen kyydissä!
Mä meen ny!!!!!!!!!!
Hej dåååååååååå!
FIUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH!!!!!!!!!!!!!!!
jostain kaukaisuudesta vain heikosti kuului: "näkemiin, adjöö........
välissä merim.raimo epäili minun kirjoittavan ilman rekisteröityä nikkiä. Hänelle ilmoitan, että kirjoitan vain rekisteröidyillä nikeillä; tällä foorumilla se on "ekivaari" ja Netmissionisssa oikea etunimeni pienellä, eino.
Juha Partanen on siellä nyt yhtenä modena ja mielestäni toiminta on hivenen verran järkiintynyt.- ällikkä
uskovat mielummin ihmis-oppeja.Jos uskoisivat mitä Jeesus sanoo raamatun sivuilla itsestään ja suhteestaan isään.Ei tätäkään keskustelua tarvitsisi käydä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt314153Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.462175Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö471355- 841197
Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381148Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.251116Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä501061Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161945Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os175879- 57855