Onko kellään kokemuksia, voiko Lyrica pahentaa hermosärkyä? Minulle määrätiin Lyricaa neuropaattiseen kipuun. Kuinka ollakaan syötyäni lääkettä parisen viikkoa huomasin, että kivut ovat vain yltymässä. Ei siis minkäänmoista havaintoa säryn lievittymisestä, vaan särkee enemmän kuin ennen Lyrica-kuuria. Onko kenellekään muulle käynyt näin?
Lyrica lisäsi särkyä
outo juttu
2258
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 2
Vanhimmat
Mulla pahensi hermosärkyä eivätkä lääkärit edes uskoneet! Piti vain jatkaa ko. lääkkeen ottamista koska se oli parasta hermosärkyyn saatavissa olevaa lääkettä.. Ajoin lääkkeen itse alas ja kävin todella tiukkaa vääntöä lääkäreiden kanssa siitä, että lääkkeestä ei todellakaan ole hyötyä omalla kohdallani.
Kiinnostavaa löytää kohtalotoveri! Mulla kävi aivan samoin: lääkäri ilmoitti ykskantaan, ettei ole mahdollista (että lisää särkyä). Ehdotti, että tuplaan annokseni. Siihen en kyllä aio ryhtyä. Ilmeisesti lääkärien on mahdotonta uskoa, että lääkkeiden vaikutukset ovat todellakin yksilöllisiä. Toivotaan vaan, ettei lääkkeen lisäämä särky jää pysyväksi vaan vaimenee sitä myötä, kun lääke poistuu elimistöstä!..