ei ole "hokkus´pokkus juttu niin kuin valheen henki
siitä halventavasti sanoo.
Ei vaan se on juuri näin kun JEESUS SANOO:
"Kilvoitelkaa päästäksenne sisälle ahtaasta ovesta, sillä monet, sanon minä teille, koettavat päästä sisälle, mutta eivät voi."
Tie ahtaalle portille ei siis hokkus pokkusmaisesti käy, vaan juri nämä valheen omat uskot tapahtuvat
hokkus pokkus sitä vaan kun aletaan uskomaan JA MIHIN JA MITÄ?
Te joille Jumalan Henki saa puhua jotka janoatte
Jumalan yhteyteen pääsyä HYLÄTKÄÄ KAIKKI ihmisopin helpot versiot ja käykää sille tielle
jonka JEESUS on osoittanut Isän luo vievän näin
ainoastaan voitte saavuttaa sielunne pelastuksen
MUUTA TIETÄ EI OLE vain YKSI TIE ja tämä TIE ON
JEESUS USKO HÄNEN SANAANSA JA KUULIAISUUS HÄNTÄ KOHTAAN AIVAN niin kuin Jeesus tämänkin sanoo;
"Joka uskoo Poikaan, sillä on iankaikkinen elämä; mutta joka ei ole kuuliainen Pojalle, se ei ole elämää näkevä, vaan Jumalan viha pysyy hänen päällänsä."
Ahdas portti
55
1262
Vastaukset
- alex-kasi
Raamattu on Jumalan henkeyttämää Sanaa - se on selvä .. jokaiselle joka Raamattua pitää sinä, niin ahdas portti kuin muutkin kirjoitukset.
EI SIITÄ OLE KYSYMYS..
Vaan sunilaisten Raamatun tulkinnoista jotka ovat vähintäänkin sanoaen KUMMALLISIA.. sillä te teette saatanasta sellaisen vallan että hän voisi "neuvotella Jumalan" kanssa joistain asioista.. mikä on täydellisesti väärin ... päin prinkkalaa .. totaalisesti harhaa -- tajuatko?
Jumala on suvereeni ja ei ole Hänen vertaistaan.. ala Raamatun tutkistelusi siitä.. niin ehkä asiat sinullekin joskus valkenee..
Joten, ei millään pahalla mutta .. älä Armi viitsi puhua palturia..Jos Jumala ei olisi antanut Saatanalle valtaa johdattaa
vääryyden ihmisten kautta kadotukseen kaikki totuudesta luopuneet.
Ja nyt kun Saatana sinulle henkeyttää Raamattua, niin Jumalan
paaduttamana pidät Saatanan ääntä Jumalan äänenä.- alex-kasi
TeuvoSuni kirjoitti:
Jos Jumala ei olisi antanut Saatanalle valtaa johdattaa
vääryyden ihmisten kautta kadotukseen kaikki totuudesta luopuneet.
Ja nyt kun Saatana sinulle henkeyttää Raamattua, niin Jumalan
paaduttamana pidät Saatanan ääntä Jumalan äänenä.ja puhutaan vain asiaa .. niin kun sanon että Raamattu on aina oikeassa ja se on Jumalan henkeyttämää Sanaa.
Oletko samaa mieltä?
alex alex-kasi kirjoitti:
ja puhutaan vain asiaa .. niin kun sanon että Raamattu on aina oikeassa ja se on Jumalan henkeyttämää Sanaa.
Oletko samaa mieltä?
alexSe on Saatanan henki, joka sinulle Raamattua henkeyttää.
Kristus antaa omille Pyhän Henkensä, jolla on suora yhteys
niin Isään, kuin Poikaankin:
"Jos joku rakastaa minua, hän noudattaa minun sanaani.
Minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen luokseen
ja jäämme asumaan hänen luokseen."- alex-kasi
TeuvoSuni kirjoitti:
Se on Saatanan henki, joka sinulle Raamattua henkeyttää.
Kristus antaa omille Pyhän Henkensä, jolla on suora yhteys
niin Isään, kuin Poikaankin:
ja jäämme asumaan hänen luokseen."muuten oletko muuten ajatellut, että minä olen sínun kanssasi just yhtä paljon erimieltä kuin sinä minun kanssani.
En esimerkiksi usko, että saatana lentelee ufoilla ympäri maailmaa.. (vieläkö muuten uskot siihen? ufoiluusi vai joko heitit sen roskakoppaan :) .. ei silti ei minulla ole mitään sanomista, usko sinä mihin uskot niihän minäkin teen - uskohan jokaisen oma - ei toisen uskolla pitkälle pääse.. tai uskovatko ne sinun opetuslapsesi sokeasti siihen mitä sanot tai kirjoitat?
----
Ei tainnut olla sinusta Raamatusta keskustelemaan .. se on vain tuota samaa omat ajatukset joita yrität tukea jollain Raamatunlauseella ja päälle heittelet saatanaa oikealle ja vasemmalla.. juuri samalla tavalla tekee muuten Armikin... hyvin olet opettanut naisparan HUUTAMAAN saatanaa internetissä..
Hyvä kuitenkin että edes jokunen on päässsyt teistä irti ja lopettanut sen saatanalla manaamisen ... sellainen tekee näin tavallisen syntisen mielen iloseksi kun näkee että joku saa rauhan Jumalan Pojassa ..
Toivotaan että Jeesus ottaisi pois "laput" sinunkin silmiltäsi ennenkuin on liian myöhäistä.. toivotaan ... sillä mitä ihmeen itua on uskoa kaikenlaiseen epäraamatulliseen sepustukseen - sitä en minä ainakaa voi käsittää. Siinä on Raamattu nenän edessä - ei muuta tarvita kuin ala lukea - kirjain kirjaimelta ja ILMAN OMIA KEKSINTÖJÄ ja seli-kirjoja.
Ala alusta ja usko että Jumala kirjoitutti mitä halusi sanoa - ei niitä tarvitse tulkita millään seli-kirjalla.
Selikirjat on niille, jotka eivät halua lukea Raamattua vaan haluavat uskon "valmiiksi pureksittuna", vaikkapa sitten seli-kirjan muodossa ja siihen päälle sitten kova sanainen oma profeetta...
Kun Raamattu esimerkiksi sanoo:
Alussa Jumala loi taivaan ja maan - ok siis alussa Jumala loi taivaan ja maan - ei siihen kannata alkaa lisäämään mitään, että kuinkas se nyt sitten OIKEASTAAN ON???? Ja mitäs se nyt OIKEASTAAN TARKOITTAA ..
No niin, tämä saakin nyt sitten riittää taas tällä kertaa - jos nyt et yllätä ja ala keskustelemaan Jumalan Sanasta ilman sitä saatanaasi.. mihin tuskin kykenet.
muuten oletko muuten ajatellut, että minä olen sínun kanssasi just yhtä paljon erimieltä kuin sinä minun kanssani.
En esimerkiksi usko, että saatana lentelee ufoilla ympäri maailmaa.. (vieläkö muuten uskot siihen? ufoiluusi vai joko heitit sen roskakoppaan :) .. ei silti ei minulla ole mitään sanomista, usko sinä mihin uskot niihän minäkin teen - uskohan jokaisen oma - ei toisen uskolla pitkälle pääse.. tai uskovatko ne sinun opetuslapsesi sokeasti siihen mitä sanot tai kirjoitat?
----
Ei tainnut olla sinusta Raamatusta keskustelemaan .. se on vain tuota samaa omat ajatukset joita yrität tukea jollain Raamatunlauseella ja päälle heittelet saatanaa oikealle ja vasemmalla.. juuri samalla tavalla tekee muuten Armikin... hyvin olet opettanut naisparan HUUTAMAAN saatanaa internetissä..
Hyvä kuitenkin että edes jokunen on päässsyt teistä irti ja lopettanut sen saatanalla manaamisen ... sellainen tekee näin tavallisen syntisen mielen iloseksi kun näkee että joku saa rauhan Jumalan Pojassa ..
Toivotaan että Jeesus ottaisi pois "laput" sinunkin silmiltäsi ennenkuin on liian myöhäistä.. toivotaan ... sillä mitä ihmeen itua on uskoa kaikenlaiseen epäraamatulliseen sepustukseen - sitä en minä ainakaa voi käsittää. Siinä on Raamattu nenän edessä - ei muuta tarvita kuin ala lukea - kirjain kirjaimelta ja ILMAN OMIA KEKSINTÖJÄ ja seli-kirjoja.
Ala alusta ja usko että Jumala kirjoitutti mitä halusi sanoa - ei niitä tarvitse tulkita millään seli-kirjalla.
Selikirjat on niille, jotka eivät halua lukea Raamattua vaan haluavat uskon "valmiiksi pureksittuna", vaikkapa sitten seli-kirjan muodossa ja siihen päälle sitten kova sanainen oma profeetta...
Kun Raamattu esimerkiksi sanoo:
Alussa Jumala loi taivaan ja maan - ok siis alussa Jumala loi taivaan ja maan - ei siihen kannata alkaa lisäämään mitään, että kuinkas se nyt sitten OIKEASTAAN ON???? Ja mitäs se nyt OIKEASTAAN TARKOITTAA ..
No niin, tämä saakin nyt sitten riittää taas tällä kertaa - jos nyt et yllätä ja ala keskustelemaan Jumalan Sanasta ilman sitä saatanaasi.. mihin tuskin kykenet.
alexantanut minulle vastausta kysymykseeni, millaisia ovat Raamatun
ilmoittamat avaruuden henkivallat. Ja minkälaisia ovat näihin
liittyvät Saatanan petolliset tunnusteot.
Kyllä Saatana on sinut todella vääryyteen henkeyttänyt,
myöskin seli-kirja selityksilläsi. Sillä Raamattuhan
on ensimmäinen tuollainen seli- kirja, joka on syntynyt, kun
Jumalan kutsumat ja Pyhän Hengen saaneet ihmiset ovat kertoneet
kaiken sen, minkä Pyhä Henki on kerrottavaksi antanut.
Samaten on tuo minun kirjani, joka on dokumentti tämänkin kansan
rajusta eksytyksestä. Niin rajusta, että piispankin oli pakko
kirkkolakia rikkoen lähtetä pitämästään tarkastuksesta pakoon,
koska ei valheen henki sydämessään uskaltanut tulla seurakunnan
eteen vastaamaan Totuuden Hengen saaneen ihmisen kysymyksiin.
Ja jos sinussa vaikuttava Saatanan valheen henki olisikin
samaa mieltä minussa vaikuttavan Totuuden Hengen kanssa,
silloin voisi kaikki maailman Raamatut roviolla polttaa.- alex-kasi
TeuvoSuni kirjoitti:
antanut minulle vastausta kysymykseeni, millaisia ovat Raamatun
ilmoittamat avaruuden henkivallat. Ja minkälaisia ovat näihin
liittyvät Saatanan petolliset tunnusteot.
Kyllä Saatana on sinut todella vääryyteen henkeyttänyt,
myöskin seli-kirja selityksilläsi. Sillä Raamattuhan
on ensimmäinen tuollainen seli- kirja, joka on syntynyt, kun
Jumalan kutsumat ja Pyhän Hengen saaneet ihmiset ovat kertoneet
kaiken sen, minkä Pyhä Henki on kerrottavaksi antanut.
Samaten on tuo minun kirjani, joka on dokumentti tämänkin kansan
rajusta eksytyksestä. Niin rajusta, että piispankin oli pakko
kirkkolakia rikkoen lähtetä pitämästään tarkastuksesta pakoon,
koska ei valheen henki sydämessään uskaltanut tulla seurakunnan
eteen vastaamaan Totuuden Hengen saaneen ihmisen kysymyksiin.
Ja jos sinussa vaikuttava Saatanan valheen henki olisikin
samaa mieltä minussa vaikuttavan Totuuden Hengen kanssa,
silloin voisi kaikki maailman Raamatut roviolla polttaa.pidät kiinni siitä uskostasi että saatana lentelee ufolla.. luuletko että sinun tarvitsee antaa vastaus joka asiaan - ja kun et tiedä vastausta niin keksit jonkin omasta päästäsi..
alex-kasi kirjoitti:
pidät kiinni siitä uskostasi että saatana lentelee ufolla.. luuletko että sinun tarvitsee antaa vastaus joka asiaan - ja kun et tiedä vastausta niin keksit jonkin omasta päästäsi..
vastausta sen avaruuden henkivalloista.
Pyhä Henki ei jätä vastaamatta, vaan se on tämän Hengen velvoite:
"Olkaa aina valmiit vastaamaan."
Pyhän Hengen saaneen ihmisen ei todella tarvitse keksiä
mitään omasta päästään. Eikö tämäkään mene sinun valheen hengen
täyttämään päähäsi - eli jakeluun, kuten tavataan myös sanoa:
ja jäämme asumaan hänen luokseen."
"Tällaisen luottamuksen Jumalaan on Kristus saanut meissä aikaan.
En tarkoita, että kykenisimme ajattelemaan mitään omin päin,
mitään, mikä olisi lähtöisin meistä itsestämme. Meidän
kykymme on saatu Jumalalta, ja hän on myös tehnyt meidät
kykeneviksi palvelemaan uutta liittoa, jota ei hallitse kirjain
vaan Henki. Kirjain näet tuo kuoleman, mutta Henki tekee eläväksi."
Ja kun Saatanan henki henkeyttää sinulle Raamattua,
se samalla henkeyttää sinulle iankaikkista kuolemaa.
Jeesuksen sanat ovatkin "palturia"?
Ja se kuka sen siksi vääntää on juuri se joka
ensimmäisen ihmisen eroon Jumalasta johti siis
KAVALA KÄÄRME joka nyt sanoo "EI JEESUKSEN SANOMASTA TARVITSE VÄLITTÄÄ ONHAN MEILLÄ PAAVALI."
Siis sama sanoma kuin alkujen alussa ONKO JUMALA TODELLA SANONUT NIIN johon VASTATAAN EI OLE vaan näin KAIKKI PELASATUVAT OMASSA USKOSSAAN.
JA tämä oma USKO on uskoa JOTA EI JUMALA OLE SAANUT SYNNYTTÄÄ.- alex-kasi
vaan sinun Raamatun tulkintasi.
ArmiK kirjoittaa:
KAVALA KÄÄRME joka nyt sanoo "EI JEESUKSEN SANOMASTA TARVITSE VÄLITTÄÄ ONHAN MEILLÄ PAAVALI."
Siis sama sanoma kuin alkujen alussa ONKO JUMALA TODELLA SANONUT NIIN johon VASTATAAN EI OLE vaan näin KAIKKI PELASATUVAT OMASSA USKOSSAAN.
JA tämä oma USKO on uskoa JOTA EI JUMALA OLE SAANUT SYNNYTTÄÄ
................................................
Näkyy selvästi kuinka taas kerran ryömii esiin tuo Paavalin vastustaminen - kun luullaan että Paavalin ja Jeesuksen opetukset poikkeaisivat jotenkin toisistaan - vaikka totuus on, että teidän Raamatun tulkintanne on väärä ja siihen ei tunnu Paavalin PUHDAS evankeliumi sopivan.
Armi väittää jatkuvasti, että kaikki ihmiset ovat Jeesusta vastaan, kun todellisuugessa he ovat sunilaisten Raamatun tulkintoja vastaan.. eivät Jeesuksen opetuksia vastaan tai paavalin opetuksia vastaan..
TODELLISUUDESSA Paavalin opetukset ja Jeesusksen evankeliumi on aina TÄYSIN YHDENMUKAINEN ja Paavalin opetus on aina SAMA kuin Jeesuksen opetus.
Armilla on vain vaikeuksia ymmärtää se, kun se ei ole sama kuin hänen uskonsa ... ja kukas silloin on väärässä .. NO PAAVALIPA TIETENKIN ...
:))) Siis anna mun taas kaikki kestää ... :) se on niin uskomatonta sokeutta..
Sunilaisten seli-kirja selittää Raamattua ja kun opit eivät enää oikein ole samalla linjalla Raamatun kanssa ... jota seli-kirja siis selittää ... niin silloin sanotaan että RAAMATTU on väärässä .. ja jos et usko mitä Armi sanoo niin SAAT KYLLÄ KUULLA ETTÄ OLET SAATANASTA..
(uusiksi meni kun tein liian monta kirjoitusvirhettä siihen ensimmäiseen) .. alex-kasi kirjoitti:
vaan sinun Raamatun tulkintasi.
ArmiK kirjoittaa:
JA tämä oma USKO on uskoa JOTA EI JUMALA OLE SAANUT SYNNYTTÄÄ
................................................
Näkyy selvästi kuinka taas kerran ryömii esiin tuo Paavalin vastustaminen - kun luullaan että Paavalin ja Jeesuksen opetukset poikkeaisivat jotenkin toisistaan - vaikka totuus on, että teidän Raamatun tulkintanne on väärä ja siihen ei tunnu Paavalin PUHDAS evankeliumi sopivan.
Armi väittää jatkuvasti, että kaikki ihmiset ovat Jeesusta vastaan, kun todellisuugessa he ovat sunilaisten Raamatun tulkintoja vastaan.. eivät Jeesuksen opetuksia vastaan tai paavalin opetuksia vastaan..
TODELLISUUDESSA Paavalin opetukset ja Jeesusksen evankeliumi on aina TÄYSIN YHDENMUKAINEN ja Paavalin opetus on aina SAMA kuin Jeesuksen opetus.
Armilla on vain vaikeuksia ymmärtää se, kun se ei ole sama kuin hänen uskonsa ... ja kukas silloin on väärässä .. NO PAAVALIPA TIETENKIN ...
Sunilaisten seli-kirja selittää Raamattua ja kun opit eivät enää oikein ole samalla linjalla Raamatun kanssa ... jota seli-kirja siis selittää ... niin silloin sanotaan että RAAMATTU on väärässä .. ja jos et usko mitä Armi sanoo niin SAAT KYLLÄ KUULLA ETTÄ OLET SAATANASTA..
(uusiksi meni kun tein liian monta kirjoitusvirhettä siihen ensimmäiseen) ..kun Saatana pistää kiireellä henkeyttämään.
- ei hymyssä ollut ironiaa
vaan ystävällisyyttä.
Kyllä minä voin keskustella Raamatusta kenenkanssa vain - ja ota sinäkin huomioon yksi asia, nimittäin että Raamattu on aina oikeassa - meidän on vain ymmärrettävä mitä Raamattu meille sanoo. Ei kenelläkään ole ylpeilyn aihetta siksi että ymmärtää Raamatun sanoman.
Tosiasiassa on niin ihmeellistä että mitä enemmän Raamatusta ymmärtää - sitä enemmän sen sivut aukeavat ja sitä enemmän sieltä voi itselleen hakea - siksi ei kukaan koskaan ole täysin oppinut kun on kyse Jumalan Sanasta.
Mutta on myöskin monta harhaoppia maailmassa - myös kristikunnan piiirissä - kirkkokin tunnustaa muitta mutkitta, että sen oppi on sekoituas Raamattua ja perimätietoa ja totta puhuvat. Myös luterilainen kirkko johobn itsekin yhä kuulun..
Joten --- sinäkin tässä nyt syyllistyit liian nopeasti päättelemään minkälainen minä olen ja mitä ajattelin.. mutta ei se mitään - älä sue..
Mitä tulee teidän sunilaisten SAanan tulkintaan niin en ole monestikaan samalla linjalla - ja suoraan sanoen enimmäkseen sietä päin tuleekin miden tuomitsemista ja sen sellaista...
Lopuksi vielä toteamus että jos aletaan karsimaan Raamatusta pois se mikä itseä miellytä - silloin sitä vasta ollaankin hakoteillä.. eokö vaan. - alex-kasi
TeuvoSuni kirjoitti:
kun Saatana pistää kiireellä henkeyttämään.
ei se ollut saatana (eikä edes Saatana joksi sinä häntä kutsut) ... vaan oli vain muutakin tekemistä tässä ja yritin vastata siihen väliin..
.. mutta tätyypä yrittää olla vastedes varovaisempi ..
Tässä muuten muutama rivi siitä teidän niin usein puhumasta saatanastastanne - Wikipedian sanoin: huomaa että jopa wikipedia käyttää pientä alkukirjainta ja krjoittaa siis saatana - eikä Saatana - kuten sinä ja kai opetuslapsesikin tekevät?
"Sana saatana tulee seemiläisten kielten sanasta štn (heprean שטן, aramean שׂטנא, sanan alkuperäisessä muodossa on vain konsonantteja), joka tarkoittaa vastustamista, jarruttamista ja jonkin vastaisuutta. Saatanaa pidetään yleensä pahan henkilöitymänä... Saatanaa kutsutaan suomessa myös nimellä perkele, joka on alkujaan ollut balttilaisperäinen ukkosenjumaluus (perkūnas). Suomalainen perkele poistettiin vuoden 1992 raamatunkäännöksessä, jolloin sen korvasi paholainen... "
------------
Koskas te sunilaiset alatte keskustelemaan Raamatusta - tällä Raamattu palstalla?
Siis ILMAN että heitätte tuota saatanaanne joka keskusteleuun - vai onko se teille MAHDOTTOMUUS? alex-kasi kirjoitti:
ei se ollut saatana (eikä edes Saatana joksi sinä häntä kutsut) ... vaan oli vain muutakin tekemistä tässä ja yritin vastata siihen väliin..
.. mutta tätyypä yrittää olla vastedes varovaisempi ..
Tässä muuten muutama rivi siitä teidän niin usein puhumasta saatanastastanne - Wikipedian sanoin: huomaa että jopa wikipedia käyttää pientä alkukirjainta ja krjoittaa siis saatana - eikä Saatana - kuten sinä ja kai opetuslapsesikin tekevät?
"Sana saatana tulee seemiläisten kielten sanasta štn (heprean שטן, aramean שׂטנא, sanan alkuperäisessä muodossa on vain konsonantteja), joka tarkoittaa vastustamista, jarruttamista ja jonkin vastaisuutta. Saatanaa pidetään yleensä pahan henkilöitymänä... Saatanaa kutsutaan suomessa myös nimellä perkele, joka on alkujaan ollut balttilaisperäinen ukkosenjumaluus (perkūnas). Suomalainen perkele poistettiin vuoden 1992 raamatunkäännöksessä, jolloin sen korvasi paholainen... "
------------
Koskas te sunilaiset alatte keskustelemaan Raamatusta - tällä Raamattu palstalla?
Siis ILMAN että heitätte tuota saatanaanne joka keskusteleuun - vai onko se teille MAHDOTTOMUUS?ettei kukaan hänen nimeään edes mainitsisi, vaikka hän on koko
totuudesta luopuneen ihmiskunnan johtaja, jonka tulemisen maailman
hallitsijaksi Jeesus kuolemaa edeltävänä iltana omilleen ilmoitti:
"Paljon en enää kanssanne puhu, sillä tämän maailman ruhtinas
on jo tulossa. Mitään valtaa eii hänellä minuun ole."
Saatana luuli Golgatalla pääseeensä lopullisesti Jeesuksesta
eroon, mutta pahasti erehtyi, kun hauta olikin tyhjä, eikä
Henkikään jäänyt maan päälle.
Ja niin Saatanalle jäi vain vesi, tyhjä risti ja Golgatan tantereesen
kuivunut veri. Näistä se on sitten omillensa uskonperustan laatinut
henkeyttämällä niitä kullekin portolle sellaiseen muotoon,
että jokainen saa sitä mitä liha eniten halajaa.
Raamattu ilman Saatanaa, on taivas jo maan päällä.- alex-kasi
TeuvoSuni kirjoitti:
ettei kukaan hänen nimeään edes mainitsisi, vaikka hän on koko
Raamattu ilman Saatanaa, on taivas jo maan päällä.saatanasta jokainen joskus puhuu, mutta te ette paljon muuta teekään .. siitä on kyse. Laaja haku antoi pitkälle yli 2000 osumaa kun hain kerran aikaisemmin postiesi joukosta niitä missä saatanaa manattiin esiin.. ja nyt sinä valitat että ei saa saatanaa edes mainita :)) ..
Siis olette ihan mahdottomia - en tiedä itkeäkö vai nauraa.. Yksi asia on varmaa - en antaisi omien lasteni liittyä seurakuntaasi ... - alex-kasi
TeuvoSuni kirjoitti:
Raamattu ilman Saatanaa, on taivas jo maan päällä.Joh, 14: 15 > 31
Jos te rakastatte minua, te noudatatte minun käskyjäni.
Minä käännyn Isän puoleen, ja hän antaa teille toisen puolustajan, joka on kanssanne ikuisesti.
Tämä puolustaja on Totuuden Henki.
Maailma ei voi Henkeä saada, sillä maailma ei näe eikä TUNNE HÄNTÄ. Mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy luonanne ja on teissä.
"En minä jätä teitä orvoiksi, vaan tulen luoksenne. Vielä vähän aikaa, eikä maailma enää näe minua, mutta te näette, sillä minä elän ja tekin tulette elämään.
Sinä päivänä te ymmärrätte, että MINÄ OLEN Isässäni ja että TE OLETTE MINUSSA ja MINÄ TEISSÄ.
Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."
Juudas -- se toinen, ei Iskariot -- sanoi hänelle: "Herra, miksi teet niin? Miksi ilmaiset itsesi vain meille etkä maailmalle?"
Jeesus vastasi: "Jos joku rakastaa minua, hän noudattaa minun sanaani. Minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme HÄNEN LUOKSEEN ja JÄÄMME ASUMAAN HÄNEN LUOKSEEN.
Se, joka ei minua rakasta, ei noudata minun sanaani -- mutta sana, jonka te kuulette, ei ole minun omani, VAAN ISÄN, joka on minut lähettänyt.
"Tämän minä olen puhunut teille nyt, kun vielä olen teidän luonanne. Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä MINUN NIMESSÄNI lähettää, OPETTAA TEILLE KAIKEN ja palauttaa mieleenne kaiken, mitä olen teille puhunut.
"MINÄ JÄTÄN TEILLE RAUHAN. Oman RAUHANI MINÄ ANNAN TEILLE, en sellaista jonka maailma antaa.
Olkaa rohkeat, älkää vaipuko epätoivoon.
Kuulittehan, mitä sanoin: minä menen pois, mutta tulen taas teidän luoksenne.
Jos rakastaisitte minua, te iloitsisitte siitä, että minä menen Isän luo, sillä Isä on minua suurempi. Olen puhunut tästä jo nyt, jotta te uskoisitte, kun se tapahtuu. Paljon en kanssanne enää puhu, sillä tämän maailman ruhtinas on jo tulossa.
Mitään valtaa ei hänellä minuun ole, MUTTA TÄMÄN TÄYTYY TAPAHTUA, JOTTA MAAILMA TIETÄISI, että MINÄ RAKASTAN ISÄÄ ja teen niin kuin Isä on minun käskenyt tehdä.
Nouskaa, me lähdemme täältä!"
Tässä on suuremmoinen Raamatunpaikka, missä koostuu paljon Jumalan suuremmoista TOTUUTTA, jota ei Teuvo tunnu ymmärtävän koska - koska hän otti sen puolustukseksi saatanalla intenetissä manaamiselleen. :( - sääli miestä.. alex-kasi kirjoitti:
saatanasta jokainen joskus puhuu, mutta te ette paljon muuta teekään .. siitä on kyse. Laaja haku antoi pitkälle yli 2000 osumaa kun hain kerran aikaisemmin postiesi joukosta niitä missä saatanaa manattiin esiin.. ja nyt sinä valitat että ei saa saatanaa edes mainita :)) ..
Siis olette ihan mahdottomia - en tiedä itkeäkö vai nauraa.. Yksi asia on varmaa - en antaisi omien lasteni liittyä seurakuntaasi ...kun totuudelle naurat, ja itkusi itket vasta viimeisellä tuomiolla.
Valittujen osa on toisenlainen:
"Totisesti, totisesti; te saatte itkeä ja valittaa,
mutta maailma iloitsee. Te joudutte murehtimaan,
mutta uskanne muuttu iloksi."alex-kasi kirjoitti:
Joh, 14: 15 > 31
Jos te rakastatte minua, te noudatatte minun käskyjäni.
Minä käännyn Isän puoleen, ja hän antaa teille toisen puolustajan, joka on kanssanne ikuisesti.
Tämä puolustaja on Totuuden Henki.
Maailma ei voi Henkeä saada, sillä maailma ei näe eikä TUNNE HÄNTÄ. Mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy luonanne ja on teissä.
"En minä jätä teitä orvoiksi, vaan tulen luoksenne. Vielä vähän aikaa, eikä maailma enää näe minua, mutta te näette, sillä minä elän ja tekin tulette elämään.
Sinä päivänä te ymmärrätte, että MINÄ OLEN Isässäni ja että TE OLETTE MINUSSA ja MINÄ TEISSÄ.
Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."
Juudas -- se toinen, ei Iskariot -- sanoi hänelle: "Herra, miksi teet niin? Miksi ilmaiset itsesi vain meille etkä maailmalle?"
Jeesus vastasi: "Jos joku rakastaa minua, hän noudattaa minun sanaani. Minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme HÄNEN LUOKSEEN ja JÄÄMME ASUMAAN HÄNEN LUOKSEEN.
Se, joka ei minua rakasta, ei noudata minun sanaani -- mutta sana, jonka te kuulette, ei ole minun omani, VAAN ISÄN, joka on minut lähettänyt.
"Tämän minä olen puhunut teille nyt, kun vielä olen teidän luonanne. Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä MINUN NIMESSÄNI lähettää, OPETTAA TEILLE KAIKEN ja palauttaa mieleenne kaiken, mitä olen teille puhunut.
"MINÄ JÄTÄN TEILLE RAUHAN. Oman RAUHANI MINÄ ANNAN TEILLE, en sellaista jonka maailma antaa.
Olkaa rohkeat, älkää vaipuko epätoivoon.
Kuulittehan, mitä sanoin: minä menen pois, mutta tulen taas teidän luoksenne.
Jos rakastaisitte minua, te iloitsisitte siitä, että minä menen Isän luo, sillä Isä on minua suurempi. Olen puhunut tästä jo nyt, jotta te uskoisitte, kun se tapahtuu. Paljon en kanssanne enää puhu, sillä tämän maailman ruhtinas on jo tulossa.
Mitään valtaa ei hänellä minuun ole, MUTTA TÄMÄN TÄYTYY TAPAHTUA, JOTTA MAAILMA TIETÄISI, että MINÄ RAKASTAN ISÄÄ ja teen niin kuin Isä on minun käskenyt tehdä.
Nouskaa, me lähdemme täältä!"
Tässä on suuremmoinen Raamatunpaikka, missä koostuu paljon Jumalan suuremmoista TOTUUTTA, jota ei Teuvo tunnu ymmärtävän koska - koska hän otti sen puolustukseksi saatanalla intenetissä manaamiselleen. :( - sääli miestä..mutta et ole sitä elämässäsi saanut todeksi elää, koska edelleen
täällä Saatanan hengellä vain henkeytät Raamattua, eivätkä
Isä eikä Poika ole Pyhän Hengen temppeliä sydämeesi pystyttäneet.- alex-kasi
TeuvoSuni kirjoitti:
kun totuudelle naurat, ja itkusi itket vasta viimeisellä tuomiolla.
Valittujen osa on toisenlainen:
"Totisesti, totisesti; te saatte itkeä ja valittaa,
mutta maailma iloitsee. Te joudutte murehtimaan,
mutta uskanne muuttu iloksi."Ajattelisit ensin mitä sanot niin et ehkä sanoisi kaikkea mitä ajattelet. Jokaisella kun tyhmiä ajatuksia mutta viisas harkitsee ensin ja erottelee parhaansa mukaan pois typerät ajatukset.
Mitä sinä sinä tiedät minusta tai minun itkuistani.. et yhtikäs mitään..
Tässä Raamatun Sanaa Teuvolle:
"""Niin hän puhui vielä muutamille, jotka luottivat itseensä, luullen olevansa vanhurskaita, ja ylenkatsoivat muita, tämän vertauksen: "Kaksi miestä meni ylös pyhäkköön rukoilemaan, toinen fariseus ja toinen publikaani. Fariseus seisoi ja rukoili itsekseen näin: 'Jumala, minä kiitän sinua, etten minä ole niinkuin muut ihmiset, riistäjät, väärämieliset, huorintekijät, enkä myöskään niinkuin tuo publikaani. Minä paastoan kahdesti viikossa; minä annan kymmenykset kaikista tuloistani.' Mutta publikaani seisoi taampana eikä edes tahtonut nostaa silmiään taivasta kohti, vaan löi rintaansa ja sanoi: 'Jumala, ole minulle syntiselle armollinen'.
Minä sanon teille: tämä meni kotiinsa vanhurskaampana kuin se toinen; sillä jokainen, joka itsensä ylentää, alennetaan, mutta joka itsensä alentaa, se ylennetään."""
----
Siis varovaisuutta Teuvo - ettei kielesi tee sinulle tepposia.. - alex-kasi
TeuvoSuni kirjoitti:
mutta et ole sitä elämässäsi saanut todeksi elää, koska edelleen
täällä Saatanan hengellä vain henkeytät Raamattua, eivätkä
Isä eikä Poika ole Pyhän Hengen temppeliä sydämeesi pystyttäneet.ei anneta voi itsestään ymmärtää asioita - ei se riitä että on olevinaan jotain.. siitä ei ole mitään apua - sillä Jumalan totuus ON.. sama .. aina..
Vaikka ihminen tekisi mitä - hyvää tai pahaa - ei se tee mitään vaikutusta Jumalan totuuteen. Ei sitä voi selitettelemällä saada itselleen sopivaksi - ehkä joku voi alkaa itse uskomaan omiin selityksiinsä, mutta ei sillä ole mitään tekemistä Jumalan kanssa. Jumalan Sana ei ole teoriaa - vaan iankaikkinen ELÄMÄ ... mutta taitaa olla liian vaikeaa sinulle käsittää.
Ei ihminen elä pelkästään leivästä - vaan JOKAISETA SANASTA joka Jumalan suusta lähtee..
Nuokin Jeesuksen Sanat tulkitsit toiseksi - omiin tarkoituksiisi sopiviksi - mutta miksi ihmeessä teet sellaista????
Mitä hyötyä sinulle on tuollaisesta vääristelystä? Etkö usko että se on väärin tehdä niin - pimittää sanojen todellinen tarkoitus omilla vajavaisilla päätelmillään..
Toistan vain sen mitä jo sanoin aikaisemmin - sääli miestä. alex-kasi kirjoitti:
Ajattelisit ensin mitä sanot niin et ehkä sanoisi kaikkea mitä ajattelet. Jokaisella kun tyhmiä ajatuksia mutta viisas harkitsee ensin ja erottelee parhaansa mukaan pois typerät ajatukset.
Mitä sinä sinä tiedät minusta tai minun itkuistani.. et yhtikäs mitään..
Tässä Raamatun Sanaa Teuvolle:
"""Niin hän puhui vielä muutamille, jotka luottivat itseensä, luullen olevansa vanhurskaita, ja ylenkatsoivat muita, tämän vertauksen: "Kaksi miestä meni ylös pyhäkköön rukoilemaan, toinen fariseus ja toinen publikaani. Fariseus seisoi ja rukoili itsekseen näin: 'Jumala, minä kiitän sinua, etten minä ole niinkuin muut ihmiset, riistäjät, väärämieliset, huorintekijät, enkä myöskään niinkuin tuo publikaani. Minä paastoan kahdesti viikossa; minä annan kymmenykset kaikista tuloistani.' Mutta publikaani seisoi taampana eikä edes tahtonut nostaa silmiään taivasta kohti, vaan löi rintaansa ja sanoi: 'Jumala, ole minulle syntiselle armollinen'.
Minä sanon teille: tämä meni kotiinsa vanhurskaampana kuin se toinen; sillä jokainen, joka itsensä ylentää, alennetaan, mutta joka itsensä alentaa, se ylennetään."""
----
Siis varovaisuutta Teuvo - ettei kielesi tee sinulle tepposia..niin yksi ainoa sanasi paljasti sinut väärämieliseksi
ja Saatanan pettämäksi ja tekopyhittämäksi ihmiseksi,
ja se sana oli: henkeyttää.alex-kasi kirjoitti:
ei anneta voi itsestään ymmärtää asioita - ei se riitä että on olevinaan jotain.. siitä ei ole mitään apua - sillä Jumalan totuus ON.. sama .. aina..
Vaikka ihminen tekisi mitä - hyvää tai pahaa - ei se tee mitään vaikutusta Jumalan totuuteen. Ei sitä voi selitettelemällä saada itselleen sopivaksi - ehkä joku voi alkaa itse uskomaan omiin selityksiinsä, mutta ei sillä ole mitään tekemistä Jumalan kanssa. Jumalan Sana ei ole teoriaa - vaan iankaikkinen ELÄMÄ ... mutta taitaa olla liian vaikeaa sinulle käsittää.
Ei ihminen elä pelkästään leivästä - vaan JOKAISETA SANASTA joka Jumalan suusta lähtee..
Nuokin Jeesuksen Sanat tulkitsit toiseksi - omiin tarkoituksiisi sopiviksi - mutta miksi ihmeessä teet sellaista????
Mitä hyötyä sinulle on tuollaisesta vääristelystä? Etkö usko että se on väärin tehdä niin - pimittää sanojen todellinen tarkoitus omilla vajavaisilla päätelmillään..
Toistan vain sen mitä jo sanoin aikaisemmin - sääli miestä.eikä poisto toiminut, joten tässä vastaukseni:
Jäljentämästäsi raamatunjakeesta et ymmärrä yhtään enempää,
kuin porttopappi ahtaasta portista:
"Ei ihminen elä pelkästään leivästä - vaan JOKAISETA SANASTA
joka Jumalan suusta lähtee.."
Sinähän ymmärrät tämän näin, kun Jumalaa vain Raamatun lehtien
väistä etsit:
"Jokaisesta sanasta, joka Jumalan suusta on lähtenyt."
Saatana on tehnyt sinulle Jumalasta kuolleen Jumalan, kuten
porttopapitkin hokevat:
"Ei Jumala enää tässä ajassa voi puhua yhdellekään ihmiselle."
Sinä et voi eläväksi tekevään Jumalaan uskoa, koska et ole
Jeesuksen valitsema lammas, kuten hän sinullekin tämä iltana sanoo:
"Te ette kuitenkaan usko, koska ette ole minun lampaitani."
Ja minun osani on tällainen:
"Minun lampaani kuulevat minun ääneni ja minä tunnen ne,
ja ne seuraavat minua. Minä annan heille ikuisen
elämän.
He eivät koskaan joudu hukkaan, eikä kukaan riistä heitä minulta.
Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kuin kukaan muu,
eikä kukaan voi riistää heitä Isän kädestä. Isä ja minä olemme yhtä."- alex-kasi
TeuvoSuni kirjoitti:
niin yksi ainoa sanasi paljasti sinut väärämieliseksi
ja Saatanan pettämäksi ja tekopyhittämäksi ihmiseksi,
ja se sana oli: henkeyttää.ja huono sitäpaitsi. Miten kävisikään savolaisten - tai karjalaisten :) ... ja Suomen ruotsalaisten aseman täytyy olla tosi heikko siellä sunilaisten tuomioistuimessa: "Ai ai väärä sana" - :)
Tiedätkö Teuvo mikä ero on henkeyttämisellä ja Pyhällä Hengellä.
Jos et tiedä niin heitä se seli-kirjasi roskiin ja tutki Raamattua - siellä se on selvästi esille tuotu. alex-kasi kirjoitti:
ja huono sitäpaitsi. Miten kävisikään savolaisten - tai karjalaisten :) ... ja Suomen ruotsalaisten aseman täytyy olla tosi heikko siellä sunilaisten tuomioistuimessa: "Ai ai väärä sana" - :)
Tiedätkö Teuvo mikä ero on henkeyttämisellä ja Pyhällä Hengellä.
Jos et tiedä niin heitä se seli-kirjasi roskiin ja tutki Raamattua - siellä se on selvästi esille tuotu.ei tuomiota sinullekaan sanele ihminen, jolle Kristus on tehtäväksi
antanut totuuden kertomisen. Vaan tuomion sanelee hänen sanansa,
ja tekee sen vasta viimeisellä tuomiolla:
"Jos joku ei noudata minun sanojani, vaikka on ne kuullut, en minä
häntä tuomitse. En ole tullut tuomitsemaan maailmaa vaan pelastamaan sen.
Jos joku torjuu minut, eikä ota sanojani vastaan, hänellä on kyllä tuomarinsa:
se sana, jonka olen puhunut, tuomitsee hänet viimeisenä päivänä."
Ja kun tuomio tulee vasta silloin, niin todella merkittävät
ovat Saarnaajan sanat jo aikoja sitten:
"Milloin pahaa tekoa ei pian seuraa rangaistus, ihmiset rohkaistuvat pahan tekoon:
moni syntinen tekee pahaa sata kertaa ja elää silti kauan. Tiedän kuitenkin,
että Jumalaa pelkäävälle käy hyvin hänen jumalanpelkonsa johdosta,
ja tiedän myös, että jumalattomalle ei käy hyvin: koska hän ei pelkää Jumalaa,
hänen elinpäivänsä häipyvät kuin pakeneva varjo."
Miten Saatana on mahtanut henkeyttää sinulle nämäkin Pyhän Hengen
totuudet, joilla hän kutsuu kaikki omansa pois joka ainoasta
porttoseurakunnasta, jonne he epäuskon vallassa ovat ajautuneet:
"Älkää ryhtykö epäuskoisten aisapariksi. Mitä tekemistä on
keskenään oikeudella ja vääryydellä, mitä yhteistä on valolla
ja pimeydellä? Voivatko Kristus ja Beliar olla yhtä mieltä?
Mikä voi liittää uskova sellaiseen, joka ei usko?
Miten jumalien kuvat soveltuvat jumalan temppeliin? Mehän
olemme elävän Jumalan temppeli, niin kuin Jumala on sanonut:
- Minä asetun heidän keskelleen ja vaellan heidän mukanaan.
Minä olen oleva heidän Jumalansa ja he minun kansani
Siksi Herra sanoo
- Lähtekää pois heidän joukostaan ja erotkaa heistä älkääkä
koskeko mihinkään saastaiseen niin otan teidät vastaan ja olen
olevat teidän Isänne ja te olette minun poikiani ja tyttäriäni.
Näin sanoo Herra, Kaikkivaltias.
Rakkaat ystävät! Kun kerran olemme saaneet tällaiset lupaukset,
meidän tulee puhdistautua kaikesta ruumiin ja hengen saastaisuudesta
ja Jumalaa peläten pyhittää elämämme kokonaan hänelle."
"Tehän tiedätte, että kun ylipappi syntien sovittamiseksi vie kaikkein
pyhimpään eläinten verta, näiden eläinten ruhot poltetaan leirin ulkopuolella.
Siksi myös Jeesus kärsi ja kuoli kaupunginportin ulkopuolella pyhittääkseen
kansan omalla verellään
Lähtekäämme siis hänen luokseen leirin ulkopuolelle, hänen häväistystään
kantaen. Eihän meillä ole täällä pysyvää kaupunkia, vaan me odotamme
ikävöiden sitä kaupunkia, joka tulee.."
"Sen porton (näiden lopun ajan seurakuntien) viiniä, vihan viiniä ovat kaikki
kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat (siis esivallat) ovat irstailleet
hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen
vauraudestaan ja ylellisestä elämästään."
Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää
hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen
synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen
syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä jumala unohda hänen
pahoja tekojaan."- alex-kasi
TeuvoSuni kirjoitti:
ei tuomiota sinullekaan sanele ihminen, jolle Kristus on tehtäväksi
antanut totuuden kertomisen. Vaan tuomion sanelee hänen sanansa,
ja tekee sen vasta viimeisellä tuomiolla:
"Jos joku ei noudata minun sanojani, vaikka on ne kuullut, en minä
häntä tuomitse. En ole tullut tuomitsemaan maailmaa vaan pelastamaan sen.
Jos joku torjuu minut, eikä ota sanojani vastaan, hänellä on kyllä tuomarinsa:
se sana, jonka olen puhunut, tuomitsee hänet viimeisenä päivänä."
Ja kun tuomio tulee vasta silloin, niin todella merkittävät
ovat Saarnaajan sanat jo aikoja sitten:
"Milloin pahaa tekoa ei pian seuraa rangaistus, ihmiset rohkaistuvat pahan tekoon:
moni syntinen tekee pahaa sata kertaa ja elää silti kauan. Tiedän kuitenkin,
että Jumalaa pelkäävälle käy hyvin hänen jumalanpelkonsa johdosta,
ja tiedän myös, että jumalattomalle ei käy hyvin: koska hän ei pelkää Jumalaa,
hänen elinpäivänsä häipyvät kuin pakeneva varjo."
Miten Saatana on mahtanut henkeyttää sinulle nämäkin Pyhän Hengen
totuudet, joilla hän kutsuu kaikki omansa pois joka ainoasta
porttoseurakunnasta, jonne he epäuskon vallassa ovat ajautuneet:
"Älkää ryhtykö epäuskoisten aisapariksi. Mitä tekemistä on
keskenään oikeudella ja vääryydellä, mitä yhteistä on valolla
ja pimeydellä? Voivatko Kristus ja Beliar olla yhtä mieltä?
Mikä voi liittää uskova sellaiseen, joka ei usko?
Miten jumalien kuvat soveltuvat jumalan temppeliin? Mehän
olemme elävän Jumalan temppeli, niin kuin Jumala on sanonut:
- Minä asetun heidän keskelleen ja vaellan heidän mukanaan.
Minä olen oleva heidän Jumalansa ja he minun kansani
Siksi Herra sanoo
- Lähtekää pois heidän joukostaan ja erotkaa heistä älkääkä
koskeko mihinkään saastaiseen niin otan teidät vastaan ja olen
olevat teidän Isänne ja te olette minun poikiani ja tyttäriäni.
Näin sanoo Herra, Kaikkivaltias.
Rakkaat ystävät! Kun kerran olemme saaneet tällaiset lupaukset,
meidän tulee puhdistautua kaikesta ruumiin ja hengen saastaisuudesta
ja Jumalaa peläten pyhittää elämämme kokonaan hänelle."
"Tehän tiedätte, että kun ylipappi syntien sovittamiseksi vie kaikkein
pyhimpään eläinten verta, näiden eläinten ruhot poltetaan leirin ulkopuolella.
Siksi myös Jeesus kärsi ja kuoli kaupunginportin ulkopuolella pyhittääkseen
kansan omalla verellään
Lähtekäämme siis hänen luokseen leirin ulkopuolelle, hänen häväistystään
kantaen. Eihän meillä ole täällä pysyvää kaupunkia, vaan me odotamme
ikävöiden sitä kaupunkia, joka tulee.."
"Sen porton (näiden lopun ajan seurakuntien) viiniä, vihan viiniä ovat kaikki
kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat (siis esivallat) ovat irstailleet
hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen
vauraudestaan ja ylellisestä elämästään."
Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää
hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen
synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen
syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä jumala unohda hänen
pahoja tekojaan."Teitä on joka palstalla, yksi on synnitön profeetta, toinen juoksee perässä ja huutaa saatanaansa, seuraava on saanut "tehtävän" haukkua uskovavaisia kun eivät ole juuri sellaisia kun omissa "näyissä" on sanottu ja niin edelleen, on nähty olentoja, on nähty unia, on "tunnettu" että tämä SE ON - mutta Jumalan Sana ei teille kelpaa sellaisenaan kuin se on Raamatussa - kun Sana onkin VÄÄRIN, kun Sana ei sovikkaan omiin hömpötyksiin ...
No tietenkin se helpottaa sitä sisäistä painetta HETKEKSI kun saa internetissä haukkua jonkun päivittäin, jonkun joka alkaa teidän kanssanne kirjoittelemaan ... tai ei ala .. ei sillä oikeastaan ole niin väliä
Voi Teuvo parkaa, voi Armi parkaa ja niitä muitakin hoosaajia.. toivotaan ja rukoillaan että joskus silmänne aukeisivat ja saisitte rauhan Jumalan Pojassa.. mutta eihän se ole mahdollista ennekuin annatte Sanan vaikuttaa itsessänne..
Toivotaan ja rukoillaan.. mutta sääliksi käy .. oli mikä oli ..
--------------
Teuvo tämä "keskustelumme" on sitä samaa saatanaa jonka olet käynyt suunnilleen 100 kertaa läpi milloin kenenkin kanssa.. on niin tuiki lapsellista ja tarpeetonta jatkaa saman jauhamista - eikö vain - Menee ihan hiekkalaatikko tasolle, mutta jos joskus haluat keskustella Jumalan Sanasta kanssani TOSISSASI - etkä vain hokemalla sitä saatanaasi ja hakemalla vikoja lähimmäisistäsi, niin voin alkaakin taas mutta koska tämä alkaa mennä taas mennä vain suusoitoksi niin panen pisteen tähän ...
Teitä on joka palstalla, yksi on synnitön profeetta, toinen juoksee perässä ja huutaa saatanaansa, seuraava on saanut "tehtävän" haukkua uskovavaisia kun eivät ole juuri sellaisia kun omissa "näyissä" on sanottu ja niin edelleen, on nähty olentoja, on nähty unia, on "tunnettu" että tämä SE ON - mutta Jumalan Sana ei teille kelpaa sellaisenaan kuin se on Raamatussa - kun Sana onkin VÄÄRIN, kun Sana ei sovikkaan omiin hömpötyksiin ...
No tietenkin se helpottaa sitä sisäistä painetta HETKEKSI kun saa internetissä haukkua jonkun päivittäin, jonkun joka alkaa teidän kanssanne kirjoittelemaan ... tai ei ala .. ei sillä oikeastaan ole niin väliä
Voi Teuvo parkaa, voi Armi parkaa ja niitä muitakin hoosaajia.. toivotaan ja rukoillaan että joskus silmänne aukeisivat ja saisitte rauhan Jumalan Pojassa.. mutta eihän se ole mahdollista ennekuin annatte Sanan vaikuttaa itsessänne..
--------------
Teuvo tämä "keskustelumme" on sitä samaa saatanaa jonka olet käynyt suunnilleen 100 kertaa läpi milloin kenenkin kanssa.. on niin tuiki lapsellista ja tarpeetonta jatkaa saman jauhamista - eikö vain - Menee ihan hiekkalaatikko tasolle, mutta jos joskus haluat keskustella Jumalan Sanasta kanssani TOSISSASI - etkä vain hokemalla sitä saatanaasi ja hakemalla vikoja lähimmäisistäsi, niin voin alkaakin taas mutta koska tämä alkaa mennä taas mennä vain suusoitoksi niin panen pisteen tähän ...
alexSenvuoksi Jeesus sanoikin, että:"Älkää tuomitko, ettei teitäkin tuomittaisi!"
Siunausta päivääsi Alex!alex-kasi kirjoitti:
Teitä on joka palstalla, yksi on synnitön profeetta, toinen juoksee perässä ja huutaa saatanaansa, seuraava on saanut "tehtävän" haukkua uskovavaisia kun eivät ole juuri sellaisia kun omissa "näyissä" on sanottu ja niin edelleen, on nähty olentoja, on nähty unia, on "tunnettu" että tämä SE ON - mutta Jumalan Sana ei teille kelpaa sellaisenaan kuin se on Raamatussa - kun Sana onkin VÄÄRIN, kun Sana ei sovikkaan omiin hömpötyksiin ...
--------------
alexpystynyt henkeyttämään yhtään vastausta tekemiini kysymyksiin.
Sirkka-Iita kirjoitti:
Senvuoksi Jeesus sanoikin, että:"Älkää tuomitko, ettei teitäkin tuomittaisi!"
Siunausta päivääsi Alex!mitä tämän maailman jumala voi omilleen tarjota totuutta vastaan,
kun hänen palvelijansa yhdestä suusta hokevat:
"Kukaan meistä ei voi tietää totuutta, ja jos joku sanoo
sen tietävänsä, on hänestä silloin tullut toisten tuomitsija."- JEESUS sanoi:
TeuvoSuni kirjoitti:
mitä tämän maailman jumala voi omilleen tarjota totuutta vastaan,
kun hänen palvelijansa yhdestä suusta hokevat:
"Kukaan meistä ei voi tietää totuutta, ja jos joku sanoo
sen tietävänsä, on hänestä silloin tullut toisten tuomitsija.""ÄLKÄÄ TUOMITKO; ETTEI TEITÄKIN TUOMITTAISI!"
TÄMÄ ON JEESUKSEN, ei minun näkemys tuohon asiaan!
- totisella KATUMISELLA,
syntiensä tunnustamisella. Täydellisellä jättäytymisellä JEESUKSEN puhdistettavaksi. Kun ihminen tulee Jumalan kutsumana SILLE PAIKALLE, että hän tuntee itsensä täysin tyhjäksi, ilman armoa kadotukseen matkalla olevaksi. Niin vasta silloin voi Jeesus tarttua hänen elämään, kun hän sitä sydämensä hädässä rukoilee ja itkien ja syntejään katuen anoo Jumalan armoa Hänen Poikansa Jeesuksen kautta.
Tämän asian Armi toit esiiin niin, että jokainen, joka on uskossa voi sen ymmärtää. Kiitos!
"Sillä ei jokainen, joka sanoo Herra, Herra peri taivasten valtakuntaa, vaan ainoastaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon."
Jumalan tahto meihin nähden on, että me rakastamme Jumalaa ylikaiken ja lähimäistämme, niinkuin itseämme. Sillä näihin kahteen käskyyn sisältyy koko Jumalan laki. seuraavan kirjoitti:Näkyy selvästi kuinka taas kerran ryömii esiin tuo Paavalin vastustaminen - kun luullaan että Paavalin ja Jeesusken opetukset poikkeaisivat jotenkin toisistaan - vaikka totuus on, että teidän Raamatun tulkintanne on väärä ja siihen ei tunnu Paavalin PUHDAS evankeliumi sopia.
Armi väittää jatkuvasti, että kaikki ihmiset ovat Jeesusta vastaan, kun todellisuugessa ovat sunilaisten Raamatun tulkintoja vastaan..
Sunilaisten seli-kirja selittää Raamattua ja kun opit eivät enää oikein ole samalla linjalla Raamatun kanssa jota seli-kirja selittää ... niin silloin sanotaan että RAAMATTU on väärässä .. ja jos et usko mitä Armi sanoo niin SAAT KYLLÄ KUULLA ETTÄ OLET SAATANASTA.."
Kirjoitti PALTURIA, mutta hän ei sitä voi nähdä
kun EI TAHDO USKOA JEESUSTA ja näin EI LÄHDE EDES SILLE TIELLE joka voisi hänet palturin puhumisen sijasta johdataa Jumalan Totuuden puhumisen
tielle.
Mutta VÄÄNTÖ hänen puoleltaan jatkuu kunnes kerran se loppuu ja tulee näkemään mitä tulikaan väännettyä.
EN OLE SELI SELI KIRJAN OPETTAMA vaan ITSE JUMALAN TOTUUDEN OPETTAMA. Joten turhaa on
verhoutua tuonkin valheen taakse ja näin omaa
tuntoaan rauhoittaa.
OLEN JUMALAN OMA HÄNEN SANOMAANSA TUON
JA SEN tuo selittäjäkin kerran tulee NÄKEMÄÄN
jos liian myöhään niin kuin nyt vaikuttaa
niin voi häntä.
JEESUKSEN SELVÄ SELKEÄ SANOMA KAIKUU TÄNÄ PÄIVÄNÄ
MUTTA JOS SEN HYLKÄÄ KAIKEN HYLKÄÄ.tämän olla vaikka kirjoittaessani tuo alex olikin
viestinsä pois ottanut.
Hyvä näin jospa olisi tuntoihinsa tullut.ArmiK kirjoitti:
tämän olla vaikka kirjoittaessani tuo alex olikin
viestinsä pois ottanut.
Hyvä näin jospa olisi tuntoihinsa tullut.se alexin kirjoitus tuli ilmeisesti "liipattuna", mutta kun EI liippauskaan
auta kun se ei Jumalasta ole.ArmiK kirjoitti:
se alexin kirjoitus tuli ilmeisesti "liipattuna", mutta kun EI liippauskaan
auta kun se ei Jumalasta ole.alex, että otit pois,(vai kohtako taas ilmestyy?) mutta se mitä olen kirjoittanut saa olla ja siinä
viestisi näkyy.
En minä vastaasi sodi vaan sen hengen ja valheellisen sanoman kanssa EN KOSKAAN tule YHTÄ OLEMAAN.Jumalalle siitä KIITOS HÄN OMANSA VARJELEE
TOTUUDEN TIELLÄ.
Jospa HUOM Jumala SAISI sinun silmäsi vielä avata.ArmiK kirjoitti:
alex, että otit pois,(vai kohtako taas ilmestyy?) mutta se mitä olen kirjoittanut saa olla ja siinä
viestisi näkyy.
En minä vastaasi sodi vaan sen hengen ja valheellisen sanoman kanssa EN KOSKAAN tule YHTÄ OLEMAAN.Jumalalle siitä KIITOS HÄN OMANSA VARJELEE
TOTUUDEN TIELLÄ.
Jospa HUOM Jumala SAISI sinun silmäsi vielä avata.On niin, että joku vastaus ei näy, ja sitten taas näkyy. Tällä hetkellä tässä Raamattu sivulla näkyy vastaus aloitukseeni klo 17:00, mutta sitä ei sitten näy kun avaa sen aloituksen.
- ettei kukaan
Se on Saatanan suurin toive
Kirjoittanut: TeuvoSuni 9.9.2008 klo 20.27
Raamattu ilman Saatanaa, on taivas jo maan päällä. ettei kukaan kirjoitti:
Se on Saatanan suurin toive
Kirjoittanut: TeuvoSuni 9.9.2008 klo 20.27
Raamattu ilman Saatanaa, on taivas jo maan päällä.oliko tämä kirjoitukseni sydämessäsi asuvan hengen mukaan:
a. Kristuksen Totuuden Hengestä?
b. Antikristuksen valheen hengestä?
- ou.ti
Eilen juuri, kun mietin, että tuntuupa raskaalta ja kovalta, ja, että jos olisikin miellyttävämpi ja helpompi tie oikea. Niin sain mieleeni heti kovistelun, että kyllähän Jeesuksen näyttämältä tieltä pääsee pois, että nyt on loputtava "porsaanreikien" etsiminen.
Ahdistus on ollut kova, kun on kamppaillut omien "hyvän elämän" unelmien ja Jumalan tahdon välillä. Olen tuntenut sen fyysisenä pahana olona, kun liha on pannut vastaan Jumalan tahtoa. Ei Jumala vahvista unelmiani "hyvästä" elämästä, vaan Hän ottaa ne pois.
Jos kertoisin tiettyjä asioita elämästäni tämän maailman papeille, tai psykiatreille, niin he ehdottomasti ohjaisivat minua hyvään elämään ja rakkauteensa...joka vain olisi täysin toisenlainen kuin Jumalan tahto. Ja Jumalan puoleen kääntyminen on joka hetkistä kääntyneenä oloa Jumalan puoleen, koska ei Jumala meidän mielemme, hyvän elämän toiveidemme, unelmiemme ja haaveidemme takia kääntyile mihin sattuu.
Porsaanreikiä on, mutta ne vievät pois tieltä.Mistä tiedät että Jumala ei toimisi pappien ja psykiatrien kautta? Ei Jumala ole niin pieni ja rajattu että ei voisi heidän kauttaan toimia.
Itse olen ollut monissa ahdistuksissa ja koen että Jumala on auttanut muidenkin ihmisten kautta.
Jumala ei hylkää ei jätä ja voi toimia monin tavoin.
Voimia ja siunausta elämääsi sisko!!- alex-kasi
juhani1965 kirjoitti:
Mistä tiedät että Jumala ei toimisi pappien ja psykiatrien kautta? Ei Jumala ole niin pieni ja rajattu että ei voisi heidän kauttaan toimia.
Itse olen ollut monissa ahdistuksissa ja koen että Jumala on auttanut muidenkin ihmisten kautta.
Jumala ei hylkää ei jätä ja voi toimia monin tavoin.
Voimia ja siunausta elämääsi sisko!!Jumala toimii ihmistenkin kautta - Jeesus sanoi ihmisille "menkää ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni".. ja aivan varmasti hän eitarkoittanut että se rajoittuisi vain sanan julistamiseen vaan sisältää myös muun auttamisen, sillä kaiken mitä olette tehneet yhdelle näistä pienimmistä ... olette tehneet minulle ..
Jeesus pani meidät tekemään työtä - olemme hänen työläisiään ... ja tehtävämme antaja sanoi meille: Sillä kaiken mitä olette tehneet yhdelle näistä pienimmistä ... olette tehneet minulle .. teidän Kuninkaallenne. - Sillä;
alex-kasi kirjoitti:
Jumala toimii ihmistenkin kautta - Jeesus sanoi ihmisille "menkää ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni".. ja aivan varmasti hän eitarkoittanut että se rajoittuisi vain sanan julistamiseen vaan sisältää myös muun auttamisen, sillä kaiken mitä olette tehneet yhdelle näistä pienimmistä ... olette tehneet minulle ..
Jeesus pani meidät tekemään työtä - olemme hänen työläisiään ... ja tehtävämme antaja sanoi meille: Sillä kaiken mitä olette tehneet yhdelle näistä pienimmistä ... olette tehneet minulle .. teidän Kuninkaallenne.Jumala toimii salatulla tavalla.
Sillä;
Olin aivan yksin, kaikki olivat minut hyljänneet, istuin matalalla jakkaralla ja kyyneleet virtasivat pitkin poskiani, ja mieli aivan maassa,
mutta silloin tuli jalkoihini kissa hyristen ja paijausta nojaten ja mieleeni tulee selkeästi
"en minä ole sinua unohtanut ja hyljännyt".
silloi alkaa lämpö virrata ylleni,
ja kyynelet kuivaavat poskillani. Sillä; kirjoitti:
Jumala toimii salatulla tavalla.
Sillä;
Olin aivan yksin, kaikki olivat minut hyljänneet, istuin matalalla jakkaralla ja kyyneleet virtasivat pitkin poskiani, ja mieli aivan maassa,
mutta silloin tuli jalkoihini kissa hyristen ja paijausta nojaten ja mieleeni tulee selkeästi
"en minä ole sinua unohtanut ja hyljännyt".
silloi alkaa lämpö virrata ylleni,
ja kyynelet kuivaavat poskillani.tavalla ja toisella. Hän tietää, että mitä kenenkin rauhaan sopii!
Ps.55:23
"Heitä murheesi Herran huomaan, Hän pitää sinusta huolen, ei Hän salli vanhurskaan ikinä horjua."
Tuo raamatunpaikka kuvaa sellaista, jolla on nyt raskasta ja hän on musertumaisillaan taakkansa alle.
Tarkoittaakohan se sinua?
Ystäväni, oletko sinä masentunut ja surullinen? Onko sinulla kannettavana jokin sellainen murhe, jota et voi jakaa kenenkään ihmisen kanssa?
Silloin sinun on hyvä muistaa, että ON YKSI, joka voi ja haluaa auttaa sinua, Hän, YSTÄVÄSI ja LUNASTAJASI. Heitä siis murheesi Herran huomaan, mikä se sitten lieneekin. Hän pitää sinusta huolen!
- ou.ti
Ja, jos Jeesuksen tie olisi lihaa miellyttävä ja helppo, niin miksi Jeesus kysyisi opetuslapsiltaan, että tahdotteko tekin mennä pois.
Ei Saatana kysele omiltaan, että tahdotteko te mennä pois. Ei, se tekee tien niin "hyväksi" ja helpoksi, ettei siltä tieltä tule mieleenkään haluta pois. - DNA13
Selkeästi ja yksinkertaisesti vain lapsenmieliset sen voi ymmärtää.
Luk 6:22 Autuaita olette te, kun ihmiset vihaavat teitä ja erottavat teidät yhteydestään ja herjaavat teitä ja pyyhkivät nimenne ikäänkuin jonkin pahan-Ihmisen Pojan tähden.
Iloitkaa, sillä katso, teidän palkkanne on suuri taivaassa, sillä näin tekivät heidän isänsä profeetoille.
Tämä on niille jotka totuutta vastustavat:
Voi teitä jotka nyt nauratte, sillä te saatte murehtia ja itkeä.
Voi teitä, kun ihmiset puhuvat teistä hyvää ! - DNA13
Peite lähtee silmiltä vasta Kristuksessa.Sokeita lähes kaikki tällä palstalla, paitsi muutamat.
Kuinkas sinä näet tutkia ihmissydämmet? Siihen pystyy vain Jumala, jätetään Jumalan tehtävät vain Hänelle.
- DNA13
juhani1965 kirjoitti:
Kuinkas sinä näet tutkia ihmissydämmet? Siihen pystyy vain Jumala, jätetään Jumalan tehtävät vain Hänelle.
sydämet on täynnä sitä suu puhuu ja kirjoittaa.
Eikös meidän pidä kehoittaa toisia jotka ovat pois poikenneet totuudesta. DNA13 kirjoitti:
Eikös meidän pidä kehoittaa toisia jotka ovat pois poikenneet totuudesta.saatanan tahto että suut tukittaisiin TOTUUDELTA
valheita saa tuoda ilomielin, sillä valheet eivät tule ketään ihmistä Jumalan yhteyteen saattamaan.ArmiK kirjoitti:
saatanan tahto että suut tukittaisiin TOTUUDELTA
valheita saa tuoda ilomielin, sillä valheet eivät tule ketään ihmistä Jumalan yhteyteen saattamaan.keillä on sydän valhetta täynnä sitä he ulos tuovat
ja keillä Jumalan Totuus täyttää sydämen sitä he
ulos tuovat.
NÄIN SE JUURI ON eikä mitenkään muutoin voi ollakkaan.DNA13 kirjoitti:
Eikös meidän pidä kehoittaa toisia jotka ovat pois poikenneet totuudesta.Hyvä onkin kehoittaa jos joku poikkeaa pois Raamatullisista totuuksista. Mutta jätetään ne tuomitsemisasiat kuitenkin Jumalalle, parempi kaikkia kohtaan niin.
Jumalan siunausta sinulle!!ArmiK kirjoitti:
saatanan tahto että suut tukittaisiin TOTUUDELTA
valheita saa tuoda ilomielin, sillä valheet eivät tule ketään ihmistä Jumalan yhteyteen saattamaan.Ulkopuolle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, JOTKA RAKASTAVAT VALHETTA JA NOUDATTAVAT SITÄ.
Johanneksen il. 22:15
Eihän se halua kenenkään pelastuvan.
Filippiläiskirje:
2:11 ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra.- puolesta
Minun Herrani
ArmiK 15.11.07 klo 10.33
Jeesus on murheellinen sinunkin vuoksesi kun et ole ottanut HÄNEN SANOISTAAN VAARIN. puolesta kirjoitti:
Minun Herrani
ArmiK 15.11.07 klo 10.33
Jeesus on murheellinen sinunkin vuoksesi kun et ole ottanut HÄNEN SANOISTAAN VAARIN.Haluan Armin vastauksen
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129046Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883610- 202053
- 821270
- 271105
- 751090
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661082Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791065- 551033
- 66972