Olen sairastanut purentaani/ epästabiileja leukalihaksiani jo pari vuotta ja syönyt Lyricaa 75mgx 2 puolitoista vuotta.
Töissä olen ollut koko ajan vaikka työni on puhetyötä. Nyt kirjoitettiin 3 vkon sairasloma. Miten muut olette pärjänneet kipunne kanssa ja oletteko kyenneet käymään töissä?
epätyypillinen kasvokipu
4
905
Vastaukset
- ....................
Argh.. Menisit jo yksityiselle korjauttamaan purentasi, ota vaikka laina pankista... Ihan turhaan kuules kärsit :).
- Purentafysiologia
Korjaa purentaa ja nykyään on olemassa purentakisko, joka auttaa ettei öisin purisi hampaita tiukasti yhteen,hampaat ja leukanivelet kuiluisi ja lihaksen kipeytyisi. Koita nyt edes päivisin olla narskuttelemasta/tahallisesti puremasta kovasti hampaita yhteen.
Ja varaa se aika hammaslääkärille, ei yleislääkärille!!! - purentakiskot
Itse kun teetätin purentakiskot, tuli ensimmäiset sellaiset että niissä oli kitalakeen asti "muovia". Suukirurgi laittoi ne takaisin ja sanoi että kitalaessa on useamman hermon piste ja jos sitä joku painaa saa siitä mitä erilaisimpia särkytiloja. Seuraavat tulivat jo OK kun mukaan oli laitettu seikkaperäiset ohjeet.
- että..
Olen käynyt purentafysiologilla ja suu- ja hammassairauksienpoliklinikalla hoidossa. Tilanne sai alkunsa pieleen tehdyistä kiskoista. Allergisoiduin niitä jyystäessäni akryylille. Purentafysiologi korjasi niitä, mutta en kyennyt enää pitämään. Nyt suunnitteilla pehmeät kiskot. Hoidoksi saatu OMT-hierontaa, hierontaa, akupun ktiota, lääkkeitä.. eli apua on haettu. Tilanne jatkuu.. Sairaslomalla en ole ollut, mutta nyt alkaa olla jo tilanne sellainen, että en enää jaksa. puhetyöläisenä leuka kramppaa jo puolen päivän jälkeen... Miten muut olette pärjänneet.. ja välttäkää ihmeessä hammaslääkäriä, joka ei osaa kiskoja tehdä! Oletteko muut pärjänneet kipujenne kanssa töissä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216705Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562303- 1471867
- 851261
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981055- 72980
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.89953Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843- 32840
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon147767