Pohdittavaksi erityisesti palstalla pörrääville jumalharhaisille:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000073&posting=22000000037792257
Pieni ajatuskoe uskovaisille
7
251
Vastaukset
- Retrohetero
hyvä pointti. Siinäpä on taas pähkinää hihuille,
eiku kuuppajumeille... - ateistille
jos ampuu lähimmäisensä, kyse on vähintäinkin mielenhäiriöstä, eli oikeuden tuomion jälkeen joko niuvanniemeen tai vankilaan. yleistämisen pakkomielle, joka lähtee kielteisistä tunteista voi muodostua myös häiriöksi, joka estää ns. normaalin järkevän ajattelun
- psykoosissa
vuosia sitten. Olin tuolloin vielä uskovainen.
Luulin että minua vainoavat ihmiset radion ja tv:n piiloviesteillä. Luulin myös että kodissani oli kameroita ja mikrofoneja. Arvelin myös että tietokonettani tarkkaillaan.
Onneksi minulla oli tukenani silloin "hyvä" Jumala joka on kieltänyt minua tekemästä pahaa vihamiehillenikään. Ei tullut koskaan edes mieleenkään tehdä mitään kuvitelluille vainoojilleni.
En tietysti voi varmasti sanoa että kieltäytymiseni vihaamasta vihamiehiäni johtuu uskonnosta vai siitä että olen "kiltti" ihminen.
En kuullut ääniä mutta jos joku olisi pyytänyt minua tappamaan, en olisi sitä kuitenkaan tehnyt koska se on luonteeni vastaista. Olen sivari. Lisäksi ymmärrän raamatun niin ettei siellä hyväksytä tappamista.
Se mahdollinen paha mitä muille tein silloin, on vain omaa syytäni. En syytä siitä sairautta tai Jumalaa vaan itseäni. - --GG---
Linnaan vaan. Ei täällä ole varaa ruveta tälle linjalle...maailma on pullollaan tekosyitä...tämä oli vain yksi.
Ja Jumala ei anna tämmöisiä käskyjä...tiedoksesi vaan.
Anteeksi mikä harha? Evo kuullostaa aina niin luotettavalta ^^- Bubastis.tm
raamatussa.
Numbers 25:4
The LORD said to Moses, "Take all the leaders of these people, kill them and expose them in broad daylight before the LORD, so that the LORD's fierce anger may turn away from Israel." Kiitokset rohkeasta vastauksesta, sinulla on selkärankaa noita peruskretiinejä enemmän.
Tietenkään jumala ei anna moisia käskyjä, koska jumalaa ei ole olemassa, mutta raamatun kertomuksissa jumala kuitenkin antoi moisia käskyjä useampaankin kertaan.
"Evosta" sen verran, että elämän jatkuva muuttuminen on suora luonnonhavainto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 193737
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit243049En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m322305- 912105
- 191966
- 261632
Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui401586- 321502
Päivi Räsänen eroaa todennäköisesti kirkosta
Päivi Räsänen kertoo järkyttyneensä evankelis-luterilaisen kirkon homolinjauksesta. Räsänen sanoo todennäköisesti eroava4871430Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91414