Pieni ajatuskoe uskovaisille

7

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Retrohetero

hyvä pointti. Siinäpä on taas pähkinää hihuille,
      eiku kuuppajumeille...

• ateistille

jos ampuu lähimmäisensä, kyse on vähintäinkin mielenhäiriöstä, eli oikeuden tuomion jälkeen joko niuvanniemeen tai vankilaan. yleistämisen pakkomielle, joka lähtee kielteisistä tunteista voi muodostua myös häiriöksi, joka estää ns. normaalin järkevän ajattelun

• Oliko Aabrahamilla mielenhäiriö?

• psykoosissa

vuosia sitten. Olin tuolloin vielä uskovainen.

Luulin että minua vainoavat ihmiset radion ja tv:n piiloviesteillä. Luulin myös että kodissani oli kameroita ja mikrofoneja. Arvelin myös että tietokonettani tarkkaillaan.

Onneksi minulla oli tukenani silloin "hyvä" Jumala joka on kieltänyt minua tekemästä pahaa vihamiehillenikään. Ei tullut koskaan edes mieleenkään tehdä mitään kuvitelluille vainoojilleni.

En tietysti voi varmasti sanoa että kieltäytymiseni vihaamasta vihamiehiäni johtuu uskonnosta vai siitä että olen "kiltti" ihminen.

En kuullut ääniä mutta jos joku olisi pyytänyt minua tappamaan, en olisi sitä kuitenkaan tehnyt koska se on luonteeni vastaista. Olen sivari. Lisäksi ymmärrän raamatun niin ettei siellä hyväksytä tappamista.

Se mahdollinen paha mitä muille tein silloin, on vain omaa syytäni. En syytä siitä sairautta tai Jumalaa vaan itseäni.

• --GG---

Linnaan vaan. Ei täällä ole varaa ruveta tälle linjalle...maailma on pullollaan tekosyitä...tämä oli vain yksi.

Ja Jumala ei anna tämmöisiä käskyjä...tiedoksesi vaan.

Anteeksi mikä harha? Evo kuullostaa aina niin luotettavalta ^^

• Bubastis.tm

raamatussa.

Numbers 25:4
        The LORD said to Moses, "Take all the leaders of these people, kill them and expose them in broad daylight before the LORD, so that the LORD's fierce anger may turn away from Israel."

• Kiitokset rohkeasta vastauksesta, sinulla on selkärankaa noita peruskretiinejä enemmän.

Tietenkään jumala ei anna moisia käskyjä, koska jumalaa ei ole olemassa, mutta raamatun kertomuksissa jumala kuitenkin antoi moisia käskyjä useampaankin kertaan.

"Evosta" sen verran, että elämän jatkuva muuttuminen on suora luonnonhavainto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      82
      4627
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3837
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      176
      3637
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      64
      2070
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      78
      1268
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1142
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      145
      1072
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      49
      989
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      26
      891
    Aihe