PUNKKI!

hätääntynyt

En keksinyt muutakaan paikkaa jonne voisin aiheesta kirjoittaa, eli:

Pelkään että minulla on punkki _emättimessäni_.
En tiedä onko se millään tavoin mahdollista, (kuulostaa ainakin suht älyttömälle) mutta minulla oli vastikään selässäni punkki, joka oli tullut käydessäni ulkoa pissalla ja sen jälkeen aloin pelätä, että minulla olisi punkkeja myös muualla kehossani.

Tunnustellessani alapäätä sormella tunsin pienen punkkia MAHDOLLISESTI muistuttavan kohouman tms , mutta en voi varmuudella sanoa onko se todella punkki vai vain ihoa. "Kohouma" on lisäksi sen verran syvällä emättimessä, etten pysty edes hyvässä valaistuksessa näkemään kunnolla sinne.

Eli mitä minun nyt pitäisi tehdä? Antakaa edes jotain (asiallisia...) vinkkejä, sillä olen oikeasti hätääntynyt asian vuoksi enkä tiedä mitä teen tälle..

4

1185

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hätääntynyt

Niin ja se vielä, että huomasin kyseisen kohouman pari päivää sitten, eikä se mielestäni ole kasvanut/muuttunut mitenkään erilaiseksi kuin mitä se alunalkaen oli.

• ?????

Aika uskomattomalle tuo kuulostaa... ja jos se on jo niin syvällä ettet voi nähdä siihen niin miten ihmeessä se on pystynyt kulkemaan sinne asti?? siis se punkki... Ja jos on kulunut jo monta viikkoa niin kai se olisi pitäny kasvaa isommaksi ?

• Anonyymi

On se punkki. Sun pitää mennä gynekologille niin ne poistaa sen punkin kun levittävät spekulalla paikat auki että saavat punkin pois

• Anonyymi

Voi olla punkki. Kannattaa käydä lääkärissä, varmuuden vuoksi, sitten ainakin tietää. Mutta kuulostaa aika uskomattomalta, joten ei ehkä ole punkki.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      108
      6927
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4441
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      48
      3846
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3522
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3518
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      189
      3465
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2969
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2674
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      47
      2507
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13