En keksinyt muutakaan paikkaa jonne voisin aiheesta kirjoittaa, eli:
Pelkään että minulla on punkki _emättimessäni_.
En tiedä onko se millään tavoin mahdollista, (kuulostaa ainakin suht älyttömälle) mutta minulla oli vastikään selässäni punkki, joka oli tullut käydessäni ulkoa pissalla ja sen jälkeen aloin pelätä, että minulla olisi punkkeja myös muualla kehossani.
Tunnustellessani alapäätä sormella tunsin pienen punkkia MAHDOLLISESTI muistuttavan kohouman tms , mutta en voi varmuudella sanoa onko se todella punkki vai vain ihoa. "Kohouma" on lisäksi sen verran syvällä emättimessä, etten pysty edes hyvässä valaistuksessa näkemään kunnolla sinne.
Eli mitä minun nyt pitäisi tehdä? Antakaa edes jotain (asiallisia...) vinkkejä, sillä olen oikeasti hätääntynyt asian vuoksi enkä tiedä mitä teen tälle..
PUNKKI!
4
1110
Vastaukset
- hätääntynyt
Niin ja se vielä, että huomasin kyseisen kohouman pari päivää sitten, eikä se mielestäni ole kasvanut/muuttunut mitenkään erilaiseksi kuin mitä se alunalkaen oli.
- ?????
Aika uskomattomalle tuo kuulostaa... ja jos se on jo niin syvällä ettet voi nähdä siihen niin miten ihmeessä se on pystynyt kulkemaan sinne asti?? siis se punkki... Ja jos on kulunut jo monta viikkoa niin kai se olisi pitäny kasvaa isommaksi ?
- Anonyymi
On se punkki. Sun pitää mennä gynekologille niin ne poistaa sen punkin kun levittävät spekulalla paikat auki että saavat punkin pois
- Anonyymi
Voi olla punkki. Kannattaa käydä lääkärissä, varmuuden vuoksi, sitten ainakin tietää. Mutta kuulostaa aika uskomattomalta, joten ei ehkä ole punkki.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4225489Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891898Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3621835- 1201074
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl5994- 27918
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60815- 72791
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37704