Kävinpä tässä kattelemassa n. 20k€:n autoa paikallisessa liikkeessä. Myyjä kertoili mukavia ja kehui autoa, kuten asiaan aina kuuluukin. Kävin koeajolla ja auto tuntui kaikinpuolin olevan ok.
Tunnin verran pyörin liikkeessä autoa katsellen, hiljaista oli kun huopatossutehtaassa konsanaan. Myyjäkin tuli kertomaan kun ei kauppa oikein käy.
Aloitettiin hintaa neuvottelemaan, kaveri alensi pyyntihintaa muutaman satasen. Siihen sitten rupesin kertoilemaan omia näkemyksiä (n. 500€:n lisähinnanalennusta). Hyvä että sain lausetta loppuun, niin myyjä ohjasikin "melkein" kirjaimellisesti minua ulos. Oli kaikenkaikkiaan piristävä kokemus! Kiitos erinomaisesta palvelusta...
Onko muilla samanlaisia kokemuksia ko. liikeestä? Onko ko. tyyppinen toiminta liikkeen peruskonseptin mukaista asiakaspalvelua?
A-talo Laakkonen, Lahti
13
2952
Vastaukset
- huonoja autoja
eI MUTTA, huonoa palvelua saa, jos olet nainen. myydään romu auto. Näin ainakin vesijärven autossa.
- kyllä se siitä
Ostinpa Avensiksen Lakkoselta. Sattui semmoinen uuden karhea ja vähän ajettu kohdalle. Myyjä oli oikein asiallinen ja kohtelias. Koeajon jälkeen mentiin myyjän toimistoon keskustelemaan hinnasta. Sain vaihdokistani sen minkä olin ajatellutkin (kun kerroin mitä lupasivat naapuriliikkeessä), mutta se hämmästytti, että ostettavan auton pyyntihinnasta lähti vielä 1500 euroa pois. Kaupat syntyi. Siinä vielä auton papereita selatessa huomasimme että Avensiksen huolto olisi 2000 km päästä mutta Laakkosen takuu-vaihtoautot myydään huollettuina. No eipä mitä. Myyjä järjesti autolle maanantaiksi huollon (olin kaupan teossa perjantaina). Ainoa miinus koko kaupankäynnissä oli että auto jäi siltä istumalta vielä viikonlopun yli liikkeeseen. Maanantaina sain sitten viimeisen päälle siistityn ja puhtaan auton mukaani.
Minusta kaupan teko meni niin jouhevasti että kun ensi keväänä taas olen autoa vaihtamassa palaan kyllä kyseisen automyyjän juttusille jos heillä vain on liikkeessään minulle sopiva vaihdokki tarjolla.- vaihtajan väliraha
Muut Lahden autokaupan on olleet ok, mutta Rintajuopilla ei myyjä suostunut kertomaan väliraahaa ennen kuin olisin koeajanut auton. Miksi turhaa koeajaisin, jos hinta ei olisi lähelläkään omaa käsitystäni hinnasta? Nuorella myyjällä ei ollut mitään halua neuvotella asiasta, vaan halusi tuupata asiakkaan koeajolle. Eipä ole kiinnostanut enää siellä asioida. Onneksi meillä asiakkailla on vapaus valita.
- 2015
vielä ymmärrän, mutta jos myyjä antaa pyytämättä 1500,- alennusta, niin todennäköisesti myyjä ei enää kauaa ole siellä töissä....
- oikein hyvin
2015 kirjoitti:
vielä ymmärrän, mutta jos myyjä antaa pyytämättä 1500,- alennusta, niin todennäköisesti myyjä ei enää kauaa ole siellä töissä....
Sattuipa minunkin silmiin Lakkosella uudenkarhea vaihdokki. Omastani sain kaksi kertaa enemmän kuin muualla kun kerroin vain jonkun luvun.
Hinnasta lähti vielä niin paljon pois, että Lakkonen maksoi minulle käteisellä säkillisen riihikuivaa.
Ainoa miinus oli se, että sitten heräsin. - pyrkii pääsemään
seisokista pois hinnalla millä hyvänsä. Kuukauden päästä tilanne olisi ollut liikkeelle vielä pahempi.
- Musta käsi vie rahat
1. Harvinaisen tyhmä myyjä
2.Autot on netotettu eli myös vaihdokin hintaa on alennettu 1500,-
3.Liikkeellä on ollut kampanja että kaikkien hinnoista annetaan alennus
4. Tarina on vale
Siinäpä se... - on...
Musta käsi vie rahat kirjoitti:
1. Harvinaisen tyhmä myyjä
2.Autot on netotettu eli myös vaihdokin hintaa on alennettu 1500,-
3.Liikkeellä on ollut kampanja että kaikkien hinnoista annetaan alennus
4. Tarina on vale
Siinäpä se...numero 2.
- ihmisissä kuin myyjissäkin
on... kirjoitti:
numero 2.
Itsellä on todella positiivinen kokemus Laakkoselta Lahdesta. Asiat hoidettiin todella hyvin ja auto oli myös valmiiksi huollettu. Kyseessä oli myös n. 20ke vaihdokki. Onnekseni joku vaihtoi diisseliin..
Eli ei yhdestä huonosta kokemuksesta kannata masentua..
- ex lahtelainen
Tuli Laakkosesta seuraavaa heti mieleen. Asuin v.05 Lahdessa ja piti vaihtaa autoa uuteen farkkuun. Menimme myyjän kooppiin ja kun listasin varusteita ilmoitti myyjä etten ole oikeasti autoa ostamassa. Olin vikon päästä Kajaanissa jolloin palvelu olikin jo asiallista ja pääsimme kauppaan uudesta autosta 5k€ pienemmällä välirahalla. Sai muten parista takuuhommasta sitten Lahdessa taistella mutta hoitivat kyllä homman kun oli soittanut asiasta Kajaaniin.
- Nimetön
Olimme auto vaihdattelemassa ja kiersimme kaikki Lahden liikkeet lävitse. Laakkosella pelasi palvelu ylivoimaisesti parhaiten. Käytettyä Audia menimme katsomaan, muuta ostimmekin uuden Volkkarin. Nuori myyjä, joka osasi mtodella hommansa. Suosittelemme lämpimästi ko. liikettä muillekkin.
- painonnostaja duunissa ?
polle vai holle vai mitä se nyt oli ?
- lfhukdalsh
Laakkosella savolanen automyyjä joka puhuu paljon maksaa ja kusettaa varsinkin vanhuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063270Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391650Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971503- 921409
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121208Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55862