"Tästä te tunnette Jumalan Hengen; jokainen henki joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta."
Lue tuo ajatuksella, rukoillen. Havaitset miten yksinkertainen tunnistamistapa. Ei pitäisi olla vaikeaa. Lapsillehan se on kirjoitettu. Jumalan lapsille.
Hengen puhetta ei siis arvioida sen sisällön, Raamatun mukaisuuden tms. perusteella. Toki kaikki Raamatun vastainen puhe on väärästä hengestä.
Saatana ja väärät henget puhuvat myöskin hyvin Raamatun mukaisesti. Kyllä ne Raamatun tuntevat, paremmin kuin koko kristikunta yhteensä. Siinä ei ihminen pysty niitä päihittämään.
Mutta yhtä väärät henget eivät tee. Ne eivät koskaan tunnusta, että Raamatun Jeesus on Kristus, Messias, Voideltu, joka tuli lihaksi, se on, tuli ihmiseksi suorittamaan Jumalan antaman lunastustyön Golgatan ristillä.
Kaiken muun väärät henget kyllä saattavat tunnustaa. Älä anna tämän hämätä itseäsi. Ylläolevaa tunnustusta ei voi korvata millään muulla. Ole tässä tarkkana.
Muistat miten riivaajahenget tunnustivat Jeesuksen "Jumalan Pojaksi" (Mt 8:29, Lk 4:34 ). Siinä on tärkeä ero. Kyllä saatanakin tunnustaa, että Jeesus on Jumalan Poika, tai Jumalan Pyhä. Mutta, että Jumala lähetti Poikansa Kristuksena lunastamaan ihmiset synnin orjuudesta (saatanan vallasta), sitä saatana ei tunnusta.
Apt 16:17 kertoo, miten tietäjähenki puhui naisen kautta monta päivää sanoen: "Nämä ovat Korkeimman Jumalan palvelijoita, jotka julistavat teille pelastuksen tien." Tuohan piti tismalleen paikkansa. Kuitenkin kyse oli saatanan hengestä, ja tuo tietäjähenki piti vaientaa. Ajattele, mitkä ylistykset tuollainen tietäjähenki saisi tänä päivänä karismakokouksissa ja missä tahansa. Jos joku rohkenisi julistaa tuollaisen puheen tietäjähengestä lähteväksi, hänet varmasti leimattaisiin suurimmaksi hengen sammuttajaksi.
Myöskään se, että henki tarjoaa jotakin hyvää ihmiselle, ei todista sitä oikeaksi hengeksi. Saatana tarjosi Jeesukselle mahdollisuutta ruokkia itseään. Eihän leivässä tietysti mitään pahaa sinänsä ollut. Puhuja vain oli saatana ja sitä ei saanut totella, eikä noudattaa sen ohjeita.
Tässä on eksytyksen voima. Väärä henki tarjoaa asioita, joista nimenomaan uskovat ovat kovasti kiinnostuneita ja joita halajamalla halataan saada.
Eksytys tarjoaa "suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista valitutkin" (Mt 24:24). Se tarjoaa tunnetta ja elämyksiä.
Ei saatana saa valittuja eksymään tarjoamalla meille okkultismia, ahdistusta, vaivaa, pimeyttä ym. Ei. Se tarjoaa nimenomaan "valkeuden" asioita. Se esiintyy "valkeuden enkelinä" (2 Kr 11:14). Se esiintyy Pyhänä Henkenä. Tuohon "lammasten vaatteeseen" (Mt 7:15) se kääriytyy. Se mitä se tarjoaa on hyvin Pyhän Hengen toiminnan kaltaista. Se jäljittelee nimenomaan Pyhän Hengen toimintaa. Eiväthän valitut muutoin sitä ja sen toimintaa ottaisi vastaan.
Eksytys kohdistuu valittuihin. Maailma on jo eksyksissä.
Mutta Henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi, se on Jumalan Pyhä Henki. Sen Hengen puhetta usko epäröimättä ja tee niinkuin Henki kehoittaa.
Voitto Ramu puhuu
28
874
Vastaukset
- johda sinä meitä.
Matt 7:22
Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät.'
24. Sentähden on jokainen, joka kuulee nämä minun sanani ja tekee niiden mukaan, verrattava ymmärtäväiseen mieheen, joka huoneensa kalliolle rakensi.
22. Jo tässä vaiheessa Jeesus ilmoittaa olevansa maailman tuleva tuomari. "Sinä päivänä" viittaa ajankohtaan, jolloin kaikkien profeetoiksi itseään kutsuvien vaikuttimet ja sisimmät ajatukset tutkitaan. Kun Jeesus sanoo, että hän ei ole koskaan tuntenut heitä (j. 23), tämän täytyy merkitä sitä, että he ovat olleet paholaisen työvälineitä. He ovat olleet hänen palveluksessaan ja tehneet ihmeitä hänen avullaan. Samanaikaisesti he ovat olleet uskonnollisia ihmisiä ja käyttäneet Jeesuksen nimeä. Pahojen henkien karkottaminen onnistui joillekin (Mark 9:38), toisille ei (Apt 19:13-16). "Voimallisia tekoja (dynameis)", tarkoittaa oikeastaan 'voimia'. Se, että nämä ihmiset kertovat teoistaan, saattaa viitata siihen, että he kerskuvat niillä ja kuvittelevat saaneensa aikaan jotakin. He ovat kuitenkin pettäneet itseään ja käyttäneet Herran nimeä alistamatta omaa elämäänsä hänen tahtoonsa.
23. Huolimatta siitä, että nämä profeetat toimivat Jeesuksen nimissä, Jeesus oli ollut kokonaan syrjässä heidän elämästään ja toiminnastaan. Hän ei ollut koskaan päässyt tuntemaan heitä, ei edes silloin, kun he suorittivat valtavia tekojaan. Hän saattoi sanoa tämän, koska hekään eivät koskaan olleet tunteneet häntä. He eivät olleet sellaisia, joita yleensä kutsutaan luopioiksi, vaan ulkokullattuja ja pettureita, ei koskaan vilpittömiä, parannukseen valmiita tai etsijöitä. Jeesus ei ollut koskaan tuntenut heitä eikä sen vuoksi myöskään tunnustanut heitä. Samanlainen merkitys tuntea -sanalla on Ps 1:6; Aam 3:2; Room 11:2:ssa. "Lausua julki (homologeè)" merkitsee 'puhua samoin', 'tunnustaa', 'ilmoittaa avoimesti'.
24. Kaksi sanaa "kuulla" ja "tehdä" voidaan sisällyttää yhteen: "totella". Tärkeintä elämässä on totella Jumalaa. Elämä on rakentamista, ja on ainoastaan kaksi perustusta, joille voi rakentaa. Ihminen on joko ymmärtäväinen ja rakentaa kalliolle tai tyhmä ja rakentaa hiekalle. Jaak 1:22 painottaa, että meidän ei pidä olla vain sanan kuulijoita, vaan myös sen tekijöitä. - Diana*
Kumpi sinulle on tärkeämpää, tutkia sitä sanaa, ja mitä siellä sanassa sanotaan.
Mitä sana sinulle opettaa Jumalan tuntemisesta, ja hänen viitoittamastaan tiestä, elää oikein, tavoitella vanhurskautta ( oikeamielisyyttä).
Vai sekö, että joku Jeesus henkilö on lihaksi tullut sana, ja sinä uskot sen ja tulet siitä
hulluudesta hurskaaksi.
Eikö sana ole kirjoitusta, joka muodostuu kirjaimista, ihminen on taas ihminen, joka sitä sanaa lukee ja siitä oppii.
Ei siitä mitään opi, että uskoo ihmisen olevan sana,"lihaan tullut," kun se ei sitä ole.- jos sana ei
tule sinussa lihaksi niin luet aivan turhaan.
Kun luemme sanaa niin tulemme Jumalan sanaksi ja elämme niin kuin sana sanoo niin olemme sitä mitä sana meistä sanoo.
Heb 4:2. Sillä hyvä sanoma on julistettu meille niinkuin heillekin; mutta heidän kuulemansa sana ei heitä hyödyttänyt, koska se ei uskossa sulautunut niihin, jotka sen kuulivat.
Pelkkä sanan, evankeliumin, kuuleminen ei riitä, vaan se täytyy myös uskoa ja ottaa vastaan. Kuulemisesta ei ole mitään hyötyä jos Sana ei saa mitään aikaan, koska se ei ole "uskossa sulautunut" teihin. - Diana*
jos sana ei kirjoitti:
tule sinussa lihaksi niin luet aivan turhaan.
Kun luemme sanaa niin tulemme Jumalan sanaksi ja elämme niin kuin sana sanoo niin olemme sitä mitä sana meistä sanoo.
Heb 4:2. Sillä hyvä sanoma on julistettu meille niinkuin heillekin; mutta heidän kuulemansa sana ei heitä hyödyttänyt, koska se ei uskossa sulautunut niihin, jotka sen kuulivat.
Pelkkä sanan, evankeliumin, kuuleminen ei riitä, vaan se täytyy myös uskoa ja ottaa vastaan. Kuulemisesta ei ole mitään hyötyä jos Sana ei saa mitään aikaan, koska se ei ole "uskossa sulautunut" teihin. - että Kristus
Diana* kirjoitti:
saisi teissä muodon.
Lapsukaiseni, jotka minun jälleen täytyy kivulla synnyttää, kunnes Kristus saa muodon teissä,
20. tahtoisinpa nyt olla teidän tykönänne ja äänenikin muuttaa! Sillä minä olen aivan ymmällä teistä. - Diana*
että Kristus kirjoitti:
saisi teissä muodon.
Lapsukaiseni, jotka minun jälleen täytyy kivulla synnyttää, kunnes Kristus saa muodon teissä,
20. tahtoisinpa nyt olla teidän tykönänne ja äänenikin muuttaa! Sillä minä olen aivan ymmällä teistä.
hyvääkin annettavaa, hän oli uskossa palava:
>>"Tästä te tunnette Jumalan Hengen; jokainen henki joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta."
Lue tuo ajatuksella, rukoillen. Havaitset miten yksinkertainen tunnistamistapa. Ei pitäisi olla vaikeaa. Lapsillehan se on kirjoitettu. Jumalan lapsille.- kysymys.
Onko Voitto Ramu kuollut?
- huomaa.
Riijaavatkin tunnusti Jeesuksen Kristukseksi Jumalan Pojaksi.
Luuk. 8:28
Jeesuksen nähdessään hän parkaisi, heittäytyi hänen eteensä ja huusi kovalla äänellä: "Mitä sinä minusta tahdot, Jeesus, Korkeimman Jumalan poika? Minä pyydän: älä kiduta minua!" [Luuk. 4:41; Jaak. 2:19]
Ap. t. 16:17
Tyttö lähti Paavalin ja meidän muiden perään ja huusi: "Nämä miehet ovat Korkeimman Jumalan palvelijoita ja osoittavat teille pelastuksen tien!" [Mark 5:7] huomaa. kirjoitti:
Riijaavatkin tunnusti Jeesuksen Kristukseksi Jumalan Pojaksi.
Luuk. 8:28
Jeesuksen nähdessään hän parkaisi, heittäytyi hänen eteensä ja huusi kovalla äänellä: "Mitä sinä minusta tahdot, Jeesus, Korkeimman Jumalan poika? Minä pyydän: älä kiduta minua!" [Luuk. 4:41; Jaak. 2:19]
Ap. t. 16:17
Tyttö lähti Paavalin ja meidän muiden perään ja huusi: "Nämä miehet ovat Korkeimman Jumalan palvelijoita ja osoittavat teille pelastuksen tien!" [Mark 5:7]Riivaajatkin tunnustavat Jeesuksen Jumalan pojaksi, mutta eivät tunnusta Häntä meidän syntiemme sovittajaksi ja lunastajaksi.
Kenen pussiin oikein pelaat?- näin on
Devoit kirjoitti:
Riivaajatkin tunnustavat Jeesuksen Jumalan pojaksi, mutta eivät tunnusta Häntä meidän syntiemme sovittajaksi ja lunastajaksi.
Kenen pussiin oikein pelaat?Kyllä se valkeuden enkeliksi tekeytyvä valejeesus ja riivaajat puhuvat ja lupaavat ihan mitä vaan, jotta saavat ihmisiä eksytettyä omiin lahkoihinsa.
näin on kirjoitti:
Kyllä se valkeuden enkeliksi tekeytyvä valejeesus ja riivaajat puhuvat ja lupaavat ihan mitä vaan, jotta saavat ihmisiä eksytettyä omiin lahkoihinsa.
1.Johanneksen kirje:
4:3 ja yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta, ei ole Jumalasta; se on antikristuksen henki, jonka olette kuulleet olevan tulossa, ja se on jo nyt maailmassa.
Annat ynmmärtää, ettei Jumala pystyisi suojaamaan antamaansa merkkiä, saatanan juonilta.- tekeytyy
Devoit kirjoitti:
1.Johanneksen kirje:
4:3 ja yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta, ei ole Jumalasta; se on antikristuksen henki, jonka olette kuulleet olevan tulossa, ja se on jo nyt maailmassa.
Annat ynmmärtää, ettei Jumala pystyisi suojaamaan antamaansa merkkiä, saatanan juonilta.Eihän antikristus Jeesusta kiellä, vaan esiintyy Jeesuksena. Erityisesti kannattaa varoa juuri tuollaisia "Yeshualaisia".
Matt. 24:5
Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta. tekeytyy kirjoitti:
Eihän antikristus Jeesusta kiellä, vaan esiintyy Jeesuksena. Erityisesti kannattaa varoa juuri tuollaisia "Yeshualaisia".
Matt. 24:5
Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.Kysy häneltä tunnustaako hän Jeesuksen Kristuksen lihaantulleeksi Messiaaksi, joka kuoli puolestamme syntiemme takia. Antikristus siihen tunnustukseen ei pysty.
Jos joku sanoo olevansa kristus, hän taatusti valehtelee. Jeesus muistutti, että lopunaikoina moni esiintyy Hänenä ja Hänen sanotaan olevan milloin missäkin,-kammiossa, -erämaassa.. -ahtaanportin takana ym ym. Mutta oikean Jeesuksen ilmestyminen on jäljittelemätön tapahtuma. Hän tulee taivaanpilvissä enkeleineen, joka tulemus näkyy kuin salamanleimahdus idästä, hamaan länteen.- Diana*
Devoit kirjoitti:
Kysy häneltä tunnustaako hän Jeesuksen Kristuksen lihaantulleeksi Messiaaksi, joka kuoli puolestamme syntiemme takia. Antikristus siihen tunnustukseen ei pysty.
Jos joku sanoo olevansa kristus, hän taatusti valehtelee. Jeesus muistutti, että lopunaikoina moni esiintyy Hänenä ja Hänen sanotaan olevan milloin missäkin,-kammiossa, -erämaassa.. -ahtaanportin takana ym ym. Mutta oikean Jeesuksen ilmestyminen on jäljittelemätön tapahtuma. Hän tulee taivaanpilvissä enkeleineen, joka tulemus näkyy kuin salamanleimahdus idästä, hamaan länteen.taivaan pilvissä ei tule yhtään ketään, etkä tule näkemään enkeleitä taivaalla.
Ufotkin (valoiolmiöt) ovat uskottavampia.
Pelastussanoma teille on se, että helvettiä ei ole.
Tämä pelastus on ollut alusta saakka valmistettu,
koska uhka on perustunut sokeaan uskoon, ei totuuteen.
- tunnustautuu
eksyttäjiin. Alkää uskoko häntä.
Kohtasi vuosi sitten niin äkillisen kuoleman, ettei ehtinyt
edes Jeesusta avuksi huutaa, ja syykin on selvä, sillä näin hän
herjasi Pyhää Henkeä:
"Henkilössä vaikuttavan hengen tunnistaminen tapahtuu myöskin
henkien erottamisen armolahjalla.
Mutta sitähän lahjaa ei kaikilla ole, eikä se aina ole toiminnassa,
niin rankka lahja se on kantaa."- nisut
Viestisi kertoo juuri sen
Kirjoittanut: TeuvoSuni 21.8.2008 klo 07.59
minkä takia tämäkin kansa elää satojen ihmisoppien vallassa.
Eikä sillä enää ole edes pienintä halua päästä selville totuudesta,
koska siitä luopuessaan on Jumala joka ainoan ihmisen sydämen
paaduttanut.
Siksi sinullekin Jeesuksen kehotus luopua isiltä peritystä
tyhjänpäiväisestä elämästä, onkin vain Paholaisen puhetta:
"Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään
ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan,
vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni.
"Joka ei kanna ristiään ja kulje minun jäljessäni, ei voi oalla minun opetuslapseni."
Ja joka ei maalaa kirkkoaan täyteen kuvia ja kulje niitä suudellen,
hän ei voi olla minun opetuslapseni, sanoo tämän maailman se
toinen Kristus - Antikristus.
Katsotaan nyt tehoaako tämä viestini muihin väärämieliseen.
Joten lupaukseni mukaan en tule yhteenkään keskusteluun
mukaan, jos ei siellä nimeäni mainita. - tuomarit
Sinähän olet niinkuin se entinen pappi joka siunatessaan hautaan ihmisiä sano että tämä menee taivaaseen ja tämä helvettiin hän ilmeisesti tunsi seurakuntansa.
nisut kirjoitti:
Viestisi kertoo juuri sen
Kirjoittanut: TeuvoSuni 21.8.2008 klo 07.59
minkä takia tämäkin kansa elää satojen ihmisoppien vallassa.
Eikä sillä enää ole edes pienintä halua päästä selville totuudesta,
koska siitä luopuessaan on Jumala joka ainoan ihmisen sydämen
paaduttanut.
Siksi sinullekin Jeesuksen kehotus luopua isiltä peritystä
tyhjänpäiväisestä elämästä, onkin vain Paholaisen puhetta:
"Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään
ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan,
vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni.
"Joka ei kanna ristiään ja kulje minun jäljessäni, ei voi oalla minun opetuslapseni."
Ja joka ei maalaa kirkkoaan täyteen kuvia ja kulje niitä suudellen,
hän ei voi olla minun opetuslapseni, sanoo tämän maailman se
toinen Kristus - Antikristus.
Katsotaan nyt tehoaako tämä viestini muihin väärämieliseen.
Joten lupaukseni mukaan en tule yhteenkään keskusteluun
mukaan, jos ei siellä nimeäni mainita.Etkö ehtinyt lukea tätä avaustani:
Joko etelässä routii?
ja taitaa sitä routaa olla jo Pohjois - Ruotsissakin,
kun väärämieliset jeesustelijat; Semper.Fidelis, Sirkka-Iita
ja Timoriepu ovat palanneet palstalle, kuten sananlasku sanoo:
"Routa porsaat kotiin ajaa."
Kun nämä totuuden poistattajat jälleen tänne ilmestyivät, ei
taannoinen lupaukseni päde sen jälkeen, kun ensimmäinen
avaukseni täältä poistatetaan.
----
Ja tämä avaus ei saanut palstalla pitkään olla, kun Semper. Fidelis,
tuo totuuden suurin poistattaja tauon jälkeen palstalle ilmestyi.
Tallenne nyt tämkin koneellesi, ettei tarvitse tuota
vanhentunutta tieto enää levitellä.tuomarit kirjoitti:
Sinähän olet niinkuin se entinen pappi joka siunatessaan hautaan ihmisiä sano että tämä menee taivaaseen ja tämä helvettiin hän ilmeisesti tunsi seurakuntansa.
"Me olemme Jumalasta. Joka tuntee Jumalan, kuuntelee meiitä,
mutta joka ei ole Jumalasta, se ei meitä kuuntele. Tästä
me tunnemme Totuuden Hengen ja eksytyksen hengen."- nisut
TeuvoSuni kirjoitti:
Etkö ehtinyt lukea tätä avaustani:
Joko etelässä routii?
ja taitaa sitä routaa olla jo Pohjois - Ruotsissakin,
kun väärämieliset jeesustelijat; Semper.Fidelis, Sirkka-Iita
ja Timoriepu ovat palanneet palstalle, kuten sananlasku sanoo:
"Routa porsaat kotiin ajaa."
Kun nämä totuuden poistattajat jälleen tänne ilmestyivät, ei
taannoinen lupaukseni päde sen jälkeen, kun ensimmäinen
avaukseni täältä poistatetaan.
----
Ja tämä avaus ei saanut palstalla pitkään olla, kun Semper. Fidelis,
tuo totuuden suurin poistattaja tauon jälkeen palstalle ilmestyi.
Tallenne nyt tämkin koneellesi, ettei tarvitse tuota
vanhentunutta tieto enää levitellä.patologinen lupaustesi pettäjä. keksit aina selityksen jolla petät vain itseäsi.muille se ei mene läpi.
- Eikka []
nisut kirjoitti:
patologinen lupaustesi pettäjä. keksit aina selityksen jolla petät vain itseäsi.muille se ei mene läpi.
Etta Tämä T:S: alkukirjaimilla varustetun olevan tämä oikea Antikristus. Tästä asiasta ei saa nostaa meteliä SHEE SHEE! pitäkää silmänne auki.
- sikko,
TeuvoSuni kirjoitti:
"Me olemme Jumalasta. Joka tuntee Jumalan, kuuntelee meiitä,
mutta joka ei ole Jumalasta, se ei meitä kuuntele. Tästä
me tunnemme Totuuden Hengen ja eksytyksen hengen." Eikka [] kirjoitti:
Etta Tämä T:S: alkukirjaimilla varustetun olevan tämä oikea Antikristus. Tästä asiasta ei saa nostaa meteliä SHEE SHEE! pitäkää silmänne auki.
sillä samaan on minunkin tyytyminen kuten oli hänenkin,
joka minut kutsui, koulutti ja työhänsä lähetti:
"Tyytyköön opetuslapsi samaan kuin opettaja ja palvelija samaan
kuin isäntä. Jos talon isäntää nimitetään Belsebuliksi ( Pahojen
henkien päämieheksi), kuinka paljon helpommin sen nimen saa
talonväki!
Älkää siis pelätkö ihmisiä. Ei ole kätköä, joka ei paljastuisi, eikä
salaisuutta, joka ei tulisi ilmi. Minkä minä sanon teille pimeässä,
se julistakaa päivänvalossa, ja mitä kuulette korvaanne kuiskattavan,
se kuuluttakaa julki katoilta.
Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät kykene
tappamaan sielua. Pelätkää sen sijaan häntä. joka voi sekä ruumiin,
että sielun hukuttaa helvettiin."
- Jepulis jep.
Jep jep.
- Totuutta rakastava
Ei ole ruusuinen sinunkaan tulevaisuutesi, jos ei minunkaan:
Jes.8:19
Te kuulette sanottavan: "Tiedustelkaa neuvoa vainajahengiltä, kysykää tietäjiltä, jotka supisevat ja mumisevat." Mutta Jumalaltaanhan kansan on neuvonsa pyydettävä! Miksi sen pitäisi kysyä kuolleilta neuvoa elävien asiassa?
Jes.19:3
Niin Egyptin miesten rohkeus murtuu. Minä sekoitan heidän suunnitelmansa, ja he anelevat neuvoa epäjumalilta ja haamuilta, vainajahengiltä ja tietäjiltä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129046Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883610- 202053
- 821270
- 271105
- 751090
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661082Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791065- 551033
- 66972