kannattaako käräyttää ?

harakka...

tiedän erään miehen pettävän puolisoaan ,pitäiskö käräyttää?

389

77832

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • monta

      kertaa tätä on täällä kysytty ja aina olen ollut käräytyksen kanalla.
      Niin nytkin. Toki et paljon kerro tapauksesta, mutta siltikin. Silloin on paljon helpompi myös sen petetyn osapuolen tehdä ratkaisunsa ja koko tilanne on nopeammin ohi.Joku täällä kuitenkin puolustelee taas tyyliin, että mitä ei tiedä ei satuta, mutta ei se vaan niin mee. Asioista voi vasta sitten keskustella tai (ainakin yrittää)aikuismaisesti kun kumpikin keskustelija tietää mistä puhutaan oikeesti. Ettei toinen koe tulleensa syytetyksi turhaan ja toinen saa kuulla olevansa vainoharhainen hullu, se ei oikeesti johda muuhun kuin perhesuhde helvettiin.
      Eli olipa petturi sitten mies tai nainen itsepä on toiminta tapansa valinnut ja saa mielestäni siitä myös vastuun kantaa. Jos olet varma asiastasi ja jopa pystyt sen tarpeen vaatiessa toteen näyttämään niin ei muuta kuin asiat julki.

      • tietenkin

        kaikki huorapukit käräytyslistalle


      • näin juuri
        tietenkin kirjoitti:

        kaikki huorapukit käräytyslistalle

        "kaikki huorapukit käräytyslistalle"

        Niin. Pelkästään tosiaan miespuoliset. Nainen kun pettää niin sehän ei ole pettämistä ollenkaan.


      • lisäten

        ...mitä ei tiedä ei satuta....on vanha fraasi joka ei pidä paikkansa. Petetty on ehkä niiden harvojen joukossa joka ei tiedä. Petetyn elämää ruoditaan selän takana ja mietitään mikä hänessä on ehkä vikana, kun kumppani käy vieraissa. Lähtee liikkeelle juoruja mitkä eivät ole välttämättä petetylle eduksi. Sitä suurempi on petetyn häpeä mitä myöhemmin hän pettämisestä saa tietää.


      • kuule puppua
        lisäten kirjoitti:

        ...mitä ei tiedä ei satuta....on vanha fraasi joka ei pidä paikkansa. Petetty on ehkä niiden harvojen joukossa joka ei tiedä. Petetyn elämää ruoditaan selän takana ja mietitään mikä hänessä on ehkä vikana, kun kumppani käy vieraissa. Lähtee liikkeelle juoruja mitkä eivät ole välttämättä petetylle eduksi. Sitä suurempi on petetyn häpeä mitä myöhemmin hän pettämisestä saa tietää.

        että häpeä on sitä suurempi mitä myöhemmin saa tietää , että kumppani pettää ! Minä sain tietää monta vuotta myöhemmin , että mieheni eli kaksoiselämää, häpeää en tuntenut lainkaan.Mieheni työkaverit tiesi , mutta kenelläkkään ei ollut otsaa tulla kertomaan , vaikka meillä oli siihen aikaan kaksi pientä lasta.Minä ajattelin silloin ja ajattelen vieläkin , että he saivat siitä kai omalle tylsälle elämälleen jonkinlaista nautintoa.HAME päälle kaikille ukoille koska ei sen vertaa uskaltaneet.


      • Aivan varma asiastaan

        Muuten tuhoaa ko. henkilöiden parisuhteen ja omat välitkin tuohon "petettyyn"...ja tietenkin myös "pettäjään".


      • Petetty
        näin juuri kirjoitti:

        "kaikki huorapukit käräytyslistalle"

        Niin. Pelkästään tosiaan miespuoliset. Nainen kun pettää niin sehän ei ole pettämistä ollenkaan.

        Joo itse en kyllä kunnioita pettäjiä yhtään! Itse en ikinä pettäisi ketään kokemuksieni jälkeen! Kamalampaa henkistä kärsimystä en tiedäkään!!


      • toisiaan kärytä
        kuule puppua kirjoitti:

        että häpeä on sitä suurempi mitä myöhemmin saa tietää , että kumppani pettää ! Minä sain tietää monta vuotta myöhemmin , että mieheni eli kaksoiselämää, häpeää en tuntenut lainkaan.Mieheni työkaverit tiesi , mutta kenelläkkään ei ollut otsaa tulla kertomaan , vaikka meillä oli siihen aikaan kaksi pientä lasta.Minä ajattelin silloin ja ajattelen vieläkin , että he saivat siitä kai omalle tylsälle elämälleen jonkinlaista nautintoa.HAME päälle kaikille ukoille koska ei sen vertaa uskaltaneet.

        SE ON AIVAN SELVÄÄ,MUTTA TODELLA VÄÄRIN... EHKÄ NÄMÄ MIEHESI TYÖKAVERIT,OVAT MYÖS OLEET HARHA TEILLÄ MIEHESI KANSSA SAMAAN AIKAAN JA JOS MIEHESI TIETÄÄ,TYÖKAVEREISTAAN JUTTUJA. NIIN SEN VUOKSI NE OVAT PITÄNEET TURPANSA KIINNI VISUSTI...


      • Viestintuoja tähtäimeen
        Aivan varma asiastaan kirjoitti:

        Muuten tuhoaa ko. henkilöiden parisuhteen ja omat välitkin tuohon "petettyyn"...ja tietenkin myös "pettäjään".

        Täyttyisi olla tosiaan aivan varma eli käytännössä pitäisi saada ihan rysän päältä kiinni.

        On sanonta Älä ammu viestin tuojaa - minä kyllä ampuisin.


      • te voitte
        Petetty kirjoitti:

        Joo itse en kyllä kunnioita pettäjiä yhtään! Itse en ikinä pettäisi ketään kokemuksieni jälkeen! Kamalampaa henkistä kärsimystä en tiedäkään!!

        Nyt voitte alkaa kirsitää tuota pettäjää. Vaatikaa tiukasti pääsyä osingolle eli pettäjän on pakko panna kunnolla myös teitä.Muuten tulee ilmianto. Muuten tidosksi:80%nasista pettää miestään. 40 % vastasynyneistä vauvoista ei koskaan saa tietää kuka on hänen oikea isänsä.
        Nainen on pohjimiltaa huora.


      • miten on?
        te voitte kirjoitti:

        Nyt voitte alkaa kirsitää tuota pettäjää. Vaatikaa tiukasti pääsyä osingolle eli pettäjän on pakko panna kunnolla myös teitä.Muuten tulee ilmianto. Muuten tidosksi:80%nasista pettää miestään. 40 % vastasynyneistä vauvoista ei koskaan saa tietää kuka on hänen oikea isänsä.
        Nainen on pohjimiltaa huora.

        Eikö naiset muka petä miestään. Juu naiset kertokaapa totuus.


      • Rääkkänä
        Petetty kirjoitti:

        Joo itse en kyllä kunnioita pettäjiä yhtään! Itse en ikinä pettäisi ketään kokemuksieni jälkeen! Kamalampaa henkistä kärsimystä en tiedäkään!!

        kuolleita akkoja sitten kans..


      • nimierkitön
        miten on? kirjoitti:

        Eikö naiset muka petä miestään. Juu naiset kertokaapa totuus.

        kyllä vaan naiset pettää kun vaan pääsevät keskenään baarikierrokselle...kokemusta löytyy. mitä itse olen miesporukassa reissaillut niin voin sanoa että aika asiallista käytöstä on ainakin omassa kaveriporukassa, sitä vaan että ukkomiehet lähtevät aiemmin kotiinsa kun muut jatkavat biletystä..
        tosiaan oma kokemus on myös tyttöystävän petollisuus kun on mennyt likkojen kesken bilettämään...
        luottamus on mennyt jo aikoja sitten naisiin, mutta ei se mun kiinnostusta naisia kohtaan ole hävittänyt, jos ei kiinnosta niin suksikoon vittuun samantien.


      • vettä myllyyn
        miten on? kirjoitti:

        Eikö naiset muka petä miestään. Juu naiset kertokaapa totuus.

        Juu kyllä naiset pettää siinä missä miehetkin, mutta kuka sen päättää mitä se pettäminen oikeen on? kuka pettää ja kuka ei ja miksi pettää? Eiks maailma ole vapaa? Miks pitää huutaa kauheeta halloota jostain pettamisestä kun tappajia ja raiskaajia sun muita raakileita on maailma pullollaan? Jos parisuhde on vakaa ja rakkaus aitoa niin ei sillon petetä, mutta jos vajautta on niin pettäminen jopa saattaa parantaa ne suhteessa olevat puutteet. Ja mikä parasta jos sattuiskin kohdalle tosi tunari niin näkis omansa siellä kotona aivan uudessa valossa tai hyvin sattuessa sais uuden startin ja iloa elämään. On vaan yks elämä aatelkaapas sitä.Pettäjät älkää ihmeessä kertoko ja juoruliisat pitäkää huoli omista siipoistanne ja antakaa naapureiden elää. Juoruuminen on kateutta kun itse ei uskalla vaikka mieli tekis.


      • osallinen
        Petetty kirjoitti:

        Joo itse en kyllä kunnioita pettäjiä yhtään! Itse en ikinä pettäisi ketään kokemuksieni jälkeen! Kamalampaa henkistä kärsimystä en tiedäkään!!

        Käräytin miehen heti kun se oli lähtenyt mun luota. Oikein sille, valehteli mulle, vasta seksin jälkeen tunnusti et on ukkomies.


      • en elä pullossa
        miten on? kirjoitti:

        Eikö naiset muka petä miestään. Juu naiset kertokaapa totuus.

        Ihminen asettaa itse itselleen rajat ja toimii niiden mukaisesti vai onko jollain jotain korjattavaa. Jos on avioliitossa tai avoliitossa tai muuten suhteessa toiseen ihmiseen ja hänen kanssa ei noi seksihommat oikein onnistu syystä tai toisesta tai yksinkertaisesti haluaa kokea jotain muuta ja vaihtelua ja haluaa silti olla ja elää hänen kanssa,niin sitähän voi sopia että sitten se joka haluaa vaihtelua niin lähtee harrastamaan seksiä ihmisen kanssa ,jonka kanssa se toimii.Silloin tietysti kumpikin seksiä harrastava osapuoli sitoutuu vaitiolovelvollisuuteen 100% ja kummallekaan siitä ei tule ongelmia.Se asiahan on kahden kauppa,ei siihen sotketa omaa yksityiselämää tai perhettä.On valitettvasti niitäkin ihmisiä,jotka "pettäessään" sotkevat muitakin soppaan.
        Silloin jos siihen sotketaan ne ,niin silloin sanoisin sen olevan pettämistä!
        Me ihmiset vain niin herkästi tuomitsemme toisten tekemiset,katsokaahan seuraavan kerran peiliin ja katsokaakin tarkasti, kuka siellä peilissä on? Onko siellä sääntöjen ja tiukkojen normien mukaisesti elävä vai onko siellä rennomman elämänasenteen omaava,elämästä nauttiva yksilö. Minä kuulun tuohon jälkimmäiseen.Meillä on vain yksi elämä,muistakaa se. Se on jokaisen oma asia,miten sen elää ja jokainen ottaa vastuun itse omista tekemisistä.Eiks niin?Ei puututa toisten tekemisiin!


      • käräytystä
        Viestintuoja tähtäimeen kirjoitti:

        Täyttyisi olla tosiaan aivan varma eli käytännössä pitäisi saada ihan rysän päältä kiinni.

        On sanonta Älä ammu viestin tuojaa - minä kyllä ampuisin.

        ennen kaikkea että petetty sais mitä nopeammin jatkaa elämäänsä,eikä elää petettynä ja tietämättömänä asiasta.jos joku on niin arka ,ettei halua kuulla totuutta niin voi olla ettei hänelle sen takia ole uskallettu kertoa mitä huoraava kumppani tekee vuodesta toiseen.kyllä miehet voivat kans olla huoria ja samaa nimeä voi käytää jos ei oma kumppani riitä eikä ensin eroa.sitten voi vapaasti antaa kaikille,niin huorilla kannattaa tehdä,ensin erota..


      • oli kans
        en elä pullossa kirjoitti:

        Ihminen asettaa itse itselleen rajat ja toimii niiden mukaisesti vai onko jollain jotain korjattavaa. Jos on avioliitossa tai avoliitossa tai muuten suhteessa toiseen ihmiseen ja hänen kanssa ei noi seksihommat oikein onnistu syystä tai toisesta tai yksinkertaisesti haluaa kokea jotain muuta ja vaihtelua ja haluaa silti olla ja elää hänen kanssa,niin sitähän voi sopia että sitten se joka haluaa vaihtelua niin lähtee harrastamaan seksiä ihmisen kanssa ,jonka kanssa se toimii.Silloin tietysti kumpikin seksiä harrastava osapuoli sitoutuu vaitiolovelvollisuuteen 100% ja kummallekaan siitä ei tule ongelmia.Se asiahan on kahden kauppa,ei siihen sotketa omaa yksityiselämää tai perhettä.On valitettvasti niitäkin ihmisiä,jotka "pettäessään" sotkevat muitakin soppaan.
        Silloin jos siihen sotketaan ne ,niin silloin sanoisin sen olevan pettämistä!
        Me ihmiset vain niin herkästi tuomitsemme toisten tekemiset,katsokaahan seuraavan kerran peiliin ja katsokaakin tarkasti, kuka siellä peilissä on? Onko siellä sääntöjen ja tiukkojen normien mukaisesti elävä vai onko siellä rennomman elämänasenteen omaava,elämästä nauttiva yksilö. Minä kuulun tuohon jälkimmäiseen.Meillä on vain yksi elämä,muistakaa se. Se on jokaisen oma asia,miten sen elää ja jokainen ottaa vastuun itse omista tekemisistä.Eiks niin?Ei puututa toisten tekemisiin!

        hyvin selitelty eli siitä vaan huoraamaan.kannattais sinunkin lopettaa ajoissa tämä pysyvä ns.suhde omaan kumppaniin jos kunnioitat ja rakastat häntä nimittäin jos hän saa tietää niin sinusta ei jää hänelle yhtään kaunista muistoa.hänen mielestään olet pelkkä etova SIKA.


      • kaikkea kans
        osallinen kirjoitti:

        Käräytin miehen heti kun se oli lähtenyt mun luota. Oikein sille, valehteli mulle, vasta seksin jälkeen tunnusti et on ukkomies.

        Voi herranen aika että pitää olla lapsellista väkeä. Ensi antaa ja sitte ku saa tietää että ohoh! ukkomiehen kans, voi sua ressukkaa... Itsepähän annoit ja olit, olisit vaan nuollut haavasi omassa kolossas. Nyt sä siirsit oman vit...tuksen eteenpäin ja ihan syyttömälle ihmiselle, mun mielestä sä teit raukkamaisesti.


      • vieraan varaisuutta
        Petetty kirjoitti:

        Joo itse en kyllä kunnioita pettäjiä yhtään! Itse en ikinä pettäisi ketään kokemuksieni jälkeen! Kamalampaa henkistä kärsimystä en tiedäkään!!

        On todella kärsimystä, mitä jos sun ukkos ryyppäis kaiken vapaa aikansa ja toilailis kylillä, tulis kotiin räkäkännissä ja hakkais sut ja mukulat? SE on minusta KAMALAA..! mutta jos sattuu lipsahtaan vieraan viereen ja vähä pyyhkäsee niin kukas siitä mustat silmät saa tai hampaat kurkkuunsa?..Parempi mies vieraissa kuin nyrkki naamassa...


      • Nimetön

        pettäjä on paras ystäväni ja petetty hänen miehensä. mies on nykyään aisankannattajana omalle ystävälleen ja työtoverilleen. yhteisissä riennoissa ilmeisesti 2 petettyä (myös työkaverin vaimo), koska ovat myös ystäväperheet. mieli tekisi puuttua tuohon irvailuun, mutta miten. ystäväni miehen olen tuntenut 30 vuotta ja vaikka en hänestä erityisesti pidäkään käy häntä sääliksi kun ei tiedä mitä hänen selkänsä takana tapahtuu. Liitto on muutenkin karilla ja tieto antaisi potkua avioerolle. haluaisin kertoa, mutta en haluaisi hänen tietävän, että tiedon lähettäjä/ilmoittaja olen minä. haluaisin kuitenkin säilyttää välit ystävääni. yhteisissä tapaamisissa, joita onneksi nykyään harvoin, koko ajan pelkään lipsauttavani.


      • luulen, että menetät molemmat.
        Nimetön kirjoitti:

        pettäjä on paras ystäväni ja petetty hänen miehensä. mies on nykyään aisankannattajana omalle ystävälleen ja työtoverilleen. yhteisissä riennoissa ilmeisesti 2 petettyä (myös työkaverin vaimo), koska ovat myös ystäväperheet. mieli tekisi puuttua tuohon irvailuun, mutta miten. ystäväni miehen olen tuntenut 30 vuotta ja vaikka en hänestä erityisesti pidäkään käy häntä sääliksi kun ei tiedä mitä hänen selkänsä takana tapahtuu. Liitto on muutenkin karilla ja tieto antaisi potkua avioerolle. haluaisin kertoa, mutta en haluaisi hänen tietävän, että tiedon lähettäjä/ilmoittaja olen minä. haluaisin kuitenkin säilyttää välit ystävääni. yhteisissä tapaamisissa, joita onneksi nykyään harvoin, koko ajan pelkään lipsauttavani.

        Juttele pettäjien kanssa erikseen. Kerro, miltä sinusta tuntuu ja että pelkäät lipsauttavasi. Parempi, että he itse ottavat vastuun elämästään - et sinä.
        Toisten parisuhteita ei pidä arvostella. Surullista, jos parisuhde menee pieleen - eihän kukaan sellaista halua. En ole törmännyt täydelliseen ihmiseen... älä sinäkään ESITÄ sellaista, ethän.


      • vieraan varaisuutta kirjoitti:

        On todella kärsimystä, mitä jos sun ukkos ryyppäis kaiken vapaa aikansa ja toilailis kylillä, tulis kotiin räkäkännissä ja hakkais sut ja mukulat? SE on minusta KAMALAA..! mutta jos sattuu lipsahtaan vieraan viereen ja vähä pyyhkäsee niin kukas siitä mustat silmät saa tai hampaat kurkkuunsa?..Parempi mies vieraissa kuin nyrkki naamassa...

        AIKA KAUHEA MAAILMA,JOS KAIKKI AJATTELISIVAT NIIN KUIN SINÄ!IHAN PUISTATTAA


      • hölömöukko
        en elä pullossa kirjoitti:

        Ihminen asettaa itse itselleen rajat ja toimii niiden mukaisesti vai onko jollain jotain korjattavaa. Jos on avioliitossa tai avoliitossa tai muuten suhteessa toiseen ihmiseen ja hänen kanssa ei noi seksihommat oikein onnistu syystä tai toisesta tai yksinkertaisesti haluaa kokea jotain muuta ja vaihtelua ja haluaa silti olla ja elää hänen kanssa,niin sitähän voi sopia että sitten se joka haluaa vaihtelua niin lähtee harrastamaan seksiä ihmisen kanssa ,jonka kanssa se toimii.Silloin tietysti kumpikin seksiä harrastava osapuoli sitoutuu vaitiolovelvollisuuteen 100% ja kummallekaan siitä ei tule ongelmia.Se asiahan on kahden kauppa,ei siihen sotketa omaa yksityiselämää tai perhettä.On valitettvasti niitäkin ihmisiä,jotka "pettäessään" sotkevat muitakin soppaan.
        Silloin jos siihen sotketaan ne ,niin silloin sanoisin sen olevan pettämistä!
        Me ihmiset vain niin herkästi tuomitsemme toisten tekemiset,katsokaahan seuraavan kerran peiliin ja katsokaakin tarkasti, kuka siellä peilissä on? Onko siellä sääntöjen ja tiukkojen normien mukaisesti elävä vai onko siellä rennomman elämänasenteen omaava,elämästä nauttiva yksilö. Minä kuulun tuohon jälkimmäiseen.Meillä on vain yksi elämä,muistakaa se. Se on jokaisen oma asia,miten sen elää ja jokainen ottaa vastuun itse omista tekemisistä.Eiks niin?Ei puututa toisten tekemisiin!

        oletko tullut ajatelleeksi sitä ihmistä jonka elämä valuu hukkaan kun luottaa sinuun? Tajuatko tuon lausees että kerranhan me vaan eletään?


      • kannatan
        osallinen kirjoitti:

        Käräytin miehen heti kun se oli lähtenyt mun luota. Oikein sille, valehteli mulle, vasta seksin jälkeen tunnusti et on ukkomies.

        lämpimästi. Valehtelevat huorapukit vastuuseen vain. Tuskin kukaan haluaa suhteeseen tuollaisen kanssa, joten soitto vaan, saa vaimokekin valita mitä haluaa ja kenen kans. Ja jos mies on luvalla niin vahinkoahan ei tapahdu.


      • hölömöukko
        vettä myllyyn kirjoitti:

        Juu kyllä naiset pettää siinä missä miehetkin, mutta kuka sen päättää mitä se pettäminen oikeen on? kuka pettää ja kuka ei ja miksi pettää? Eiks maailma ole vapaa? Miks pitää huutaa kauheeta halloota jostain pettamisestä kun tappajia ja raiskaajia sun muita raakileita on maailma pullollaan? Jos parisuhde on vakaa ja rakkaus aitoa niin ei sillon petetä, mutta jos vajautta on niin pettäminen jopa saattaa parantaa ne suhteessa olevat puutteet. Ja mikä parasta jos sattuiskin kohdalle tosi tunari niin näkis omansa siellä kotona aivan uudessa valossa tai hyvin sattuessa sais uuden startin ja iloa elämään. On vaan yks elämä aatelkaapas sitä.Pettäjät älkää ihmeessä kertoko ja juoruliisat pitäkää huoli omista siipoistanne ja antakaa naapureiden elää. Juoruuminen on kateutta kun itse ei uskalla vaikka mieli tekis.

        pettäjä elää parisuhteessa?Jos on luuseri,reppana eikä pysty elämään yksin ja tule toimeen yksin niin miun saunantakana on tilaa.ps:oma kirves mukaan tai ainakin vuokraraha minun kirveen käytöstä.


      • Ei kannata puuttua
        te voitte kirjoitti:

        Nyt voitte alkaa kirsitää tuota pettäjää. Vaatikaa tiukasti pääsyä osingolle eli pettäjän on pakko panna kunnolla myös teitä.Muuten tulee ilmianto. Muuten tidosksi:80%nasista pettää miestään. 40 % vastasynyneistä vauvoista ei koskaan saa tietää kuka on hänen oikea isänsä.
        Nainen on pohjimiltaa huora.

        Jokainen hoitakoon omat asiansa, eikä toisten asioihin puuttumisella saa kuin lisää pahaa aikaa.
        Jokaisella on riittävästi hoitamista omissa asioissaan.

        Asioilla on aina puolensa ja taustansa joita ulkopuoliset ei voi edes arvailla, joten ei kannata moralisoida!


      • nimierkitön
        vettä myllyyn kirjoitti:

        Juu kyllä naiset pettää siinä missä miehetkin, mutta kuka sen päättää mitä se pettäminen oikeen on? kuka pettää ja kuka ei ja miksi pettää? Eiks maailma ole vapaa? Miks pitää huutaa kauheeta halloota jostain pettamisestä kun tappajia ja raiskaajia sun muita raakileita on maailma pullollaan? Jos parisuhde on vakaa ja rakkaus aitoa niin ei sillon petetä, mutta jos vajautta on niin pettäminen jopa saattaa parantaa ne suhteessa olevat puutteet. Ja mikä parasta jos sattuiskin kohdalle tosi tunari niin näkis omansa siellä kotona aivan uudessa valossa tai hyvin sattuessa sais uuden startin ja iloa elämään. On vaan yks elämä aatelkaapas sitä.Pettäjät älkää ihmeessä kertoko ja juoruliisat pitäkää huoli omista siipoistanne ja antakaa naapureiden elää. Juoruuminen on kateutta kun itse ei uskalla vaikka mieli tekis.

        ...on maailma vapaa, mutta miksi ei ole maailmaa sinunkaltaisille? se että en petä kumppaniani johtuu ihan siitä että itse tiedän henkilökohtaisesti miltä se tuntuu. ei kovin mieltäylentävältä ainakaan. se että täällä olisi pettämisestä itkeviä ihmisiä ei pidä paikkaansa, täällä on suhteellisen vahvoja ihmisiä keskustelemassa kyrvän nielleistä idiooteista joilla ei ole kuin oma itsensä...


      • Mitä se nyt kenellekkään
        hölömöukko kirjoitti:

        oletko tullut ajatelleeksi sitä ihmistä jonka elämä valuu hukkaan kun luottaa sinuun? Tajuatko tuon lausees että kerranhan me vaan eletään?

        Jos avioliittoa on takana se viisi tai kymmenen vuotta, ja jompikumpi on kerran hairahtunut seksin takia niin mitä sitten. Jos homma jää siihen, niin ei se ole ollut sen arvoistakaan missään vaiheessa?

        Käräyttämisestä ei tule kuin paha mieli kaikille, myös käräyttäjälle kun siinä saattaa menettää parhaan ystävänsä.

        Ehkä jotku ei vaan halua tietää.


      • Nainen ja ihminen
        osallinen kirjoitti:

        Käräytin miehen heti kun se oli lähtenyt mun luota. Oikein sille, valehteli mulle, vasta seksin jälkeen tunnusti et on ukkomies.

        Miten joku voi olla noin yksinkertainen. Itse lähtee jonkun kanssa heti sänkyyn ja sitten on otsaa vielä käräyttää. Vaikka itse olenkin nainen, häpeän puolestasi. Mistä sinä tiedät mitä miesten vaimot sinä aikana puuhaavat kun sinä isket heitä sänkyysi. Jos joskus jonkun vapaan onnistut saamaan, niin tuskin pystyt kauan pitämään, sillä sinulla eivät kaikka palikat taida olla ihan järjestyksessä.

        No, elämä antaa meille takaisin sen, mitä annamme toisillemme. Ei meidän itse tarvitse tuomaroida omalla eikä varsinkaan toisten kohdalla.


      • vapaa maa
        nimierkitön kirjoitti:

        kyllä vaan naiset pettää kun vaan pääsevät keskenään baarikierrokselle...kokemusta löytyy. mitä itse olen miesporukassa reissaillut niin voin sanoa että aika asiallista käytöstä on ainakin omassa kaveriporukassa, sitä vaan että ukkomiehet lähtevät aiemmin kotiinsa kun muut jatkavat biletystä..
        tosiaan oma kokemus on myös tyttöystävän petollisuus kun on mennyt likkojen kesken bilettämään...
        luottamus on mennyt jo aikoja sitten naisiin, mutta ei se mun kiinnostusta naisia kohtaan ole hävittänyt, jos ei kiinnosta niin suksikoon vittuun samantien.

        Ei minulle ainakaan kukaan kertonut, että toinen asuu avo-/avioliitossa baarikierroksella. Jos sen selvittää itse, niin kantaa myös seuraukset itse. Parempi niin.


      • henk.koht. asia
        nimierkitön kirjoitti:

        ...on maailma vapaa, mutta miksi ei ole maailmaa sinunkaltaisille? se että en petä kumppaniani johtuu ihan siitä että itse tiedän henkilökohtaisesti miltä se tuntuu. ei kovin mieltäylentävältä ainakaan. se että täällä olisi pettämisestä itkeviä ihmisiä ei pidä paikkaansa, täällä on suhteellisen vahvoja ihmisiä keskustelemassa kyrvän nielleistä idiooteista joilla ei ole kuin oma itsensä...

        Hyväaloitusprovo. Varmaan kalvaa monen mieltä, jos tietää.

        Aika tiukkapipoinen sellainen, joka ottaisi näppylöitä toisen fyysisten kokemusten takia. Voihan sitä miettiä, miksi, eikö itsellä ole tarpeeksi aikaa toiselle vai oikealla tavalla.


      • menisi sotkeutumaan
        toisiaan kärytä kirjoitti:

        SE ON AIVAN SELVÄÄ,MUTTA TODELLA VÄÄRIN... EHKÄ NÄMÄ MIEHESI TYÖKAVERIT,OVAT MYÖS OLEET HARHA TEILLÄ MIEHESI KANSSA SAMAAN AIKAAN JA JOS MIEHESI TIETÄÄ,TYÖKAVEREISTAAN JUTTUJA. NIIN SEN VUOKSI NE OVAT PITÄNEET TURPANSA KIINNI VISUSTI...

        Vaikka tietäisin (ja miten voisin tietää), millaisia rajoja joku on asettanut kumppanilleen, onko oikeus määritellä, saako kumppani silti asettaa itse itselleen rajat.


      • näkemys.
        Ei kannata puuttua kirjoitti:

        Jokainen hoitakoon omat asiansa, eikä toisten asioihin puuttumisella saa kuin lisää pahaa aikaa.
        Jokaisella on riittävästi hoitamista omissa asioissaan.

        Asioilla on aina puolensa ja taustansa joita ulkopuoliset ei voi edes arvailla, joten ei kannata moralisoida!

        Jospa otetaan seksi. Klassinen kysymys. Onko seksi ilman rakkautta ns. pettämistä ollenkaan.

        Onko useamman kuin yhden rakastaminen mahdollisra ja jos on, onko seksi useamman kuin yhden vakikumppanin kanssa kiellettyä tässä yhteiskunnassa.


      • juttu.
        Mitä se nyt kenellekkään kirjoitti:

        Jos avioliittoa on takana se viisi tai kymmenen vuotta, ja jompikumpi on kerran hairahtunut seksin takia niin mitä sitten. Jos homma jää siihen, niin ei se ole ollut sen arvoistakaan missään vaiheessa?

        Käräyttämisestä ei tule kuin paha mieli kaikille, myös käräyttäjälle kun siinä saattaa menettää parhaan ystävänsä.

        Ehkä jotku ei vaan halua tietää.

        Nuorena olla tiukkapipoisempia ja hyvä niin - tai toivottavasti niin.


      • "yksityinen"

        lyön sua päin näköö. Itse sallin elämäni rakkaudelle mahdollisuuden vieraissa käyntiin kunhan asia jäi fyysiselle tasolle ja minun ei tarvinnut sitä tietää. En usko että koskaan on sitä oikeutta käyttänyt ja jos olis sovimme puolivuotta selipaattia ihan tartuntavaarojen takia


      • "yksityinen"
        lisäten kirjoitti:

        ...mitä ei tiedä ei satuta....on vanha fraasi joka ei pidä paikkansa. Petetty on ehkä niiden harvojen joukossa joka ei tiedä. Petetyn elämää ruoditaan selän takana ja mietitään mikä hänessä on ehkä vikana, kun kumppani käy vieraissa. Lähtee liikkeelle juoruja mitkä eivät ole välttämättä petetylle eduksi. Sitä suurempi on petetyn häpeä mitä myöhemmin hän pettämisestä saa tietää.

        itse petoksessa ei ole mitään pahaa, vaan teissä juoruajissa jotka puhutte pahaa petetystä hänen selän takana!! Itse aikakin rakasta omaa rakastani kaikessa mikä liittyy häneen myös ikäviä puolia. Yksityiselämämme ei kuulu muille ja seksiasia kuuluu niihin yksityisiin. Itse en muita kaipaa mutta me emme voi kokonaan omistaa toista ihmistä. Lihan himo menee muutenkin ohi kun aikaa kuluu ja jäljelle jää kiintymys tuttuun ja turvalliseen.


      • pxi
        osallinen kirjoitti:

        Käräytin miehen heti kun se oli lähtenyt mun luota. Oikein sille, valehteli mulle, vasta seksin jälkeen tunnusti et on ukkomies.

        ni eli tiesit jo enne et ukko mies ku nii nopeasti osasit "käräyttää" vai et saanu mitä halusit??


      • näin juuri kirjoitti:

        "kaikki huorapukit käräytyslistalle"

        Niin. Pelkästään tosiaan miespuoliset. Nainen kun pettää niin sehän ei ole pettämistä ollenkaan.

        naisten uskottomuus ole pettamista jos sita tekee toisen naisen kanssa... mutta jos sita sitten nainen tekee miehen kanssa, niin se on vasta pettamista... avatkaa silmanne huoraajat, saattaa se pettaminen sattua teillekin.


      • Toinen osapuoli

        Eikö jokainen aikuinen ihminen itse saa päättää omasta elämästään ja elää valitsemallaan tavalla? Minkä takia sekaantua toisten yksityiselämään?Hankkikaa oma elämä ja antakaa muiden olla rauhassa.Ei kukaan voi olla tämän elämän poliisi ja vahtia kaikkia pettäjiä ja petettyjä, huolehtikaa vaan omasta tontistanne. Pettämistä voi tapahtua lähempänä kuin tajuattekaan, ette näe metsää puilta kun sekaannutte niin paljon toisten elämään. Ei se järvi siitä kulu vaikka siellä useampikin soutaja häärää. Jokainen itse oman oman elämänsä sankari ja häviäjä ja sitä ei sydän sure mitä silmä ei näe, tieto lisää tuskaa, sanoo vanha kansa ja se tietää.


      • ......
        te voitte kirjoitti:

        Nyt voitte alkaa kirsitää tuota pettäjää. Vaatikaa tiukasti pääsyä osingolle eli pettäjän on pakko panna kunnolla myös teitä.Muuten tulee ilmianto. Muuten tidosksi:80%nasista pettää miestään. 40 % vastasynyneistä vauvoista ei koskaan saa tietää kuka on hänen oikea isänsä.
        Nainen on pohjimiltaa huora.

        jätkä on äijä.


      • Uuno846

        Ehdottomasti lärvi kiinni. Toi asioitten läpi vatvominen niin akkamaista! Sitä paitsi, jos toinen ei tiedä mitään, mistä pitäis vatvoa?


      • tekopyhät uskovaiset - haloo
        näkemys. kirjoitti:

        Jospa otetaan seksi. Klassinen kysymys. Onko seksi ilman rakkautta ns. pettämistä ollenkaan.

        Onko useamman kuin yhden rakastaminen mahdollisra ja jos on, onko seksi useamman kuin yhden vakikumppanin kanssa kiellettyä tässä yhteiskunnassa.

        mulle alkoi ystävän mies ehdotella "pidetään hyvänä toisiamme kun en saa kotona tarpeeksi hellyyttä" tämä pariskunta on uskovaisia, ja kun mielenkiinnosta kysyin missä pettämisen raja käytännössä menee, niin siinä ettei tuloksena voi olla lapsia. Eli perseeseen pannaan ihan hyvällä omallatunnolla.

        Ystäväni, tämän pettäjän vaimo kirkkain silmin sanoi että meni neitsyenä vihille, kymmenen yhdessä asutun vuoden jälkeen. No, kun peppuseksiä ei lasketa!


      • Älä yleistä!
        te voitte kirjoitti:

        Nyt voitte alkaa kirsitää tuota pettäjää. Vaatikaa tiukasti pääsyä osingolle eli pettäjän on pakko panna kunnolla myös teitä.Muuten tulee ilmianto. Muuten tidosksi:80%nasista pettää miestään. 40 % vastasynyneistä vauvoista ei koskaan saa tietää kuka on hänen oikea isänsä.
        Nainen on pohjimiltaa huora.

        Olen ollut naimisissa 23 vuotta,kertaakaan en ole pettänyt puolisoani.En ole edes suudellut vierasta miestä.Tarjouksia satelee töissä viikottain,mutta uskottomuus ei ole minua varten ,ei kiinnosta.Onnellisesti en voi sanoa naimisissa olevani koska mieheni on pettänyt minua,ja jäänyt siitä kiinni.Hänen ihmisarvonsa on siksi "silmissäni"laskenut,pettäjä ei ole "kunnon mies",EI ENÄÄ KOSKAAN.En tunne ketään sukulaisia tai tuttavia jotka olisivat uskollisia kumppanilleen,uskollisuus on "harvinaisuus".Tämä tiedoksi sinulle kun "huorittelit"täällä kaikkia naisia.


      • salapoliisi vai narttu ?
        osallinen kirjoitti:

        Käräytin miehen heti kun se oli lähtenyt mun luota. Oikein sille, valehteli mulle, vasta seksin jälkeen tunnusti et on ukkomies.

        Jos tapasit ns.tuntemattoman miehen baarissa ja menitte sitten teille naimaan.
        Mistä ihmeestä sait vaimon numeron heti tietoosi kun sinulle selvisi,että mies onkin naimisissa.
        Kysyitkö kauniisti
        Taitaa asia olla oikeasti niin ,että pokasit tarkoituksella vihaamasi naisen miehen baarista, annoit pesää pelkästään kosto mielessä. No lopun tunnemekin jo.
        Sinunlaisille "ihmisille" on monta nimeä ja mikään niistä ei kuvaa sielun tai kehon kauneutta.


      • on pelkkä torvi

        Ja sinäkö olet se, jonka tehtävänä on säätää muiden elämää ja siitä et jonkun elämästä tulee ns. helpompaa ja epäselvyydet hoituvat nopeammin ohi???? Ja sinunko tehtävänä on huolehtia siitä, ettei joku sun elämäsi ulkopuolinen henkilö tule petetyksi???

        Jos mun mieheni pettäisi minua, en todellakaan haluaisi sitä kuulla joltakin ulkopuoliselta ihmiseltä, vaan omalta mieheltäni.

        Jos haluat sekaantua jonkun elämään, sano enemminkin sille miehelle, että sen tulee kertoa asia vaimolleen ja et muut tietävät mitä hän puuhaa vaimonsa selän takana.


      • Petetty
        Nimetön kirjoitti:

        pettäjä on paras ystäväni ja petetty hänen miehensä. mies on nykyään aisankannattajana omalle ystävälleen ja työtoverilleen. yhteisissä riennoissa ilmeisesti 2 petettyä (myös työkaverin vaimo), koska ovat myös ystäväperheet. mieli tekisi puuttua tuohon irvailuun, mutta miten. ystäväni miehen olen tuntenut 30 vuotta ja vaikka en hänestä erityisesti pidäkään käy häntä sääliksi kun ei tiedä mitä hänen selkänsä takana tapahtuu. Liitto on muutenkin karilla ja tieto antaisi potkua avioerolle. haluaisin kertoa, mutta en haluaisi hänen tietävän, että tiedon lähettäjä/ilmoittaja olen minä. haluaisin kuitenkin säilyttää välit ystävääni. yhteisissä tapaamisissa, joita onneksi nykyään harvoin, koko ajan pelkään lipsauttavani.

        Mielestäni parasta olisi antaa ensin pettäjälle mahdollisuus itse kertoa, paremmat mahdollisuudet antaa viel tulevaisuus heidän yhteiselle elämälle, jos sikseen tulee. Mutta jos ei senkään jälkeen kerro, niin itse ainakin haluaisin tietää, jos oma aviopuoliso pettää ja esittää kotona jotain muuta. Epätietoisuus kaikkein pahinta, petetyllä usein aavistus toisen puuhista, mut jos toinen kieltää, niin haluaa häntä uskoa. Hirvee tilanne petetylle, tiedän kokemuksesta. Jos toinen pettää ja jää kiinni, vaikkei ole asiaa myöntänyt, kun suoraan kysytty, niin petetylle tulee jopa helpottunut olo, kun voi avata silmät todellisuuteen.


      • kuten kaikki ihmiset
        miten on? kirjoitti:

        Eikö naiset muka petä miestään. Juu naiset kertokaapa totuus.

        Kyllä naiset pettää yhtä lailla kuin miehet.. Kyl on sinisilmäinen jos ei sitä huomaa oli siten mies tai nainen pettäjänä jne..Ja naiset yhä enemmän pettää kuin tiedämmekään..Ja mitäs te miehet teette sitä, nii siten naisetkin yhä pahemmin pettävät...Niin kukas aloittikin pettämisen taitaa olla alkujaan miespuolinen... Mutta monella naisella onneks 'on niitä SALA rakastajia' ja ain valmiina kun ne yhdes sopivat sen tapaamisen jne....Maailma on!!!


      • aina tulee olemaan
        te voitte kirjoitti:

        Nyt voitte alkaa kirsitää tuota pettäjää. Vaatikaa tiukasti pääsyä osingolle eli pettäjän on pakko panna kunnolla myös teitä.Muuten tulee ilmianto. Muuten tidosksi:80%nasista pettää miestään. 40 % vastasynyneistä vauvoista ei koskaan saa tietää kuka on hänen oikea isänsä.
        Nainen on pohjimiltaa huora.

        Kyllä se mies ainaisesti naisten keskustelujen ja näkemys ett Miehet on aina mieshuoripukkeja mieshuoria...Ja ollaan sanottukin jollekkin ääliö huoramiehelle...joka ei tajua mitä tekee yms...Ett mitäs huoripukkihuora jne...menipähä hiljaseksi ja meniskin maanpakoon, niskalaukaus vaan ettei tällaisia lisäänny vaan!!! Naisilla saa olla 'joskus' ne rakastajansa...


      • aina sanotaan näin
        nimierkitön kirjoitti:

        kyllä vaan naiset pettää kun vaan pääsevät keskenään baarikierrokselle...kokemusta löytyy. mitä itse olen miesporukassa reissaillut niin voin sanoa että aika asiallista käytöstä on ainakin omassa kaveriporukassa, sitä vaan että ukkomiehet lähtevät aiemmin kotiinsa kun muut jatkavat biletystä..
        tosiaan oma kokemus on myös tyttöystävän petollisuus kun on mennyt likkojen kesken bilettämään...
        luottamus on mennyt jo aikoja sitten naisiin, mutta ei se mun kiinnostusta naisia kohtaan ole hävittänyt, jos ei kiinnosta niin suksikoon vittuun samantien.

        Ihan hölmöä kirjoitella näin...Kyllä yhtälailla miehet ja naiset pettävät...Ei tarvi etsiä syyllisiä...siis varatut tapaavat toisiaan, siinä on kumpikin sukupuoli yhtä lailla...Meneppä itseesi ennenkuin tällasta päästelet!!! Suksikoon kyrpään tällaset!!!!


      • sano se nainen pettäjämiehe...
        Älä yleistä! kirjoitti:

        Olen ollut naimisissa 23 vuotta,kertaakaan en ole pettänyt puolisoani.En ole edes suudellut vierasta miestä.Tarjouksia satelee töissä viikottain,mutta uskottomuus ei ole minua varten ,ei kiinnosta.Onnellisesti en voi sanoa naimisissa olevani koska mieheni on pettänyt minua,ja jäänyt siitä kiinni.Hänen ihmisarvonsa on siksi "silmissäni"laskenut,pettäjä ei ole "kunnon mies",EI ENÄÄ KOSKAAN.En tunne ketään sukulaisia tai tuttavia jotka olisivat uskollisia kumppanilleen,uskollisuus on "harvinaisuus".Tämä tiedoksi sinulle kun "huorittelit"täällä kaikkia naisia.

        Lähde ihmeessä siitä suhteesta..Miehesi ei ole sinun arvoisesi ollenkaan...Kyllä fiksuja rehellisiä miehiä löytyy sullekkin, kun vaan olet aktiivinen...ja totta harvassa kyllä näitä miehiä ei enemmistönä ole!!!!


      • ja katui myöhemmin seksin j...
        kaikkea kans kirjoitti:

        Voi herranen aika että pitää olla lapsellista väkeä. Ensi antaa ja sitte ku saa tietää että ohoh! ukkomiehen kans, voi sua ressukkaa... Itsepähän annoit ja olit, olisit vaan nuollut haavasi omassa kolossas. Nyt sä siirsit oman vit...tuksen eteenpäin ja ihan syyttömälle ihmiselle, mun mielestä sä teit raukkamaisesti.

        Mitäs menit antamaan naiselle seksiä.. Nainen käytti sinua vaan hyväkseen...Olet huoripukkimies


      • ei mahdottomuus
        mariitta5 kirjoitti:

        AIKA KAUHEA MAAILMA,JOS KAIKKI AJATTELISIVAT NIIN KUIN SINÄ!IHAN PUISTATTAA

        Samoin känniset naiset on vieraitten miesten sylissä, kun hakkaamassa olla väkivaltainen miehelleen...Näin se vaan on


      • aina sanomme niin
        salapoliisi vai narttu ? kirjoitti:

        Jos tapasit ns.tuntemattoman miehen baarissa ja menitte sitten teille naimaan.
        Mistä ihmeestä sait vaimon numeron heti tietoosi kun sinulle selvisi,että mies onkin naimisissa.
        Kysyitkö kauniisti
        Taitaa asia olla oikeasti niin ,että pokasit tarkoituksella vihaamasi naisen miehen baarista, annoit pesää pelkästään kosto mielessä. No lopun tunnemekin jo.
        Sinunlaisille "ihmisille" on monta nimeä ja mikään niistä ei kuvaa sielun tai kehon kauneutta.

        Ja sinunlaisille miehille, joka antaa naisille sitä 'voisarvipatukkaa, isoa halkoa' niille miehille sanomiset olis, suurentunut eturauhanen, liikakasvanut terska, ääliökolli joka ei 'pystyvä' sängyssä, onneton ääliönulikka joka joutaa maan alle tänlaisille ei mitää virkaa kun vaa kuvittelette!! Mitäs annoit sitä 'prinssinakkipatukkaa, säälistäkö??? Naiset aina käyttää hyväksi tilanteita...ja sä jäät nuolemaan näppejään kun 'annat niin auliisti löysää letkuas' mies....


      • kyllä hyvä
        näkemys. kirjoitti:

        Jospa otetaan seksi. Klassinen kysymys. Onko seksi ilman rakkautta ns. pettämistä ollenkaan.

        Onko useamman kuin yhden rakastaminen mahdollisra ja jos on, onko seksi useamman kuin yhden vakikumppanin kanssa kiellettyä tässä yhteiskunnassa.

        puheenvuoro. Miehenä mielestäni on mahdollista rakastaa vaikkapa kahta naista samanaikaisesti. Tällaisessa tilanteessa 2 vaimoa/1 mies kuvio olisi ok. Vaimoilla oisi toisistaan seuraa kun mies on poissa ja myös apua lasten kanssa.


      • eräs petetty
        Toinen osapuoli kirjoitti:

        Eikö jokainen aikuinen ihminen itse saa päättää omasta elämästään ja elää valitsemallaan tavalla? Minkä takia sekaantua toisten yksityiselämään?Hankkikaa oma elämä ja antakaa muiden olla rauhassa.Ei kukaan voi olla tämän elämän poliisi ja vahtia kaikkia pettäjiä ja petettyjä, huolehtikaa vaan omasta tontistanne. Pettämistä voi tapahtua lähempänä kuin tajuattekaan, ette näe metsää puilta kun sekaannutte niin paljon toisten elämään. Ei se järvi siitä kulu vaikka siellä useampikin soutaja häärää. Jokainen itse oman oman elämänsä sankari ja häviäjä ja sitä ei sydän sure mitä silmä ei näe, tieto lisää tuskaa, sanoo vanha kansa ja se tietää.

        Kirjoitat että jokainen aikuinen ihminen saa päättää itse omista asioistaan ja elää valitsemallaan tavalla. Niin, kuulostaa järkevältä mutta ajattelepa asia tältä kantilta, eikös silloin petetyn kuulu tietää jolloin hän voi itse päättää mitä omalla elämällään tekee eikä tarvitse elää turhaan suhteessa tietämättömänä siitä että puoliso pettää jolloin ei todellakaan saa elää omaa elämäänsä haluamallaan tavalla vaan elää suhteessa joka on valhetta ja miksi, vain siksi että pettävä puoliso on ihminen jolla on ongelmia itsensä ja itsetuntonsa kanssa ja yrittää kohottaa sitä hakemalla hyväksyntää joko muista naisista tai miehistä.

        Kenelläkään ei ole oikeutta hukata toisen elämää!


      • Susityttö -78
        miten on? kirjoitti:

        Eikö naiset muka petä miestään. Juu naiset kertokaapa totuus.

        Nykyään varmasti suuressa määrin naisetkin pettää. Puolusteluita pettämiselle aina etsitään ongelmista parisuhteessa jne., mutta mielestäni se on AINA väärin teki sen sitten mies tai nainen.

        Kuulin eräältä tutultani aika järkyn jutun nais työporukan reissusta pohjoiseen. Hänen tuttunsa siis oli lähtenyt työporukan kanssa tälle reissulle ja oli kovasti järkyttynyt, kun jo bussissa oli suureen ääneen toitotettu, että kaikki mitä reissussa tapahtuu, niin pysyy työporukan sisällä. Meno oli kuulemma ollut sen mukaista. Kaikki oli suurin piirtein nainut kaikkia. Hyi helvetti sanon minä!!!


      • ovat
        te voitte kirjoitti:

        Nyt voitte alkaa kirsitää tuota pettäjää. Vaatikaa tiukasti pääsyä osingolle eli pettäjän on pakko panna kunnolla myös teitä.Muuten tulee ilmianto. Muuten tidosksi:80%nasista pettää miestään. 40 % vastasynyneistä vauvoista ei koskaan saa tietää kuka on hänen oikea isänsä.
        Nainen on pohjimiltaa huora.

        täysiä pukkeja kunnes toisin todistetaan.

        eihän niillä alemmilla olennoilla ole hajuakaan sosiaalisesta älykkyydestä, hoivaamisesta, oman pesän puhtaana pidosta, sairauksien välttämisestä, tai mitä nyt kuuluisikin hyveisiin itsensä hillitsemisen lisäksi...

        pääasia että pääsee ruiskimaan geenejään ympäriinsä, vietti vie vain suvun jatkamiseen keinolla millä hyvänsä; vielä hienompaa on jos saa todistettua miehisyytensä naapuria paremmin jälkikasvun määrällä, ja kun ei vielä tarvitse ottaa sitä ensimmäistä minuuttia enempää vastuuta tai osaa projektiin.

        (poikaystävä vieressä kertoo miten on simpanssista kehitytty ja vaistot jääneet sille tasolle...)

        t: näin on nähty ja koettu


      • Anonyymi
        tietenkin kirjoitti:

        kaikki huorapukit käräytyslistalle

        Mä oon ollut toinen nainen ja toivon,ettei käräytetä pettäjiä,ettei tuu ongelmaa niille,joiden kanssa miehetvpetäämiehetvpetä


    • uniikki nainen

      Minä ainakin käräytän heti kun tiedän.

      Nämä oriit meinaan aiheuttavat vain suruja ja murheita joka suunnalle.

      • mitään

        vain luotettava tietää


      • oikein.

        Pitaa karayttaa jokainen huora ja pettaja. Pettamiseen tarvitaan 2 ellei sita sitten itsensa kanssa peta.


    • kyseinen mies

      Tuollaiset miehet kuvittelevat voivansa jatkaa loputtomiin peliään, kotona vaimo ja lisäksi kakkosnainen, jonka pitää pysytellä hiljaa ja piilossa, ettei ukko vaan kärähdä, ja vaimo kotona elelee luullen kaiken olevan hyvin.

      • kuin edellisetkin

        vastaajat, että käräytä ihmeessä, ja heti. Niin olen minäkin tehnyt vastaavissa tapauksissa.


      • kuviittis

        Naapurin muija iskee miehii ja o reissus ja siel käy miehii ku oma mies o töis tai reisus. Ei ilkee käräyttää, hävettää miehen puolest. Samoi yks pariskunta tuttavapiiris ja nolottaa ku mies pettää. ei viitti siis kertoo.


      • kuin edellisetkin kirjoitti:

        vastaajat, että käräytä ihmeessä, ja heti. Niin olen minäkin tehnyt vastaavissa tapauksissa.

        OIKEAT ARVOT PAIKALLA.EI TYHMIÄ VASTAKOHTIA!


      • Don Herzekoviz
        mariitta5 kirjoitti:

        OIKEAT ARVOT PAIKALLA.EI TYHMIÄ VASTAKOHTIA!

        Toinen pitää suolasesta,toinen makeasta vaan perusmausteitahan on molemmat!


      • Don Herzekoviz kirjoitti:

        Toinen pitää suolasesta,toinen makeasta vaan perusmausteitahan on molemmat!

        NO OMPA VERTAILUA?HMM TÄSTÄ AIHEESTA


    • avopuoliso pian entinen

      Kai, niin anna tulla, kaipaan vedenpitäviä todisteita, vaikka vahva aavistus mulla onkin.
      Ole kiltti ja pelasta minut.

      • miehellä...

        ja jos vaan tietää joku enemmän kuin minä, niin kiitos van. Keväällä jo kerran kärysi....


      • samalla mitalla takaisin
        miehellä... kirjoitti:

        ja jos vaan tietää joku enemmän kuin minä, niin kiitos van. Keväällä jo kerran kärysi....

        Sun miehesi ei enää arvosta sinua 'Kuin ollakseen kotona olevinaan'.. Mene nainen 'rakastajasi' luo ja mies huoma (jos) ett sinullakin on vientiä kummasti jne.. Pidä hauskaa, ravintolassa silloin tällöin se on sinun oikeus, kun miehes matkoilla jne..sitähä ne ei uskottava ukkomiehet siat tekee tämän tästä...Niin samalla mitalla takas miehelle kärsimystä ja samalla ero ja maan alle tollset miehet jotka 'alottaa' syrjähypyn, niin naisella oikeus kaikkeen mikä tuo hyvää 'biletystä' ja elämää moneltakin kantilta...Ota ohjakset nainen ja 'toimi' kuten monet monet naiset tekevät ja kuuluukin niin tehdä...Ääliömiehet matalaksi ku aloittivatki suhteessa pelleilemään!!!


    • rehellisyys on valttia...

      teet samalla palveluksen puolisolle!!!

    • -petetty-

      ...käräytät.Kipeämpää tekee mitä myöhemmin asia tulee esille ja ennen pitkää tulee.
      Olisin itse halunnut tietää mistä liitto kiikasti ja lopettaa sen siihen paikkaan,sen sijaan yritin pelastaa kaikin mahdollisin keinoin avioliiton siinä onnistumatta.Eron jälkeen selvisi että minua oli kusetettu pahemman kerran ja välittömästi soitin petturipuolisoni panon aviopuolisolle ja kerroin että kerroin heti ettei sinua kuseteta enempää.

      • myös....

        vedenpitävät todisteet. Voihan sitä kuka tahansa äärettömästi mukamas ihastunut naikkonen tulla väittämään ihan mitä vaan. tai ylipäätään. Siinä vaiheessa mä ainakin haluan kuulla ja nähdä kaikki todisteet, esim. tekstiviestit, sähköpostiviestit, vaatekappaleet mitä on jääny ym.


      • mullakin

        oli sama tilanne että suurinpiirtain päälläni seisoin. kun sai yhen asian korjattua niin jo seuraava asia keksittiin mikä mättää.
        No nyt ollaan siinä tilanteessa että on tullu sellaisia pikkujuuttuja esiin jotka on mun silmät avanneet. Tässä odottelen että joku suoraselkäinen olis sattunu jotain näkeen, mutta ilmeisesti turhaan. Vaimo pelas samaa peliä jo edellisen kanssa ja on niin kokenu kehäkettu ilmeisesti että osaa kuviot paljo paremmin ku mä.
        Nyt tuntuu siltä ettei se vika meidän ongelmiin välttämättä löydykään meidän arjesta vaan kenties siitä ettei rouvan henkiset kyvyt riitä pitään omaa päätään kasassa. En ainakaan ite pystyis elään kaksoiselämää. Siksi housut pysykin jalas nii kaua kun entisen kanssa oli erosta sovittu.
        Turha olla jälkiviisas mutta niin se TAITAA olla että joka kerran niin miksei sitten toisenkin kerran.
        ELI KÄRÄYTÄ KÄRÄYTÄ KÄRÄYTÄ....


    • kannatta

      Ei kuulu sulle toi asia. Ei ole sun asia kertoa. Ethän tiedä yhtään mistä pettäminen johtuu. Voihan olla, että miehen puoliso on jo tietoinen asiasta.

      Ainoastaan, jos olet tuon naisen ystävä, silloin et voi jättää kertomatta.

      • Uusi ex-avopuoliso

        Minäkin kummastelin, kun miehen työkaverit katselivat vähän oudosti ja jotkut naiset säälivästi. Totuus selvisi, kun aikani olin käyttäytynyt mustasukkaisesti ja vainoharhaisesti (avokin mielestä!). Työkaveruus oli muuttunut liian lämpimäksi. Ei malttanut olla erossa enää viikonloppuisinkaan, oli yksinäisiä ravintolailtoja ja kännykkä visusti povella aina. Nyt on tavarat pihalla odottamassa lempiväistä. Totuus paljastui viikonloppuna, kun sain kiinni pahasta valheesta. Olisi joku saanut kertoa jo paljon aikaisemmin!!!


      • harakka

        mitä sitten jos olen pettäjän ystävä,teenkö väärin kun salaan kaiken?Kertokaa?


      • tapauksessa
        harakka kirjoitti:

        mitä sitten jos olen pettäjän ystävä,teenkö väärin kun salaan kaiken?Kertokaa?

        No riippuu tietenkin tilanteesta. Mutta jos ystäväsi on luottamuksella kertonut sinulle pettämisestään, niin olet kyllä itsekin eräänlainen petturi, jos kerrot eteenpäin. Ennemmin varmaan kannattaisi yrittää saada pettäjä ymmärtämään tekojensa vakavuus ja ehkä kannustaa häntä itse olemaan rehellinen. No pettäjät ei todellakaan kaikki ole samasta muotista, joten riippuu ihan tilanteesta.


      • siis???
        harakka kirjoitti:

        mitä sitten jos olen pettäjän ystävä,teenkö väärin kun salaan kaiken?Kertokaa?

        petturin petoskumppani, siis se kakkonen?


      • ihmeessä

        se asiaan liittyy, mistä pettäminen johtuu? Se on aina väärin ja jos rouva vaikka siitä tietäisikin niin kannattaa asia ainakin varmistaa kysymällä että tietääkö!

        Tää on just väärä ajattelumalli mun mielestä että ei kuulu sulle. Jos ihmiset oikeesti ajattelis toisiaan enemmän, olis tää pallo vähän parempi paikka elää.

        Koko kylä kasvattaa ja kohtele toisia niinkuin toivot itseäsi kohdeltavan periaatteet kunniaan!!!


      • naisen paraas

        ystävä onkin se,jonka kanssa ukko pettää?? Eihän se niin sanottu paras ystävä,itseään poltas....


      • mitäs sitten sanot?
        harakka kirjoitti:

        mitä sitten jos olen pettäjän ystävä,teenkö väärin kun salaan kaiken?Kertokaa?

        kun valheella on taipumus paljastua ja olet tiennyt,
        menetät ystäväsi.


      • sineraalia
        harakka kirjoitti:

        mitä sitten jos olen pettäjän ystävä,teenkö väärin kun salaan kaiken?Kertokaa?

        ainakin petetyksi tulleella on oikeus tietää että se voi valita jatkaako kusettajan kanssa vai ei jos mäkin oisin saanu tietää oisin menny jo aikoja


    • Sonniii

      Onpa noloja naisten kirjoittamia katkeria viestejä. On se ihme, että joku harakka tai koppelo tietää aina toisten asiat paremmin...

      • jakora(t)sia

        samanlaisia juorukelloja ne miehetkin on. varmaan kertoo kaverilleen, jos on nähnyt tämän muijan vieraissa, jos ei itse ole se vieras;D


      • sonni:::::::

        Taidat olla oikein kunnon kikolo tai ainenkin omasta mielestäsi. Jos sä et ole vielä kärynny,niin kyllä sekin päivä koitaa vielä sulle...


    • näin se menee monesti

      käräyttää toki voit, mutta välttämättä sinua ei uskota. ihminen kun HALUAA uskoa johonkin, niin silloin se uskoo.on se sitten selvä valhe tai ei.

      voit siis saada ikävän maineen tai vihat niskaasi... tai sitten saat kuulla että itse yrität hänen miestä.

      • harakka

        ehkä on parempi olla kertomatta,kyllä se paska leviää pettureiden silmille!


      • Neuvoja.
        harakka kirjoitti:

        ehkä on parempi olla kertomatta,kyllä se paska leviää pettureiden silmille!

        eihän sen tarvitse tietää että juuri sinä kerroit?
        Laita nimettömänä todisteet vaikka postissa vaimolle, annanko osoitteen?


      • etetetedo,fe,fe
        harakka kirjoitti:

        ehkä on parempi olla kertomatta,kyllä se paska leviää pettureiden silmille!

        sinuna en puuttuis yhtään koko asiaan


    • niluul

      Luulin tehneeni kaverilleni palveluksen kun käräytin sen ukon. Nyt ovat entisiä ystäviä ja olen "juorukello ja kateellinen". Viestintuoja se ensin ammutaan. Muija ei tahdo uskoa ukkonsa pettävän, ja mies on suuret sinisilmät kyynelissä vannonut kukkien kera ettei ole pettäjä. Minä se olen häntä yrittänyt kuulemma, ja kun en saanut, niin keksin koko jutun. Jotta silleen.

      • ei kuulu sulle!!!

        Turhaa sekaantua asioihin, jotka ei pätkääkään sulle kuulu. Hanki elämä ja pysy pois muiden elämästä!


      • minä laitoin
        ei kuulu sulle!!! kirjoitti:

        Turhaa sekaantua asioihin, jotka ei pätkääkään sulle kuulu. Hanki elämä ja pysy pois muiden elämästä!

        avokille menemään kaikki ukkonsa vonkausviestitkin, mitä sähköpostissa oli ja toivotin tervetulleeksi tarkistamaan kännynikin jos ei usko muuten. Ja en todellakaan siksi, että olisin pettävän limanuljaskan halunnut itselleni, vaan mies löytyi treffeistä "vapaana" miehenä. Kun selvisi peli käräytin. Kuohita tuollaiset huoripukit sais.


      • samaa...
        minä laitoin kirjoitti:

        avokille menemään kaikki ukkonsa vonkausviestitkin, mitä sähköpostissa oli ja toivotin tervetulleeksi tarkistamaan kännynikin jos ei usko muuten. Ja en todellakaan siksi, että olisin pettävän limanuljaskan halunnut itselleni, vaan mies löytyi treffeistä "vapaana" miehenä. Kun selvisi peli käräytin. Kuohita tuollaiset huoripukit sais.

        olen. Huoripukkien teot vain julki, ettei syyttoman osapuolen karsimykset kestais niin kauaa.


    • Petras

      Niin, minä ajattelin asiaa siltä kannalta, että miehen puolisolla on oikeus saada tietää tilanteesta. En ainakaan minä tahtoisi kantaa omallatunnollani hautaan asti tietoa, joka saattaa vaikuttaa jonkun toisen kanssasisaren elämään siten, että nainen tuhlaa elämänsä ja aikaansa valheessa. Meillä on jokaisella vain yksi elämä, ja jokaisella meistä on oikeus elää se sellaisten ihmisten kanssa, joihin voi luottaa.

      • eräsN1

        Voi hitsi, tämä naisten välinen suuri "välittäminen" toisen naisen hyvinvoinnista.

        Enneminkin sano miehelle, sille petturille. Että hoitaa asiat kuntoon vaimonsa kanssa. Mutta älä sinä pistä "nokkaasi" toisten asioihin. Jos et ole osallinen.


    • pimpelipompeli

      ..puutu toisten asioihin..ei, en todellakaan ole ite "pettäjä"...iha sinkkunainen...mut josko pidettäs vaa omista asioista ja elämästä huolta...

      • sinkku naisia

        No oletkos paljon naitattanut,itseäsi ukko miehillä,kun kantasi on toi??


      • Jaa ettet ole "pettaja" vai? Varmaankaan et pysty pitamaan miesta tai edes saamaan sellaista...kunnollista ainakaan. Ei tarvitse olla "pettaja" etta voi olla osallisena toisen pettaessa puolisoaan (samassa sangyssa).


    • hellantenttali

      ..pettämisestä sen verra...et voi pyhät hyssykät ku te immeiset tietäsitte kuis monet varatut naiset ja miehet pettävät...prosenteis ollaan korkeel...mut jokainenhan aattelee et ei se mun kulta mussukka..mut nii se vaan..tätä päivääkö...? kyselee sinkkunainen...paljon kokenut ja nähnyt...

      • kirjoitukseen

        Kunpa vaan moni tietäisi kuinka paljon se kumppani pettää. Ennen puhuttiin että miehet pettää, mutta samanlaisesti nykyään pettää varatut naiset.


    • KYLLÄ :

      KYLLÄ

    • jos kaveri

      Jos se on kaveri, niin kerro. Mutta toisaalta tilanne voi kääntyä itseäsi vastaan.

      Jos taas et tunne heitä kunnolla, PYSY KAUKANA. SE ei kuulu sulle.

    • Otto44

      No et tietenkään....tyhmä kysymys!!

    • nuorineitixxl

      Mä olen sitä mieltä, että toisten asiat on toisten asioita ja jokainen hoitakoon omansa. Kaikki asiat ei aina ole niin yksinkertaisia, kun ulkopuolisista saattaa näyttää. Ja niinkun tuolla jossain viesteissä luki, että "nainen kotona luulee että kaikki on hyvin" niin miksi ihmeessä pitäisi särkeä tämän henkilön sydän kertomalla. Kun itse ei osaa epäillä ja mikä tärkeintä on tyytyväinen elämäänsä.

      • Shatanus

        mitä vittua sinä tiedät parisuhteista. Ei kukaan xxl lehmää huoli. Läskit hyi saatana. läskit on paskaa.


      • cldvs'äöä'edS
        Shatanus kirjoitti:

        mitä vittua sinä tiedät parisuhteista. Ei kukaan xxl lehmää huoli. Läskit hyi saatana. läskit on paskaa.

        Tumpulla on känsä kämmenessä.


      • yksi elämä

        Samaa mieltä olen kanssasi että toisten asiohin ei pidä puuttua. Elämä ei ole aina mustavalkoista ja jokaisella aisalla on peilikuva. Me suomalaiset olemme tottuneet liiaksi kaavoihin mikä mukaan kaikkien tulisi elää ja helposti kateellisena puututaan toisten asioihin. Kai se johtuu suomalaisten hohoavasta asenteesta.


      • raijarapukukko
        Shatanus kirjoitti:

        mitä vittua sinä tiedät parisuhteista. Ei kukaan xxl lehmää huoli. Läskit hyi saatana. läskit on paskaa.

        missä muutkin. Taisin lukea jotain sontaa äskeisestä viestistä. Sivistyksen tulos näkyy kyllä kirjoittaneessa henkilössä. Luuletko satuttavasi!

        Toki on törkeän loukkaavaa sanoa tuommoista kenestäkään. Oletko itse ruipelo? Moni ei huoli heitäkään!! Katselehan hieman katukuvaa kun seuraavan kerran pääset ulos ja tarkoin tutkittuasi huomaa, kuinka moni mies kävelee.. niin millaisen naisen kanssa... XXL koon! Näyttävät vielä peijakkaat onnellisilta.


      • Shatanus
        raijarapukukko kirjoitti:

        missä muutkin. Taisin lukea jotain sontaa äskeisestä viestistä. Sivistyksen tulos näkyy kyllä kirjoittaneessa henkilössä. Luuletko satuttavasi!

        Toki on törkeän loukkaavaa sanoa tuommoista kenestäkään. Oletko itse ruipelo? Moni ei huoli heitäkään!! Katselehan hieman katukuvaa kun seuraavan kerran pääset ulos ja tarkoin tutkittuasi huomaa, kuinka moni mies kävelee.. niin millaisen naisen kanssa... XXL koon! Näyttävät vielä peijakkaat onnellisilta.

        Eli olet itse VANHA haiseva läski. Sun vittuas ei nuolisi edes kapinen kora.


      • hölömöukko

        kun ukkos tuo sulle hivutustaudin ja muuta mukavaa niin pikkuneitikin herää todellisuuteen kun raapii alapäätä ja ukko sanoo "ikkää en ottanu mittään enkä tehny mittään".Eikös se ala sitten jo sullekkin"kuulua" ja tohtorisedälle näkyä?


      • mun asia
        hölömöukko kirjoitti:

        kun ukkos tuo sulle hivutustaudin ja muuta mukavaa niin pikkuneitikin herää todellisuuteen kun raapii alapäätä ja ukko sanoo "ikkää en ottanu mittään enkä tehny mittään".Eikös se ala sitten jo sullekkin"kuulua" ja tohtorisedälle näkyä?

        Mitä taudit kuuluu käräyttämiseen?? sairastua voi vaik syöpään tai mihin vain mut mitä se tähän kysymykseen kuuluu vai etsitkö syytä kyttämiselle ku et osaa huolehtia omista asioista. jokasella oikeus tehdä mitä lystää..


      • raijarapukukko
        Shatanus kirjoitti:

        Eli olet itse VANHA haiseva läski. Sun vittuas ei nuolisi edes kapinen kora.

        kyllä purkaa aggressioitasi minuun. Kestän sen kyllä ja ehkä joku säästyy sanan sälästäsi pahoittamatta mielensä. Tokkopa provosoidun sen kummemmin mielipiteestäsi. Elän ihan hyvää elämää ja valintani elää yksin on tietoinen valintani.
        Asiallista keskustelua on kyllä aika mahdoton saada aikaan, valitettavasti, tässäkään keskusteluketjussa. Ihan hyvää elämää sinulle ja muista tehdä toisille niinkuin tahtoisit itsellesi tehtävän. Kaikella ystävyydellä.

        Kyseiseen keskusteluketjuun nämä eivät kuitenkaan millään lailla kuulu. Pettäjän käräyttämisessä on niin paljon eri osapuolia, eikä asia ole todellakaan yksinkertainen. Jättäkää ainakin "kosto" mentaliteetilla evästetyt käräyttämiset tekemättä. Monet lapset jäävät ilman isää tai äitiä kodin särkyessä.

        Toinen osapuoli kyllä huomaa omia aikojaan pettäjän, kunhan on siihen psyykkisesti valmis. Ero prosessina on aina tappio, ei voitto, kaikille osapuolille. Petettynä osapuolena tiedät sen kyllä. Pettämistä kokemattona taas et tiedä mitä kaikkea se merkitsee.


      • petetty pettäjä
        yksi elämä kirjoitti:

        Samaa mieltä olen kanssasi että toisten asiohin ei pidä puuttua. Elämä ei ole aina mustavalkoista ja jokaisella aisalla on peilikuva. Me suomalaiset olemme tottuneet liiaksi kaavoihin mikä mukaan kaikkien tulisi elää ja helposti kateellisena puututaan toisten asioihin. Kai se johtuu suomalaisten hohoavasta asenteesta.

        Olen pettänyt,en sitä kiellä mutta kerroin itse rehellisesti pettäneeni ja sain anteeksi joskaan en kyllä mielestäni tekoani olisi anteeksi ansainnut. Anteeksi ei voi antaa mutta unohtaa voi. Itse olen monesti tuon jälkeen tullut petetyksi ja ymmärtänyt mitkä tunneryöpyt se saa aikaan, riittämättömyys, huono itsetunto, välinpitämättömyys ja kertakaikkinen suru.

        Olin pidemmän aikaa "suhtessa" ukkomieheen, se ei ollut kuitenkaan pelkkää seksiä vaan molemminpuolista luottamusta asioista joita hän ei edes osannut tai halunnut puhua puolisonsa kanssa.
        Lopetin kaiken kun olin pohtinut miltä minusta tuntuisi samassa tilanteessa vaikka asiassa oli monta asiaa monessa, nainen oli myös tehnyt väärin. Miksi kuitenkin aina sitä kolmatta osapuolta syytetään kaikesta, varsinkin kun ottaa huomioon ettei yleensä tämä ole missään suhteessa?
        Ei kukaan voi tulla terveen suhteen väliin.

        Kyllä pettäjän kuuluu itse kertoa pettämisestään, jos on niin raukka ettei sitä pysty tekemään niin itse hän siinä loppuenlopuksi kärsii huonoine omatuntoineen ym. Pettäjän kiinni jäätyä on kuitenkin ajateltava lapsen parasta, jollei asioita pysty unohtamaan niin miksi kiusata lasta jatkuvalla tappelulla ja epäluuloilla? Olen itse ollut seuraamassa tilannetta erittäin läheltä jossa vanhemmat eroavat ja lasten on parempi olla kun saavat rauhassa elää. Kaksi kotia on rikkaus ei köyhyys.


      • hölömöukko
        mun asia kirjoitti:

        Mitä taudit kuuluu käräyttämiseen?? sairastua voi vaik syöpään tai mihin vain mut mitä se tähän kysymykseen kuuluu vai etsitkö syytä kyttämiselle ku et osaa huolehtia omista asioista. jokasella oikeus tehdä mitä lystää..

        Eikö taudit kuulu pettämiseen? Haikarako ne tuo? Olen sen verran vanhempi että neuvon tyttöä.Aktissa ne taudit leviää ja oma asiako? Sen saa jossain ketjun loppupäässä hyvin jalostuneena ja vastustuskykyisenä joku täysin syytön osapuoli joka luotti aviopuolisoonsa.Ai niin jos se on vain sun oma asias niin muista enskerralla kun meet tzekattavaksi(toivottavasti käyt jos kerta kuulut riskiryhmään)niin mee yksityislekurille ja maksa kaikki myös lääkkeet itse äläkä jätä meidän töitätekevien veronmaksajien kontolle.


    • suhdeko?

      Enpä ole itse jäänyt asioita miettimään. Käräyttää kannattaa, niin tekisin jos tietäisin. Olkoon sama kumpi on kyseessä mies / nainen. Pysyköön sinkkuna jos ei osaa arvostaa parisuhdetta.

    • kolibakteeri

      kaikki huorat roviolle

      • Huorienhuora

        Poltetaan siis roviolla kaikki, paitsi neitsyytensä säilyttäneet naispuoliset. Voi äidittömien lapsien määrää!
        Miesten kielellisessä ilmaisussa on vain kaksi naistyyppiä: pihtarit ja huorat!

        Käräyttämisestä olen sitä mieltä että ilman muuta, ei tarvitse edes täältä kysellä.
        On se verran "oma" huorapukki vakoja kyntänyt ja kyntää edelleen, että omat kiksini saan siitä kun ilmoittelen näille "huorille" ettet ole ainut "II-nainen.


      • "se toinen ja aikuinen
        Huorienhuora kirjoitti:

        Poltetaan siis roviolla kaikki, paitsi neitsyytensä säilyttäneet naispuoliset. Voi äidittömien lapsien määrää!
        Miesten kielellisessä ilmaisussa on vain kaksi naistyyppiä: pihtarit ja huorat!

        Käräyttämisestä olen sitä mieltä että ilman muuta, ei tarvitse edes täältä kysellä.
        On se verran "oma" huorapukki vakoja kyntänyt ja kyntää edelleen, että omat kiksini saan siitä kun ilmoittelen näille "huorille" ettet ole ainut "II-nainen.

        Jos miehesi kay vieraissa niin sinussa ei ole hanelle naiseksi ja ihme etta asut tollaisen kanssa ja annat pettaa


      • nchjhfj

        kaikki huorat ja huoraajat! Tasapuolista sen olla pitää!!


      • Suomi
        Huorienhuora kirjoitti:

        Poltetaan siis roviolla kaikki, paitsi neitsyytensä säilyttäneet naispuoliset. Voi äidittömien lapsien määrää!
        Miesten kielellisessä ilmaisussa on vain kaksi naistyyppiä: pihtarit ja huorat!

        Käräyttämisestä olen sitä mieltä että ilman muuta, ei tarvitse edes täältä kysellä.
        On se verran "oma" huorapukki vakoja kyntänyt ja kyntää edelleen, että omat kiksini saan siitä kun ilmoittelen näille "huorille" ettet ole ainut "II-nainen.

        jos kaikki petturit roviolle käsketähän ni ihmisrotu puhistuis ja taudeista päästäs kertaheitoolla,voin tulla tulta pitelehemän ku ite en oo koskaan pettäny enkä petä ku olen "MIES".


      • aina sanotaan niin miehille
        Huorienhuora kirjoitti:

        Poltetaan siis roviolla kaikki, paitsi neitsyytensä säilyttäneet naispuoliset. Voi äidittömien lapsien määrää!
        Miesten kielellisessä ilmaisussa on vain kaksi naistyyppiä: pihtarit ja huorat!

        Käräyttämisestä olen sitä mieltä että ilman muuta, ei tarvitse edes täältä kysellä.
        On se verran "oma" huorapukki vakoja kyntänyt ja kyntää edelleen, että omat kiksini saan siitä kun ilmoittelen näille "huorille" ettet ole ainut "II-nainen.

        Monta miestyyppiä? Kyvyttömät mieshuorat prinssinaikein, ne poltetaan elävänä roviolla..yhä jatkossakin
        Sitte pihtari ääliösikamiehet, joilla ei tee mitään kun vaa maa alle kuoppaan ja ikuinen palo, Sitten mieshuora/gigolo ja miesprostioitu, joita naiset haluaa eniten käyttää niitä hyväkseen..tilanteen mukaan...Ja ilmoitellaan monelle muille mieshuorille ettet ole ainut jolle ollaan oltu käyty....Näin vaan menee, jatkossakin..Ett mieshuora on ikuinen mieshuora ja känniset mieshuorat oma ryhmänsä!!!


    • MITÄ TEET!!!

      Kyllä syyte tulee jos sen henkilön käräytät... ajattelitko nuotiota vai jotain liekinheitintä?

      Huh kaikkia sekopäitä sitä suomeenki syntyy!

    • feministimaassa

      Tämä aloitus on taas tyyppi esimerkki feministisen suomen nykymedian kasvavasta miesvihan lietsonnasta... Juuri tämänkaltaisten jatkuvien uutisten takia kulttuurimme on muuttunut ainutlaatuiseksi joka mm näkyy ME tason erotilastoissamme, yhden ihmisten talouksien määrässänä sekä siinä että meillä on koko maan päämiehenä sekä vain miesten palkattoman armeijan huippupalkkaisena ylipäällikkönä setan uranuurtaja feministinainen...

      Miesten olisikin korkea aika nyt alkaa ajamaan myös tälle toiselle sukupuolelle tasa-arvoisesti palkatonta sivaria tai asepalvelusta jotta edes jossain oppisivat olemaan kieroilematta ja syyllistämättä miehiä....

      • njcnjshfhdfh

        Kusipäistä vihanlietsontaa joka ei miesten asemaa paranna!! Naiset käyvät nykyään armeijan siinä missä miehetkin ja jopa vaativat sitä, siinäkin asiassa olet junasta jäänyt aikaa sitten!! Ryhdy isäksi, tee jotain hyvää, rakentavaa jos osaat!! Sinä vihaat, et osaa, halua rakastaa!!


      • ehdottomasti haluan,

        että kaikki miehet synnyttävät, imettävät ja vaihtavat vauvojensa paskavaippoja


      • samoin ylipäälliköllemme
        njcnjshfhdfh kirjoitti:

        Kusipäistä vihanlietsontaa joka ei miesten asemaa paranna!! Naiset käyvät nykyään armeijan siinä missä miehetkin ja jopa vaativat sitä, siinäkin asiassa olet junasta jäänyt aikaa sitten!! Ryhdy isäksi, tee jotain hyvää, rakentavaa jos osaat!! Sinä vihaat, et osaa, halua rakastaa!!

        ....Niin naiset kyllä voivat toimia yhtäkkiä ylipäällikkönä (halonen), puolutusministerinä (rehn), vartijana, poliisina, yk-sotilaana ja esim perushoitajina (vertaa sivari) - mutta vain jos saavat palkkaa ja muutenkin työolosuhteet ja päivät ovat työehtosopimusten mukaiset.

        Kuitenkaan mitään palkatonta tasa-arvoista velvollisuutta heille ei silti voi edes ehdottaa ...ei edes iisiä sivaria...

        Vielä erikoisemmaksi asian tekee feministimaassamme se, että kaikki muut länsimaat ovat jo päivittäneet asepalveluksensa nykyaikaiseksi (niissä kutsutaan 10-30% motivoituneimpia henkilöitä) palvelukseen, ja silti monessa niistä saa palkkkaa vielä esim tanskassa asekurssi kestää 4 kk, sivari 6kk ja palkkaa saa kummastakin...

        Jopa venäjä on päivittänyt systeeminsä niin että vain 10% kutsutaan asepalvelukseen, eikä edes esim kehitysmaa valkovenäjälläkään ole enää vastaavaa ddr asepalvelusta mitä suomessa, sielläkin vain 30% kutsutaan jne jne jne....

        Joten on tämä suomen miesten syyttely ja alistaminen saanut aivan ainutlaatuiset mittasuhteet, kun päälle ottaa vielä huomioon että muuten elämme maassa missä naiset ovat luopuneet maailman eniten perinteisistä naisen/kotiäidin velvollisuuksista ja olemme myös muuten maana sukupuolten tasa-arvon edelläkävijöitä, samoin kuin työehtosopimuksissa....


      • tasa-arvoisesti
        ehdottomasti haluan, kirjoitti:

        että kaikki miehet synnyttävät, imettävät ja vaihtavat vauvojensa paskavaippoja

        Eli, kun nyt otit puheeksi kaiken muun miesten syyttelyn lisäksi...niin .about kaikki arvot on muuttunut Suomessa lähihistoriassa.
        Suomi sanana on tietty sama kuin ennen, mutta se mitä kulttuuria tuo termi kuvastaa - se on suurimmalta osin täysin eri kuin muutama vuosikymmen sitten.

        Suomalaiskansasta, hetero kodista, uskonnosta, isänmaasta ja sukupuolirooleista Suomi on muuttunut yhtäkkiä avioerojen luvatuksi maaksi, yhden ihmisten talouksien ME maaksi, vanhenemmekin kansana maailman nopeiten, kokolailla melkoiseksi gay, l-koodi, ero, ikisinkku, maahanmuuttaja, monikulttuuri ja femistimaaksi ynm.

        Mutta siltikään EI vain suomalaisten poikalasten (30-40% kansasta) palkaton pakkotyö vankilaa kovemmissa olosuhteissa ole muuttunut mihinkään - vaikka kaikkialla muualla vingutaan palkoista, työolosuhteista ja tasa-arvosta.

        Ja yleensäkään naiset eivät halua naiskiintiöitään, eikä tasa-arvoaan mutta kuin "rusinat pullasta" tyyliin - ei siis myöskään mihinkään perustöiden tasolle raksalle, metalliin ynm tai palkattomaan siviili/asetyöhön jne.

        Vaan vain huippupalkkaisiksi johtajiksi esim puolustusministeriksi (rehn) tai ylipäälliköksi (halonen) tai naiskiintiöillä metalli ja metsäteollisuuden johtokuntiin, ei siis mihinkään perustasolle naiskiintiöitä.

        Ja siltikin vielä jotkut yrittää verrata vanhan ajan kulttuurin tyyliin tässä täysin muuttuneessa monikulttuurisessa "sinkkuparatiisissa" naisten synnyttämistä palkattomaan tykinruoka velvollisuuteen vankilan uhalla vain suomalaisille poikalapsille (lue asevelvollisuuteen).

        Sillä tosiasiassa juuri Suomessa naiset ovat kenties maailman eniten luopuneet perinteisestä kotiäidin/vaimon roolista ynm ja miehet taas viimeisenä urbaanista länsimaista joutuvat armeijaan tässä laajudessa mm YLEN uutistenkin mukaan.

        Eli aivan ainutlaatuin tappio ja ristiriita tämäkin Suomen miesten häviöksi.

        SIIS NYKYAIKANA SUOMESSA -

        *Maasta on tullut monikulttuurinen maahanmuuttajineen ynm
        *Syntyvyys on romahtanut.
        *Vanhenemme kansana länsimaitten nopeiten.
        *Naiset voivat/tekevät lapsia ulkomaalaisten armeijaa käymättömien miesten kanssa.
        *Naiset voivat/hankkivat lapsia L-koodin tyyliin toisten naisten kanssa.
        *Naiset ovat jo abortoineetkin puoli miljoona lasta nykysuomessa ja tehtailu jatkuu. Tähän ei muuten tarvita ollenkaan isältä lain mukaan mitään suostumusta.
        *Naiset voivat sinkkuilla vaikka koko ikänsä.
        *Naiset voivat vaikka muutta ulkomaille
        *Ja voivat toimia ylipäällikkönä (halonen), puolustusministerinä (rehn), vartijana, poliisina, yk-sotilaana ja esim perushoitajina kunhan vain saavat palkkaa ja on työehtosopimusten mukaiset työpäivät ja olot.
        JA
        *Synnyttäminen ei ole valtion luomaa/keksimää kuten palkaton asetyö, vaan luonnon luomaa.
        *Synnyttäminen ei ole pakko vankilan uhalla kuten palkaton ase tai siviilityö.


      • maarengin elättäjä
        ehdottomasti haluan, kirjoitti:

        että kaikki miehet synnyttävät, imettävät ja vaihtavat vauvojensa paskavaippoja

        Ja minä haluan että vaimoni pystyy nostamaan penkistä ainakin saman kuin minä, jotta hän voi tarvittaessa auttaa raskaimmissa töissä, mutta samalla haluan että hän edelleen näyttää naiselta jota rakastan eikä miltään puunrunkokätiseltä rekkamieheltä.

        Armeijan käyminen ja lapsen synnyttäminen ei liene aivan saman sarjan asioita. jos olet huomannut, niin toinen on puhtaasti biologista johon ei varmaankaan voi vaikuttaa kuin korkeintaan isomman luokan hormoonihoidoilla/leikkauksilla yms eikä siltikään ole takeita siitä että hommasta tulisi mitään. Osaatko arvata kumpaan asiaan viittaan tuolla biologisella?

        Sen verran voin auttaa että se toinen ei biologinen asia on lakisääteinen ja kohdistuu vain toiseen sukupuoleen koska se nyt vain on joskus niin päätetty. Naiset kyllä selviytyy tarvittaessa armeijasta/siviilipalveluksesta aivan kuten miehetkin. Kaikki eivät sinne varmasti sovi, mutta eivät sovi kaikki miehetkään. Sitten vaan sivariin... tai sitten poistetaan se pakollisuus myös miehiltä.

        Paskavaipat taas voi mies vaihtaa aivan uhtä sujuvasti kuin nainenkin, olettaen että hän haluaa sitä tehdä. Jos ei halua, niin se ei varmaan ole kaikkien muidenkin miesten vika.

        ps. Tuossa lainsäädännössä on tietyllä tapaa samanlaista makua kuin naisten kuntotestissä. Jos joku minua viisaampi voisi selvittää minulle miksi naisilla pitää olla ns helpotettuja liikkeitä, kuten polvet maassa punnerruksia yms.

        Liikkeet eivät kuitenkaan ole suhteessa yhtään raskaampia kuin miehilläkään. 70 kiloinen mies punnertaa vaikka 20 kertaa, niin vastaavasti 50 kiloinen nainen punnertessaan 20 kertaa tekee saman määrän, mutta suhteessa pienemmällä vastuksella. Naisilla ei ehkä ole niin paljon lihasta, mutta eipä vastaavasti massaakaan iin paljoa. Eikä se muutenkaan tarkoita, että naisen pitäisi saada sama tulos kuin miesten. Jokainen tekee sen oman parhaansa. Kyllä sitä miehistäkin löytyy niitä, jotka eivät saa harjoittelematta tehtyä edes sitä yhtä kunnialla.

        Naisten parhaat tulokset jäävät ehkä tuossa tapauksessa pienemmiksi kuin parhaiden miesten tulokset, mutta entäs sitten? Se nyt vain on tässä tapauksessa se biologinen tosiasia. Ei mitään elämää suurempaa. Ei elämässä pelkällä voimalla selvitä.

        Vai onko kyse vain jostain nerokkaasta motivointitaktiikasta? Teistä ei ehkä voi tulla tässä asiassa yhtä hyviä kuin noista toisista, joten ei kannata yrittääkään...


      • pikakallupilla
        tasa-arvoisesti kirjoitti:

        Eli, kun nyt otit puheeksi kaiken muun miesten syyttelyn lisäksi...niin .about kaikki arvot on muuttunut Suomessa lähihistoriassa.
        Suomi sanana on tietty sama kuin ennen, mutta se mitä kulttuuria tuo termi kuvastaa - se on suurimmalta osin täysin eri kuin muutama vuosikymmen sitten.

        Suomalaiskansasta, hetero kodista, uskonnosta, isänmaasta ja sukupuolirooleista Suomi on muuttunut yhtäkkiä avioerojen luvatuksi maaksi, yhden ihmisten talouksien ME maaksi, vanhenemmekin kansana maailman nopeiten, kokolailla melkoiseksi gay, l-koodi, ero, ikisinkku, maahanmuuttaja, monikulttuuri ja femistimaaksi ynm.

        Mutta siltikään EI vain suomalaisten poikalasten (30-40% kansasta) palkaton pakkotyö vankilaa kovemmissa olosuhteissa ole muuttunut mihinkään - vaikka kaikkialla muualla vingutaan palkoista, työolosuhteista ja tasa-arvosta.

        Ja yleensäkään naiset eivät halua naiskiintiöitään, eikä tasa-arvoaan mutta kuin "rusinat pullasta" tyyliin - ei siis myöskään mihinkään perustöiden tasolle raksalle, metalliin ynm tai palkattomaan siviili/asetyöhön jne.

        Vaan vain huippupalkkaisiksi johtajiksi esim puolustusministeriksi (rehn) tai ylipäälliköksi (halonen) tai naiskiintiöillä metalli ja metsäteollisuuden johtokuntiin, ei siis mihinkään perustasolle naiskiintiöitä.

        Ja siltikin vielä jotkut yrittää verrata vanhan ajan kulttuurin tyyliin tässä täysin muuttuneessa monikulttuurisessa "sinkkuparatiisissa" naisten synnyttämistä palkattomaan tykinruoka velvollisuuteen vankilan uhalla vain suomalaisille poikalapsille (lue asevelvollisuuteen).

        Sillä tosiasiassa juuri Suomessa naiset ovat kenties maailman eniten luopuneet perinteisestä kotiäidin/vaimon roolista ynm ja miehet taas viimeisenä urbaanista länsimaista joutuvat armeijaan tässä laajudessa mm YLEN uutistenkin mukaan.

        Eli aivan ainutlaatuin tappio ja ristiriita tämäkin Suomen miesten häviöksi.

        SIIS NYKYAIKANA SUOMESSA -

        *Maasta on tullut monikulttuurinen maahanmuuttajineen ynm
        *Syntyvyys on romahtanut.
        *Vanhenemme kansana länsimaitten nopeiten.
        *Naiset voivat/tekevät lapsia ulkomaalaisten armeijaa käymättömien miesten kanssa.
        *Naiset voivat/hankkivat lapsia L-koodin tyyliin toisten naisten kanssa.
        *Naiset ovat jo abortoineetkin puoli miljoona lasta nykysuomessa ja tehtailu jatkuu. Tähän ei muuten tarvita ollenkaan isältä lain mukaan mitään suostumusta.
        *Naiset voivat sinkkuilla vaikka koko ikänsä.
        *Naiset voivat vaikka muutta ulkomaille
        *Ja voivat toimia ylipäällikkönä (halonen), puolustusministerinä (rehn), vartijana, poliisina, yk-sotilaana ja esim perushoitajina kunhan vain saavat palkkaa ja on työehtosopimusten mukaiset työpäivät ja olot.
        JA
        *Synnyttäminen ei ole valtion luomaa/keksimää kuten palkaton asetyö, vaan luonnon luomaa.
        *Synnyttäminen ei ole pakko vankilan uhalla kuten palkaton ase tai siviilityö.

        otos lähipiiristä; Kaikki naiset kannattavat palkka-armeijaa ja vapaa-ehtoista armeijaa molemmille sukupuolille. Kun taas miehistä 1/5stä oli sitä mieltä, että asevelvollisuus pitäisi purkaa ja siirtyä tähän järjestelmään. Eli muuttakaapas miehet sitä mieskulttuurianne, me naiset olemme muuttaneet omaamme.


      • ..........
        pikakallupilla kirjoitti:

        otos lähipiiristä; Kaikki naiset kannattavat palkka-armeijaa ja vapaa-ehtoista armeijaa molemmille sukupuolille. Kun taas miehistä 1/5stä oli sitä mieltä, että asevelvollisuus pitäisi purkaa ja siirtyä tähän järjestelmään. Eli muuttakaapas miehet sitä mieskulttuurianne, me naiset olemme muuttaneet omaamme.

        1. Ei otos lähipiiristä vaan lukuisista tutkimuksista -naiset valehtelevat tällaisissa tilanteissa paljon enemmän kuin miehet
        2.Lähes yksikään nainen juuri ei halua palkka armeijaa koska se vaati ohekseen nato jäsenyydeen. Kaikki miehet taas mielellään ottaisivat palkkaa asetyöstä.
        3.Naiset ei siis halua tosissaan palkka armeijaa, ei missään foorumilla, päinvastoin ovat suurimpia naton vastustajia....mutta eivät he myöskään halua koskaan sivaria itselleen tasa-arvoisesti...
        4.He eivät halua edes puhua sivarista vapaaehtoisena julkisesti koska se voisi alkaa avaamaan ihmisten silmiä..
        5.Tasa-arvo ja työehtosopimukset ovat kaikkien yhteisiä asioita aina suomessa. Ilman miesten suostumusta naiset eivät oli tehneet yhtään uudistusta jne
        6.Tämä asia kuuluisikin juuri tasa-arvo virastoille..
        7.Mutta kun ne ovat "miehitetty" täysin epätasa-arvoisesti maamme pahimmilla feministeillä
        8. Ja näin ollen yksikään miehiin kohdistuva tasa-arvo asia ei nouse julkisuuteen.

        Tässä vastaus teidän naistenne itsenne kertomana suomen tasa-arvovirastoista:
        >
        > http://feminismi.axspace.com/
        >
        >  Siksi on aiheellista tuoda esille, mitä sanalla
        > feminismi varsinaisesti tarkoitetaan silloin, kun on kyse
        > feminististä, joka tekee ammattimaisesti työtä
        > naisjärjestöissä, tasa-arvoelimissä,
        > tasa-arvovirkamiehenä tai naistutkimuksen parissa.
        > Ruotsissa ja Suomessa on lähes yksinomaisena suuntauksena
        > feminismin elämäntyökseen ottaneissa piireissä
        > radikaalifeministinen suuntaus.
        >
        >  Miehistä eristäytyminen voi tapahtua eri tavoin, mm.
        > poliittisina vain naisille sallituilla kokouksilla ja
        > naistutkimuksen kursseilla, tekemällä abortti (poistamalla
        > miehen vaikutus), naisten turvakotien perustamisella,
        > avioerolla ja pitkän tähtäyksen tavoitteena
        > naisvaltioiden tai useampien naisvaltioiden
        > perustamisella.
        >
        >  Strategiamme: vastarinta ja vastakkainasettelu
        > suorin strateginen vastarintastrategia, niin kuin minä
        > käsitän, on miesten rakastamisen lopettaminen ja miesten
        > vihaaminen miesviha on välttämätön strategia
        > naisille, itsepuolustukseksi ja sen integriteetin
        > takaamiseksi, jota tarvitsemme, ennen kuin voimme rakastaa
        > ketään, itseämme tai toisia naisia.


      • ..........
        maarengin elättäjä kirjoitti:

        Ja minä haluan että vaimoni pystyy nostamaan penkistä ainakin saman kuin minä, jotta hän voi tarvittaessa auttaa raskaimmissa töissä, mutta samalla haluan että hän edelleen näyttää naiselta jota rakastan eikä miltään puunrunkokätiseltä rekkamieheltä.

        Armeijan käyminen ja lapsen synnyttäminen ei liene aivan saman sarjan asioita. jos olet huomannut, niin toinen on puhtaasti biologista johon ei varmaankaan voi vaikuttaa kuin korkeintaan isomman luokan hormoonihoidoilla/leikkauksilla yms eikä siltikään ole takeita siitä että hommasta tulisi mitään. Osaatko arvata kumpaan asiaan viittaan tuolla biologisella?

        Sen verran voin auttaa että se toinen ei biologinen asia on lakisääteinen ja kohdistuu vain toiseen sukupuoleen koska se nyt vain on joskus niin päätetty. Naiset kyllä selviytyy tarvittaessa armeijasta/siviilipalveluksesta aivan kuten miehetkin. Kaikki eivät sinne varmasti sovi, mutta eivät sovi kaikki miehetkään. Sitten vaan sivariin... tai sitten poistetaan se pakollisuus myös miehiltä.

        Paskavaipat taas voi mies vaihtaa aivan uhtä sujuvasti kuin nainenkin, olettaen että hän haluaa sitä tehdä. Jos ei halua, niin se ei varmaan ole kaikkien muidenkin miesten vika.

        ps. Tuossa lainsäädännössä on tietyllä tapaa samanlaista makua kuin naisten kuntotestissä. Jos joku minua viisaampi voisi selvittää minulle miksi naisilla pitää olla ns helpotettuja liikkeitä, kuten polvet maassa punnerruksia yms.

        Liikkeet eivät kuitenkaan ole suhteessa yhtään raskaampia kuin miehilläkään. 70 kiloinen mies punnertaa vaikka 20 kertaa, niin vastaavasti 50 kiloinen nainen punnertessaan 20 kertaa tekee saman määrän, mutta suhteessa pienemmällä vastuksella. Naisilla ei ehkä ole niin paljon lihasta, mutta eipä vastaavasti massaakaan iin paljoa. Eikä se muutenkaan tarkoita, että naisen pitäisi saada sama tulos kuin miesten. Jokainen tekee sen oman parhaansa. Kyllä sitä miehistäkin löytyy niitä, jotka eivät saa harjoittelematta tehtyä edes sitä yhtä kunnialla.

        Naisten parhaat tulokset jäävät ehkä tuossa tapauksessa pienemmiksi kuin parhaiden miesten tulokset, mutta entäs sitten? Se nyt vain on tässä tapauksessa se biologinen tosiasia. Ei mitään elämää suurempaa. Ei elämässä pelkällä voimalla selvitä.

        Vai onko kyse vain jostain nerokkaasta motivointitaktiikasta? Teistä ei ehkä voi tulla tässä asiassa yhtä hyviä kuin noista toisista, joten ei kannata yrittääkään...

        Niin siis sivari on täysin samanarvoinen vaihtoehto lain edessä ja se suoritetaan pääsääntöisesti hoitoalan hommissa joihin naiset ovat luonnostaan sopivampia... Joten ei ole mitään perusteluja nykypäivänä tähän epätasa-arvoon...


      • jhfhhhsaalk
        tasa-arvoisesti kirjoitti:

        Eli, kun nyt otit puheeksi kaiken muun miesten syyttelyn lisäksi...niin .about kaikki arvot on muuttunut Suomessa lähihistoriassa.
        Suomi sanana on tietty sama kuin ennen, mutta se mitä kulttuuria tuo termi kuvastaa - se on suurimmalta osin täysin eri kuin muutama vuosikymmen sitten.

        Suomalaiskansasta, hetero kodista, uskonnosta, isänmaasta ja sukupuolirooleista Suomi on muuttunut yhtäkkiä avioerojen luvatuksi maaksi, yhden ihmisten talouksien ME maaksi, vanhenemmekin kansana maailman nopeiten, kokolailla melkoiseksi gay, l-koodi, ero, ikisinkku, maahanmuuttaja, monikulttuuri ja femistimaaksi ynm.

        Mutta siltikään EI vain suomalaisten poikalasten (30-40% kansasta) palkaton pakkotyö vankilaa kovemmissa olosuhteissa ole muuttunut mihinkään - vaikka kaikkialla muualla vingutaan palkoista, työolosuhteista ja tasa-arvosta.

        Ja yleensäkään naiset eivät halua naiskiintiöitään, eikä tasa-arvoaan mutta kuin "rusinat pullasta" tyyliin - ei siis myöskään mihinkään perustöiden tasolle raksalle, metalliin ynm tai palkattomaan siviili/asetyöhön jne.

        Vaan vain huippupalkkaisiksi johtajiksi esim puolustusministeriksi (rehn) tai ylipäälliköksi (halonen) tai naiskiintiöillä metalli ja metsäteollisuuden johtokuntiin, ei siis mihinkään perustasolle naiskiintiöitä.

        Ja siltikin vielä jotkut yrittää verrata vanhan ajan kulttuurin tyyliin tässä täysin muuttuneessa monikulttuurisessa "sinkkuparatiisissa" naisten synnyttämistä palkattomaan tykinruoka velvollisuuteen vankilan uhalla vain suomalaisille poikalapsille (lue asevelvollisuuteen).

        Sillä tosiasiassa juuri Suomessa naiset ovat kenties maailman eniten luopuneet perinteisestä kotiäidin/vaimon roolista ynm ja miehet taas viimeisenä urbaanista länsimaista joutuvat armeijaan tässä laajudessa mm YLEN uutistenkin mukaan.

        Eli aivan ainutlaatuin tappio ja ristiriita tämäkin Suomen miesten häviöksi.

        SIIS NYKYAIKANA SUOMESSA -

        *Maasta on tullut monikulttuurinen maahanmuuttajineen ynm
        *Syntyvyys on romahtanut.
        *Vanhenemme kansana länsimaitten nopeiten.
        *Naiset voivat/tekevät lapsia ulkomaalaisten armeijaa käymättömien miesten kanssa.
        *Naiset voivat/hankkivat lapsia L-koodin tyyliin toisten naisten kanssa.
        *Naiset ovat jo abortoineetkin puoli miljoona lasta nykysuomessa ja tehtailu jatkuu. Tähän ei muuten tarvita ollenkaan isältä lain mukaan mitään suostumusta.
        *Naiset voivat sinkkuilla vaikka koko ikänsä.
        *Naiset voivat vaikka muutta ulkomaille
        *Ja voivat toimia ylipäällikkönä (halonen), puolustusministerinä (rehn), vartijana, poliisina, yk-sotilaana ja esim perushoitajina kunhan vain saavat palkkaa ja on työehtosopimusten mukaiset työpäivät ja olot.
        JA
        *Synnyttäminen ei ole valtion luomaa/keksimää kuten palkaton asetyö, vaan luonnon luomaa.
        *Synnyttäminen ei ole pakko vankilan uhalla kuten palkaton ase tai siviilityö.

        Ystävä hyvä: mihin pyrit, mitä haluat?? Pitääkö naisten toimia puolustusministerinä, johtajana, opettajana ilman palkkaa?? Synnyttää lapsia vain synnyttämisen riemusta, kerjätä ruokansa, ei vain itselleen vaan myös lapsilleen?? Missä on pihvi tässä asiassa?? Ymmärtäisin jos vaatisit miehille tasa-arvoa, esittäisit miehillekkin armeijaa palkalliseksi tai vapaaehtoiseksi, mutta uhoat eroista, syntyvyydestä, synnytyksistä mihin miehet eivät sukupuolensa tähden pysty, mutta se ei ole miesten eikä naisten vika tai valittavissa.


      • hjjahjhfhs
        tasa-arvoisesti kirjoitti:

        Eli, kun nyt otit puheeksi kaiken muun miesten syyttelyn lisäksi...niin .about kaikki arvot on muuttunut Suomessa lähihistoriassa.
        Suomi sanana on tietty sama kuin ennen, mutta se mitä kulttuuria tuo termi kuvastaa - se on suurimmalta osin täysin eri kuin muutama vuosikymmen sitten.

        Suomalaiskansasta, hetero kodista, uskonnosta, isänmaasta ja sukupuolirooleista Suomi on muuttunut yhtäkkiä avioerojen luvatuksi maaksi, yhden ihmisten talouksien ME maaksi, vanhenemmekin kansana maailman nopeiten, kokolailla melkoiseksi gay, l-koodi, ero, ikisinkku, maahanmuuttaja, monikulttuuri ja femistimaaksi ynm.

        Mutta siltikään EI vain suomalaisten poikalasten (30-40% kansasta) palkaton pakkotyö vankilaa kovemmissa olosuhteissa ole muuttunut mihinkään - vaikka kaikkialla muualla vingutaan palkoista, työolosuhteista ja tasa-arvosta.

        Ja yleensäkään naiset eivät halua naiskiintiöitään, eikä tasa-arvoaan mutta kuin "rusinat pullasta" tyyliin - ei siis myöskään mihinkään perustöiden tasolle raksalle, metalliin ynm tai palkattomaan siviili/asetyöhön jne.

        Vaan vain huippupalkkaisiksi johtajiksi esim puolustusministeriksi (rehn) tai ylipäälliköksi (halonen) tai naiskiintiöillä metalli ja metsäteollisuuden johtokuntiin, ei siis mihinkään perustasolle naiskiintiöitä.

        Ja siltikin vielä jotkut yrittää verrata vanhan ajan kulttuurin tyyliin tässä täysin muuttuneessa monikulttuurisessa "sinkkuparatiisissa" naisten synnyttämistä palkattomaan tykinruoka velvollisuuteen vankilan uhalla vain suomalaisille poikalapsille (lue asevelvollisuuteen).

        Sillä tosiasiassa juuri Suomessa naiset ovat kenties maailman eniten luopuneet perinteisestä kotiäidin/vaimon roolista ynm ja miehet taas viimeisenä urbaanista länsimaista joutuvat armeijaan tässä laajudessa mm YLEN uutistenkin mukaan.

        Eli aivan ainutlaatuin tappio ja ristiriita tämäkin Suomen miesten häviöksi.

        SIIS NYKYAIKANA SUOMESSA -

        *Maasta on tullut monikulttuurinen maahanmuuttajineen ynm
        *Syntyvyys on romahtanut.
        *Vanhenemme kansana länsimaitten nopeiten.
        *Naiset voivat/tekevät lapsia ulkomaalaisten armeijaa käymättömien miesten kanssa.
        *Naiset voivat/hankkivat lapsia L-koodin tyyliin toisten naisten kanssa.
        *Naiset ovat jo abortoineetkin puoli miljoona lasta nykysuomessa ja tehtailu jatkuu. Tähän ei muuten tarvita ollenkaan isältä lain mukaan mitään suostumusta.
        *Naiset voivat sinkkuilla vaikka koko ikänsä.
        *Naiset voivat vaikka muutta ulkomaille
        *Ja voivat toimia ylipäällikkönä (halonen), puolustusministerinä (rehn), vartijana, poliisina, yk-sotilaana ja esim perushoitajina kunhan vain saavat palkkaa ja on työehtosopimusten mukaiset työpäivät ja olot.
        JA
        *Synnyttäminen ei ole valtion luomaa/keksimää kuten palkaton asetyö, vaan luonnon luomaa.
        *Synnyttäminen ei ole pakko vankilan uhalla kuten palkaton ase tai siviilityö.

        Kerro kultaseni mitä naisvihaajille tehdään?? Annetaan tikkari, jäätelöä vai mitä??


      • miesvihan lietsontaa

        se on jos tuollaisen paskaläjä-miehen käräyttää?
        Puolison nollaaminenhan (pettäminen) on ollut perinteisesti sovinistien ja feministien elämäntehtävä, eikä näissä suhteissa ole tasa-arvon kanssa mitään tekemistä.
        t.petetty mies


    • AINAKIN....

      MINÄ HAUAISIN TIETÄÄ JOS MINUA PETETÄÄN, JA OLEN ITSEKKIN OMAN TYTTÄREN KÄRÄYTTÄNYT JA NYT HÄNEN ELÄMÄ MENEE IHAN HIENOSTI...OTTI OPIKSEEN SIITÄ JA ON ONNELLINEN ETTÄ TEIN NIIN, VAIKKA ALUKSI, TIEDÄTTEHÄN...

    • pettäjä, ja

      kuinkas hänen kävikään.Meni ja loppujen lopuksi hirtti itsensä!!!

    • pete-25

      Mulle on opetettu ettei missään nimessä saa toisten asioihin puuttua, jos ei sitten ole rikos kyseessä.
      Hyvässä tapauksessa saat vain haukut palkaksesi, kun sua ei sittenkään uskota ja oletko nyt varma asiasta, ettet mene ja tuhoa toisten parisuhteen jonkun sanomisen(huhun) perusteella??? Vai oletko nähnyt oikeasti jossain näin käyvän, vaiko ite ollut osallinen pettämiseen???

      Jos et ole 100% varma että näin on käynyt...anna olla, juoruja liikkuu jokaisessa kylässä ja kaupungissa, joten ikinä et voi olla varma vaikka pettäjän ex olis laittanu huhun liikkeelle.

    • nimi=erkki

      Keskity vain omiin asioihisi!

    • tänä päivänä

      enää on kuin pettäjiä suurin osa, siksi on viisainta olla yksin.
      minutkin pettäny kaksi miestä ja siksi en enää halua ketään.

    • saat syyt niskoillesi

      Parempi kun et sekaannu muiden elämään.
      Kokemuksen syvällä rintaäänellä : saat syyt päällesi.. Miksi et kertonut aiemmin ym.
      Loppujen lopuksi he pysyvät yhdessä ja sinut hylätään!

      Jokainen on vapaa tekemään omat päätöksensä suhteessa kuin elämässäkin.

      • Up4AnythiNg

        Samaa mieltä.


    • ensimmäisenä

      Vain täysin ulkopuolinen voi käräyttää jonkun huonontamatta omaa asemaansa.

      Ulkopuolisella ei vain ole mitään syytä sekaantua toistn aioihin.

    • don juoan

      Miksi ihmeessä menisit puuttumaan toisten asioihin. Kannattaisi hankkia ihan oma elämä sinunkin. On niitä huonompiakin harrastuksia kuin puolisonsa pettäminen.

    • Dirikka

      Mistä tiedät, että mies pettää? Oletko tosiaankin nähnyt miehen ja hänen salarakkaansa seksuaalisessa aktissa, vai mistä olet saanut päähäsi tällaista? Kuulopuheita? Muista myös se, että jos käräyttämisesi on perätön, saattaa sen seuraukset olla arvaamattomat, jos ei muuta, niin ainakin turhaa murhetta asiasta aiheutuu asianomaisille.

    • riekaleina

      Tietenkin käräytät. Sain juuri itse tietää mieheni pettäneen mua ja että kaverimme tiesivät asiasta. Olen pirun katkera niille...ei tarvii tulla mun silmien eteen!!!!!!!!! Jos olisivat kertoneet tilanne ei olisi nyt näin paha.

      • puutu

        Ei mun mielestä kannata puuttuu toisten elämään.


    • miesvain43

      Minä en puutu kanssa-ihmisteni elämään. Olkoon mies tai nainen.Koska se ei kuulu minulle,vaikka näkyisikin.Oma elämä eri asia,siitä huolehdin,enkä siinä pettämistä hyväksy! Ex rouvani tietää sen,vuodelta 2000! Harakka,mikäli haluat elämäsi sotkea,tee se. Samalla valitset puolen! Minä olen sitä mieltä,etten tuomitse ketään,tai käytöstään,tuntematta ko. ihmistä. Mutta jokainen tavallaan:))

    • yxneuvoja

      usein se käräyttäjä saa syyt niskaansa... ei pidä puuttua toisten elämään? pahimmassa tapauksessa pettäjä kiistää niin vakuuttavasti että käräyttäjästä leivotaan valehtelija.

      harkitse siis tarkkaan syyt ja seuraukset ennen kuin teet mitään ainakaan itsesi paljastaen.

    • Jos, niin käräytät!

      Itse haluisin tietää, joten sen perusteella käräyttäisin.
      Minulla on parempaakin tekemistä kuin palvella puolisoa, joka pettää. Hän ei minua tarvitse enkä minä häntä.
      Niin kauan kun riitän haluan olla suhteessa.

      Kerro. Se on velvollisuutesi!
      Tee se toiselle minkä haluat itsellesi tehtävän.

    • joka pettää

      asuu minun alakerrassa nuori pariskunta ja aina kun tämä nuorimies lähtee jossain käymään ja on yön pois niin tämä nainen soittaa vieraan miehen paikalle kyyditsemään ja yöpymään luonaan. Jaa että mistä tiedän, olenpa vaan kuullut kun on niin saamarin ohkaset seinät ja katto ja lattia täällä että kaikki kuuluu läpi. Ilmeisesti tämä naikkonen ei sitä tajua, ovat äskettäin muuttaneet taloon. Epäselväksi ei kuitenkaan ole jäänyt se että ovat miehenkorvikkeina siihen saakka kunnes normi-mies palaa matkoiltaan. Muutenkin tämä naikkonen on hirvittävän ylimielinen käytökseltään ja oikea möykkääjä. Tekisi kyllä mieleni käräyttää mokoma miesten hyväksikäyttäjä, harmittaa kun tämä nuori mies joka siinä asuu (nimitaulun mukaan) myöskin ei varmaan tiedä miten kaksinaamaista peliä tämä tyttöystävä pitää. Inhottaa tuollainen todella paljon.
      En tiedä miten asian kertoisin miehelle, mutta mielestäni hänen kuuluisi tietää millainen tämä likka oikeasti on. Harmittaa, tekisi mieleni haukkua tuollainen jakorasia pystyyn. Jos muuttaa asumaan jonkun kanssa niin ei pitäisi levitellä haarojaan jokaiselle entiselle poikakaverille joka mieleen juolahtaa, vaan pitäisi olla uskollinen sille jonka kanssa asuu virallisesti yhdessä. Entäs sitten jos tulee raskaaksi ja tekee lapsen? Maksattaako tällä poikakaverillaan vaikka ei olisi oikea isäkään? Ei tällä naisella oikeasti mitään moraalia eikä käytöstapoja tunnu olevan muutoinkaan, ei osaa ottaa naapureitaankaan huomioon millään tavalla vaan huutaa ja kiljuu välillä kuin asuisi autiolla saarella. Hävettää ihan tuollaisen takia että itsekin on nainen. Hyi hitto!

      • naapuri27

        Kun seuraavan kerran mies tulee reissultaan ja näät hänet esimerkiksi rappukäytävässä, niin sano hänelle, esimerkiksi näin: "tämä nyt on hieman noloa puuttua tähän, mutta voisitteko olla hieman hiljempaa, kun seinätkin ovat niin ohuet..viime viikonloppunakin teidän äänenne kuuluivat meille asti ja se on hieman kiusallista..". Ja jos mies ei tosiaan itse ole ollut kotona, ni saapahan ainakin miettimisen aihetta!


    • se on vaan

      totta että sitä omaa rakasta yleensä uskotaan vaikka olis minkälainen petturi :(
      Minut ystäväni laittaa aika ikävään tilanteeseen ku aina hyökkäilee suutelemaan tuntemiaan miehiä. Tietää että en oikein vois hänen miehelle mennä kertomaan asiasta. Ja sitten nämä miehet on muka ystäviä mun ystävän miehen kanssa.

    • Oma elämä.

      Hanki oma elämä. Äläkä puutu muiden asiohin, jotka eivät kuulu sinulle millään tapaa.

    • itsekkin

      Kyllä siinä yleensä saa. Kun toinen on piparia ruvennut jakamaan.

    • KÄRÄYTTÄISIT

      En ymmärrä, mitä järkeä siinä käräyttämisessä olisi... saisitko siitä jotakin nautintoa?
      Oma asiansa jos pettää ja jos sitä römpsää ei kerta kotoaan saa,niin mitä se muille kuuluu,jos käy sitä muualta hakemassa. Ihmettelisit mieluimmin niitä syitä,mikä ajaa miehen hakemaan sitä pillua muualta,kuin omalta eukoltaan... mielestäsi siinä eukossa ei varmaan mitään vikaa ole...kuten ei,niin monessa muussakaan "hyvässä" vaimossa,jotka antavat ukkojensa puutteessa elää ja käyttäytyvät kuten mainitsemasi henkilö.

      • marjasuu

        pitää jotenkin ansaita. Fiksulla käytöksellä ja rakastavaisilla eleillä. Römpssä ei ole automaatti, että kun haluttaa römpsää niin se pitää olla aina valmiina.


    • kannattaa..

      Kyllä kannattaa, pettävä mies ei ansaitse vaimoa ja vaimo ei todellakaan ansaitse pettävää miestä.

    • Shatanus

      omista asioistasi saatanan lehmä. Sua vaan vituttaa kun olet itse niin ruma ettei sua huoli edes koira.

      • ikgbsfpöä-gdsvcx

        Tumppuuu...


    • PITÄÄ

      kukaan ei ansaitse pettämistä yök.. nyt ala rueta jo käräyttämishommiin!!!!!!

    • etu...

      onko se pettänyt sinua? vai oletko kateellinen kun se ei ole tehnyt sitä sinun kanssa?

    • eetu...

      onko se pettänyt sinua? oletko kateellinen kun se ei ole tehnyt sitä sinun kanssa

    • palaa vaan

      Käräytät tietenkin.Pääsee mies hyvällä omalla tunnolla seurustelemaan uuden naisen kanssa ja irti "kulissi-liitosta".

    • anzku276

      Olen sitä mieltä, että jos pettäminen tapahtuu vain kerran, niin siitä ei tarvitse kertoa. Jos taas on jatkuvaa, niin silloin todellakin! Puhuisit mieluumin kuitenkin ensin tän kusipäämiehen kanssa, et jos se vaikka olis suostuvainen itse kertomaan ennemmin..Itse olen ystävilleni sanonut, että jos mieheni jää heille kiinni pettämisestä kerran, niin saavat kyllä miestä ojentaa, mutta minä en halua tietää. Jos pettäminen jatkuu yhdenkin kerran lisää, niin silloin haluan tietää. Tähän mennessä "onneksi" kaikki poikaystäväni ovat itse kertoneet pettämisestään tai olen sen heistä läpi nähnyt. Ja puolustuksekseni (vaikka onkin typerää täällä puolustella, kun itse tiedän totuuden) ikinä en ole mieheltä pihdannut, että seksiä tai läheisyyttä ei ole tarvinnut lähteä hakemaan..on vaan miehet olleet sellaisia sonneja, joille on tärkeää kaataa mahdollisimman monta naista ja luonnollisestikin seurustelu on meinannut haitata harrastusta..

    • olla varma

      että pettää???? onko teillä kolmen kimppaa vai???
      Tieto täytyy olla varma jos käräytät!!!
      Eli sun täytyy nähdä muuten et voi käräyttää!!
      Tiedän viittaa naisten juoruihin joissa yleensäkkään ei ole mitään perää.

    • hölömöukko

      Kyllä tauti leviää huoraamalla.Ainakin aids ja muut mitkä ovat kauan huomaamattomia.Kaikki huoraajat pakkohoitoon! Syytön osapuoli eli huoraajan puolisokin kantaa itiöitä tietämättään.Käräyttin kerran yhden kaverin vaimon ja sain vihat koko suvulta koska eihän se nyt niin fiksu ja ihana vaimo ukkosa veljen ja muiden kanssa makaa.Meni yli vuosi ennen kuin asiat selvis kun huoraaja jäi kiinni naimasta.Nyt heppu on paras kaverini ja uskoo mitä sanoin.Harmittelee vaan kun oli niin sinisilmäinen.ELI TOTTA HELEVETISSÄ KÄRÄYTÄT!!!!

    • petturi(KO)

      Minulla ainakin sellainen tilanne nyt päällä, että seurustelen vakituisesti ja suhde ei ole täysin sitä mitä haluan. Välitän kuitenkin puolisostani sen verran, että en pysty tai osaa jättää häntä. Siitä syystä olen tapaillut toista nyt tässä lähiaikoina.
      Jos suhteeseen ei ole tyytyväinen, syystä tai toisesta, kannattaa miettiä sitä ystävän käräyttämistä. Eihän sitä tiedä, vaikka suhde olisi huonossa jamassa ja ystävä hakee tarkoituksella muuta seuraa.Toisaalta, käräyttäminen voisi helpottaa asioita.

    • kuuluu sulle!!

      onko se jotenkin sun ongelmas? Hoitakaa nyt omat elämänne ensin...

      • ON -

        Pettämistä tapahtuu NIIN PALJON, että ei laskuissa pysy. Sitä on esim. chattihuoneet täynnä - juostaan vaan seksin perässä. Käyppä vähän tutustumassa chat-huoneisiin, niin saat varmasti heti 10 seksiehdotusta. Pidä vaan oma suhteesi kunnossa. T. rakastajatar


    • suhteeton

      Meillä on vapaa suhde. Ainoa mistä on sovittu, että pidetään omat jutut omana tietona. Emme myöskään toitota kaikille tätä. Jos joku ulkopuolinen kuvittelee käräyttävänsä toisen hän tulee vain menettämään kasvonsa.

      Minua ärsyttää eniten uskottomuuskeskustelussa yhdyntäkeskeisyys. Uskollisuus ei tarkoita sitä, että kieltäytyy yhdistämästä sukuelimiään kolmannen osapuolen kanssa. Ikään kuin petetyllä ihmisellä olisi jonkinlainen omistusoikeus toiseen ihmiseen.

    • huoli omista

      asioistasi !!

    • Käräyttäjä

      Minua ei kiinnosta totuuden esiin tuleminen vaan saan suurta mielihyvää kun jonkun suhde kaatuu ja surullisia ihmisiä on kiva katsella ja halveksia. Saan siitä elinvoimaa! :)

    • Jos ei puolisoa niin ainakin itseään.. =D

      Mutta itse aiheeseen..eli en käräyttäisi suoraan vaan puhuisin asianomaisen pettäjän kanssa ensin ja ilmottaisin mitä mieltä olen ja siten että jos ei asiat muutu niin kerrot kertovasi hänen puolisolleen
      asiasta,,

      • shatanus

        hintiltä. Vitun munanimijä.


      • kjnx öä-vdaz
        shatanus kirjoitti:

        hintiltä. Vitun munanimijä.

        Tumputtaja.


      • shatanus kirjoitti:

        hintiltä. Vitun munanimijä.

        Vanha sananlaskukin sen jo kertoo.. =D
        Eli ihan heteroja ollaan,mut lupaan ilmoitella jos asiat muuttuu.. ;)


    • pettää puolisoitaan

      Minä olen tullut elämäni aikana siihen tulokseen et lähes kaikki pettää puolisoitaan, niin miehet kuin naisetkin.

      Ainakin sellaiset jotka käy keikkatöissä, ulkomailla, pelimatkoilla, saunailloissa, kalastus/metsästysreissuilla, kokousmatkoilla ja ylipäänsä jos käydään ravintoloissa kun puoliso ei ole mukana.

      Minua on ainakin yrittänyt iskeä niin moni ukkomies että kyllä se on tosi yleistä,, olen myös seurannut lukemattomien naisten touhuja ja kuunnellut kertomuksia että kyllä nainenkin pettää tosi usein.

      Moni nainen oikein odottaa kun ukko lähtisi taas keikkamatkalle että voisi taas "piristää" elämäänsä.

      Vaikka kuin hyvin menis kotona seksi- ym. asiat (miesten omien kertomuksien mukaan), niin sittenkin täytyy vierasta saada.

      Tällaista se elämä on, EI KANNATA OLLA "SINISILMÄINEN"!

      MINÄ EN AINAKAAN ENÄÄ LUOTA MIEHIIN, JOTEN VOIN TILAISUUDEN TULLEN ITSEKKIN PITÄÄ HAUSKAA, JOSKIN SE ON AIKEA VAIKEAA, KOSKA ODOTAN MIEHELTÄ HERRASMAISUUTTA JA SELLAISIA MIEHIÄ ON VAIKEA LÖYTÄÄ.

    • tillinnippu

      Olen ehdottomasti sitä mieltä että naisen on saatava tietää uskottomasta puolisostaan. Kukaan ei sitten ei kukaan ansaitse sellaista kohtelua mitä mies parhaillaan naiselleen antaa. Minkälainen suhde sellainen on jos mies pettää mutta tulee kuitenkin kotiin kun mitään ei olisi tapahtunutkaan? Ties kuinka kauan pettämistä on jatkunut vain sen takia koska kyseinen mies on liian heikko luonteeltaan kertoakseen naiselleen ettei halua enää olla tämän kanssa tai suhteessa on jotakin vialla? Miehessä on oltava sen verran miestä että kertoo asian naiselle itse. Itse kertoisin miehelle tietäväni tämän sailaisita lemmenleikeistä, ehkä mies saisi rohkeutta kertoa naiselle tämän jälkeen itse.

      Asia on kuitenkin niin että kenenkään ei tarvitse kestää pettämistä!!!!

      Kuinka nopeasti maailma voikaan pyörähtää ylösalaisin?

      • jaska49v

        Ei pidä sekoittaa muiden asioita kun ei varmasti ole 100% näyttöä siitä pettämisestä
        Ja vaikkka olisikin niin kannattaa silti miettiä mitä siinä voi monelle ihmiselle aiheuttaa.
        Mistä tuollainen käräyttäminen voi edes tulla mieleen.................ei ymmärrä.


    • nr46

      Olen itse pettänyt ja oma suhde on ollut retuperällä. Syitä pettämiseen on useita,enkä puolustele omia tekojani. Kuitenkin itse olen vastuussa omasta valinnasta eikä pettäminen ole koskaan petetyn vika. Asiat vain menivät niinkuin meni ja johti suhteeseen. Olen käynyt henkisesti raskaan koulun,ja vaimoni vielä raskaamman. Vaimoni on osittain antanut anteeksi ja ehkä ajan kanssa saan kokonaan anteeksi. Minun tapauksessa itse tunnustin tämän vaimolleni ja muut kerrat joita tein saman henkilön kanssa jota jatkoin melko pitkään. Jos en olisi kertonut, olisin toivonut että joku muu sen kertoisi, sillä suhde ei voi koskaan olla hieno ja rakastava jos suhteessa on epärehellisyyttä. Ainakaan se suhde ei ole rehellinen. Jos joku pettää on ehdottomasti parempi kertoa, jos ei miehellä/naisella ole "munaa" itse kertoa pettämisestään.

      Itse näen että ne jotka tietävät pettämisestä, osallistuvat tähän salaliittoon ja ovat pettäjän tavoin pettäjiä, tosin vähäisemmässä määrin. Kukaan joka tietää epärehellisyyttä tapahtuvan, tulee kertoa siitä asianomaisille.

      Asioista voi aina keskustella ja suhde voi parantua ja jopa joissakin tapauksissa tulla paremmaksi kuin ennen pettämistä,vaikkakin varjo jää aina roikkumaan jollakin tasolla. Toinen puoli on suhteen päättyminen, joka voi olla paikallaan mikäli kumpikaan ei oikeasi haluaisikaan jatkaa suhdetta ja eletään joko kulisissa tai muuten sotkuisessa suhteessa.

      Itse en hyväksy vieläkään sitä mitä itse olen tehnyt, enkä toivo kenenkään muunkaan sellaista kokevan tai tekevän ja vielä vähämmen kenenkään elävän pettäjän kanssa.

    • gerbiilikana

      Suosittelen, oikeus tapahtukoon.
      Mieti, jos sinua petettäisiin, etkä tietäisi, varmaan haluaisit tietää.

    • jos on todisteita

      Se joka pystyy pettämään puolisoaan pystyy myös vakuuttamaan puolisonsa ettei ole pettänyt vaikka käry olisi käynyt... Jos sinulla ei ole todisteita niin turhaan näet vaivaa...

      • ...olet

        Säälittäviä p...upoliiseja olette.

        Käräytä vaan jos sua v...uttaa että joku saa sua enemmän, luuseri.


      • Harm
        ...olet kirjoitti:

        Säälittäviä p...upoliiseja olette.

        Käräytä vaan jos sua v...uttaa että joku saa sua enemmän, luuseri.

        luuseri-vittunaama laittaa sen turpansa kiinni siellä päässä.

        Kysymys ei ole kateudesta vaan oikeudenmukaisuudesta petettyä kohtaan.


      • kiinnostaa kovasti
        Harm kirjoitti:

        luuseri-vittunaama laittaa sen turpansa kiinni siellä päässä.

        Kysymys ei ole kateudesta vaan oikeudenmukaisuudesta petettyä kohtaan.

        ...toisten asiat, kun ei itse saa... hyviä r...kkuhetkiä sulle. Elämä olisi helpompaa kaikille, jos juoruämmät kuolisivat sukupuuttoon.

        t: oma ihku v...unaamasi


      • se mies olet
        ...olet kirjoitti:

        Säälittäviä p...upoliiseja olette.

        Käräytä vaan jos sua v...uttaa että joku saa sua enemmän, luuseri.

        Ja paljon kullipoliiseja kullli kullipoliisi!!!Ja lisää niitä kulleja ratsailemaan!!! Kyrvittää miestä kun naisella montakin miestä...Kyl kyrvän ääliö mies!!!


      • aina sitä toivonut ääliömie...
        kiinnostaa kovasti kirjoitti:

        ...toisten asiat, kun ei itse saa... hyviä r...kkuhetkiä sulle. Elämä olisi helpompaa kaikille, jos juoruämmät kuolisivat sukupuuttoon.

        t: oma ihku v...unaamasi

        Toivon ett kaikki onneton juoruääliö kyrvän miehet kuolis sukupuuttoon..Ei olis näit sairaita ongelmallisia yksilöitä joukossa, häiritsemässä..Muiden fiksujen hyvävartaloisten nuorten miesten annetaan olla ja iloksi meille kaiken haluaville naisille....Kullipoliisit pitää siitä hävittämisestä kyl huolen...ja nopeaan!!!
        T. sinun kyrvän kyrvänperseesi onneton ääliö


    • jarim81

      kyllä kannattaa!!

    • käräyttämään !

      Mitä se sulle kuuluu.

    • Dadaa..Pettäjä

      Olen itse pettänyt jo nuoresta asti joskus monastikkin vaihtuvia partnereitani,nykyisin olen jo sentään naimisissä,mutta teen sen taas kun mahdollisuus tulee.Olen tehnyt niin jopa oman lapseni varpajaisissa.En ikinä ole tunnustanut,en!!Kiinni olen kyllä joskus jäänyt,meno vain jatkuu ja partnerit vaihtuu.Ei se käräyttäminen mitään muuta,kerran pettäjä aina pettäjä.

      • olisi mielestäni

        oikeus itse päätää, haluaako hän kaltaisesi kanssa ainoan elämänsä jakaa.


      • OOTKO MUUTEN IHAN

        varma että oli oman lapses varpajaiset. Ettei vaan olis virvottu jonkun muun tekelettä????
        HÄHHÄHÄÄ:))))


    • Elämä on

      Miettisin kyllä tarkkaan puuttuako toisten asioihin. Et tiedä taustaa ja asialla voi olla joku pahantahtoinen henkilö. Lisäksi eiköhän asia selviä asianosaisille ennemmin tai myöhemmin käräyttelemättä. Ero tai sopiminen olisi parempi asianosaisille eli reilusti kissa pöydälle jos kokevat olevansa onnellisia toisen kanssa.Se on asianosaisten asia ei muiden. On vaan yksi elämä jokaisella. Siksi pitäisi hoitaa parisuhdeasiat hyvin.

    • Mies75

      Kyllä joka ikisessä tapauksessa minä ainakin käräytän pettäjän. Vaikka en edes tuntisi osapuolia.

    • ansku_m88

      no mä en varmaan ite käräyttäs, mut käskisin sen ukon kertoa akalleen kaikki. jos ei kertois niin sit voisin ehkä sanoa, mut se asia ei kuuluis mulle. joten pakottasin sen toisen osapuolen tunnustamaan..

    • Sotkeudutte muiden elämään

      Yleensä juuri tämä menee niin että jos joku nainen tietää että että että mies pettää niin pitää heti juosta kertomaan, mutta toimiiko se toistepäin. Yleensä ei ja on myös omakohtaisia kokemuksia.

      Ja jos se pettää ni kyllä sille pettäjälle kannattaisi ennemmin sanoa, että minä tiedän ja olisi parempi hänen itse mennä kertomaan asiasta. Voi jopa olla että se on jonkun tapa päästä suhteesta pois ja toivookin että jäisi kiinni..

      Mutta sitten on niitä naisia mitkä eivät halua sitä seksiä kuin kerran vuodessa, pimeässä peiton alla, mutta se kun ei riitä miehelle se kerta, eikä ainakaan peiton alla..niin mitä miehen pitäis tehdä? hylätä pitkä suhde vain sen takia ettei saa seksiä kotona. Miehelle seksi on kuitenkin vain tarve, eikä samanlainen rituaali kuin usealla naiselle, vaikka niitä naisiakin löytyy ketkä haluavat vain seksiä eikä muuta..

      Mutta pointi on se että kannattaa sanoa sille pettäjälle että minä tiedän, varsinkin jos on sen petetyn kumppanin ystävä eikä suinpäin juosta kertomaan petetylle että mitä se on tehnyt, koska sillä voit pilata hyvän ystävyyssuhteen ikuiseksi ajaksi, koska sen olen myös kokenut. Eli anna pettäjälle aikaa tunnustaa itse tekonsa ja mahdollisuus korjata virheensä minkä on tehnyt, koska pettämisenkin voi antaa anteeksi jos on tarpeeksi välittämistä ja rakkautta.

      -M-

    • panen aina

      Heippa

      Mä ainakin panen aina kun on tilaisuus eikä kotona puntti vapise yhtään. Ei kuulu muille, jos muutkin naiset antavat minulle, eikä ainoastaan se kotona oleva.

      t. Petteripano

      • näin se aina menee kuin tie...

        Ja toivon niin että naisellas on kova 'meno ja rakastaja täysillä' kun sinä prinssinakillas mitään saa hyvä ett kuseskella pystyt...Olet ääliö monet sen huomannu, kun nähneet prinssinakkikullis joka ei toimi, vaiva vaivaa voi miesvainaa!!!!Naiset paneskelee ainoastaan 'vain rakastajia' kun ne antaa innokkaasti kulliaan ja kun kotona ei irtoa/heru kulli...Ei kun 'rakastaja' kaikille, jotka osaa!!


    • Tiude80

      Siis voiko joku väittää, ettei haluis tietää jos kumppani pettää?

      • tietää

        Minä en tahtoisi tietää jos siippani pettäisi. Eikä puoliskonikaan halua tietää jos pettäisin häntä.

        Se ei todellakaan olisi minulta pois, jos joku pitäisi häntä hetken hyvänä, päin vastoin. Sitten taas jaksais muakin paremmin :). Mut olemmekin jo aikuisia ja sinut itsemme ja toistemme kanssa, eikä tarvitse miettiä riittävyyttä, kuten kypsymättömänä, omaa identiteettiä hakiessa.

        Jos mulle tulis joku juoruämmä moista selittää, antaisin kyl kuulla kunniansa, ja ilmottaisin hänen mahdolliselle kumppanilleen, ettei ilmeisesti ole riittävä pano, kun pitää aikuisten asioihin puuttua.
        On selvää että ns: kertomisen ainut motiivi on itsensä pönkittäminen kun ei pysty eikä osaa omia ongelmiaan hoitaa oikein, pitää sitten yrittää puuttua toisten asioihin.
        Toisaalta pitää sitten olla nähnyt myös akti, jotta voi varmasti tietää, joka sitten taas puolestaa kertoo taipumuksesta tirkistelyyn. ;itä se sitten kertoo juoruajasta??? Jotkut kun voivat flirttailla hyvinkin suoraan jos molempien huumori siihen riittää, sen tarkoittamatta mitään. Ajatelkaapa vaikka bondin ja miss moneypennyn suhdetta.
        Joten laita oma elämäsi järjestykseen siinä ihan riittävästi haastetta.


    • joopeli 71

      olen sitä mieltä että pettäjä pitäisi saada kiinni, itse olen joutunut kokemaan petetyksi tulemisen.

    • minä__vainen

      Lähetä nimetön kirje vaimolle ja sano vain kevyesti,
      että oletko varma, että tiedät missä miehesi joskus viettää vapaa-aikaansa?

      Jos näet tätä naista ystävänä, niin älä ilmaise
      itseäsi hänelle. Joskus joku tietää, mutta ei halua tietää. Se voi romahduttaa toisen, jos ulkopuolinen tietää tämän asian ja ilmaisee siitä henkilölle. Hän häpeää ja menettää kasvonsa
      omassa mielessään.Otat vain rauhallisesti.

    • Harm

      jos tunnet puolison ja muussakin tapauksessa asiaa tulisi harkita.

      Kenenkään ei tarvitse tulla petetyksi eikä myöskään joutua elämään suhteessa jossa petetään.

      Pettäminen ja tietämättömyys pettämisestä tekee suhteesta täysin epäoikeudenmukaisen, tasapainottoman ja vääriin motiiveihin perustuvan.

    • ilman muuta pitää käräyttää!!! ne jotka pettää ei kunnioita/arvosta kunppaniaan...

    • Neuvoja.

      Numeroni löytyy numerotiedustelusta,
      ole kiltti ja soita.

      • soita minulle

        ja tule meille naimaan aivojeni jäljellä oleva osa pois.
        Aah odotan sinua 3> ja ole aina rakastanut.


    • Nimetön

      punnitse oikeaa ja väärää ennen kertomista. itse haluaisin tietää kyllä jos puolison pettäisi!

    • muiden elamaan ja asioihin

      jokainen taplaa tyylillaan.

      • Nyt helpottaa

        Alkuun kun sain kuulla että puoliso pettää, se sattui...äärimmäisen paljon. En kertonut. Sattui noiden vuoden päivät. Sen jälkeen olen pystynyt elämään sen tiedon kanssa että parisuhteessamme häärää koko ajan kolmas pyörä. Nyt lasten pikkuhiljaa alkaessa siirtyä omiin oloihin alan olla valmis omiin päätöksiini.

        Voitte vaan kuvitella että kuinka kylmän viileästi hoidan ilmoitusasiana että nyt se on sitten loppu. Ei ole ollut mitään tunteita pitkään aikaan. Ajattelin alkuun että käräytän kolmanen pyörän puolisolle että tiedätkö että puolisosi pettää minun puolisoni kanssa mutta annoin olla. Olen ollut tyytyväinen siihen päätökseen kuitenkin.

        Oletan että puolisoni haluaisi jatkaa mutta on aivan liian myöhäistä enää anteeksi pyytää. En ole kostonhaluinen vaan lasteni takia olen jaksanut odottaa ja nyt alkaa olla se hetki toimia.


    • aki.k-75

      hitto kun on tyhmä kysymys tottakai käräytät en ite haluis pettäjää lähelleni...hyi helvetti

    • Laritsa M

      ...tietää, että häntä petetään, niin siitä vaan. Muuten ei.

    • Älä tee sitä !!!

      Rupea itsekin harrastamaan yhdyntöjä, niin vanne pääsi ympärillä ei kiristä niin kauhian paljon :))

    • hänelle?

      Jos kyseessä on sinulle tärkeitä ihmisiä, voisitko valehdella kun toista satutetaan tämän selän takana? Valheet paljastuu lopulta aina. Voi tosin paljastua myös että sinä tiesit etkä kertonut.

      Eli uhri on petetty, pettäjä on tiennyt tekojensa seuraukset, joten hän joutuu myös niistä vastaamaan, vaikka sitten rikkoutuneella "parisuhteella". Miksi pettää jos muka rakastaa.

      Mietis sitä.

    • Johonkin

      Että et salli jos se oma kullanmuru käy vieraissa. Sairasta olla noin kiinni jossakin.

    • Santeri X

      Toisten soppaan ei kannata lusikkaansa työntää, anna niitten elää omaa elämäänsä.

    • misspiggy

      mä ainakin haluisin tietää, jos mun äijä pettäs.. Ja kertosin kyll itekkin jos tietäsin moista tapahtuvan. Arvaappa miltä tuntuu toisesta osapuolesta, kun saa kuulla, ett juttua on jatkunu jonkin aikaa ja kukaan ei oo sille kertonu????? Se ei oo rollimista tai toisten asioihin puuttumista..soon inhimillisyyttä.

      • suhteesta kylmän

        Kuulostat 'vahtikoiralta' jolle parisuhteen tärkein asia on se että sinä voit olla varma siitä että äijä ei juokse vieraissa. Tällaisissa suhteissa äijät pettää aina tilaisuuden tullen koska kohtelu, jatkuva vahtiminen ja epäileminen tekee parisuhteen ilmapiiristä niin kylmän että mukavia hetkiä haetaan muualta.

        Hellitä naruja ja anna äijälle lupa käydä vieraissa niin silloin saat hänen rakkautensa ja uskollisuutensa.


      • lähiasentaja
        suhteesta kylmän kirjoitti:

        Kuulostat 'vahtikoiralta' jolle parisuhteen tärkein asia on se että sinä voit olla varma siitä että äijä ei juokse vieraissa. Tällaisissa suhteissa äijät pettää aina tilaisuuden tullen koska kohtelu, jatkuva vahtiminen ja epäileminen tekee parisuhteen ilmapiiristä niin kylmän että mukavia hetkiä haetaan muualta.

        Hellitä naruja ja anna äijälle lupa käydä vieraissa niin silloin saat hänen rakkautensa ja uskollisuutensa.

        Onneksi Missyni saa minun rakkauteni ja uskollisuuteni. Saan myös samanverroin takaisin. En koe tarvetta "narun hellittämiselle". Kun sitä narua ei olekaan edes.. Ja kyl Missyni ihan selvä sika on, vaaleenpunanen possu eikä mikään vahtikoira :)


    • Onnellinen liitto

      Kenenkään ei pitäisi ryhtyä näissäasioissa maailmanparantajsksi.
      Jos välttämättä haluaa vihamiehiä itselleen, niin siitä vaan.

    • toinen mies

      pokaamaan pettäjän emäntää. Mieluummin pettäjän edessä =) Saattaa taas huomata että omallakin puolella on ruoho vihreää ;)

    • Melli^

      Käräytä! Todella kaksinaamaista toimintaa. Hän häpäisee vain vaimonsa, joka kehuu kaikille miestään ja luulee hänen olevan luotettava. Pettäminen on aina perseestä ja se on pettäjälle ihan oikein että toinen osapuoli saa sen kuulla!

    • tukkiukko

      tietysti jos joku pettää niin ei muuta kun käryymään vaan

    • pitää

      kertoa! Riippuen tietysti siitä oletko aivan 100 % asiasta,etkä ole vain kuullut asiaa jostain. Tai sitten olet tämä kolmas osapuoli tilanteessa ja mies ei suostu jättää puolisoaan takiasi.
      Noo,joka tapauksessa olen kertomisen kannalla. Tilanteesta riippuen. Toisen pettäminen on aina ilkeää ja omahyväistä toimintaa.

    • ...hmm

      käräytä poies vaa

      • Käryämään vaan!!

        Kun käräytät nii tee se kunnolla että koko perhe kuulee ja kaikki muutkin tutut ni ei se pelle mitään opi,mutta saapahan opetuksen.!! Käräytä.


      • ilmiannetaan kaikille heti
        Käryämään vaan!! kirjoitti:

        Kun käräytät nii tee se kunnolla että koko perhe kuulee ja kaikki muutkin tutut ni ei se pelle mitään opi,mutta saapahan opetuksen.!! Käräytä.

        Tottakai tämmöset käräytetään aina ja heti, oli sit kyseessä vaikka paras kaveri saatana.
        Kuolema pettureille.


      • heti käyttöön
        ilmiannetaan kaikille heti kirjoitti:

        Tottakai tämmöset käräytetään aina ja heti, oli sit kyseessä vaikka paras kaveri saatana.
        Kuolema pettureille.

        Kyllä vain, Iranin meininki tänne. Pettäville naisille kuolema. Miehet saa tietysti mellastaa miten tahansa. T: Iran fani


    • Pompulax

      Miksi et käräyttäisi. Kyllähän sinäkin haluaisit tietää mikäli oma puolisosi pettäisi sinua. Tee se palvelus, loppu on kiinni pettäjästä itsestään. On omituista, että käräyttäjästä yleensä tehdään se syntipukki...

    • en ole

      tiedän erään naisen pettävän aviomiestään,en kyllä käräytä

    • Kehiin

      Käräytystä kiivaasti vaativat ovat usein tyyppejä jotka mielestään omistavat puolisonsa ja kohtelevat heitä tämän mukaisesti. Perheen lemmikki saa usein paljon enemmän huomiota osakseen kuin puoliso. Vaikka puolisolta vaaditaan ehdottomasti uskollisuutta niin puolison seksuaalisista tarpeista ei olla vähäänkään kiinostuneita, ei tarvise sillä onhan hänellä minut, kyllä minä saan riittää sellaisena kuin olen.

      Joten kannattaa tarkkaa miettiä niitä omia motiiveja ennen kuin lähtee käräyttämisen linjalle.

    • Deah

      Ei kannata käräyttää jos ei ole todisteita. Konkreettisia todisteita joita ei voi mitenkään kumota.

    • .....................

      Itse petin miestäni, kerroin hänelle ja hän käräytti sen miehen sille hänen puolisolleen.

      Asioissa päästiin niin ettepäin, että liitot on jatkuneet päivä kerrallaan eteenpäin, siiä on nyt reippaasti yli vuosi ja ainakin itse hyvitän omalle puolisolleni sitä mitä hänen annoin kokea ja itsekin sain sen opetuksen: pettäminen ei todellakaan kannata. Rehellisyys kannatti meidän kaikkien neljän osapuolen kohdalla.

    • -ehdottomastiii-

      Ehdottomasti sinä käräytät! Pettäjiä ei tueta ikinä! Pitäisi säätää laki että pettäjiä rangaistaan! ;) Itsellä juuri kuuden vuoden suhde ohi, koska ukko menny pettämään! En ikinä eläisi pettäjän kanssa! Ei ikinä!

      • petetty

        olin kahdeksan kuukautta suhteessa jossa mies kirjoiteli exälle ystäväpohjalla.. kun tuli kinaa tai riitaa hän aina valitti hänelle... sit se vain kerran pyysi kotiinsa ja petti minua. Ei itse kertonut. vaan seur pvnä rakasti minua ja teki kaikki pitääkseen hyvänä... kolme kuukautta epäilin kunnes sit kysyin siltä naiselta(tottakai hän kännissä jätti kännykän mulle josta sain sen naisen nron) nainen tunnusti..Olen sitä mieltä että pitää kertoa..olisimme nyt kihloissa ja hän jatkaisi pettämistäni.. en hyväksy sitä, sillä tässä iässä pitää kaikki peli olla selvää ja sairaat miehet hoitoon... hänellä on alkoholi ja mielialalääkkeet, joten nyt olen vapaa ja pääsin niistä kaikista kerralla kun rakastaja käräytti....näin meillä... uusi onni tulee, mutta toivottavasti ei sonni


      • katsoa peiliin

        Jos sinulle parisuhde ei ole mitään muuta kuin uskollisuus niin et pysty ikinä todella nauttimaan parisuhteesta. Mieltäsi kalvaa jatkuvasti se pettääkö toinen sinua ja tämä näkyy käytösessäsi.

        Laita parisuhteessa muut asiat kuin uskollisuus tärkeämmiksi niin saat koko paketin.


      • ehdottomastii!!
        katsoa peiliin kirjoitti:

        Jos sinulle parisuhde ei ole mitään muuta kuin uskollisuus niin et pysty ikinä todella nauttimaan parisuhteesta. Mieltäsi kalvaa jatkuvasti se pettääkö toinen sinua ja tämä näkyy käytösessäsi.

        Laita parisuhteessa muut asiat kuin uskollisuus tärkeämmiksi niin saat koko paketin.

        Ei se kyllä ihan noin mene. Itse ainaki kuusi vuotta olin liian sinisilmäinen enkä olisi uskonu miehestäni että hän todella pettää. En tiedä uskonko vieläkään. Tai en ainakaan haluaisi. En tiennyt että elämääni edes voisi kuulua sana "pettäminen" !!


      • edellisen kanssa
        ehdottomastii!! kirjoitti:

        Ei se kyllä ihan noin mene. Itse ainaki kuusi vuotta olin liian sinisilmäinen enkä olisi uskonu miehestäni että hän todella pettää. En tiedä uskonko vieläkään. Tai en ainakaan haluaisi. En tiennyt että elämääni edes voisi kuulua sana "pettäminen" !!

        En uskonut minäkään. Sitten kun havahduin on jo liian myöhäistä ken ties? Ei ehkä se pettäminen mutta tapa jolla se on kenties tehty on niin kuvottava etten voi sitä anteeksi antaa. Sen vuoksi olisi hyvä jos asiasta jotakin tietävä kertoisi petetylle osapuolelle ettei hänen tarvitse pitää kyytä povellaan, koska kai niitä rehellisiä ja uskollisiakin ihmisiäkin kai vielä on.


    • Nipa74

      Käräytä. Pettäminen on väärin ja useimmiten satuttaa toista tosi pahasti.

    • SAIN JUST TIETÄÄ,ETTÄ MIEHENI ON PETTÄNYT MINUA VENÄLÄISEN NAISEN KANSSA,HÄN KIELSI KAIKEN,MUTTA SAIN KUULLA,ETTÄ NÄIN ON .HASSUMAISINTA ,ETTÄ HÄN RUPESI MINUA HAUKKUMAAN HUORAKSI,VAIKKA ITSE TEKI SITÄ!!?SATTUI,MUTTA PAREMPI TIETÄÄ!NOLOTTAA!!!SANOI KYLLÄ ,ETTÄ OLEN AINUT NAINEN HÄNEN ELÄMÄSSÄ,ETTÄ MIHIN USKOA!

    • vice-city

      Käräytä mikäli voit ottaa vastuun mahdollisesta tragediasta joka siitä teostasi seuraa. Sinun on oltava tukena henkilölle joka tästä tempustasi eniten kärsii.Mutta jos olet kusipää joka nauttii kun toisilla menee huonosti, niin mikään ei varmaankaan estä toteuttamasta alhaista tekoasi.
      Mieti kuitenkin kaksi kertaa mikä olet tuomitsemaan tai puuttumaan toisten sisäisiin asioihin. Joku syy pettämisellä on ollut. Ihmisiä voi kuolla tekosi seurauksena. Haluatko elää loppuelämäsi sen painolastin alla, että sinä olet sen aiheuttanut.
      Piste!

    • kokemusta on

      Kyllä!

    • mahdollisimman pian.

      eli kerro vaan. on sitten petetyn oma asia päättääkö antaa anteeksi ja jatkaa vai riittääkö rahkeet jättää! minä typerys annoin anteeksi. suhde on parantunut, mutta yhä edelleen se kummittelee mielessä toisinaan. mutta kaiken kaikkiaan mieskin tajusi tehneensä väärin.

    • valoholisti

      kannattaa...mieti mitä tuntuisi omalla kohallla, jos selviäisi myöhemmin, että puolison pettämisestä tiesi joku...ei vain kertonut...:(

    • Saat Mitä Luultavammin

      ite vaikeuksii ku yrität jotaa käräytellä :)

    • 3-some

      ...älä hitossa, nyt olisi mahkuja kolmenkimmppaan.

    • toivoisitko

      itse että sinulle kerrotaan miehesi pettävän sinua? Minä ainakin haluaisin tietää.

      • Nimetön

        laskin juur likimain...


      • väitöskirja taas
        Nimetön kirjoitti:

        laskin juur likimain...

        Hyvässä muistissa on Turun yliopiston feministitutkija Irma Kaarina Halonen, joka, kuten moni muukin, liikkuu täällä vain keräämässä helppoa aineistoa. Ei ole suurtakaan tiedettä analysoida näitä vastauksia.


    • Eihän tuollaista

      pitäisi edes kysellä.
      Itse en voisi olla kertomatta koska en voi katsoa vierestä sellaista touhua jossa toinen on uskollinen uskoen rakkauteen.
      Pettäjä ei tiedä rakkaudesta mitään joten ei muuta kuin käräyttämään.

    • No voi kauheeta

      Mitä tää nyt on sehän jokaisen oma asia antaa kaikien kukien kukkia?Ei siinä ole jären häivää ruveta kärräyttään?Ei tartte kun mennä kapakkaa ja naisten valta tanseihin niin on siellä rouvaa jotka vonkaa ? Haloo olaan vuotta 2008)):-

    • DS.

      Ole ystävä ja käräytä. Pettävien limanuljaskojen kuuluukin jäädä kiinni. Ei mitään armoa!

    • mieti

      Jos sen muija vaikka antais sulle pil...a sen jälkeen. Aattele vähän? idiootti? hanki elämä ittelles.

    • hessu 1

      kannattaa käräyttää,sillä vaimo kärsii kamalasti siitä ja kenties se nainen kenen kansa hän pettää vaimoaan.
      Teet hyvän työn jos käräytät.Kiitos jo etukäteen!

    • ottomuus

      Miehet pettää, naiset pettää, ihan saman verran.
      Tekopyhiä kaikki, ketkä sanovat, että ei koskaan pettäisi. Pettämisen tasoja on niin paljon kuin on ihmisiäkin.

      Miehen kanssa, joka on naimisissa ja pettää eukkoaan. Ai sitä nautintoa kun se akka selvittelee ukon menemisiä ja äijä on tulisillä hiilillä ja pelkää jäävänsä kii. Sitä on hauska ulkopuolisena katsella kun toinen ehdoin tahdoin tuhoaa kaiken rakentamansa pikku hiljaa..
      Sitten kaikki lopulta hajoaa. Ikävä lasten luo, tilistä puolet elatusmaksuihin, ei enää hienoja harrastuksia,kun ei ole rahaa. Asunto, joka kaikaa tyhjyyttään. Ei lämmintä ruokaa, sileitä vaatteita. Aloittaa kaiken alusta. Ja se nainen, jonka kanssa petti. Se ei ole enää kiinnostunut tuommoisesta luuserista.

      Samoin akan kanssa, joka naimisissa, joka valehtelee omille lapsilleen ja pelkää jäävänsä kii. Ja pikku hiljaa nautinnosta kipuun on lyhyt matka. Omakotitalo muuttuu vuokrakaksioon, ei rahaa, yksinhuoltajuus.. baarikärpänen, öinen seinäruusu. Kulunut luuska.

      Elämän karua totuutta ja niin jokapäiväistä.

      • tarjoat horolle

        yksinhuoltajuutta? Ajattelisit lapsia!


    • Nimetön

      hmm. se on jännä juttu tämäkin kun itselläni on kanssa kokemusta että kaverin mies pettää niin siinä on sitten aikalailla semmoisessa tilanteessa ettei tiedä mitä tehdä. varsinkin itselläni oli vielä tilanne kun kaverin isäntä oli itsellenikin todella hyvä ystävä.
      minä en sitä uskaltanut silloin tehdä että olisin kertonut!

    • Tauno Mato

      omat asiasi! Et kumminkaan tee sitä muuten, kuin saadaksesi vahingoniloa. "Käräyttäjä" on itse yhtä alhainen olento.

      • mieltä,,,---,,,,

        Ei tarvitse puuttua toisten ihmisten asioihin. Kateus vie kalatkin vedestä,, Juoruakat on kaikista pahimpia. Itse en haluaisi, että mulle kerrotaan jos mieheni pettää, se on hänen itse kerrottava. En kunnioittaisi ulkopuolista viestin tuijaa, enkä kiittäisi juoruista. Hän saisi minusta vihamiehen. Tekisipä mieheni mitä tahnsa SE EI KUULU MUILLE. se on meidän oma ongelma, ei naapurin. Joten jokainen pitäköön huolen vain omista asioista..


    • No toki!

      Käräytä vaan.

      Nykyaikana pitää olla niin suvaitsevaa ja avomielistä, ettei mikään ole enää pyhää. Tosin miehethän ovat pettäneet naisia vuosisatoja ja ihan luvan kanssa, kun taas naisille tämä on aika uusi juttu. Jos nainen jää vielä suhteeseen tuon jälkeen, on se hänen omaa typeryyttään tai läheisriippuvuuttaan.

      • sanna69

        Ootteko miettineet minkälaisella omatunnolla pettävä on varustettu? onko hänellä omatuntoa lainkaan? Mikä aiheuttaa sen että pettävä ei pysty kertomaan toiselle, mitä oikeasti puuhaa?


      • harakka

        pitkään asiaa pohdittua olen tullut seuraavaan päätökseen:en käräytä koska se tulee ilmi muutenkin..pettäjän käytös paljastaa eli kännykän jatkuva vartiointi,oudot reissut yllättäen...ja omatunto...ja voiko pettäjä olla sittenkään uskollinen lopunelämää ikinä!Eli hakee jännitystä elämäänsä...kärähdänkö !


    • Hamuli

      Käräytä ja heti. Olen itse käräyttänyt ystävättäreni miehen ja mies myöhemmin jopa kiitteli minua kun aukaisin hänen silmät.
      Olen itse joutunut pettäjän uhriksi. Olisi ollut helpompaa ja kivuttomanpaa kun olisin saanut tietää aikasiemmin avopuolisoni pettävän minua pikkuserkkunsa kanssa. Ei olsi tarvinnut kärsiä sitä aikaa mikä meni siihen kun sain omin silmin nähdä sen minkä kaverit jo tiesivätkin jo.

    • Tauno Mato

      tee se! Jos kaveri poraa sulle reiän otsaan, sekin on ihan oikein!

    • jos olet ystävä

      Tämä on kahden ihmisen välinen asia - ei kuulu sinulle. Jotain molempien osalta on pielessä, jos näin on tapahtunut. Surullista. Itse olen toivonut, ettei minulla ole koskaan NIIN HYVIÄ YSTÄVIÄ, että tulevat tiedottamaan tällaista.
      Pettäjän oma ongelma, joka ratkeaa aikanaan.
      Jos ei ole vakavaa, tämä kärsii huonosta omasta tunnosta itse. Jos on vakavaa, eroaa. Eivätkö nämä driangelidraamat ole Suomessa usein päättyneet varsin ikävästi- tappoihin, murhiin: mikä on ollut ystävien osuus? Tue kaveriasi sitten, kun sen aika on. Älä tiedä!

    • haureus on loputtava!

      sellaisen miehen lapset jouttuvat karsimaan ja oppivat samaan, ja kierre jatkuu...


      Suomenm yhteiskunta ei ole vaivautunut ko0rjaamaan asiaa, vaan perusti jopa maailmankuulun pornotutkimusrahastonkin..

    • Mies41........

      Pitää käräyttää.

    • kuurankukka

      Tietenkin !!!

    • Varis on pahempi harakkaa

      Kyllä se esille tulee ennemmin tai myöhemmin. Muista silti, että sen toisen maailma kaatuu, ku kaikki meneeki jalkojen alta :(

    • kdfg

      Kyllähän se totuus aina maan perii.

      • stli

        siittä vaan käräytä jos olet varma asiasta, siis että mies pettää. Pukit kuriin !


      • Vahingonilo on parasta..

        Sukupuolitaudit, aids, c-hepatiitti, herpes yms. puhukoon omaa karua kieltänsä. Mikään ei riemastuta omaa rakasta enemmän kuin esim. c-hepatiitti jonka puoliso on hankkinut salaa petämällä, vaikka pikkujoulujuhlista ja tartuttanut sen sitten sinuun. Se on ikään kuin piste ii:n päälle! Älkää missään tapauksessa kertoko ystävillenne jos tiedätte että hänen puolisonsa pettää häntä. Huomatkoon itse myöhemmin..


    • Jos tunnet sen petetyn hyvin niin, tottakai pitää kertoa. Mutta muista että petetty tuskin uskoo sinua ja totuuden torven ammutaan aamunkoitteessa ehkä hyvinkin petetyn toimesta, "kun kehtaa puhua pahaa mun kullasta."

    • -M-

      Itse olen sitä mieltä että tottakai käräytät.Ajattelen asian siltä kannalta että jos sinä olisit minun ystäväni ja tietäisit että mieheni pettää minua,etkä ystävänä siitä kertoisi,suuttuisin kyllä.

    • Tuttu tunne.....

      Ehdottomasti kyllä.

    • ..............................

      Mutta minä en käräyttäisi. Tiedän myös pariskunnan jossa mies juoksee vieraissa, mutta asia ei yksinkertaisesti kuulu minulle.

    • Joihinkuihin se sattuisi, mutta se voisi puhdistaa tilanteen ja niin olisi parempi.

    • Kokenut ja kärsinyt

      Ei se kuulu sinulle. Arvot ovat aina henkilökohtaisia. Et voi olettaa tietäväsi toisen arvoja. Sitäpaitsi voit saada aivan suunnatonta vahinkoa aikaiseksi, varsinkin jos kuviossa on mukana lapsia.

      • täällä eletään

        Kerran täällä eletään. Minulle on ihan sama vaikka kertoisi vaimolle kun käyn vieraissa menköön vaimokin. Ei järvi soutamalla kulu. Eiköhän täällä pidä elää siten kun itsestä tuntuu hyvältä. Niin olen sanonut myös vaimolle, jokainen tekee päätökset itse eikä naapuri.


    • Ansku-89

      totta kai käräytät, miehet on sikoja ainakin yleensä..

    • puuttua..

      mistät tiedät, vaikka se puoliskokin pettää ja molemmat ovat tyytyväisiä toistensa seksikumppaneista tietämättöminä.

      • vaikea valinta

        Käräytin aikoinaan veljeni,joka oli yleisen naisen
        kanssa suhteessa.Sain vuosiksi vihat päälleni.
        Kun anoppini kertoi minulle poikansa sala suhteesta
        oli se minulle shokki,mutta annoin mieheni valita,
        joko oma perhe,tai se toinen nainen.Eroonhan se
        lopulta johti,mies kun halusi pitää molemmat.Olen
        edelleenkin käräyttämisen kannalla.


    • TÄYTYY KÄRÄYTTÄÄ

      TOTTAKAI!

      • Totuus voittaa aina

        Käräyttäminen kannattaa

        Minä käräytin pettäjämiehen. Todisteita kun oli yllin kyllin olemassa.
        Vaimo kiitteli kovasti, että olin ollut niin suoraselkäinen, koska muuten hän olisi edelleen tuon miehen kanssa naimisissa.
        Ero siis tuli ja mies jäi nuolemaan näppejään, mutta joutui kuitenkin 4 lapsen yhteishuoltajaksi ja elareiden maksajaksi.
        Eli niin makaa kuin petaa.


      • en arvosta sua yhtää
        Totuus voittaa aina kirjoitti:

        Käräyttäminen kannattaa

        Minä käräytin pettäjämiehen. Todisteita kun oli yllin kyllin olemassa.
        Vaimo kiitteli kovasti, että olin ollut niin suoraselkäinen, koska muuten hän olisi edelleen tuon miehen kanssa naimisissa.
        Ero siis tuli ja mies jäi nuolemaan näppejään, mutta joutui kuitenkin 4 lapsen yhteishuoltajaksi ja elareiden maksajaksi.
        Eli niin makaa kuin petaa.

        Empä yhtään ylpeilisi sinuna. Kenen kannalta kannatti kertoa? Neljä lasta joutui kokemaan, miltä tuntuu kun vanhemmat eroaa... Onko sulla nyt jalo olo? Aikuiset nyt pystyy vaikka olemaan aidanseipäinä, mutta entä lapset? Ajattelitko yhtään?


      • Totuus voittaa aina
        en arvosta sua yhtää kirjoitti:

        Empä yhtään ylpeilisi sinuna. Kenen kannalta kannatti kertoa? Neljä lasta joutui kokemaan, miltä tuntuu kun vanhemmat eroaa... Onko sulla nyt jalo olo? Aikuiset nyt pystyy vaikka olemaan aidanseipäinä, mutta entä lapset? Ajattelitko yhtään?

        Ei lapsetkaan pumpulista ole, kyllä ne eron kestää.
        Eiköhän ero ollut kuitenkin tuossakin tapauksessa parempi kuin valheiden keskellä eläminen.
        Minulle riittää, että tein, minkä parhaakseni katsoin ja, että vaimo oli kaikesta huolimatta tyytyväinen saamastaan "vihjeestä", vaikka alkushokki olikin suuri.
        Itse asiassa miehellä oli ollut muitakin naisia, mutta kukaan ei ollut vain aikaisemmin tullut vaimolle kertomaan, mitä mies vaimon selän takana puuhaili.
        Minulle mies oli esittäytynyt sinkkuna, jolla ei ole lapsia!
        Jos ei halua erota, niin kannattaisi sitten harkita tekemisiään paremmin!


      • siltikään en arvosta
        Totuus voittaa aina kirjoitti:

        Ei lapsetkaan pumpulista ole, kyllä ne eron kestää.
        Eiköhän ero ollut kuitenkin tuossakin tapauksessa parempi kuin valheiden keskellä eläminen.
        Minulle riittää, että tein, minkä parhaakseni katsoin ja, että vaimo oli kaikesta huolimatta tyytyväinen saamastaan "vihjeestä", vaikka alkushokki olikin suuri.
        Itse asiassa miehellä oli ollut muitakin naisia, mutta kukaan ei ollut vain aikaisemmin tullut vaimolle kertomaan, mitä mies vaimon selän takana puuhaili.
        Minulle mies oli esittäytynyt sinkkuna, jolla ei ole lapsia!
        Jos ei halua erota, niin kannattaisi sitten harkita tekemisiään paremmin!

        Oi joi, sinäpä vasta oletkin oikeudenmukainen ihminen. Pettymyksestä miestä kohtaan menit ja kerroit vaimolle? Kyllä lapset eron kestää, tottakai, kun on pakko. Mutta sulla ei kai omia lapsia ole? Sä et tiedä, minkälaisen myllerryksen olet aiheuttanut vieraassa perheessä. Vain sen takia, kun sua harmitti miehen paljastuessa varatuksi. Olisit antanut olla ja niellyt pettymyksen ihan yksinään.


      • Totuus voittaa aina
        siltikään en arvosta kirjoitti:

        Oi joi, sinäpä vasta oletkin oikeudenmukainen ihminen. Pettymyksestä miestä kohtaan menit ja kerroit vaimolle? Kyllä lapset eron kestää, tottakai, kun on pakko. Mutta sulla ei kai omia lapsia ole? Sä et tiedä, minkälaisen myllerryksen olet aiheuttanut vieraassa perheessä. Vain sen takia, kun sua harmitti miehen paljastuessa varatuksi. Olisit antanut olla ja niellyt pettymyksen ihan yksinään.

        Ihan naisena ajattelin toista naista, kun kerroin, en siis miestä ollenkaan.
        Itsekin siis haluaisin vastaavassa tilanteessa tietää miehen toimista.
        Olen ollut lapsena tilanteessa, jossa äitin mies petti häntä, mutta mies ei itse pettämisestä kertonut, ennen kuin todistusaineistoa oli jo niin paljon, että miehen oli pakko myöntää pettäminen. Suhteessa oli muitakin ongelmia, mutta äiti ei ole tuon jälkeen ottanut uutta miestä. Kotitilanne kuitenkin parani huomattavasti, kun äiti laittoi tuon miehen mäkeen. Tuon episodin jälkeen minulle on ollut päivän selvää, että vastaavassa tilanteessa on parempi kertoa totuus heti.
        Mutta jos joku vaimo haluaa tuollaisen tiedon jälkeen vielä jatkaa yhteiselämää pettäjän kanssa, niin eihän se ole minun päänsärkyni.

        Toisaalta sain juuri kuulla, että tuo em. eronnut pari onkin palannut yhteen.
        Jotenkin mies on saanut vakuutettua vaimonsa siitä, että hän ei enää pettäisi.
        Niin tai näin, mutta tuolta mieheltä on jo tullut useampia vonkausviestejä, että se siitä. Tässä tapauksessa on kyllä pakko vaimon puolesta todeta, että tyhmyydestä todellakin sakotetaan :-D


      • olet ilkeä ihminen
        Totuus voittaa aina kirjoitti:

        Ihan naisena ajattelin toista naista, kun kerroin, en siis miestä ollenkaan.
        Itsekin siis haluaisin vastaavassa tilanteessa tietää miehen toimista.
        Olen ollut lapsena tilanteessa, jossa äitin mies petti häntä, mutta mies ei itse pettämisestä kertonut, ennen kuin todistusaineistoa oli jo niin paljon, että miehen oli pakko myöntää pettäminen. Suhteessa oli muitakin ongelmia, mutta äiti ei ole tuon jälkeen ottanut uutta miestä. Kotitilanne kuitenkin parani huomattavasti, kun äiti laittoi tuon miehen mäkeen. Tuon episodin jälkeen minulle on ollut päivän selvää, että vastaavassa tilanteessa on parempi kertoa totuus heti.
        Mutta jos joku vaimo haluaa tuollaisen tiedon jälkeen vielä jatkaa yhteiselämää pettäjän kanssa, niin eihän se ole minun päänsärkyni.

        Toisaalta sain juuri kuulla, että tuo em. eronnut pari onkin palannut yhteen.
        Jotenkin mies on saanut vakuutettua vaimonsa siitä, että hän ei enää pettäisi.
        Niin tai näin, mutta tuolta mieheltä on jo tullut useampia vonkausviestejä, että se siitä. Tässä tapauksessa on kyllä pakko vaimon puolesta todeta, että tyhmyydestä todellakin sakotetaan :-D

        Etkä ajatellut yhtään toista naista vaan omaa napaasi! Jos sua noin paljon kaiveli se, että sun äitiäsi petettiin, niin miksi ylipäänsä rupesit suhteilemaan tuon varatun miehen kanssa? Eikö tullut mieleen, että paremmin ajattelet toista naista kun et ryhdy mihinkään varatun kanssa?

        Tunnusta pois, sun ainoa tavoite oli nöyryyttää vaimoa ja sitä sä teet edelleen, kun ilkut häntä tyhmäksi. Sä et saanut miestä itsellesi ja nyt nautit, kun vaimo kärsii? Ihanko vonkausviesteihin vastasitkin? Ja otat miehen ilolla luoksesi, ihan vaan vaimon kiusaksi?

        Sä olet todella ilkeä ihminen. Ei se ole tyhmä joka luottaa vaan se joka ei ole luottamuksen arvoinen.


      • Totuus voittaa aina
        olet ilkeä ihminen kirjoitti:

        Etkä ajatellut yhtään toista naista vaan omaa napaasi! Jos sua noin paljon kaiveli se, että sun äitiäsi petettiin, niin miksi ylipäänsä rupesit suhteilemaan tuon varatun miehen kanssa? Eikö tullut mieleen, että paremmin ajattelet toista naista kun et ryhdy mihinkään varatun kanssa?

        Tunnusta pois, sun ainoa tavoite oli nöyryyttää vaimoa ja sitä sä teet edelleen, kun ilkut häntä tyhmäksi. Sä et saanut miestä itsellesi ja nyt nautit, kun vaimo kärsii? Ihanko vonkausviesteihin vastasitkin? Ja otat miehen ilolla luoksesi, ihan vaan vaimon kiusaksi?

        Sä olet todella ilkeä ihminen. Ei se ole tyhmä joka luottaa vaan se joka ei ole luottamuksen arvoinen.

        Kuten jo aikaisemmin kirjoitin, niin en tiennyt miehen olevan varattu.
        Hän esitteli itsensä sinkuksi, vaikka hänellä oli vaimo ja neljä lasta.
        Mistään ei tiennyt, että mies on varattu.
        Loppujen lopuksi kävi ilmi, että heillä on 2 taloa, joista minä pääsin käymään vain siinä talossa, jossa ei ollut vaimoa ja lapsia.
        Mies lipsautti kerran vaimoasian ihan vain jossain sivulauseessa, minkä jälkeen ilmoitin heti vaimolle tilanteesta enkä ole ollut tuon jälkeen miehen kanssa enää missään tekemisissä. En ole myöskään vastannut mitään miehen vonkausviesteihin.

        Olen samaa mieltä siitä, että se onkin tyhmä, joka ei ole luottamuksen arvoinen.
        Enkä todellakaan nauti, kun vaimo kärsii!
        Mutta kuka tahansa normaali ihminen pitää tyhmänä ihmistä, joka jatkaa pettäjän kanssa. Tehkööt kaikki kuitenkin elämässään omat valintansa/virheensä!


      • jokaisen oma valinta
        Totuus voittaa aina kirjoitti:

        Kuten jo aikaisemmin kirjoitin, niin en tiennyt miehen olevan varattu.
        Hän esitteli itsensä sinkuksi, vaikka hänellä oli vaimo ja neljä lasta.
        Mistään ei tiennyt, että mies on varattu.
        Loppujen lopuksi kävi ilmi, että heillä on 2 taloa, joista minä pääsin käymään vain siinä talossa, jossa ei ollut vaimoa ja lapsia.
        Mies lipsautti kerran vaimoasian ihan vain jossain sivulauseessa, minkä jälkeen ilmoitin heti vaimolle tilanteesta enkä ole ollut tuon jälkeen miehen kanssa enää missään tekemisissä. En ole myöskään vastannut mitään miehen vonkausviesteihin.

        Olen samaa mieltä siitä, että se onkin tyhmä, joka ei ole luottamuksen arvoinen.
        Enkä todellakaan nauti, kun vaimo kärsii!
        Mutta kuka tahansa normaali ihminen pitää tyhmänä ihmistä, joka jatkaa pettäjän kanssa. Tehkööt kaikki kuitenkin elämässään omat valintansa/virheensä!

        Sä et tiedä, mikä heitä pitää yhdessä, vaikka mies vieraissa juoksee. Yhteinen omaisuus, lapset, sukulaiset, ystävät, yhdessä eletty elämä. Mitä tyhmää siinä on, jos jatkaa pettäjän kanssa? Ehkä se sopii heille ja on aivan heidän oma ratkaisunsa. Olen aivan varma, ettet ollut ensimmäinen vieras nainen, jota mies pyöritti. Jokainen pitää normaalina erilaisia asioita. Musta siinä ei ole mitään epänormaalia, jos jatkaa yhdessä esim. lasten takia.


      • Totuus voittaa aina
        jokaisen oma valinta kirjoitti:

        Sä et tiedä, mikä heitä pitää yhdessä, vaikka mies vieraissa juoksee. Yhteinen omaisuus, lapset, sukulaiset, ystävät, yhdessä eletty elämä. Mitä tyhmää siinä on, jos jatkaa pettäjän kanssa? Ehkä se sopii heille ja on aivan heidän oma ratkaisunsa. Olen aivan varma, ettet ollut ensimmäinen vieras nainen, jota mies pyöritti. Jokainen pitää normaalina erilaisia asioita. Musta siinä ei ole mitään epänormaalia, jos jatkaa yhdessä esim. lasten takia.

        No sehän on täysin selvä asia, että en ole ollut ainut "toinen nainen".
        Jos joku haluaa pettää vaimoaan minun kanssani, niin kyllä se tekee sitä sitten muidenkin naisten kanssa.
        Ja niinhän se onkin heidän ihan oma ratkaisunsa, ovat sitten yhdessä tai eivät.


    • ilman puolisoa

      sitähän se on, monella pettämistä

      • Leville!

        Itse olen käynyt 6-7 kertaa pitkän viikonlopun miesporukassa Levillä juuri Ruskamaratonin aikana, EIKÄ SIELLÄ NÄY MITÄÄN PETTÄMISTÄ!
        Ihanaa ruskaa vaan joka puolella ja syksyn tuntua. Siksi aion myös mennä ensivuonna, jeeee!


        ps. Vaimo ei kyllä sinne lähde. -EI PÄÄSE!


      • käy ruskamatkalla Helsingissä
        Leville! kirjoitti:

        Itse olen käynyt 6-7 kertaa pitkän viikonlopun miesporukassa Levillä juuri Ruskamaratonin aikana, EIKÄ SIELLÄ NÄY MITÄÄN PETTÄMISTÄ!
        Ihanaa ruskaa vaan joka puolella ja syksyn tuntua. Siksi aion myös mennä ensivuonna, jeeee!


        ps. Vaimo ei kyllä sinne lähde. -EI PÄÄSE!

        Iha sitä varten, että voisi harrastaa seksiä.


    • Nimetön

      Tiedän parin naisen pettävän puolisoitaan, pitäisiköhän käräyttää. Toisaalta tiedän myös usean miehen pettävän puolisoitaan, käräytän tietysti samalla myös heidät. Lisäksi epäilen muutamia pettämisestä, joten varoitan varmuuden vuoksi myös heidän puolisoitaan. Voisin samalla kylvää epäilyksen siemenen myös niihin parisuhteisiin, jotka tietääkseni menevät hyvin, sillä EIHÄN sitä koskaan voi varmasti tietää, eihän...

      No tuli heti ihan autuaalinen olo, sillä nyt olen tehnyt velvollisuuteni HYVÄNÄ ja LUOTETTAVANA naapurina, työtoverina, ystävänä ja lähimmäisenä. Kaikki varmasti arvostavat minua ja ovat ikuisesti kiitollisia. Onpa mukava olla pidetty ystävieni keskuudessa.

      Kehoitan myös kaikkia muita toimimaan samoin. Pettäjät kiinni ja vastuuseen teoistaan. Näin on mukavampi tavata ystäviä, kun rehellinen ilmapiiri vallitsee kaikkien välillä.

    • ootteko miettiny?

      Kuinka moni kieltävästi tähän kysymykseen vastannut on itse pettänyt??

    • jakolootia

      erään naisen joka pettää miestään, ihan törkeesti käy paneskelemas eri ukkojen kans, netistä hakee jännitystä!

    • vahingoniloisia

      ja käräyttävät kaikki niin avionrikkojat kuin rattijuopotkin,saavat siitä varmaankin orgasmin,säälittäviä otuksia nuo ilmiantajat.

    • ja roikkuu, sano.

      Riippuu siitä, tunnetko avioparin hyvin. Ja onko kyseessä ao. henkilöltä ns. harkittu teko, vaikka muutoin parilla menisi "hyvin" tai näyttäisikö olevan vain niin.

      • käräyttäjä

        Itse olen käräyttänyt kun ystäväni mies petti. Soitin hänelle saman tien kun näin tilanteen ja kerroin mitä näin. Ystävä kysyi mieheltä että onko asia näin. Mies kiersi ja kaarsi, väitti että joku erehtynyt, mutta kun ystäväni sanoi että tämä henkilö ei erehdy miehen ulkonäöstä niin myönsi II suhteen. Suhteesta en tiennyt, mutta ystäväkin kertoi että parempi vain kun sai tietää. Nyt ystävällä uusi mies ja lapsi, eksä taas rämpii kapakoissa pitkin päiviä.
        Ai niin, ystävän eksä ei edelleenkää tiedä kuka käräytti.


    • kuulu

      muille

    • Rattijuoppo

      Mitä arvelet hyötyväsi olettamasi pettäjän käräyttämisestä. Useimmiten tapahtumiin on myös syy joista lienet huonommin perillä. Pysy vain ihan rauhallisena, asia ei kuulu sinulle. Käräytä mieluummin vaikkapa tuttavasi joka ajelee kännipäissään autolla. Se vaatii luonnetta.

    • ämmä

      Niin että kannattaako, kerron omakohtasen kokemuksen, tulin kertoneeksi ystävättärelleni et sun miehes luuhaa toisen naisen kans. Hän suuttui asiasta niinpaljon mulle et välimme kylmenivät,vaikka hän vähän myöhemmin tapas miehensä itteteossa. Hän ei oo antanut mulle sitä vieläkään anteeksi, vaikka tapauksesta on lähes 10v. Tää pariskunta eros.

    • tottahan toki

      jos rouvansa on kuomasi käräytät ilman muuta!!!

    • Petturit kiinni

      Käräytä vaan. Toivottavasti vaimo uskoo, niitä on nimittäin niin tolloja vaimoja jotka ei usko miehen tekosia.

    • Kyllä!

      Tommoset petturit on täysiä mulkkuja.

    • Somebody1

      Ei kannata puuttua asioihin, jotka eivät sinulle kuulu. Taustaa et voi tietää ellet ole hyvin läheinen molemmman osapuolen kanssa. Jokainen hoitakoon oman tonttinsa niin pettämisiin ei ole tarvetta.

    • työhönottokysymys

      Vastatkaa vaan, niin menetätte mahdollisuutenne koskaan saada töitä!

    • vaan ei oikeen

      nii i, siinäpä se. palijoo kysyt, mut asiaa. missäs vaihees heidän " elämä " on, onko lapsia (minkä ikäsiä ), onko perhees väkivaltaa, kuinka uskollinen " vaimo puoliso " on. Tunnetkos kaverisi miten hyvin. Mitä mieltä Olet itse KÄRÄYTTÄJISTÄ. En kantaa ota enempää, tommosta tuli mieleen.

      • tosiasioina

        Muistaako kaikki edes kaikkia, kenen kanssa on hararstanut seksiä. Sitä kun voi harrastaa ihan vaan seksin takia ilman, että se jää edes sen kummemmin mieleen.

        Kerro siitä sitten toiselle!

        You did?!


    • Viestintuoja ammutaan

      Ei kannata käryttää, se käryää omineenkin.

      Etenkin jos olet tuon ukon vaimon kanssa kavereita niin siinä voi olla ystävyys koetuksella jos tuollaisen viestin viet.

      • Mazoni

        Ja meinaat ettei ystävyys ole enemmän koetuksella jos hän saa selville että olitkin tiennyt asiasta jo ennen häntä etkä ollut kertonut??


      • olla
        Mazoni kirjoitti:

        Ja meinaat ettei ystävyys ole enemmän koetuksella jos hän saa selville että olitkin tiennyt asiasta jo ennen häntä etkä ollut kertonut??

        idiootti ja myöntää tietäneensä niin sillehän ei voi mitään.

        Mua ainakin vituttaisi kaveri joka tulee kertomaan tollasta ilman näyttöä.


    • kakkara

      Oma mieheni kävi vieraissa ja koko muu kylä tiesi,minä en.
      Voi kai vaan arvata miltä se sitten tuntu jälkeenpäin kun sai asiasta tietää ja että tiesi sitten tuttujenkin tietäneen,muttei kertoneen?
      Tuskin se lopputulokseen olisi vaikuttanut vaikka olisivat heti kertoneetkin...olisin vain arvostanut sitä rehellisyyttä.Järkyttävän näkönen munahaukka...minä nostin kytkintä ja toivotin hyvät loppuelämät.Jos niin kovasti vierasta tahtoo että pistää koko parisuhteensa pelinappuloiksi,niin sillon on jo valmiiksi ajateltu se,että sen voi menettää.En tuomitse pettäjiä sen enempää,mutten myöskään sääli silloin kun käry käy.Itse soppansa ovat keittäneet ja sen myös nielkööt.Ei se kelvannut miehelle se pano pitemmän päälle,tuskin muuta hakikaan ku panoa,mut tehty mikä tehty. Mulle ei vittuilla.

    • uskallatko..

      sinunko kanssa pettää? Jos uskallat silloin kertoa niin aika rohkea olet!

    • -kiti-

      mun mielestä sun pitäisi kertoa, koska jos kuvittelet ittes sen miehen naiseks ni kyllä sä varmaan haluaisit että sulle kerrottaisiin. ei oo mtn ideaa elää valheseen perustuvassa suhteessa ja jos pettää kerran pettää aina.. ja varsinki jos se nainen on sun ystävä ni sillon ehdottomasti kannattais kertoo, jos se saa kuulla sen jostai muualt ja saa tietää et sä tiesit muttet kertonu ni sit sä menetät sun ystävän jonku kusipää jätkän takii...

    • vaan

      saisi pettäjä ihan ansionsa mukaan. Jos minun mies pettäisi minua toivoisin että siitä tietävä kertoisi minulle.

      • nus-1500lady

        niinpä:menkää esm, leville ruska-aikaa siellä rouvat "tyttöporukoissa"ja vähän kauempaa kotoaan,helillä kilpilu keskenään kuka esm saa nuorempaa,siis jos oot mies joudut panee rouvaa.mäen kerro jos nään en ees mieskaveerilleni,jokainen vieraissa käyvä, jää ihan itse niistä hommistaan kiine, niin minäkin jjään, realy.elämää ja erotiikkaa. se vaan on niin, "harvat meistä kasvaa aikuisiksi",


    • ajattelisin

      Eiköhän se ole jokaisen oma asia, kyllä se ennen pitkää kiinni jää ja mistä tiedät vaikka tietäisi, muttei välitä.

      • samaa mieltä

        Enpä tiedä kannattaako sitä käräytellä,kuten edellinen sanoi saattaa toinen jopa tietää eikä välitä.Ja nyt kun näyttää siltä ettei naisetkaan sen huonompia ole,niin mitäpä noihin puuttumaan.
        Ja jos vähän katselet ympärille,niin huomaat että sitä tapahtuu jo melkeinjoka toisessa parisuhteessa ja jos kaikki käräytetään,niin mitä jää jäljelle.


      • onkin että

        se ei ole jokaisen oma asia, vaan myöskin kumppanin asia jos seurustellaan nk. "vakavalla" pohjalla. Ei se silloin kyllä toisen puolelta kovin vakavalle tunnu jos pitää pettää. Ja nykyisin on kovin vakavia sukupuolitautejakin olemassa, että kyllä siihen kumppaniin siinäkin mielessä pitäisi pystyä luottamaan ettei se niitä sitten kanna tälle toiselle osapuolelle. Jos on haku päällä niin mitä ollankaan sitomaan ketään itseensä, uskollinen pitää ihmisen osata olla jos sitoutuu toiseen ihmiseen joko lupauksin taikka teoilla, elikä muutetaan jo yhteen. Kyllä pitäisi voida luottaa kumppaniinsa, muuten ei elämästä tule yhtään mitään vaan jokainen levittelee niitä vehkeitään sinne tänne, joka onkin jo sitten todella moraalitonta sekä myöskin lapsellisen vastuutonta. Ei ihmisen kuulu olla niin löyhäpäinen että elää pelkästään omien viettiensä mukaan ja niiden vietävänä. Jos niin tekee, eläköön sitten yksin ja älköön sitoutuko keneenkään, koska ihminen ei silloin ole kypsä vakavaan yhdessäeloon ja suhteeseen yhteen kumppaniin. On loukkaavaa toista ihmistä kohtaan se että pettää tätä.

        Olisi oikein että se toinen osapuoli saisi tietää millaisen kumppanin on oikeasti valinnut. Joten kannatan kertomista, nopeasti ennenkun sitoutuu tällaiseen pettäjään syvemmin.


    • oma elämä

      Jos oma elämä on kunnossa, niin sitten vasta kannattaa sotkeutua toisten elämään !

    • minä ainakin

      tietty

    • taianne

      mielestäni rehellisyys on tässä kohtaa oikein.Kärytä ja teet samalla palveluksen petetylle.Petetty kun kuulee asian yleensä viimeisenä ja ei ole kivaa olla petetyn roolissa.

    • sano sille

      Että kerrot sen puolisolle jos toi ei lopu. Sillä on vaihtoehdot vähissä KUITENKIN jos se tulee ilmi.

    • seetana

      Mitäs vittua se asia muille kuuluu. Älä tunge nokkaas muitten asioihin ja mistä vitusta näitä aiheita revitte.

    • vieno50

      itse käräyttäisin jos tilanne tulisi kohdalleni
      tiedän erään parin jossa nainen on naimisissa ja mies avoliitossa he ovat tietääkseni vieläkin kymmen vuoden jälkeen suhteessa tosi säälittävää
      kun on lapsia
      ei kulissiliitto ole puolustus
      aina on niitä jotka haluavat "jännitystä" elämään
      mutta tosipaikan tullen ei uskalleta tehdä mitään ratkaisuja
      kunhan omassa elämässä on "virikkeitä"
      näitä on ja tulee olemaan
      käräytä ja anne heidän kantaa vastuu tekosistaan

    • Kokenut kanki

      Kerran eräs tuttu nainen tuli sanomaan että kerron vaimollesi mitä teit tuolla uimakopeilla eilen. Mutta hän jatkoi vielä: Jos annat minulle myös isoa kankeasi niin annan asian olla. Niin me sitten nussimme samassa uimakopissa, ja hän kaiken lisäksi antoi vielä persettäkin.

    • vieno50

      itse käräyttäisin ja antaisin heidän kantaa vastuun
      tiedän henkilöt jotka ovat vieläkin kymmenen vuotta sitten alkaneessa suhteessa
      kummallakin oli pieniä lapsia
      nainen avioliitossa ja mies avoliitossa
      kun näen miehen avovaimoa säälin häntä
      olisi pitänyt silloin käräyttää kun sain tietää suhteesta
      aina tulee olemaan noita ihmisiä jotka eivät saa tarpeekseen omasta kumppanista vaan tarvitsevat "vaihtelua" elämäänsä
      muista viis ja sitten vielä kehutaan miten mukavaa on
      käräytä vain etpähän itse tarvitse tuntea syyllisyyttä toisten suhteesta

    • MIELELLÄÄN

      Itse petetyksi tulleena toivon, että puoliso saa tietää pettämisestä. Vaikka se sattuu niin perkeleesti niin totuus on ansaittu kuulla!

    • Anu Saukko

      Niin paljon pahaa maailmaan tekevät itsekkäinä ihmisinä.
      Jos haluaa loukata rakkainta ihmistä tuolla tavalla, joutaa olla yksin. Ehdottomasti!

    • lyyli

      ilmi, eikö naisilla ole minkäälaista "demokratiaa" toisaan kohtaan,reilu peli jos tietää tosiaan tämmöisen asia,on totuus tuotava tietoon petetylle.

    • jukka55oulu

      Älä missään tapauksessa sekaannu! Kohta koko juttu kääntyy sua vastaan ja huomaat, että ao henkiköt tekevät SINUSTA syyllisen!!!

    • JA JOS ET SITÄ TEE

      OLET HÖLMÖ,KUN TIEDÄT MILLÄ TOLALLA TUTTAVASI ASIAT OVAT.

    • Vapaus!!!

      Elää ja vastaa omista teoistaan!!!!Vaikka olis avio-liitossakin!!!!

    • Nainen******

      Antakaa jokaisen ihmisen elää omaa elämää ,älkää puuttuko.Jos toinen pettää silloin suhteessa on puutosta tai haetaan vaihtelua.Jokainen saa hoitaa omat ongelmansa ihan itse.Mä tiedän monta pariskuntaa jossa käydään vieraissa nauttimassa ja oma parisuhde voi hyvin....ne ei etsi mitään suhteita vain sitä hetken nautintoa ja sit oman kullan kainaloon.

      • uskollinenmies

        Niin se vaan on että joka puolella tapahtuu pettämistä, mutta se ei ole mun asia. He ovat valinneet sellaisen tien kuljettavakseen. Ja eihän se petetylle ole oikein, mutta eihän sitä tiedä kuka pettää ja ketä ku se on nii salaista hommaa.
        Ja uskon että kyllä se ei pettäjälle ole helppoa peitellä jälkiään ja rypeä omantunnontuskissa, siis jos sellaista tuntee.
        Joten antakaa jokaisen elää elämäänsä miten haluaa ja keskittykää siihen omaan elämäänne jos sellasta on, jos ei oo nii hankkikaa sellanen.


    • Pettäjän tie

      Näkyy koskettavan aika monia ...miksiköhän???

    • ma_vaan____

      Pidä vain huoli omista asioistas.

    • jyri.

      Kylpylät on täynnä naisia jotka pettää miestään. Itsekkin olen monen vuoden aikana paneskellut aina naimisissa olevia naisia. Turha valittaa!

    • ootko katkera?

      että pidät vain huolen omista tekemisistä. Jos jää liikaa aikaa kytätä naapurin ukon tekemisiä, niin hanki vaikka joku kiva harrastus.

    • EI KUULU

      pennin vertaa sivullisille. Aika härskiä seota toisten ihmisten asioihin......edes silloinkaan, kun kaksi ihmistä on pettämisen tiellä.

    • onses

      Miksi puuttua muitten asioihin...

    • vesisex

      Käräytä. Saat kyllä ystäväsi vihat ensin niskoillesi sijaiskärsijänä. Petetyksi tuleminen satuttaa, mutta enemmän satuttaa jos jälkeen päin kuulee, että hyvä ystävä on tiennyt eikä ole kertonut. Käräytä.

      • naapurin

        Käräytin kerran naapurin rouvan pomon kanssa kävivät pari kesää panemassa kotonaan.
        Kävi ilmi että oli ukon lupa tosin ukko ei kertonut emännälleen mitään että kerroin.
        Juttu oli vielä sellainen että ukkeli vielä salaa surasi joskus hommia ,oli piiloutunut asuntoon ilman kummankaan tietämistä. Kyllä oli nolo tilanne kun kiva naapurin rouva meni aina joskus aamu 10 jälkeen pomonsa kanssa kotiin , ei ilennä naapurin ukkoa silmiin katsoa jotenkin tuntui että oli osa pettäjä. Nyt voi. Kerran itsekkin olin ovenrausta tirkistää..ei se ollut muuta kuin täyttä kiimaa ja saamista..


    • KADE

      nuija

    • sineraalia

      umpipulsshittiä saaneena, anna palaa... se joka leikin alkaa se leikin kestäkööt.. se joka niin tekee tietää srenkin että sattuu se toistakin..

    • Teet hyvän palveluksen.

      Ilman muuta kertokaa kaikille petetyille tietonne pettäjistä.Siinä pelastat petetyn pilaamasta elämäänsä epäluotettavan pettäjän kanssa.Ajan haaskausta elää pettävän puoliskon kanssa,hävetä saa joka käänteessä kun ei tiedä kenen kaikkien kans on maannu.Tauteja vaan kotiin yrittää kuskata.Ei semmosella pettävällä ihmisellä ole mitään arvoa,mitä semmosen kanssa tekee?Ei sen kanssa kehtaa ees kylillä kulkea.Yököttäviä ja kakkosluokan kansalaisia kaikki puolisonsa pettäjät!

    • VALVOJA

      Laskin käräyttämistä puoltavat ja vastustavat viestit ja tulos oli se, että 63% vastustaa käräyttämistä ja 37% kannattaa. Koska keskustelua on käyty jo suhteellisen pitkän aikaa, niin proentit eivät tuosta juurikaan muutu. Siten johtopäätös on se, että SINUN EI SAA KÄRÄYTTÄÄ PETTÄJÄÄ!

    • ajattele omalle kohalle

      Jos sinulle kävisi niin haluaisitko tietää vai olla tietämättä?Haluaisitko jatkaa petettynä suhdetta?
      Vai haluaisitko hankkia uuden luotettavan puolison ja elää elämäsi onnellisena?
      Itse en pettjänkanssa elää haluaisi.

    • Maikki85

      Kyllä minä ainakin haluaisin tietää, jos puolisoni pettäisi minua, vaikka tieto lisääkin tuskaa. En vain haluaisi olla se ainoa, joka ei tiedä oman puolison syrjähypyistä.

    • sesi

      Pa..a maista saada vuoden tai parin kuluttua puoliso kiinni, epäilys pitkään oli jo, mitään ei ole myöntänyt tähän päivään mennessä vaikka törkeästi kiinni jäi, halusin erota ja nostin tavarat pihalle muttei suostu lähtemään MINUN kodista/talosta vedoten siihen etten yksin pärjäisi ! En ole jaksanut enää tapella vaan alistuin tilanteeseen vaikka paljon unelmia paremmasta. Todella pettynyt olen hänen ystäviin kun ennen ja jälkeen kiinni jäämisen teeskentelevät olevansa ystäviä myös minulle vaikka tiesivät puolison touhuista he edelleen kuvittelevat etten minä tiedä heidän tienneen, ajattelin joku kaunis kerta pamauttaa päin näköä asiasta.

    • Kyllä kannattaa kertoa. Voi toki olla, että saat vain haukut palkaksesi, mutta eihän se enää sitten sinun vastuullasi ole jollei toinen usko kun olet ainakin yrittänyt. Toisaalta jos et kertoisi ja petetylle asia valkenisi myöhemmin (myös se, että sinä tiesit) saisit sitten ihan varmasti haukut palkaksesi. Kahdesta huonosta vaihtoehdosta valitsisin kuitenkin ensimmäisen. Ja varmaan kannattaa lähestyä aihetta varovasti tunnustellen rauhallisessa tilanteessa ja miettiä miten kertoa.

    • maailmankuva

      ...On useimmilla täällä.

      Pettäminen on väärin, kärytä vaan.

      Entä jos oma puoliso ei pysty tyydyttämään ?

      Haluatteko tosiaan repiä rikki perheen jossa on vaikkapa 12v, 6v ja 4v lapset ?

      Sanoisin että paras tapa päättää on ajatella itse. Suomi24:n foorumilta tuskin löytyy hyviä neuvoja, tai ainakin ne on piilotettu taitavasti kaiken humoristisen paskan sekaan.

      • haloota sinne

        miten voi valita puolison joka ei muka enää tyydytä toista.Jos kelpas alussa miksei nyt?
        Miks ottais puolisoks jos ei hommat onnistu?
        Tekosyy tyydyts hakee naapurista tai ilotaloista."Pettäjän tie......." toivonmukaan on laulun mukainen elo pettäjillä ...........


      • "pettäjä"

        Ihmettelin tuota itsekin että jos näiden neuvojen varassa toimii niin katastrofilta ei voi välttyä.

        Joku muukin tähän oli vastannut. Ihmissuhteethan voi syntyä nuoreina ja terveinä ja sittemmin tulee ongelmia. Hypin jatkuvasti vieraissa, ihan ukkoni luvalla. Se kun loukkaantui auto-onnettomuudessa.

        Sua ei noi lapset mietityttän yhtään. Heidän vuokseen ei haluttu erota ja tuskin oltaisiin erottu muutenkaan.

        Ei se pettäminen aina ole väärin ja on aika huvittavaa katsella näitä korkeimpia totuuksia laukovia aaseja.


      • sinä ole
        "pettäjä" kirjoitti:

        Ihmettelin tuota itsekin että jos näiden neuvojen varassa toimii niin katastrofilta ei voi välttyä.

        Joku muukin tähän oli vastannut. Ihmissuhteethan voi syntyä nuoreina ja terveinä ja sittemmin tulee ongelmia. Hypin jatkuvasti vieraissa, ihan ukkoni luvalla. Se kun loukkaantui auto-onnettomuudessa.

        Sua ei noi lapset mietityttän yhtään. Heidän vuokseen ei haluttu erota ja tuskin oltaisiin erottu muutenkaan.

        Ei se pettäminen aina ole väärin ja on aika huvittavaa katsella näitä korkeimpia totuuksia laukovia aaseja.

        pettajä jos luvalla vieraissa käyt,niin kuin sen "osoitatkin".
        Pettäminen on niin paskamaista kun yrität tehdä suhdetta paremmaksi etsien vikaa itsestään ja vuosien jälkeen kuulet kumppanin salasuhteesta!
        Neuvokaa sitten pettämisen olevan perusteltua ja oikein kun tämän myllyn käytte läpi!


      • Kirjoittaja on...
        sinä ole kirjoitti:

        pettajä jos luvalla vieraissa käyt,niin kuin sen "osoitatkin".
        Pettäminen on niin paskamaista kun yrität tehdä suhdetta paremmaksi etsien vikaa itsestään ja vuosien jälkeen kuulet kumppanin salasuhteesta!
        Neuvokaa sitten pettämisen olevan perusteltua ja oikein kun tämän myllyn käytte läpi!

        Tässä halunnut tuoda esiin mahdollisuuden ettei innokas käräyttäjä välttämättä tiedä koko totuutta.

        Itse elän tyttöystäväni kanssa vapaassa suhteessa. Pettää saa kunhan huolehtii ettei kotiin tule tauteja tai yllätysvauvoja. Ei tuota kyllä ensimmäiseksi olla naapurille/kaverille kertomassa.


      • nyt vapaan
        Kirjoittaja on... kirjoitti:

        Tässä halunnut tuoda esiin mahdollisuuden ettei innokas käräyttäjä välttämättä tiedä koko totuutta.

        Itse elän tyttöystäväni kanssa vapaassa suhteessa. Pettää saa kunhan huolehtii ettei kotiin tule tauteja tai yllätysvauvoja. Ei tuota kyllä ensimmäiseksi olla naapurille/kaverille kertomassa.

        seksin ja pettämisen.Pettäminen on valehtelua toiselle osapuolelle,siis pettämistä, petosta jne...


    • kajo

      Mitähän ne toisten tekemiset oikeastaan sulle kuuluu, pidä huoli omista tekemisistäsi!

      • harakka

        Ehkä on parempi et "viisaat ihmiset " ei sekaannu toisten asioihin!Ei kannata leikkiä jumalaa jos ei ole jumala!!!


    • !!!!!!!

      jotenkin sinulle!!!!! Sulla ei taida olla omaa elämää!

      • mutta puolisolle...

        ...kuuluu kenen kanssa kumppani paneskelee!


    • lintu vai kala

      kumpiko hää on(kampi/kumpi) pettää! Ja oletko Sinä kysyjä selvinpäin?

    • yksi petetty

      Vastaus löytyy jokaisen kohdalla siitä että haluaisitko itse tietää jos sinua petetään.
      Minua petettiin puolen vuoden ajan ja kun sain tietää, raivostutti minua eniten se että puolisoni oli tuhlannut puoli vuotta minun elämääni. Minusta on törkeää että pettäjä kuvittelee olevansa oikeutettu olemaan niinkin suuressa asemassa että voi pelleillä toisen ihmisen elämän kustannuksella. Senkin puoli vuotta joka minua petettiin ja tämä reilu 2 vuotta mitä siitä olen yrittänyt toipua olisin voinut olla onnellinen ja elää elämääni täysillä nauttien.

      • -petetty mies--

        Itse harkitsin vakavasti vieraisiin menoa kun ex-vaimoni kieltäytyi seksistä kanssani (ainoastaan 1krt/kk sekstattiin),en mennyt koska se olisi ollut väärin,niin vaimoani kuin lapsianikin kohtaan ja miksei myös itseänikin.

        Etsittiin "yhdessä" syitä haluttomuuteen ja sitäkin myötä tulehtuneeseen perhetilanteeseen 3v ajan liiton pättyessä kuitenkin eroon.
        Eron jälkeen tunnusti salasuhteen ja kipeää teki nimenomaan se että minulle oli valehdeltu tuo 3 vuotta!

        Se että en vieraaseen sänkyyn sortunut,vaan etsin ratkaisua parisuhteen ongelmiin niin kuin sivistyneesti oikein oli,helpotti kyllä toipumista eron jälkeiseen elämään.

        Myös tämän uskottomuuspalstan seuraamisen katson olevan osa entisen elämän läpikäymistä.


    • hyvä ihminen ihmeessä

      käräytä!!! Ajattele nyt, ja sit kaksi kertaa. Itse petän vaimoani, se tuo jännitystä elämään. Tiedän myös että hän pettää myös minua, mutta kukaan ei tule rakkautemme väliin. Ollaan sovittu, että muutama syrjähyppy vuodessa vaan parantaa parisuhdetta. Jaakko tampereelta.

      • Lupa

        näin etsitään sitä oikeaa yhdessä kumppanin kanssa ... onnistuu varmasti


      • te ole

        pettäjiä jos kerran syrjähypyistä on yhteisymmärrys.Eikö vain?
        Pettäminen on sitä että pettää,valehtelee,johtaa harhaan jne....


    • heli65

      Tottakai kannattaa käräyttää , koska ei ole oikein toisen seläntakana pelata tuollaista peliä. Mitä aikaisemmin asia tulee julki sen vähemmällä pääsee vaikka sydänsuruilta tuskin vältytään. Mutta pettäjä joutuu ainakin vastuuseen tekemisistään

    • onko

      tämä joku tuttusi??tee mitä parhaaksi näet mutta itse kannat vastuun riidoista

    • palvelus

      tieto lisää tuskaa mutta kerro sitten jos itse petät

    • väittäisin että

      Todennäköisesti joudut itse sylkykupiksi. Mitäs siitä tulisi, jos kaikki käryttäisi toisiaan? Varmasti verilöyly.

    • Varis....

      Toisten asioihin sotkeentuminen on aika kyseenalaista hommaa...

      Ärsyttäähän se varmasti kun tietää että joku pettää toista, mutta se on heidän asiansa ja niin pahalta kuin se kuulostaakin, se ei kuulu sinulle. Käräyttämällä vaan sotkeennut siihen soppaan mikä siitä sitten syntyy. Saat jomman kumman tai pahimmassa tapauksessa molempien vihat päällesi ja kaupanpäälle toisten asioihin nenänsä työntävän juorukellon maineen.

      Ihan itsesi takia, ei kannata käräyttää vaikka varmasti tekisi mieli! Ihan worst case scenario on että oma turvallisuutesi saattaa olla vaarassa, kun se mies saa selville kuka käräytti. Mieti tarkkaan kannattaako ryhtyä moiseen, vai pysytellä vain omien asioiden hoitamisessa.

      Minun paras kaverini petti tyttöystäväänsä muutamaan kertaan, jo vuosia sitten. Olisin milloin tahansa voinut kertoa tytölle siitä (hänkin on hyvä kaverini) mutta en halunnut sotkeentua. En puuttunut asiaan mitenkään. Ajan kanssa asiat tuli selville, olivat edelleen yhdessä kunnes mies sitten lopulta lähti itse kävelemään. Ja edelleen kaikki kolme ollaan hyviä kavereita keskenämme ja vietetään aikaakin samoissa porukoissa. Loppu hyvin kaikki hyvin. Mieti jos olisin käräyttänyt?

      • Jarkke K

        Eikös ennenvanhaan kuulunut ajoittain radiosta laulu, "Pettäjän tie on tuskainen käy harhaan...jne.." siinäpä se ydin on hyvin sanottu, eikös pettämisen tielle lähtenyttäkin tulisi auttaa totuteen ja pois sieltä tuskaan ja harhaan vievältä tieltä, vaikka se aluksi kirpaisee niin totuus tekee vapaaksi ja armo ja anteeksiantamus uudistaa paljon...

        "Älä tee aviorikosta" 6. käsky.


      • no tuota
        Jarkke K kirjoitti:

        Eikös ennenvanhaan kuulunut ajoittain radiosta laulu, "Pettäjän tie on tuskainen käy harhaan...jne.." siinäpä se ydin on hyvin sanottu, eikös pettämisen tielle lähtenyttäkin tulisi auttaa totuteen ja pois sieltä tuskaan ja harhaan vievältä tieltä, vaikka se aluksi kirpaisee niin totuus tekee vapaaksi ja armo ja anteeksiantamus uudistaa paljon...

        "Älä tee aviorikosta" 6. käsky.

        tässä käsiteltävässä tapauksessa aviorikos on tehty ja minä ainakin sain kuvan että pettäminen ei ole jäänyt ihan yhteen tai kahteen kertaan, vaan ollaan jo niin sanotusti harrastus-asteella asian kanssa.

        Ei tuo pettäjä voi sitä loppuelämäänsä salailla, jossain vaiheessa se tulee kuitenkin ilmi, tavalla tai toisella. Ihmisten yksityisyyttä ja omaa elämää ja omia asioita ja niiden hoitotyyliä kunniottava ihmisena olen edelleen sitä mieltä että ulkonpuolisten ei kannata sotkeentua asiaan. Kun kuitenkaan mitään rikollista ja/tai yhteiskunnalle haitallista toimintaa ei harrasteta. "Yhteiskunta", siinäpä vasta sana.. mieti oikein.


      • Much seen

        Elämä on ihan liian vaikea laji meille ihmisille ja toisille vielä vaikeampaa kuin toisille. Emme me toisten todellisesta elämästä tiedä mitään, enkä itse ainakaan halua olla se, joka lyö jonkun arkkuun viimeisen naulan.

        Mitä tulee käräyttäjiin, niin uskon että miehet ovat paljon solidaarisempia toisiaan kohtaan kuin naiset. En voi kuvitella jonkun miehen aamulla vieraan naisen lähdettyä luotaan etsivän käsiinsä tämän puolison puhelinnumeroa ja ilmoittavan tapahtuneesta petoksesta. Todennäköisesti saisi itse mieheltä vähintään turpiinsa puhumattakaan siitä, mitä muuta traagista saattaisi tapahtua. Lehdistä saamme päivittäin lukea toinen toistaan järkyttävämpiä perhetragedioita.

        Naiset taas ovat susia toisilleen. Tässä jo elämää nähneenä ja kaikenlaista kokeneena voin sanoa, että HYVIN HARVA nainen on itsekään uskollinen. Silloin tietysti on helppo olla, ellei ole vientiä eikä kukaan edes katso puoleen.

        Se, että onko mies naimisissa tai ei, ei ole mikään este, päinvastoin haaste. Hidaste, kuten olen kuullut naisten sanovan.

        Oma miehelläni oli toinen nainen, yli 5-kymppinen naimaton eli ns. vanhapiika. Ei häntä ainakaan kovasti haitannut se, että mieheni on naimissa. Sitä ennen hän oli vuosikausia ollut toisen naimisissa olevan miehen toinen nainen. Sitä en tiedä, miten hän silloin toimi, kun mies vuosien odottelun jälkeen jättänytkään perhettään ja lapsiaan hänen takiaan, mutta kun oma mieheni lopetti suhteen, nainen alkoi soitella minulle öisin. Halveksin ja säälin häntä.

        Naiset ovat toisilleen susia. Varsinkin ne, joilla itsellä ei ole oikein vetoa.

        Käräyttäjät ovat ihan oma ihmislajinsa. Niitä on työpaikoilla, liikenteessä, kirkoissa ym. Toiminnan motiivina on muka totuus, mutta usein kyseessä on sairaus.

        Hauskaa lauantai-iltaa kaikille.


    • parempi..

      pitää huolta vain omista asioista!

      • Nimetön

        sillä haluaisithan itsekin tulla käräytetyksi vastaavassa tilanteessa.


    • njet

      mitä helvettiä se sinulle kuuluu.

      • harakka

        Antaa vaan heidän jatkaa peliään,kyllä he siitä jäävät kiinni ja onko heidän uskollisuus toisilleen kestävää kun /jos kiinni jäävät!Ja lopuksi on tuntunut pahalta seurata kun ihmisten omatunto/moraali jäävät pettämisen alapuolelle!Kuka ottaisi sellaisen puolison jonka elämä perustuu valheeseen!Minä en ainakaan,ikinä!


      • oma kirjoituksesi
        harakka kirjoitti:

        Antaa vaan heidän jatkaa peliään,kyllä he siitä jäävät kiinni ja onko heidän uskollisuus toisilleen kestävää kun /jos kiinni jäävät!Ja lopuksi on tuntunut pahalta seurata kun ihmisten omatunto/moraali jäävät pettämisen alapuolelle!Kuka ottaisi sellaisen puolison jonka elämä perustuu valheeseen!Minä en ainakaan,ikinä!

        uudestaan ja ryhdy toimeen eli tuo asia vaimon tietoon. PLEASE.


    • paskaystävä, heippa!

      Mä haukuin juuri ystävänäni pitämäni ihmisen maan rakoon, koska hän tuli sössöttämään mulle mun parisuhteeni asioista kuin joku suurikin tietäjä. En ole hänen ystävänsä enää enkä arvostanut pätkääkään hänen tarvettaan työntää nokkaansa mun yksityisasioihini! Hän ei tiennyt mistään mitään, mutta kuvitteli sitäkin enemmän ja vouhotti mulle miten kaamee puoliso mulla muka on, vaikkein tiennyt paskanvertaa siitä mikä totuus oli. Täys idiootti, jota en halua lähelleni enää koskaan.

      En todellakaan kannusta ihmisiä mihinkään "käräyttämiseen" jonkun "ystävyyden" nimissä, sillä se on sekaantumista toisten ihmisten henkilökohtaisiin asioihin eikä ole KOSKAAN oikein. Mitä vittuase kenellekään kuuluu miten toiset elää parisuhdettaan! Hoitakaa omat asianne ja antakaa muiden ihmisten elää ja kokea omansa!

      • samma här

        Ystävät ne pahimpia selkäänpuukottajia onkin! Mä ainakin ampuisin viestintuojan, jos joku katsoisi oikeudekseen ja velvollisuudekseen tulla kertomaan, mitä mun mies puuhaa. Se on meidän välinen asia. Ja jos mä en halua tietää, pettääkö puoliso, se on täysin mun asia. Pelkkää peetä väittää, että kaikki haluaa tietää. Ei kuulu muille jos mulla on hyvä elää valheessa. Jättäkää hyvät ihmiset toisten parisuhteet rauhaan. Ette mistään voi tietää, mitä puolisoiden välillä on sovittu.


    • -totuus-

      Kuka haluaa elää valheessa? Eli kyllä totuus kannattaa! Et siis käräytä, vaan kerrot totuuden!

    • Nimim: 30v. yhdessä

      Totuuden torvena oleminen, kannattaako vai ei. Voin sanoa, että ei.
      Teen päivittäin työtä eronneiden, perheiden, sinkkujen ja muiden erityisryhmien kanssa. Totuuden torvena oleminen tuntuu hyvältä vielä kerrottaessa, mutta voin sanoa 20 vuoden kokemuksella että ei kannata. En tunne yhtään tapausta, missä totuuden kertominen olisi parantanut ihmisten elämää. Varsinkin pettämistapauksissa on kytköksiä puolisoiden lisäksi lapsiin, lähiomaisiin , kavereihin jne.. Se ketju on niin pitkä, että sen hallitseminen tunteiden osalta on ikävä kyllä mahdotonta. Enemmän tulee surua ja murhetta kuin iloa. Ainahan voi vakuutella, että minun oli kerrottava. Tai sun on pakko tietää. Mutta kannattaa antaa olla. Luontainen kosto tulee ennenpitkää kaikille.

      Parisuhde tilanteissa olen huomannut, että suuri osa pariskuntien ongelmista joutuu läheisten suhdeammattilaisten neuvoista ja elämän ohjeista.
      Ihminen hakee läheisyyttä ja lämpöä aina muualta jos ei ole onnellinen, se vain kuuluu luonteeseen. Hyvin pieni ja pidättäytyvä ryhmä on uskollinen koko elämänsä. Sitten on niitä jotka saavat todella kovasti näpeilleen ja muuttavat elämänsä suuntaa. Mutta elämän hallintaa, varsinkin toisen ei kannata edes harkita. Ei elämä ole niin mustavalkoista. Parisuhteessa on kaksi ihmistä.
      Sinä tunnet että asiat on hyvin ja toinen tuntee että tarvitsee tilaa ja vapautta.

      Jokaiseen parisuhteen kuuluu vapauden kaipuuta. Osa vain tuo sen esille omalla tavallaan. Mutta jos haluaa elää täysin turvallisessa parisuhteessa, niin valitse sinkkuus. Elät silloin itseäsi varten ja muut ei voi satuttaa, ellet anna sitä mahdollisuutta. Parisuhde on niitä myötä ja vastamäkiä mitä pappikin sanoisi,
      ja näin tulee olemaan myös tulevaisuudessa. Puhdas omatunto läpi parisuhteen on legendaa ikävä kyllä. Toki mahtuu muutama poikkeus, mutta niillä yleensä ei ole parisuhdetta montakaan vuotta takana.

    • aikuinen nainen

      Vastaan edelliseen, joka oli mielestäni huippuvastaus tässä pitkässä ketjussa. Itse käräytin miesystäväni tekstailuista työkaverinsa kanssa. Suhteen vakavuudesta en tiedä, mutta epäilen tietenkin kyseessä olevan muutakin. Asia on kauheassa todellisuudessaan ollut meille kriisin paikka, olemme puhuneet ja puhuneet ja mun ainoa toivo on vain luottaa siihen, mitä hän kertoo ja lupaa.

      Mutta itsekin vajavaisena ja aikusena ihmisenä tiedän ettei mikään ole koskaan ihan päivänselvää,vaikka rakastaakin toista.

      Houkutuksia tulee ja menee, on vain tehtävä itselleen selväksi, mihin niihin suhtautuu. Onko valmis vaarantamaan kaiken jonkin mitättömän ihastuksen takia? Jos ihmiset antaisivat toisilleen armon ja asettuisivat pienten tapahtumien yläpuolelle? Antaa anteeksi, unohtaminen on vaikeinta mutta sekin voi olla merkkipaalu suhteen päivittämiseen...

      Nyt suhteemme on intohimoisempi ja avoimempi kuin koskaan ja mies on valinnut minut, toinen suhde on päättynyt ja näen sen mieheni alakuloisuudesta. Mutta kaikkea ei voi saada; jos valitsee toisen, toisesta on luovuttava.
      Sekin surutyö on hänen tehtävä.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      377
      1441
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1253
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      114
      1187
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1072
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      40
      940
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      796
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      767
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe