pitäis vaneroida uuden transportterin kontti(lattia,seinät)miten on löytyykö jostain valmiita mittoja tai mitä maksaa teettää ja laitattaa alan liikkeissä,onko pääkaupunkiseudulla suositeltavia firmoja . Kiitos tiedoista etukäteen!!!!!
uuteen transportteriin vanerointi???
9
3734
Vastaukset
- Arska
Osta vanerit ja biltemasta pistosaha pääset edullisemmin.
- on ainakin
kylän kallein paikka!
- Gulf
Käy hakemassa koeajoon vaneroitu portteri ja ota siitä mitat joiden avulla teet vanerit itse - helpottaa kummasti vaneroinnin tekoa kun on valmiit mitat :)
- tekaiset
Pahvista ensin levyjen mallit, niin ei tule hukkapaloja, eikä tarvitse sovittaa niin monta kertaa.
- mulle kanssa
tekaiset kirjoitti:
Pahvista ensin levyjen mallit, niin ei tule hukkapaloja, eikä tarvitse sovittaa niin monta kertaa.
sama ongelma olisko nettisä CAD tai PDF kuvia mitoilla. ? koitin googletaa mutta ei tärpänyt vielä
mitä mahdetan laitta eristeksi vaneroinin takse kun ammatilainen tekee?
tietäkö kukan mistä löytyisi muovi suojat pyörän koteloille tavaratilan. - Gulf
mulle kanssa kirjoitti:
sama ongelma olisko nettisä CAD tai PDF kuvia mitoilla. ? koitin googletaa mutta ei tärpänyt vielä
mitä mahdetan laitta eristeksi vaneroinin takse kun ammatilainen tekee?
tietäkö kukan mistä löytyisi muovi suojat pyörän koteloille tavaratilan.Ei niistä sentään kuvia ole valmiina :)
Eristeenä käytetään solumuovia peltipinnalla ja sen päällä villaa tai muuta vastaavaa eristettä. Peltipinnalle solumuovi estää muun eristeen vettymisen kondension kautta.
Muovisuojia lokerien päälle saa esim. keskustelun Transporteriin mm. merkkiliikkeestä.
- hyvä vinkki
tampereelta halvalla Tampereen autoverhoomosta.
- lkl
Mitä meinaat säästää jos itse teet? Ensin haet päivätolkulla tietoa netistä, raahailet vanereita kauapasta, kohtuullisen kova homma. Viet sinne kauppaan, muutman satkun maksaa ja sillä hyvä.
Tietenkin jos haluat vahvempaa/kestävämpää vanerointiatyyliin filmivaneria myös seiniin niin asian näkökulma muuttuu. Myös auton ikä mielestäni vähän vaikuttaa. Vanhaan kotteroon voi huoletta itekin viritellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä891829Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2761687Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2921470Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1751369- 58955
- 51947
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em70927- 66904
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40891Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤51876