Eero Mäkinen (West Palm Beach)

wefrqwegfergwdfqwf

Olisin tiedustellut, uskaltaako tältä dealeriltä tilata auton Floridasta? Eli auton hänen kauttaan ostaneet, tuliko sitä, mitä piti?

8

3376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muutaman ostanut ja..

      Jos mailia laitat niin vastausta saattaa joutua odottamaan, välillä vähän pidempään ja välillä saattaa vastaus tulla jo viikossa ja sitten kun vastaus tulee niin se on yleensä lyhyt vastaus ja hieman tökerö. Onhan hän paljon autoja Suomeen välittänyt ja itsellenikin muutaman, joskus tulee ihan ok ja joskus hommat jää puolitiehen mutta onhan miehellä kiire joten kaikkia asiaoita ei kerkeä hoitamaan. Ei varmasti suurempaa riskiä kuin muillakaan välittäjillä mutta infoa voisi hieman paremmin antaa.

    • valikoida.

      On eritasoisia välittäjiä.
      Minulle tähänastisista paras on:

      http://www.cambriaenterprises.com/index_files/Page406.htm
      Panu Virtanen, suosittelen.
      Toimitti minulle auton keskilänneltä ja kaikki sujui mallikkaasti.
      Jotkut välittäjät katoavat kummallisesti jossakin kaupantekovaiheessa ja se todella raastavaa. Samoin on joiltakin välittäjiltä vaikea saada hintatietoja muuta kuin suullisesti ja se taas aiheuttaa sen että kun tulee maksun aika, niin summat ovat kasvaneet.

    • Chevi

      Eero huusi mulle EBaysta auton pyynnöstäni. Huuto päättyi perjantai-iltana. Maanantaina autoa lähdettiin noutamaan 1200km päästä ja tiistaina se saapui Miamin. Torstaina se oli kontissa ja matka Suomeen alkoi.
      Hyvin sujui, ja maileja kulki tiuhaan. Ei todellakaan joutunut viikkoa odottamaan. Viikon päästä ensiyhteydenotosta auto oli jo kontissa... Eero myös soitti oma-aloitteisesti myyjälle ja kyseli autosta lisää, kun ei ilmeisesti ollut täysin vakuuttunut huudettavasta autosta.
      Joten yhden auton kokemuksella ei moitteita.

      • eeron tuttu

        eero on mun tuttu. olin hänen mukanaan hakemassa muutaman auton ja huutokaupassa tuli myös oltua. hänen työ on esimerkillistä. jos ihmettelette miten viestien vastaukseen kuluu aikaa, hän hakee autoja tuhansien mailien päästä niin ei ihmekkään jos koneella ei kerkeä vastailemaan viesteihin.


    • mixi1

      Eeron kautta auton osto ok, mutta se Japesco ottaa välityspalkkioita, tulliavusta vaikka et tarvitsisikaan eli sovi tarkat sitovat hinnat koko paketille.

      • Driver.

        Siksi kannattaakin käyttää välittäjänä Cambriaa, "ei vääntöä ei kääntöä".


      • Japesco Oy / Jape
        Driver. kirjoitti:

        Siksi kannattaakin käyttää välittäjänä Cambriaa, "ei vääntöä ei kääntöä".

        Moi. Japesco veloittaa suomenpään kulut kontista aivan kuten muutkin maahantuojat. Japesco voi tullata auton (tai mitä nyt onkaan maahan tulossa) jos haluat mutta saat tullata itsekin jos haluat. Japesco ei veloita tulliavusta jos ei hoida tullausta tai ei avusta siinä. Japescosta voit kysellä tarkempia hintoja ja ne varmasti pitää siinäkin vaiheessa kun työstä rahaa veloitetaan. Japesco on toiminut Eeron kanssa yhteistyössä vuodesta 2005 sekä 5:n muun jenkeistä ja Kanadasta lähettäjän kanssa vuosien aikana. En tiedä kuka vääristelee asioita ja kirjoittelee puutaheinää. Ottaisi ensin selvää ja sitten vasta antaa palautetta. Jos kirjoittaja on kokenut saavansa vääryyttä jossain asiassa niin pyydän olemaan yhteydessä Japescoon. Ystävällisin terveisin, Japesco Oy (0504089206 / [email protected]).


    • Margaretha Budd

      Moi Eero taalla Margaretha Budd olen ruotsissa Henrik Jakowlevin luona mun puhelin ei toimi ruotsissa vain Norjassa mun email on [email protected] mulla on tarkeeta asiaa ota yhteytta niin akkia kuin voit voit soittaa jos sulla on viper se on ilmainen mulla on se Terveisin Margaretha Budd

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2161
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe