Haluaisin tehdä steriloinnin itselleni (olen siis mies) ja kyselen täällä onko ehdottaa hyvää paikkaa?
Helsingissä moinen operaatio maksaa yli 400 €. Olen muutamasta paikasta kysynyt.. Onkohan Virossa luotettavaa (edullisempaa) tahoa? Eihän tuo hinta sinänsä kauhean paha ole, mutta onko kokemuksia, suosituksia minne kannattaa mennä?
Vasektomia eli miehen sterilisaatio
5
1177
Vastaukset
- joku vaan
Terveys keskukseen ilmoittaudu niin sieltä kirjoittaa lähetteen paikalliseen sairaalaan......
- vuodenkin,
ei tuo 400 euroa ole hinta eikä mikään.
- tai sinulla on 3 lasta
Suomessa ihmisen sterilointia säädellään lailla (1970/283). Sterilisaatiota hakevan tulee täyttää joku seuraavista kriteereistä:
1. hän on synnyttänyt kolme lasta tai hänellä on yksin tai aviopuolisonsa kanssa yhteensä kolme alaikäistä lasta;
2. hän on täyttänyt kolmekymmentä vuotta;
3. raskaus vaarantaisi hänen henkensä tai terveytensä;
4. hänen mahdollisuutensa muulla tavoin ehkäistä raskaus ovat epätavallisen huonot;
5. on syytä otaksua, että hänen jälkeläisillään olisi tai heille kehittyisi vaikea sairaus tai ruumiinvika;
6. hänen sairautensa tai muu siihen verrattava syy vakavasti rajoittaa hänen kykyään hoitaa lapsia;
7. hän pysyvästi kokee kuuluvansa vastakkaiseen sukupuoleen ja elää tämän sukupuolen mukaisessa roolissa.[3]- TZIPADUI
Täytin syyskuussa 30 vee. Minulla on yksi kiva muksu ja olen eronnut. Olen varannut nyt terveyskeskuslääkärille ajan, jos joudun odottelemaan vuoden, on kai mentävä yksityiselle.
En lähde tässä enempää perustelemaan, tiedän etten halua enempää muksuja ja sillä siisti.
- urologeja
Polikliininen kirurgia
Tyypillisiä poliklinikalle soveltuvia leikkauksia ovat esimerkiksi esinahan ahtauden korjausleikkaukset ja miehen sterilisaatiot. Poliklinikalla on mahdollista tehdä leikkauksia, jotka voidaan suorittaa paikallispuudutuksessa ja jotka eivät vaadi pitkää jälkitarkkailua sairaalassa.
Myös osa pienistä virtsaputken ja virtsarakon tähystysleikkauksista voidaan tehdä polikliinisesti.
esim: Mehiläinen, Terveystalo, Pulssi (Tku) Koskiklinikka (Tre) löytyy web sivut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad971615- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201031- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126762- 51698
- 79680
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651