Vasektomia eli miehen sterilisaatio

Nimetön

Haluaisin tehdä steriloinnin itselleni (olen siis mies) ja kyselen täällä onko ehdottaa hyvää paikkaa?
Helsingissä moinen operaatio maksaa yli 400 €. Olen muutamasta paikasta kysynyt.. Onkohan Virossa luotettavaa (edullisempaa) tahoa? Eihän tuo hinta sinänsä kauhean paha ole, mutta onko kokemuksia, suosituksia minne kannattaa mennä?

5

1177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku vaan

Terveys keskukseen ilmoittaudu niin sieltä kirjoittaa lähetteen paikalliseen sairaalaan......

• vuodenkin,

ei tuo 400 euroa ole hinta eikä mikään.

• tai sinulla on 3 lasta

Suomessa ihmisen sterilointia säädellään lailla (1970/283). Sterilisaatiota hakevan tulee täyttää joku seuraavista kriteereistä:

1. hän on synnyttänyt kolme lasta tai hänellä on yksin tai aviopuolisonsa kanssa yhteensä kolme alaikäistä lasta;
      2. hän on täyttänyt kolmekymmentä vuotta;
      3. raskaus vaarantaisi hänen henkensä tai terveytensä;
      4. hänen mahdollisuutensa muulla tavoin ehkäistä raskaus ovat epätavallisen huonot;
      5. on syytä otaksua, että hänen jälkeläisillään olisi tai heille kehittyisi vaikea sairaus tai ruumiinvika;
      6. hänen sairautensa tai muu siihen verrattava syy vakavasti rajoittaa hänen kykyään hoitaa lapsia;
      7. hän pysyvästi kokee kuuluvansa vastakkaiseen sukupuoleen ja elää tämän sukupuolen mukaisessa roolissa.[3]

• TZIPADUI

Täytin syyskuussa 30 vee. Minulla on yksi kiva muksu ja olen eronnut. Olen varannut nyt terveyskeskuslääkärille ajan, jos joudun odottelemaan vuoden, on kai mentävä yksityiselle.
        En lähde tässä enempää perustelemaan, tiedän etten halua enempää muksuja ja sillä siisti.

• urologeja

Polikliininen kirurgia
      Tyypillisiä poliklinikalle soveltuvia leikkauksia ovat esimerkiksi esinahan ahtauden korjausleikkaukset ja miehen sterilisaatiot. Poliklinikalla on mahdollista tehdä leikkauksia, jotka voidaan suorittaa paikallispuudutuksessa ja jotka eivät vaadi pitkää jälkitarkkailua sairaalassa.
      Myös osa pienistä virtsaputken ja virtsarakon tähystysleikkauksista voidaan tehdä polikliinisesti.

esim: Mehiläinen, Terveystalo, Pulssi (Tku) Koskiklinikka (Tre) löytyy web sivut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      97
      1615
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1083
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      420
      1031
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      166
      952
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      57
      782
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      126
      762
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      698
    8. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      79
      680
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      655
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      651
    Aihe