Mistähän mahtaa löytyä kielen puhdistajia?
Kielen puhdistaja
8
2708
Vastaukset
- Asiakas
Kysy apteekista. Ainakin Helsingissä minä löysin omani eräästä keskustassa olevasta apteekista.
- Hamppikeiu
Täytyykin käydä heti kyselemässä, nehän ei paljon maksane. Sillä varmaan lähtee pahat hajut ja maut suusta? Ainakin jossain hammashoitotuote-esitteessä luki että kielessä on 70% suun haitallisista bakteereista, joten haluaisinpa kokeilla kielen puhdistuksen vaikutuksia.
- puhtaaksi..
Hamppikeiu kirjoitti:
Täytyykin käydä heti kyselemässä, nehän ei paljon maksane. Sillä varmaan lähtee pahat hajut ja maut suusta? Ainakin jossain hammashoitotuote-esitteessä luki että kielessä on 70% suun haitallisista bakteereista, joten haluaisinpa kokeilla kielen puhdistuksen vaikutuksia.
Minulla apteekista ostettu kielenpuhdistaja ei kyllä toiminut yhtä hyvin kuin perinteinen hammasharja. Hextril-suuveteen kastettu pehmeä hammasharja on paras kielen puhdistamiseen. Kielen harjaamiseen tottuu nopeasti, eikä henki haise ( Hextril tappaa löyhkäpöpöt).
- Hamppikeiu
puhtaaksi.. kirjoitti:
Minulla apteekista ostettu kielenpuhdistaja ei kyllä toiminut yhtä hyvin kuin perinteinen hammasharja. Hextril-suuveteen kastettu pehmeä hammasharja on paras kielen puhdistamiseen. Kielen harjaamiseen tottuu nopeasti, eikä henki haise ( Hextril tappaa löyhkäpöpöt).
Itse ostin retardex-suuvettä ja täytyy myöntää että toimii hyvin.. Ei jää edes tupakoinnista pahaa makua suuhun. Samanlaista lienee, tuokin tappaa ne pöpöt jotka yrittää löyhkätä ja aiheuttaa plakkia. Ei mitään tyhmää kaupan suuta kirvelevää vaan ihan mautonta ja väritöntä suuvettä on se.
- puhtaaksi...
Hamppikeiu kirjoitti:
Itse ostin retardex-suuvettä ja täytyy myöntää että toimii hyvin.. Ei jää edes tupakoinnista pahaa makua suuhun. Samanlaista lienee, tuokin tappaa ne pöpöt jotka yrittää löyhkätä ja aiheuttaa plakkia. Ei mitään tyhmää kaupan suuta kirvelevää vaan ihan mautonta ja väritöntä suuvettä on se.
Itse harjaan siis kieleni pehmeällä, Hextriliin kastetulla harjalla, hampaat pesen sähköhammasharjalla ja käytän iltaisin hammaslankaa. Eikä kyllä henki tuoksahda, paitsi tietty valkosipulin syömisen jälkeen - siihen löyhkään ei tepsi mikään muu kuin aika :-)
- saa?
- Hamppikeiu
Apteekista minä ainakin omani hain. Ja hyvin on viikon testin jälkeen toiminut, aamuisin ei enää suu maistu p*skalle kun puhdistaa kielen ja käyttää bakteerit poistavaa suuvettä. Ahh.
Tyhmää, kun en aiemmin ole tajunnut ostaa.
- houib
harjaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492328- 262203
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161514- 1241427
- 191093
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117954Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883