Valtiovarainministeri Jyrki Katainen (kok) torjuu täysin KEPUn puheet yhteiskuntasopimuksesta ja palkkojen jäädyttämisestä.
Kataisen mielestä tässä tilanteessa ei ole mitään syytä ryhtyä lietsomaan paniikkimielialaa.
Hyvä, että Kokoomus ottaa päivä päivältä jämäkämmän kannan KEPUn typeryyksiin.
Katainen näpäytti KEPUa
1
77
Vastaukset
- voimissaan
Kokoomuslainen ministeri, Jyrki Katainen, näpäyttäjä, on Elinkeinoelämän Keskusliiton asialla vaatiessaan Korhosta vaikenemaan vaatimuksissaan yhteiskuntasopimuksesta.
EK on juuri purkanut tupo-organisaationsa ja ilmoittanut, että tupoja ei sitten enää tehdä.
Liittokohtaiset sopimukset tulevat EK:n jäsenyritykille maksamaan enenmmän kuin mitä tupo olisi tullut? Kokoomus lupaili hallitukseen päästäkseen palkansaajille vastakkainasettelun ajan olevan ohi.
Kokoomus lupasi parantaa Sari Sairaanhoitajan, Elli Eläkeläisen, Tapani Työttömän, Olli Opettajan ym. pienituloisten tuloja tuntuvasti - Sari Sairaanhoitajien jopa sadoilla euroilla. SAADAKSEEN ÄÄNESTÄJIÄ!
Vaikka palkankorotukset jäivät Isänmaan Toivon lupauksia paljon pienemmiksi niin nyt näitäkin vaatimattomia korotuksia Kepun puoluesihteeri on jäädyttämässä.
Suomalaisten palkansaajien tulokehitys oli viime vuonna kaikkein heikointa samaan aikaan kun yritykset jakoivat ennätysmäisen suuret osingot. Yrityksillä meni viime vuonna paremin kuin koskaan ennen....
Suomalaisten ostovoima on vanhoihin EU-maihin verrattuna heikoimpia johtuen pienistä palkoista ja korkeista veroista.
Katainen tietää faktat ja toppuuttelee sen vuoksi keskustalaisia kärjistämästä vastakkainasettelua.
Vastakkainasttelu työn ja pääoman välillä on kärjistynyt ja kärjistyy mm. paperi- ja sellutehtaiden lopettamisen vuoksi, tuhansien irtisanomisten vuoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833298
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli352649- 612258
Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.732249Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512181Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.191927- 621914
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201899- 861642