KHIELBAZAAHHH!!!

..emämokaukissani ostin kalliosta viime sunnuntaina.. en kehtaa sanoa.. kuorettomia nakkeja.. makkaraasiantuntijalta siis kysysnkin nyt.. voiko nämä kuorettomat kevytnakit pelastaa kiertämällä niiden ympärille pekonia?..voinko vileä pelastaa kasvoni että kukaan aiankaan huuhaalta saa tietää.. tämän pervokkikokin wokkikokin rokkikokin kulinasristin ja hyvän ruuan ystävän tehnnee kännissä tällaisen mioan..vai mokan?

yäähh nestemäinen saunalahti ainakin toimii..

11

325

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sini_siivetär

ei, mutta tuo on ehkä hyvä menu, mutta parempi kuori tulisi ehkä munakkaasta..nam..

• ..ei oo mun hommaa.. lohkoperunoita ja pekonilla pelasttetuja nakkeja ai houp..sou..

• Sini_siivetär
        pervokki kirjoitti:

..ei oo mun hommaa.. lohkoperunoita ja pekonilla pelasttetuja nakkeja ai houp..sou..

nam..mun suurinta herkkuani..sekä yrtti että maalaislohkoperunat..voi kökkö, nythän mun vasta nälkä tuli, kun aloin miettiä noita lohkoja..

• pervokki kirjoitti:

..ei oo mun hommaa.. lohkoperunoita ja pekonilla pelasttetuja nakkeja ai houp..sou..

pekonia veivaamaan ympäri..kyllä se aina paskan kevyt nakin pelastaa...ja lohkoperunoista tuli mielee että vanhat kunnon paistinpotut olis poikaa;))

• Sini_siivetär kirjoitti:

nam..mun suurinta herkkuani..sekä yrtti että maalaislohkoperunat..voi kökkö, nythän mun vasta nälkä tuli, kun aloin miettiä noita lohkoja..

..kuuluu tietysti pervokkimaisesti timjami ja persilja sitte tuoreeltaan..mä itse laitan chiliä vaikka jotku sanioo että peittää maun ja pyhh..chiliasiantuntijana hihh.. voin sanoo että ainakin peruschili tuo siihen sopivan poltteen mutta ei peitä makua.. eikai thai ja meksikolaiset niin tyhmii olis että peittäs vahvuudella omien loistavien ruokiensa perusmaun??onhan tietty noita chilikastikkeita.. jotka senkin tekee.

• blackmetal68 kirjoitti:

pekonia veivaamaan ympäri..kyllä se aina paskan kevyt nakin pelastaa...ja lohkoperunoista tuli mielee että vanhat kunnon paistinpotut olis poikaa;))

..ei kun kierittämään ja paaskanakkiin makua tuomaan....kyllä se on noi lohkoperunat.. se mun juttu..tosin roosamunda uunipernoita lukuunottamatta.. minä kippistän saunalahdella kunnon potuille.. AINA:.

• Sini_siivetär
        pervokki kirjoitti:

..kuuluu tietysti pervokkimaisesti timjami ja persilja sitte tuoreeltaan..mä itse laitan chiliä vaikka jotku sanioo että peittää maun ja pyhh..chiliasiantuntijana hihh.. voin sanoo että ainakin peruschili tuo siihen sopivan poltteen mutta ei peitä makua.. eikai thai ja meksikolaiset niin tyhmii olis että peittäs vahvuudella omien loistavien ruokiensa perusmaun??onhan tietty noita chilikastikkeita.. jotka senkin tekee.

ihan jees, jopa suklaassa, kunhan sitä on just sopivasti, kuten sanoit, ettei se peitä kaikkea muuta alleen..

• pervokki kirjoitti:

..ei kun kierittämään ja paaskanakkiin makua tuomaan....kyllä se on noi lohkoperunat.. se mun juttu..tosin roosamunda uunipernoita lukuunottamatta.. minä kippistän saunalahdella kunnon potuille.. AINA:.

on sitten niin sanotusti paketissa eli nakkipaketissa;)..myös pottumuusi passaa hyvin pekoninakkeille ja siihen rasvasuurustettu ruskea kastike mutta kunnon lohkoperunoissakaaan,eipä ole valittamista..taitaa tästä kohta tulla mulle huomispäivän menuuu;)

• blackmetal68 kirjoitti:

on sitten niin sanotusti paketissa eli nakkipaketissa;)..myös pottumuusi passaa hyvin pekoninakkeille ja siihen rasvasuurustettu ruskea kastike mutta kunnon lohkoperunoissakaaan,eipä ole valittamista..taitaa tästä kohta tulla mulle huomispäivän menuuu;)

..syöty..on nautittu on.. chili teki siitä vielä parempaa..noh kuitenkin kyllä sen ööö-luokan nakin maku pisti ikävästi esille.. akaikesta kuoresta huolimatta..tästä taas opin..laatutuotteita vain pervokille..aidolle kulinaristille ja hyvän ruuan ystävälle.. jälkkäriksi saunalahden viinaa colalla..

• Sini_siivetär kirjoitti:

ihan jees, jopa suklaassa, kunhan sitä on just sopivasti, kuten sanoit, ettei se peitä kaikkea muuta alleen..

..se peruschili ei peitä..se jota saa kasviksena heh.. sen kun laittaa mihkä laitta niin hyvää tulee vahvaa tulee eikä peitä mitään..

• kbasa

kuorettomat nakit väijyvät kaikkialla... jopa kallion einesloukoissa!

pekonilla pelastat asian.. lääkkeesi on paras mahdollinen. laita kaks siivua per nakki niin tulee ihan asiallinen makkara siitä sitten :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      41
      9007
    2. T:ltä J-miehelle

Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli
      Ikävä
      33
      1981
    3. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      26
      1789
    4. Terveiset kaipauksen kohteelle

tähän alle 👇👇👇 !!
      Ikävä
      135
      1571
    5. Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?

Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?
      Sinkut
      194
      1160
    6. Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?

Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast
      Ruoka ja juoma
      8
      1119
    7. Kumpiko kaivatussasi

teki suhun vaikutuksen äly vai ulkonäkö?
      Ikävä
      71
      1097
    8. 92
      932
    9. Mikä kaivatussasi

kiehtoo?
      Ikävä
      49
      835
    10. Haluatko että

Rikotaan vähän lisää jäätä tai jotain muuta