Löytyykö täältä ystävää

=Syntinen nainen=

tällaiselle maailman kolhimalle naiselle? Olen surullinen kaikesta siitä pahasta, mitä olen elämäni aikana tehnyt. Haluan tehdä parannuksen ja tulla Jumalan lapseksi!

7

324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maruan-ne

Niin nainen pelkäsi ja vapisi, koska hän tiesi, mitä hänelle oli tapahtunut, ja tuli ja lankesi maahan hänen eteensä ja sanoi hänelle koko totuuden (Mark.5:33).

Katso, totuutta sinä tahdot salatuimpaan saakka, ja sisimmässäni sinä ilmoitat minulle viisauden (Ps.51:6).

Jeesus tulee mielellään vierailemaan luonasi, eikä vain vierailemaan vaan asumaan:
      Ja tultuaan sille paikalle Jeesus katsahti ylös ja sanoi hänelle: "Sakkeus, tule nopeasti alas, sillä tänään minun pitää oleman sinun huoneessasi" (Luuk.19:5).

Kaikki Jeesukseen uskovat ovat toisensa sisaria ja veljiä (Mark.10:30).

• Jumala haluaa että jokainen ihminen pelastuu.
      Ja pelastus on annettu Jeesuksessa Kristuksessa.
      Otat Jeesuksen vastaan ja voita aloittaa uudenelämän Jumalan lapsena.
      Jeesus ei hylkää ei jätä, Hänellä riittää rakkautta ja armahtavaisuutta ihmisille.

Voimia, siunausta ja Taivaan Isän varjelusta sinulle :)

• ystävä***

Jumala kutsuu nyt sinua Jeesuksen ristin juurelle saamaan syntisi anteeksi ja pääsemään Jumalan lapseksi. Tuo synnintunto on siitä selvä osoitus. Olen itse kokenut saman ennen uskoon tuloani, samoin kävi mieheni kohdalla muutama vuosi myöhemmin, vaikka hän oli kovasti vastustanut uskoani ja uutta elämäntapaani.

Käännyin silloin synnintunnon ja kuoleman pelon vaivaamana itkien Jeesuksen puoleen ja pyysin Häntä elämääni. Ihan heti ei tapahtuut mitään, mutta Jeesus oli kuullut pyyntöni ja asiat alkoivat mennä eteenpäin Hänen johdatuksessaan. Sielunvihollinen yritti monin tavoin häiritä, mutta eihän se onnistunut, koska Jeesus on voittaja!
      Minut johdatettiin joidenkin vaiheiden jälkeen uskovien yhteyteen ja sain paljon ihania ystäviä, jotka auttoivat ja tukivat minua uskontien alkutaipaleella ja edelleenkin tarvitessani voin kääntyä heidän puoleensa ja esim. pytää rukousapua.
      Vähitellen kuitenkin luottamus Jumalaan on kasvanut Pyhän Hengen työn ansiosta ja kaikissa asioissa tiedän saavani avun Häneltä, joka on minut luonut ja tuntee jo ennalta kaiken elämässäni.

Rukoilen sinulle johdatusta elämääsi ja Jeesuksen Kristuksen tuntemista.
      Siunausta jokaiseen hetkeesi!

• _Mervi_

*Rukoilee*:

Rakas Taivaallinen Isämme, Pyhä Kaikkivaltias Jumala! Näet tämän ihmisen, ja sen, miten hän haluaa tulla Sinun omaksesi. Herra, näet senkin mitä hän suree ja katuu. Kiitos, Jeesus, että sinä olet jo ottanut omille harteillesi kaikki ne pahat teot, ajatukset, asenteet, sanat ja hyvän tekemättä jättämiset, jotka painavat tämän naisen mieltä. Jeesus, sinä otit hänen syntinsä vastataksesi niistä Jumalan edessä. Kun sinä, Jeesus, kärsit ja kuolit ristin puussa, tämän naisen kaikki synnit syntymästä kuolemaan saakka tulivat sovitetuiksi Jumalan edessä.

Rangaistus on jo kärsitty, velka Jumalalle on maksettu. Jeesuksesta sanotaan Raamatussa, että "rangaistus oli hänen päällään, että meillä rauha olisi". Tuon Jumalan Sanan perusteella tämä ihminen saa olla vapaa kaikista teoistaan.

Jeesus, sen perusteella, mitä sinä teit ristillä, tämä nainen saa uskoa itsensä vapaaksi Jumalan lapseksi. Hänellä on Jeesuksen ristintyön vuoksi rauha Jumalan kanssa - ilman mitään omaa ansiota. Jeesuksen ristintyö riittää syntisen pelastamiseen. Sillä sinä, Herra, lupaat Sanassasi: "jokainen, joka avukseen huutaa Herran nimeä, pelastuu". Jeesuksen tähden hän saa olla Jumalan rakas lapsi, Jumalan armahtama, matkalla Taivaan Kotiin. Yksin armosta, uskon kautta, Jeesuksen Kristuksen tähden.

Johdata tätä naista nyt niin, että hän löytää seurakunnan yhteyteen, jossa hän saa oppia Sinusta, Jeesus, lisää. Hoida hänen uskoaan siellä Sanasi kuulemisen ja ehtoollisen kautta.

Pidä häntä aina lähelläsi, varjele ja johdata. Herra, Sinä näet sisimpään saakka. Näet ne kolhut, joita hän maailmassa on saanut. Armossasi hoida häntä ja lääkitse haavoja, joita hän on saanut. Nosta hänet surusta sinun iloosi ja riemuusi. Armossasi voit antaa hänelle uskovia ystäviä. Näin paljon uskallan pyytää armoosi luottaen, ja koska tiedän, että Sinä, meidän Herramme, olet rikas antaja.

Kiitos, rakas Taivaan Isä, että sinä nostat, kannat ja pelastat! Jeesus, sinä lupasit, että sitä, joka tulee sinun luoksesi, sinä et aja pois. Vaan olet se syntisten Vapahtaja, ainut välimies Jumalan ja ihmisen välillä.

Varjele tämä ihminen uskossa aina Taivaan riemuun saakka. Aamen.

• hildurvonhopsis

Raamatussa kirjoitetaan paljon syntien anteeksiantamisesta ja anteeksisaamisesta.

Moni meistä uskovista on armahdettuja syntisiä, jotka olemme tunnustaneet ja hyljänneet syntimme ja olemme saaneet uskoa syntimme anteeksi Jeesuksen nimessä ja SovintoVeressä.

http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible

Raamattu vakuuttaa, että Jeesus on sovittanut meidän syntivelkamme Golgatan keskimmäisellä ristillä † † † .

Rukoile uskon rukous:
      http://jani.mirekweb.com/usko

•°*”˜˜”*°•. ˜”*°••°*”˜ .•°*”˜˜”*°•. .•°*”˜˜”*°•.
      .•°*”˜ .•°*”˜† Jeesus †˜”*°•. ˜”*°•.
      .•°*”˜.•°*”˜.•°*”˜ ˜”*°•.˜”*°•.˜”*° .•°*”˜˜”*°•.

Puudä Jeesus sydämeesi. Hän kolkuttaa sydämesi ovella ja pyytää sinua avaamaan sydämesi hänelle (Ilmestyskirja 3:20)

(¯`v’´¯)
      `*.†¸.*

Niin he lähtivät ja saarnasivat, että oli tehtävä parannus. Mark. 6:12

Niin Pietari sanoi heille: "Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan. Apt. teot 2:23

Tehkää siis parannus ja kääntykää, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois, Apt.t. 3:19

Tee siis parannus ja käänny tästä pahuudestasi ja rukoile Herraa - jos ehkä vielä sinun sydämesi ajatus sinulle anteeksi annetaan. Apt. t. 8:22

Kol. 3:13
      kärsikää toinen toistanne ja antakaa toisillenne anteeksi, jos kenellä on moitetta toista vastaan. Niinkuin Herrakin on antanut teille anteeksi, niin myös te antakaa.

Hepr. 8:12
      Sillä minä annan anteeksi heidän vääryytensä enkä enää muista heidän syntejänsä."

Hepr. 10:18
      Mutta missä nämä ovat anteeksi annetut, siinä ei uhria synnin edestä enää tarvita.

Jaak. 5:15
      Ja uskon rukous pelastaa sairaan, ja Herra antaa hänen nousta jälleen; ja jos hän on syntejä tehnyt, niin ne annetaan hänelle anteeksi.

1. Joh. 1:9
      Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.

• harhauttajia

Varo harhauttajia!

Jumalan ja Jeesuksen nimissä toimii satanaa jumalanaan palvelevia. kristinuskolla on yli 3500 lahkoa jotta saatanalla olis helppo hallita hajanaista helvettiä ja tarpen tullen olevat valmiina rikkoma Jumalan ja Jeesuksn Lakia niinkuin ovat aina tehneet.
      Kristinusko osoitti herrakseen saatanan jo Jeesuksen seuraajat murhaamalla, Paavalin tuella ennenku tappovat Pavalinkin, Pietarin ja satoja miljoonia ihmisiä koko olemassa olonsa aikana. Meille pohjolassa tutuinta kristinuskon, lutherilaisuuden saatanallisuuksista muistissa on mm. noitaroviot joissa syyttömiä kastettuja uskovaisia, pikku lapsiakin polttivat herraansa, herra saatanaa palvellen. Jeesus varoitti meitä valkeuden enkeleistä.... etsi Jumalaa ja Jeesusta sielustasi niin löydät... etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan....

• thorri

Minä voin olla ystäväsi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      84
      5107
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      24
      3446
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      34
      2785
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      58
      1800
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1586
    6. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1362
    7. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      243
      1347
    8. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1346
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      73
      1058
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      54
      955
    Aihe