Sak 14:12-13
12 Mutta Herra lyö vitsauksella kaikkia niitä kansoja, jotka sotivat Jerusalemia vastaan. Ihmisiltä mätänee ruumis heidän vielä seisoessaan, silmät mätänevät kuopissaan, ja kieli mätänee heidän suuhunsa.
13 Sinä päivänä Herra saattaa heidät täyteen sekasortoon. He käyvät käsiksi toinen toiseensa, nostavat käden toistaan vastaan.
Uskokaa Jeesuksen paluuseen!
Sak 14:3-6
3 Herra itse lähtee sotaan viholliskansoja vastaan, niin kuin hän on lähtenyt ennenkin vihollisen hyökätessä. [Jes. 42:13]
4 Hän seisoo sinä päivänä Öljymäellä, joka kohoaa Jerusalemin itäpuolella. Ja Öljymäki halkeaa kahtia idästä länteen, toinen puoli vuoresta väistyy pohjoiseen, toinen puoli etelään, ja välille syntyy valtaisa laakso.
5 Te pakenette vuorten välissä olevaa laaksoa pitkin, ja se ulottuu Asaliin asti. Te pakenette, niin kuin paettiin maanjäristystä Juudan kuninkaan Ussian aikana. Sitten Herra, teidän Jumalanne, tulee Jerusalemiin, ja kaikki pyhät ovat hänen mukanaan. [Aam. 1:1 | Juud. 14]
6 Sinä päivänä ei ole hellettä, ei pakkasta eikä jäätä.
Uskokaa tulevaan rauhanaikaan!
16 Kaikki jäljellä olevat niistä kansoista, jotka ovat hyökänneet Jerusalemia vastaan, tulevat nyt sinne vuosi vuodelta kumartaen rukoilemaan Kuningasta, Herraa Sebaotia, ja viettämään lehtimajanjuhlaa. [Jes. 66:23]
17 Mutta jos jokin kansa ei tule Jerusalemiin rukoilemaan Kuningasta, Herraa Sebaotia, niin se saa turhaan odottaa maahansa sadetta. [Jes. 5:6]
Armoa ja rauhaa Herrassa!
Varokaa antikristuksen henkiä!
14
181
Vastaukset
- Myyt halvalla terveen uskos...
Meitä ei osteta sapattiopilla
Ei soijarouheella eikä sapattisinetillä, vaan
Jumalan omalla verellä lunastetut.
Ilm. 5:9
ja he veisasivat uutta virttä, sanoen: "Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit,
sillä sinä olet tullut teurastetuksi ja olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmiset
kaikista sukukunnista ja kielistä ja kansoista ja kansanheimoista.
Ei saatanan olematonta ruumista teurastettu,
vaan Jeesus teurastettiin puolestamme.
Matt. 26:26
Ja heidän syödessään Jeesus otti leivän, siunasi, mursi ja antoi opetuslapsillensa ja sanoi: "Ottakaa ja syökää; tämä on minun ruumiini".
Inhoatko kaikkea lihaa, ihminen? Sitten tätäkin:
Joh. 6:53
Niin Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ellette syö Ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertansa, ei teillä ole elämää itsessänne.
Jos sielusi inhoaa kaikkea vahvaa ruokaa, pysyt
heikkona ja aliravittuna - - jopa kuolleena.
Ps. 107:18
Heidän sielunsa inhosi kaikkea ruokaa, ja he olivat lähellä kuoleman portteja.
1. Kor. 10:25
Syökää kaikkea, mitä lihakaupassa myydään, kyselemättä mitään omantunnon tähden,
Room. 14:2
Toinen uskoo saavansa syödä kaikkea, mutta toinen, joka on heikko, syö vihanneksia.
1. Tim. 4:3
ja jotka kieltävät menemästä naimisiin ja nauttimasta ruokia, mitkä Jumala on luonut niiden nautittavaksi kiitoksella, jotka uskovat ja ovat tulleet totuuden tuntemaan.- Guru-Rabbi
Myynyt itesi Keisari kultille. Varovaisuus syistä tunnut palvelevan kahta Jumalaa. Suullasi ylistät Jumalaa ja teoillasi poljet Jeesuksen maahan, jos sattuisit Lukemaan Raamattusi huolellesimmin, niin tulet huomaamaan, ettei Jeesus itse eivätkä hänen opetus lapsensa koskaan kuuluneet sunnuntai kulttiin. Voinet tarkistaa Apostolien teoista milloin Paavali Pyhänsä pyhitti.
Ymmärtäväiset ihmiset tietävät, että sunnuntain pyhitys kuuluu Jeesuksen Oppositio palvelioiden harrastuksiin. Eihän Raamattu tunne edes sunnuntaita. Siis näin ollen sunnuntai kuuluu Jeesuksen vastustajalle! - Ja suupielesi vaahtoavat
Guru-Rabbi kirjoitti:
Myynyt itesi Keisari kultille. Varovaisuus syistä tunnut palvelevan kahta Jumalaa. Suullasi ylistät Jumalaa ja teoillasi poljet Jeesuksen maahan, jos sattuisit Lukemaan Raamattusi huolellesimmin, niin tulet huomaamaan, ettei Jeesus itse eivätkä hänen opetus lapsensa koskaan kuuluneet sunnuntai kulttiin. Voinet tarkistaa Apostolien teoista milloin Paavali Pyhänsä pyhitti.
Ymmärtäväiset ihmiset tietävät, että sunnuntain pyhitys kuuluu Jeesuksen Oppositio palvelioiden harrastuksiin. Eihän Raamattu tunne edes sunnuntaita. Siis näin ollen sunnuntai kuuluu Jeesuksen vastustajalle!Mistä päättelet, että m i n ä palvelisin kahta
herraa? Ja miksi syytät Jeesusta, Raamatun
kirjoittajaa, valehtelijaksi? Eikö sinulla ole
häpyä laisinkaan?
Paavali sai ilmestyksessä Herralta mm. leivänmurron
systeemin, (Korinttolaiskirje), sen jossa muut
apostolit olivat oikeasti olleet mukana.
Kun Paavali asetti Herran Pyhän Ehtoollisen
viikon ensimmäiselle päivälle. (Vapaasti, ei käskien), niin Herralta tietysti senkin suosituksen
oli saanut.
Miksi kinastelet raamatun asioista, kun sulla ei
ole hajuakaan hengellisistä asioista?
Ap. t. 20:7
Sapatin mentyä, viikon ensimmäisenä päivänä, kokoonnuimme murtamaan leipää.
Uuden liiton viittaus sapattiin, on ohimennen ...
Ap. t. 16:13
Ja sapatinpäivänä me menimme kaupungin portin ulkopuolelle, joen rannalle, jossa arvelimme olevan rukouspaikan, ja istuimme sinne ja puhuimme kokoontuneille naisille.
Eivät menneet siellä Filippissä juutalaisen
siirtokunnan synagoogaan lepäämään, vaan tahtoivat sen
päivän käyttää evankeliumin levittämiseen. - Guru-Rabbi
Ja suupielesi vaahtoavat kirjoitti:
Mistä päättelet, että m i n ä palvelisin kahta
häpyä laisinkaan?
viikon ensimmäiselle päivälle. (Vapaasti, ei käskien), niin Herralta tietysti senkin suosituksen
oli saanut.
Ja sapatinpäivänä me menimme kaupungin portin ulkopuolelle, joen rannalle, jossa arvelimme olevan rukouspaikan, ja istuimme sinne ja puhuimme kokoontuneille naisille.
päivän käyttää evankeliumin levittämiseen.Varustettu ihminen: Et ole tutustunut Paavalin kulttuuriin lainkaan. Jos sattuisit lukemaan vaikka uudestaan tuon Trooaan kokouksen kulun. Kuuluisa Kirkkohistorioitsia August Neander. Kirjoittaa tästä asiasta kulttuurisesti valoittaen tätä asiaa. August Neanderin mukaan:
APT. 20:9 ilmenee, että suoritettu ihme työ se oli, Joka antoi Luukkaalle aiheen kertoa tuosta kokouksesta tarkemmin. =Kirkkohistoriotsioiden ruhtinas,= Tri August Neander, sanoo tämän kohdan johdosta:
Tämä kohta ei ole kyllin vakuuttava. Apostolin heti tapahtuvan matkalle lähdön vuoksi pieni seurakunta kokoontui Veljelliselle Jäähyväis-aterialle, jossa tilaisuudessa hän piti viimeisen puheensa... Tämä tapaus ei ollut mitään sunnuntain (so. Lepopäivän) viettämistä.= (THE Church History, I, S. 337.)
Oliko se lauvantai-ilta Vaiko sunnuntai ilta-kokous, Josta on kysymys,Siitä väitelkään ne, jotka haluavat, Jos Luukkaalla oli mielessä Raamatullinen ajanlaskutapa, niin se, niin se oliLauvantai - Guru-Rabbi
Ja suupielesi vaahtoavat kirjoitti:
Mistä päättelet, että m i n ä palvelisin kahta
häpyä laisinkaan?
oli saanut.
päivän käyttää evankeliumin levittämiseen.Varustettu ihminen: Et ole tutustunut Paavalin kulttuuriin lainkaan. Jos sattuisit lukemaan vaikka uudestaan tuon Trooaan kokouksen kulun. Kuuluisa Kirkkohistorioitsia August Neander. Kirjoittaa tästä asiasta kulttuurisesti valoittaen tätä asiaa. August Neanderin mukaan:
APT. 20:9 ilmenee, että suoritettu ihme työ se oli, Joka antoi Luukkaalle aiheen kertoa tuosta kokouksesta tarkemmin. =Kirkkohistoriotsioiden ruhtinas,= Tri August Neander, sanoo tämän kohdan johdosta:
Tämä kohta ei ole kyllin vakuuttava. Apostolin heti tapahtuvan matkalle lähdön vuoksi pieni seurakunta kokoontui Veljelliselle Jäähyväis-aterialle, jossa tilaisuudessa hän piti viimeisen puheensa... Tämä tapaus ei ollut mitään sunnuntain (so. Lepopäivän) viettämistä.= (THE Church History, I, S. 337.)
Oliko se lauvantai-ilta Vaiko sunnuntai ilta-kokous, Josta on kysymys,Siitä väitelkään ne, jotka haluavat, Jos Luukkaalla oli mielessä Raamatullinen ajanlaskutapa, niin se, niin se oli Lauvantai-ilta, sillä sillä auringon laskettua Lauvantaina alkoi viikon ensimmäinen päivä.
Arvossa pidetty Conybear & Huwson"in =Life and Epistels of The Apostole Paul= sanoo: = se oli ilta sabatin jälkeen Sunnuntai aamuna laivan oli määrä lähteä.=(S.520) Tämä Paavalin käyttämä laskutapa oli voimassa 1200 luvulle asti, siihen aikaan otettiin käytäntöön 60 minuuttiset tunnit.
Minä olen aivan samaa mieltä Kirkko historiotsioiden kanssa. Tämä viikon ensimmäinen päivä aloi lauvantai illan auringon laskun jälkeen. Koska Paavalilla oli käytössä ikivanha laskutapa illasta iltaan.
Voinen lisäksi mainita sen, Jos olet todella kuuliainen Paavalin jäähyväis aterian puheelle, niin sinun tulisi mennä oman seurakuntasi kanssa lauvantai iltana auringon laskun jälkeen Kirkkoosi syömään tätä Paavalin lähtiäisiksi tarkoitettua muistoateriaa ja kuulla jonkun pappisi puhetta puoleen yöhön ja samalla syödä napostella aivan puoleen yöhön asti. Ja sitten olla torkuksissa valon kajastukseen asti, Jolloin saarnaaja lähtee matkalle. Tietenkin te toiset voitte jäädä seurakunnan tiloihin nukkumaan sunnuntai päiväksi? Jos tällä tavalla Paavalia seuraat. niin saattaisnhan minäkin tulla katsomaan tuota yö kirkko toimintaa.
Muista Sunnuntai kirkollisuus tulee Keisarilta vata noin 250 vuotta Paavalin kuoleman jälkeen. Kyselet miksi Paavali ei mennyt Juutalaiseen synägookaan. Ehkä paavalilla eivät olisi siellä olla mikään hyvä vastaan otto, koska hänellä oli suuri kitka juuri tämän Kristin uskon levittämisen takia. Juutalaiset olisivat pieksäneet paavalin oman uskonsa petturina pahan päiväisesti.
Olen pahoillani puolestasi huonon raamatun tuntemisesi takia, etkä tunne edes kulttuurisisa tausta tietoja. Sunnuntai ei ole koskaan Apostolien eläessä kuulunut Kristin uskoon! Sunnuntai on pyhä Keisarillinen asetus sitä et voi pyhäksi tehdä vaikka mäntysuovalla pesisit. se kuuluu Pakanuuteen! Kukahan koettaa tuoda Jeesusta sunnuntai seurakuntaan, Jos hän ei eläessään siihen kuulunut, niin ei ole todisteita siitä, että hän olisi poismenonsa jälkeen mennyt vihollisensa leiriin.
Miksi sunnuntaita ei mainita Raamatussa. Jumalan omana asetuksena?
JEESUS EI OLE TULLUT LAINOPETTAJILLE, VAAN KANSALLE
### Jeesus sanoi
Kirjoittanut: alex-kasi 18.9.2008 klo 19.17
RAAMATTU ON TOTTA - mutta ei unohdeta mitä Jeesus sanoi ISRAELIN kirjanoppineille jotka väittivät omaavansa Jumalan Sanan ja Mooseksen lain...
Joh. 9:41
Jeesus vastasi: "Jos olisitte sokeita, teitä ei syytettäisi synnistä, mutta te väitätte näkevänne, ja sen tähden synti pysyy teissä."
Joten uskokaamme että näin on: Jeesus tuli Israelin kansan kadonneita lampaita varten.. eihän Jeesus olisi muuten niin sanonut.. mutta seuraavan kerran hän tulee koko maailmaa varten. ###
Joo, niin se on. Minun Herrani ja minun Jumalani tulee seuraavan kerran koko maailmaa varten:
Jes. 49:6
hän sanoo: Liian vähäistä on sinulle, joka olet minun palvelijani, kohottaa ennalleen Jaakobin sukukunnat ja tuoda takaisin Israelin säilyneet: minä panen sinut pakanain valkeudeksi, että minulta tulisi pelastus maan ääriin asti.
Seuraavan kerran minun Herrani ja minun Jumalani tulee kristikansalle (ylöstempaus) ja sitten
hän tulee kirkastettujen pyhiensä kanssa Israelille.
Sak 14:3-6
3
Herra itse lähtee sotaan viholliskansoja vastaan, niin kuin hän on lähtenyt ennenkin vihollisen hyökätessä. [Jes. 42:13]
4
Hän seisoo sinä päivänä Öljymäellä, joka kohoaa Jerusalemin itäpuolella. Ja Öljymäki halkeaa kahtia idästä länteen, toinen puoli vuoresta väistyy pohjoiseen, toinen puoli etelään, ja välille syntyy valtaisa laakso.
5
Te pakenette vuorten välissä olevaa laaksoa pitkin, ja se ulottuu Asaliin asti.
Te pakenette, niin kuin paettiin maanjäristystä Juudan kuninkaan Ussian aikana.
Sitten Herra, teidän Jumalanne, tulee Jerusalemiin, ja kaikki pyhät ovat hänen mukanaan. [Aam. 1:1 | Juud. 14]
6
Sinä päivänä ei ole hellettä, ei pakkasta eikä jäätä.
Mark 13:17-20
17
Voi raskaita ja imettäväisiä niinä päivinä!
18
Mutta rukoilkaa, ettei se tapahtuisi talvella.
19
Sillä niinä päivinä on oleva ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut hamasta luomakunnan alusta, jonka Jumala on luonut, tähän asti, eikä milloinkaan tule.
20
Ja ellei Herra lyhentäisi niitä päiviä, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden, jotka hän on valinnut, hän on lyhentänyt ne päivät.
Apt 1:11-12
11
Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle?
Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin,
samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän." [Ap. t. 2:7 | Ap. t. 3:21]
12
Silloin he lähtivät tuolta vuorelta, jota kutsutaan Öljymäeksi ja joka on lähellä Jerusalemia, sapatinmatkan* päässä. He palasivat Jerusalemiin
[Matka, joka sapattina oli lupa kulkea, noin kilometri.] [Luuk. 24:52]
Jeesus ei ole tullut lainopettajille, eikä vastakaan tule noille moosestelijoille, eikä
adventtiteologeillekaan, vaan tulee krsitikansalle (ylöstempaus)
ja sitten näkyvästi ja pysyvästi kaikille jäljelle jääneille israelilaisille:
Matt 21:42-46
42 Jeesus sanoi heille: "Ettekö ole koskaan kirjoituksista lukeneet: -- Kivi, jonka rakentajat hylkäsivät, on nyt kulmakivi. Herralta se on tullut, ja se on ihmeellinen meidän silmissämme. [Ps. 118:22,23; Ap. t. 4:11; 1. Piet. 2:4]
43 "Tämän takia minä sanon teille, että Jumalan valtakunta otetaan teiltä pois ja annetaan kansalle, joka tekee sen hedelmiä.
44 Joka tähän kiveen kaatuu, se ruhjoutuu, ja jonka päälle tämä kivi kaatuu, sen se murskaa." [Jes. 8:14,15; Dan. 2:34; Sak. 12:3; Room. 9:33; 1. Piet. 2:8]
45 Nämä vertaukset kuultuaan ylipapit ja fariseukset ymmärsivät, että Jeesus puhui heistä.
46 He olisivat halunneet ottaa hänet kiinni mutta pelkäsivät kansaa, koska se piti häntä profeettana. [Matt. 14:5]
Tänään tuo lohikäärme vainoaa uskonpuhdistuksen kansaa ...Jumala hajotti Israelin, "vaimon", kaikkeen
maailmaan - petoa pakoon - ja niin peto alkoi
vainota kristittyjä. Hehän ovat yhteisessä liitossa
Israelin kanssa, Jumalan liitossa.
Ilm 12:15-17
15
Käärme syöksi kidastaan naisen perään vesivirran, jotta virta veisi hänet mennessään,
16
mutta maa auttoi naista: se avasi suunsa ja nielaisi virran, jonka lohikäärme oli syössyt kidastaan.
17
Lohikäärmeen raivo yltyi, ja se lähti sotimaan naisen muita lapsia vastaan, niitä, jotka ovat uskollisia Jumalan käskyille ja Jeesuksen todistukselle. [Ilm. 1:2,9, 6:9, 11:7]
Armo ja rauha Kristuksessa!- meedio7
Jeesuksen kannattajaksi tunnustauduit ...
Minä en ole milloinkaan kannattanut Jeesusta, vaan
Jeesus kannattaa minua!!
## Totuus on
näin. 21.9.2008 klo 00.28
Me adventistit ollaan Kristuksen pappeuden kannattajia ja muut he ns. kristityt saavat kannattaa ihan mitä haluavat. ##
Siinäpä se onkin, että te vain "kannatatte"
Jeesuksen pappeutta! Me kristityt elämme Jeesuksen
pappeudesta. Olemme koettaneet teille kirkastaa
Jeesusta, mutta te yhä vain kannatatte Jeesusta,
niinkuin jotain keisaria palvoisitte!!
Matt. 10:38
Joka ei ota ristiään ja seuraa minua, se ei kelpaa minulle.
[10:38,39: Matt. 16:24,25; Mark. 8:34,35]
Luuk. 14:27
Joka ei kanna ristiään ja kulje minun jäljessäni, ei voi olla minun opetuslapseni.
[Matt. 16:24; Mark. 8:34; Luuk. 9:23]
Joh. 19:17
Kantaen itse ristiään hän kulki kaupungin ulkopuolelle paikkaan, jota kutsutaan Pääkallonpaikaksi, heprean kielellä Golgata. [Hepr. 13:12]
meedio7 - - Jeesuksen seuraaja
- Guru-Rabbi
Näet se ei hyväksy missään muotoa Jeesuksen eikä Jeesuksen Apostolien käytännön uskoa. Tämän Jeesuksen käytännön korvikkeksi on Pyhä Antikristus antanut oman sunnuntainsa. Sunnuntain vietto on Antikristuksen pyhä täpa.
Totuuden sotkemiseksi voi antikristus heittää muutamia Raamatun lauseita, joilla hän koettaa peittää jälkensä, ettei hänen viekkauttaan kukaan havaitsisi. Onhan sunnuntai Raamatulle aivan outo käsite!- Shalom_Israel
Korvausteologiahan on mitä vastenmielisintä
Messiaalle! Vanhan aatun ja adeventismin hedelmät
saavat kyllä palkkansa sitten lopussa ...
Sakarja 14.
12 Ja tämä on oleva vitsaus, jolla Herra rankaisee niitä kansoja, jotka sotivat Jerusalemia vastaan: hän mädättää siltä kansalta lihan, kun se vielä seisoo jaloillaan, sen silmät mätänevät kuopissansa, ja sen kieli mätänee sen suussa.
13 Sinä päivänä on tuleva Herralta suuri hämminki heidän sekaansa, niin että he käyvät kiinni toinen toisensa käteen ja toisen käsi kohoaa toisen kättä vastaan. - Vain muutamille metsän peik...
Pyhäpäivä ja Herran Pyhä Ehtoollinen
Ap.t. 20:7
Sapatinviettoa, vaatimattomasti ...
Uskonto_10 - Guru-Rabbi
Shalom_Israel kirjoitti:
Korvausteologiahan on mitä vastenmielisintä
Messiaalle! Vanhan aatun ja adeventismin hedelmät
saavat kyllä palkkansa sitten lopussa ...
Sakarja 14.
12 Ja tämä on oleva vitsaus, jolla Herra rankaisee niitä kansoja, jotka sotivat Jerusalemia vastaan: hän mädättää siltä kansalta lihan, kun se vielä seisoo jaloillaan, sen silmät mätänevät kuopissansa, ja sen kieli mätänee sen suussa.
13 Sinä päivänä on tuleva Herralta suuri hämminki heidän sekaansa, niin että he käyvät kiinni toinen toisensa käteen ja toisen käsi kohoaa toisen kättä vastaan.ulkopuolista korvaus Teologiaa. Syy tähän on yksin kertainen. Sunnuntaita ei löydy Raamatusta Lainkaan Jumalan asetuksena, Joten kirjoituksesi iskee sinua omaan nilkkaasi. Kyllä Juutalaist tuntevat Herransa antaman sabatin, sen sijaan sunnuntai on heille täysin vieras.
Koska se on Israelin Jumalan vasta uskonto. tietäväthän Juutalaiset tämän uskonnon Herrankin oikean nimenkin, ettei sekään ole heille mikään salaisuus! Milloin olet tavannut Adventistien vihamielisen asenteen Juutalaisia kohtaan. Minä en ole tavannut yhtään ainoata Juutalais vihaan osallistujia Adventistien joukossa, Koska heidän oppineensa tulevat Adventisti kirkon Yliopisto piirien opettajiksi. Mielestäni tämä osoittaa ystävyyttä eikä vihaa! koska he hyväksyvät Jumalan antaman sabatin vieton kuuluvan heille! - meedio7
Guru-Rabbi kirjoitti:
ulkopuolista korvaus Teologiaa. Syy tähän on yksin kertainen. Sunnuntaita ei löydy Raamatusta Lainkaan Jumalan asetuksena, Joten kirjoituksesi iskee sinua omaan nilkkaasi. Kyllä Juutalaist tuntevat Herransa antaman sabatin, sen sijaan sunnuntai on heille täysin vieras.
Koska se on Israelin Jumalan vasta uskonto. tietäväthän Juutalaiset tämän uskonnon Herrankin oikean nimenkin, ettei sekään ole heille mikään salaisuus! Milloin olet tavannut Adventistien vihamielisen asenteen Juutalaisia kohtaan. Minä en ole tavannut yhtään ainoata Juutalais vihaan osallistujia Adventistien joukossa, Koska heidän oppineensa tulevat Adventisti kirkon Yliopisto piirien opettajiksi. Mielestäni tämä osoittaa ystävyyttä eikä vihaa! koska he hyväksyvät Jumalan antaman sabatin vieton kuuluvan heille!Tässäpä eräitä Teidän ehdottomia mielipiteitänne:
Adv:sti ei valikoi ruokia eikä piviä ?!?
Kirjoittanut: AnttiVKantola 21.9.2008 klo 14.56
# Kristitty ei valikoi päiviä
Kirjoittanut: kolme-enkeliä 20.9.2008 klo 19.41 #
# Liharuoka vaarallista - tappavaa!
Kirjoittanut: kolme-enkeliä 20.9.2008 klo 19.47
Liharuuat, maito #
# Lepopäivän muutos laiton
Kirjoittanut: kolme-enkeliä 20.9.2008 klo 19.53 #
# Uskollisuuden merkki
Kirjoittanut: kolme-enkeliä 21.9.2008 klo 12.35
Pyhitys kuuluu sapatinpitäjille #
Tuosta näemme, että adventistit USA:ssa eivät valikoi
päöivä eivätkä ruokia!!! Vai näemmekö jotakin päinvastaista???
USKONNOSTA VAPAUTUMINEN TULEE !!!
### Uskonnonvapaus päättymässä
Kirjoittanut: kolme-enkeliä 21.9.2008 klo 12.34
Uskonnonvapauden loppu Yhdysvalloissa
Jumalan laki tullaan mitätöimään saatanan toimesta. Vapaaksi kehutussa maassamme (USA) ei ole sen jälkeen uskonnonvapautta. Kiistan ytimessä on sapattikysymys, joka kuohuttaa maailmaa.
Suuri kriisi odottaa Jumalan kansaa.
Hyvin pian maamme (USA) yrittää pakottaa kaikki viettämään viikon ensimmäistä päivää pyhäpäivänä.
Tehdessään niin viranomaiset eivät epäröi pakottaa ihmisiä vastoin omaatuntoaan viettämään päivää, joka julistetaan sapatiksi.###
Halleluja! Luvassa on vapautuminen uskontojen kahleista, niiden mielivaltaisista perinnäissäännöistä.
Katsotaan, ovatko USA:n adventistit, kolme-enkeliä kärjessä, valmiita laittamaan
päänsä pölkylle tai vadille - uskonnollisen sapattioppinsa puolesta !!!
Tahtoisin vaan muistuttaa, ettei sellaisesta mitään marttyyrin kruunua saa, vaan
ainaostaan Jeesuksen nimen vuoksi tapetut nousevat iankaikkisuuteen marttyyreina.
Ilm. 6:9
Ja kun Karitsa avasi viidennen sinetin, näin minä alttarin alla niiden sielut,
jotka olivat surmatut Jumalan sanan tähden
ja sen todistuksen tähden, joka heillä oli.
Ilm. 20:4
Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta;
ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen
ja Jumalan sanan tähden,
ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä;
ja he virkosivat eloon
ja hallitsivat Kristuksen kanssa
tuhannen vuotta.
- Se hapattaa ja
vesittää koko raamatun sanoman. Antti muuttaa liikaa raamattua omaan korvasyyhyynsä sopivaksi, kerätäkseen ainoastaan pisteitä adventistien vastustajilta. Kehuen milloin Uskista, Hirvasta ja Ekiä, adventistien panettelusta. Silmäin pyyntiäkö vain etsit, ja korvasyyhyysi ihmiskiitosta odotat?
Eikö sinulle Jeesuksen kärsimykset mitään merkitse?
Eikö yhtään tule mieleen tehdä parannus ja alkaa elää oikeudenmukaista ja rehellistä elämää, panna pois KAIKKI vilppi ja kieroilu?## Eikö sinulle Jeesuksen kärsimykset mitään merkitse?
Eikö yhtään tule mieleen tehdä parannus ja alkaa elää oikeudenmukaista ja rehellistä elämää, panna pois KAIKKI vilppi ja kieroilu? ##
Tuossa joku kirjoitteli ilmeisesti adventtipastoreille osoitetut asialliset kehotukset. Elämähän ei ole jokin läjä opinkappaleita, vaan elämä on paljolti osallistumista
Kristuksen kärsimyksiin.
Rehellisessä ja vilpittömässä elämässä kunnioitetaan Jeesuksen sanoja, vaikka
ei erityisemmin tahdottaisikaan niin tehdä.
Varsinkin pelastukskysymyksessä useimmat
adventtipastorit loukkaantuvat ja tuomitsevat
niin itsensä ulkopuolelle Kristuksen.
Pelastus on ollut juutalaisista vanhassa liitossa
ja Jeesuksen sanojen mukaan uudessa liitossa vielä enemmän.
Joh. 4:22
Te kumarratte sitä, mitä ette tunne; me kumarramme sitä, minkä me tunnemme. Sillä pelastus on juutalaisista.
Joh. 11:45
Niin useat juutalaisista, jotka olivat tulleet Marian luokse ja nähneet, mitä Jeesus teki, uskoivat häneen.
Joh 4:21-26
21
Jeesus sanoi hänelle: "Vaimo, usko minua! Tulee aika, jolloin ette rukoile Isää tällä vuorella ettekä Jerusalemissa.
22
Te kumarratte sitä, mitä ette tunne; me kumarramme sitä, minkä me tunnemme. Sillä pelastus on juutalaisista.
23
Mutta tulee aika ja on jo, jolloin totiset rukoilijat rukoilevat Isää hengessä ja totuudessa; sillä senkaltaisia rukoilijoita myös Isä tahtoo.
24
Jumala on Henki; ja jotka häntä rukoilevat, niiden tulee rukoilla hengessä ja totuudessa."
25
Nainen sanoi hänelle: "Minä tiedän, että Messias on tuleva, hän, jota sanotaan Kristukseksi; kun hä
n tulee, ilmoittaa hän meille kaikki".
26 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen se, minä, joka puhun sinun kanssasi".
Armo ja rauha lisääntyköön Jeesuksen Kristuksen
tuntemisen kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6902718Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,311366Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131274- 1131225
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2471188- 1031042
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?112953Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k105949Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50779- 64761