# Kristitty ei valikoi päiviä
Kirjoittanut: kolme-enkeliä 20.9.2008 klo 19.41 #
# Liharuoka vaarallista - tappavaa!
Kirjoittanut: kolme-enkeliä 20.9.2008 klo 19.47
Liharuuat, maito #
# Lepopäivän muutos laiton
Kirjoittanut: kolme-enkeliä 20.9.2008 klo 19.53 #
# Uskollisuuden merkki
Kirjoittanut: kolme-enkeliä 21.9.2008 klo 12.35
Pyhitys kuuluu sapatinpitäjille #
Tuosta näemme, että adventistit USA:ssa eivät valikoi
päöivä eivätkä ruokia!!! Vai näemmekö jotakin päinvastaista???
USKONNOSTA VAPAUTUMINEN TULEE !!!
### Uskonnonvapaus päättymässä
Kirjoittanut: kolme-enkeliä 21.9.2008 klo 12.34
Uskonnonvapauden loppu Yhdysvalloissa
Jumalan laki tullaan mitätöimään saatanan toimesta. Vapaaksi kehutussa maassamme (USA) ei ole sen jälkeen uskonnonvapautta. Kiistan ytimessä on sapattikysymys, joka kuohuttaa maailmaa.
Suuri kriisi odottaa Jumalan kansaa.
Hyvin pian maamme (USA) yrittää pakottaa kaikki viettämään viikon ensimmäistä päivää pyhäpäivänä.
Tehdessään niin viranomaiset eivät epäröi pakottaa ihmisiä vastoin omaatuntoaan viettämään päivää, joka julistetaan sapatiksi.###
Halleluja! Luvassa on vapautuminen uskontojen kahleista, niiden mielivaltaisista perinnäissäännöistä.
Katsotaan, ovatko USA:n adventistit, kolme-enkeliä kärjessä, valmiita laittamaan
päänsä pölkylle tai vadille - uskonnollisen sapattioppinsa puolesta !!!
Tahtoisin vaan muistuttaa, ettei sellaisesta mitään marttyyrin kruunua saa, vaan
ainaostaan Jeesuksen nimen vuoksi tapetut nousevat iankaikkisuuteen marttyyreina.
Ilm. 6:9
Ja kun Karitsa avasi viidennen sinetin, näin minä alttarin alla niiden sielut,
jotka olivat surmatut Jumalan sanan tähden
ja sen todistuksen tähden, joka heillä oli.
Ilm. 20:4
Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta;
ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen
ja Jumalan sanan tähden,
ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä;
ja he virkosivat eloon
ja hallitsivat Kristuksen kanssa
tuhannen vuotta.
Adv:sti ei valikoi ruokia eikä piviä ?!?
5
161
Vastaukset
- heidän tavallaan
- pakota toivonlinnaan
menemään. maassa maan tavalla. kirkossa kirkon tavalla. oma on valintanne.
- Guru-Rabbi
AVK olemaan tällä hänelle epämieluisalla palstalla, Joten vit hyvällä omalla tunnolla mennä sieluveljesi Sunin kanssa keskustelemaan ahtaasta portista, teillähän menee sunin kanssa kaikki hyvin ilman mitään väittelyjä. Tämä on vain minun suositukseni. Näin helposti pääset eroon Adventisteista. Ja tämä olisi siunaus palstalle!
- Jeesuksen nimen tähden
joten jos sapatin vuoksi tapetaan sapatinviettäjä, niin sitten hänet on Jeesuksen tähden tähden tapettu. Marttyyri se sellainen on.
- Kolme Enkeliä
### Raskauttava tekijä
Kirjoittanut: kolme-enkeliä 21.9.2008 klo 19.36
Saatana vaikuttaa kristinuskossa. Kristityt rukoilevat mutta heidän rukouksensa menevät saatanalle. Tämä siksi koska he ovat hylänneet kolmen enkeilin sanoman tuoman valon. Sapatin hylkääminen on raskauttava tekijä. ###
Nimenomaan kolme-enkeliä syyllistyy kolmannen
enkelin sanoman hylkäämiseen ja vesittämiseen.
Siinähän varoitetaan helvetistä ja pedon sirusta,
joita kolme-enkeliä ei edes tunnusta olevan tai
tulevan!
Joh.Ilm 14.
9 Ja heitä seurasi vielä kolmas enkeli, joka sanoi suurella äänellä: "Jos joku kumartaa petoa ja sen kuvaa ja ottaa sen merkin otsaansa tai käteensä,
10 niin hänkin on juova Jumalan vihan viiniä, joka sekoittamattomana on kaadettu hänen vihansa maljaan, ja häntä pitää tulella ja tulikivellä vaivattaman pyhien enkelien edessä ja Karitsan edessä.
11 Ja heidän vaivansa savu on nouseva aina ja iankaikkisesti, eikä heillä ole lepoa päivällä eikä yöllä, heillä, jotka petoa ja sen kuvaa kumartavat, eikä kenelläkään, joka ottaa sen nimen merkin.
Tuon tilalle kolme-enkeliä, pastorien siunauksella, laittaa sunnuntain sekä
helvetin olemattomuduen.
Varokaa sellaista antikristuksen eksytystä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37561Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t216500- 50494
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492