Onko Helsingissä jossain ilmaisia omenoita poimittavaksi?
Pellollinen oli herneitä ja rakennusvirasto tiedotti että saa syödä pellolla, mutta kovin porukka kantoin niitä kotiin.
ilmaisia omenoita
10
2997
Vastaukset
- paavo pesusieni
hkr kertoo näin:
"Maisemapellot sijaitsevat yleensä asutuksen reuna-alueilla. Tavoitteena on kulttuurimaiseman ylläpitäminen, viheralueverkoston rikastuttaminen sekä luonnon monimuotoisuuden ja eri eliölajien elinolosuhteiden ylläpitäminen. Valtaosa maisemapelloista on viljapeltoja. Osaan pelloista on kylvetty kesäkukkia ja herneitä asukkaiden poimittavaksi."
Ja tuota hernettä löytyy varmaan useammaltakin pellolta, itse tiedän ainoastaan sen tapanilan lähellä sijaitsevan. Tästä linkistä löytynee moisten peltojen sijainnitkin, en jaksa nyt hakea: http://www.hel.fi/wps/portal/Rakennusvirasto/Viheralueet?WCM_GLOBAL_CONTEXT=/HKR/fi/viheralueet/hoito/b1 maisemapellot- kohta omenatkin
Joo jossain oli joku ilmoitus ilmaisista omenoista.
http://www.aamulehti.fi/keskustelu/forum.jspa?forumID=581&start=0 - iuijkjghvbvnb34354sdfdf!11!!?!
kohta omenatkin kirjoitti:
Joo jossain oli joku ilmoitus ilmaisista omenoista.
http://www.aamulehti.fi/keskustelu/forum.jspa?forumID=581&start=0Joo taisit erehtyä kaupunkipalstasta.
- stadilainen
ainakin siellä on roskalavat, johon palstojen pitäjät kärräävät kottikärryllä kauheat kasat ylimääräisiä omenoita, sinne ne mätänee.
- entäs perunoita kanssa
saako siirtolapuutarhasta viedä ruokaa, mulla on nälkä?
- mene kalaan
entäs perunoita kanssa kirjoitti:
ei saa enää siirtolapuutarhasta. Mene kalaan ja ota ensi keväällä kaupungin kasvimaapalsta viljelläksesi. Saat perunoita ja kaninlihaa.
- sinne vaan
mene kalaan kirjoitti:
ei saa enää siirtolapuutarhasta. Mene kalaan ja ota ensi keväällä kaupungin kasvimaapalsta viljelläksesi. Saat perunoita ja kaninlihaa.
jos joku lähtee perään niin ei muutakuin turpaan vaan, ei nillä ole oikeutta käydä käsiksi.
- stadilainen
sinne vaan kirjoitti:
jos joku lähtee perään niin ei muutakuin turpaan vaan, ei nillä ole oikeutta käydä käsiksi.
koske käsiksikäymisen kielto?
- tietenki
entäs perunoita kanssa kirjoitti:
Se on tietenki varastamista, jos ilman lupaa otat. Mutta jos näet siellä jonkun ihmisen pihalla ja omppuja puussa (tai maassa), niin pyydä! Jos ensimmäinen ei anna, niin kyllä joku antaa. Minäkin antaisin, mutta olen niin kaukana. Vien tonne Vuosaaren ostarille, sieltä voi hakea.
- teppo-ojansuu
tietenki kirjoitti:
Se on tietenki varastamista, jos ilman lupaa otat. Mutta jos näet siellä jonkun ihmisen pihalla ja omppuja puussa (tai maassa), niin pyydä! Jos ensimmäinen ei anna, niin kyllä joku antaa. Minäkin antaisin, mutta olen niin kaukana. Vien tonne Vuosaaren ostarille, sieltä voi hakea.
Ilmaisia omenoita tarjolla Lavian Myöntäjänkylässä. Mäntyniementie 72, 29680 Lassila
Soita tai tuu poikkeemaan. Makkaranpaistomahdollisuus.
Teppo Ojansuu
044 3228223
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2444268Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1202724Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412482Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?841519Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161466- 481199
- 781117
- 45986
- 59983
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En173965