Tiivistelmä sunilaisuudesta

Pähkinänkuoressa

>>Näin lateli
Kirjoittanut: ArmiK 22.9.2008 klo 11.37
piru omansa kautta Raamatun sanaa.
Ei muuta.

8

247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jäisi piiloon niin tässä on pirun tuomaa Raamatun
      sanomaa:   

      "Meidän Herramme armo on yltäkylläinen,
      Kirjoittanut: st55 22.9.2008 klo 11.10

         1. Tim. 1:14

      Meidän Herramme armo on ollut yltäkylläinen, samoin se usko ja rakkaus, jonka Kristus Jeesus saa aikaan. [Room. 5:20]

      2. Tim. 1:13

      Pidä esikuvanasi niitä terveitä opetuksia, jotka olet minulta kuullut, ja säilytä se usko ja rakkaus, jonka Kristus Jeesus saa aikaan.

      1. Tim. 1:14

      Meidän Herramme armo on ollut yltäkylläinen, samoin se usko ja rakkaus, jonka Kristus Jeesus saa aikaan. [Room. 5:20]

      2. Tim. 1:13

      Pidä esikuvanasi niitä terveitä opetuksia, jotka olet minulta kuullut, ja säilytä se usko ja rakkaus, jonka Kristus Jeesus saa aikaan.

      1. Joh. 4:8

      Joka ei rakasta, ei ole oppinut tuntemaan Jumalaa, sillä Jumala on rakkaus.

      1. Joh. 4:9

      Juuri siinä Jumalan rakkaus ilmestyi meidän keskuuteemme, että hän lähetti ainoan Poikansa maailmaan, antamaan meille elämän.

      1. Joh. 4:10

      Siinä on rakkaus -- ei siinä, että me olemme rakastaneet Jumalaa, vaan siinä, että hän on rakastanut meitä ja lähettänyt Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi. [Joh. 3:16; Room. 5:8; 1. Joh. 2:2]

      Hepr. 4:12

      Jumalan sana on elävä ja väkevä. Se on terävämpi kuin mikään kaksiteräinen miekka, se iskee syvään ja viiltää halki sielun ja hengen, nivelet ja luiden ytimet, se paljastaa sisimmät aikeemme ja ajatuksemme."    

      • Pähkinänkuoressa

        Olen huomannut sinussa asuvan vankan sana-kielteisyyden.


      • Pähkinänkuoressa kirjoitti:

        Olen huomannut sinussa asuvan vankan sana-kielteisyyden.

        pirun oman kanssa enempää keskustelemaan TOIN VAIN TOTUUDEN valheelliseen aloitukseen PISTE.


      • Pähkinänkuoressa
        ArmiK kirjoitti:

        pirun oman kanssa enempää keskustelemaan TOIN VAIN TOTUUDEN valheelliseen aloitukseen PISTE.

        Kun huomaat jääväsi alakynteen SANAN TOTUUDEN edessä, tempaat pirun/saatanan esiin ja peräännyt keskustelussa. Tyypillistä, ihan niinkuin Sunikin harrastaa.
        Etkö tiennyt tosiaan tätä?
        "Jokainen kirjoitus, joka on syntynyt Jumalan Hengen vaikutuksesta, on myös hyödyllinen opetukseksi, nuhteeksi, ojennukseksi, kasvatukseksi vanhurskaudessa,
        että Jumalan ihminen olisi täydellinen, kaikkiin hyviin tekoihin valmistunut".

        Siis jokainen Kirjoitus, ei vain ne omat suosikkijakeet. ;)


      • Miten Raamatun Pyhä Sanoma voi olla "pirun tuomaa"?


    • on piru omansa kautta tuonut Raamatun sanaa:   

      "Hyvä ihminen tuo hyvyytensä
      Kirjoittanut: varastosta es 22.9.2008 klo 11.21

         Matt. 12:34

      Te käärmeen sikiöt, kuinka teidän puheenne voisi olla hyvää, kun itse olette pahoja! Mitä sydän on täynnä, sitä suu puhuu. [Matt. 3:7 | Matt. 15:18; Luuk. 6:45]

      Matt. 12:35

      Hyvä ihminen tuo hyvyytensä varastosta esiin hyvää, paha ihminen pahuutensa varastosta pahaa.

      2. Kor. 5:10

      Meidän kaikkien on tultava Kristuksen tuomioistuimen eteen, jotta kukin saisi sen mukaan, mitä ajallisessa elämässään on tehnyt, hyvää tai pahaa."

      Ja tämän aloituksen tekijä lieneekö toinen näistä Raamatun kopsaajista tai joku muu mutta PIRUN TYÖTÄ TEET.

      Jos Jumalan PUOLELLA OLISIT olisit sanonut AAMEN ALOITUKSEEN, mutta nyt vain kiikutat jos olet
      Raamatun sanat kiikuttanut pirun tahdon mukaan.
      Tai pirun tahdon mukaan teit tyhjänpäiväisen aloituksen jolla herraasi korotat.   

      • Pähkinänkuoressa

        Luovu siitä pirusta ja vihastasi Jeesuksen omia vastaan, niin ehkä sinullekin vielä todellinen Jeesuksen vaikuttama mielenmuutos suodaan.


      • st 55

        Tämän aamuiset Jumalan sanat Olen minä tuonut,
        siilityttö55 /st55.
        kuin myös;

        >>"Hyvä ihminen tuo hyvyytensä
        Kirjoittanut: varastosta es


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      156
      472
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe