he joista JEESUS SANOO,moni sanoo minulle silloin
emmekö me sinun nimessäsi tehneet sitä ja tätä ja joille Jesus sanoo MENKÄÄ POIS EN TUNNE TEITÄ?
EIVÄTHÄN HE TÄYSIN JUMALATTOMIA OLE, VAAN KEITÄ?
Keitä ovatkaan
14
351
Vastaukset
- taus
Hän se on, joka aamulla peilistä sinua katsoo.
ei ole HAJUAKAAN siitä KEITÄ nuo Jeesuksen mainitsemat IHMISET ovat niin sanon SINULLE suoraan he ovat JUURI kaltaisiasi ihmisiä jotka vain HOKEVAT
Herra, Herra MUTTA EIVÄT TEE NIINKUIN JEESUS KEHOITTAA TEKEMÄÄN.- Kehoittaa
ArmiK kirjoitti:
ei ole HAJUAKAAN siitä KEITÄ nuo Jeesuksen mainitsemat IHMISET ovat niin sanon SINULLE suoraan he ovat JUURI kaltaisiasi ihmisiä jotka vain HOKEVAT
Herra, Herra MUTTA EIVÄT TEE NIINKUIN JEESUS KEHOITTAA TEKEMÄÄN.Jeesus käskee rakastamaan lähimmäistään, kuin itseään. Teetkö niin? Tämä käsky on kaikista suurin.
Kehoittaa kirjoitti:
Jeesus käskee rakastamaan lähimmäistään, kuin itseään. Teetkö niin? Tämä käsky on kaikista suurin.
kehoittaa rakastamaan kaikia nitä jotka valheessa ovat ja vihaamaan niitä jotka Jeesuksessa TOTUUDESSA ovat.
Joten rakkautesi on petollista rakkautta joka vihaa JESUSTA JA HÄNEN OMIAAN.
En jatka enempää kun kerran ET JEESUKSEN SANOISTA MITÄÄN VÄLITÄ van valherakkauteen olet tuuditettu.
- ovat
T,K,A ja H ja heillä on jumala
muut pelastuvat muta eivät ne jotka Jeesuksessa ovat. Tämä on aivan käsittämmätön asia, mutta niin se vaan on kun ei luonnollisesti sokeakaan voi nähdä niin ei hengellisesti sokeakaan voi nähdä
missä menään kussa kuljetaan.
Mielestäni heitä ovat esim.mormonit ja jehovantodistajat. Heillä on eri "jeesus" kuin meillä.
- mt.7
eikös ne vaikuta paremminkin helluntailaisilta?
KAIKKI eri "seurakunnan" jäsenet jotka kuoroissaan
hoilaavat, Herra, Herra EIVÄTKÄ TEE MITÄ JEESUS
KEHOITTAA TEKEMÄÄN PISTE- Kirjoitat näin:
>>>KAIKKI eri "seurakunnan" jäsenet jotka kuoroissaan
KEHOITTAA TEKEMÄÄN PISTE Kirjoitat näin: kirjoitti:
KEHOITTAA TEKEMÄÄN PISTEvai vain päästäksesi pilkkaamaan?
Oletko myös uusi tällä palstalla?
Sillä se mitä Jeesus kehoittaa tekemään on täällä kyllä ollut esillä LUKEMATTOMAT KERRAT.
Mutta kyllä ne edelleen tuon jos todella tahdot tietää. Jos et ole niitä vielä jostain syystä
nähnyt ymmärtänyt.- o.totuus.
Kirjoitat näin: kirjoitti:
KEHOITTAA TEKEMÄÄN PISTEMenkää kaikkeen maailmaan ja julistakaa evankeliumia,
Matt. 10:7
ja julistakaa: 'Taivasten valtakunta on tullut lähelle.' [Matt. 3:2 ]
Matt. 10:27
Minkä minä sanon teille pimeässä, se julistakaa päivänvalossa, ja mitä kuulette korvaanne kuiskattavan, se kuuluttakaa julki katoilta.
Mark. 16:15
Hän sanoi heille: "Menkää kaikkialle maailmaan ja julistakaa evankeliumi kaikille luoduille. [Mark. 13:10 ]
Luuk. 10:10
Mutta jos teitä johonkin kaupunkiin tultuanne ei oteta vastaan, menkää sen kaduille ja julistakaa: [10:10-12: Matt. 10:14,15]
Ap. t. 5:20
"Lähtekää täältä. Menkää temppeliin ja julistakaa kansalle kaikki tämän uuden elämän sanat." [Joh. 6:68] - pilkata....
ArmiK kirjoitti:
vai vain päästäksesi pilkkaamaan?
Oletko myös uusi tällä palstalla?
Sillä se mitä Jeesus kehoittaa tekemään on täällä kyllä ollut esillä LUKEMATTOMAT KERRAT.
Mutta kyllä ne edelleen tuon jos todella tahdot tietää. Jos et ole niitä vielä jostain syystä
nähnyt ymmärtänyt.Kysyin vain siksi, koska olen ymmärtänyt Jeesuksen käskyn Raamatusta näin:
Joh.15:9-13
Niinkuin Isä on rakastanut minua, niin minäkin olen rakastanut teitä. Pysykää minun rakkaudessani.
Jos te pidätte minun käskyni, te pysytte minun rakkaudessani, niinkuin minä olen pitänyt Isäni käskyt ja pysyn hänen rakkaudessaan.
Olen ouhunut teille näistä asioista, jotta minun iloni olisi teissä ja teidän ilonne tulisi täydelliseksi.
T ä m ä o n m i n u n k ä s k y n i : r a k a s t a k a a t o i s i a n n e , n i i n k u i n m i n ä o l e n r a k a s t a n u t t e i t ä.
Sen suurempaa rakkautta ei ole kenelläkään, kuin että hän antaa henkensä ystäviensä puolesta."
Kysynkin, eikö tämä ole riittävä käsky, johon ei tarvitse lisätä mitään? - s ha
Ilm. 7:4
Minä kuulin myös sinetillä merkittävien määrän. Sinetin sai sataneljäkymmentäneljätuhatta, ja heitä oli kaikista Israelin heimoista:
Ilm. 14:1
Sitten näin tämän: Karitsa seisoi Siionin vuorella, ja hänen kanssaan oli sataneljäkymmentäneljätuhatta ihmistä, joiden otsaan oli kirjoitettu hänen nimensä ja hänen Isänsä nimi. [Ilm. 7:3,4]
SEKÄ;
9 Tämän jälkeen näin suuren kansanjoukon, niin suuren, ettei kukaan kyennyt sitä laskemaan. Siinä oli ihmisiä kaikista maista, kaikista kansoista ja heimoista, ja he puhuivat kaikkia kieliä. He seisoivat valtaistuimen ja Karitsan edessä yllään valkeat vaatteet ja kädessään palmunoksa [Ilm. 3:5, 4:4, 6:11]
10 ja huusivat kovalla äänellä: -- Pelastuksen tuo meidän Jumalamme, hän, joka istuu valtaistuimella, hän ja Karitsa! [Ps. 3:9; Jer. 3:23; Ilm. 5:13]
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845107Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.243446Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j342785Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581800- 471586
- 941362
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2431347Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731058IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54955