Hui hai hiisi?

Poisonberry

Tiedättehän kyseisen lastenohjelman?
Tuli vain kaverin kanssa juttua kyseisestä ohjelmasta, ja päädyimme arvailemaan sen ihmeen.. kivimöykyn (?) nimeä. Se, joka antaa vihjeitä ja örisee pelottavasti. Mikä sen nimi on? : D

Vastauksiaaaa?

25

5662

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sen!

      Tai siis tiesin sen sillon vuonna nakki ja pottu. Pitikin lukee, nyt jäi vaivaamaan.

      • Poisonberry

        Nyt sain sen selville!

        Se on kivijätti : D


      • Anonyymi

        onkohan dvd:s kun yleareenasta menos pois monta jaksoa. eihän haittaa kysynyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onkohan dvd:s kun yleareenasta menos pois monta jaksoa. eihän haittaa kysynyt

        Kukahan tietäisi ?


    • -.-

      -.-
      hui hai hiisi rulezz

    • jiokoiiohih

      Se on kivi jätti . Hui hai hiisi on kyllä tosi hyvä ohjelma jaksotki on alkanu taas tuleen mut en löytäny ees yle areenasta sitä et olis voinu kattooo :(

    • :D

      Sarjaa muuten esitetään tällä hetkellä uusintana Yle 2.lla perjantaiaamuisin 8:20. Lempijaksoni on se taikamiekkajuttu, se keiju pyllistää XD

      • :D

        Berenike paljastaa meille ison, toukan, hopeisiin samettisukkahousihin puetun pyllynsä XD


      • :D
        :D kirjoitti:

        Berenike paljastaa meille ison, toukan, hopeisiin samettisukkahousihin puetun pyllynsä XD

        EI kun se olikin se Rostiofin miekka juttu.


      • :D
        :D kirjoitti:

        EI kun se olikin se Rostiofin miekka juttu.

        JEE! Tuo jakso tulee huomenna! En malta odottaa, että näen taas Bereniken seksikkään takamuksen :D :D :D :D :D


      • Anu S. Tappi
        :D kirjoitti:

        JEE! Tuo jakso tulee huomenna! En malta odottaa, että näen taas Bereniken seksikkään takamuksen :D :D :D :D :D

        mene homo muualle meuhkaamaan tai saat anustapin perseesees


    • Berenike

      Kivijätti Hui hai hiisi on paras!!! :D

    • Berenike Tähtikilpi

      Sen nimi on kivijätti : )

    • Quu ukko(ko?)

      Mut eikös se ollu Quu ukko se ihme hyyppä joka puhu siihe puhelimee ja sil oli se sotkune huone?

      • ..

        Oli se must Quu ukko


    • o

      sen nimi on KIVIJÄTTI!

    • mursu97

      kivijätti

      • Holy Äi

        jaa, kivijätti vai jättikö äly?


    • hui hai hiisiä kaipa

      mistä niitä jaksoja voi kattoo? tietääkö kukaan?

      • Anonyymi

        Hei hyviä uutisia Elokuussa joku oli ladannut YouTubeen 12 kpl Hui hai hiisi sarjan jaksoja


    • miss hui hai hiisi

      mistä voisi kattoa hui hai hiisiä?!

      • Anonyymi

        Hei hyviä uutisia Elokuussa joku oli ladannut YouTubeen 12 jaksoa Hui hai hiisi sarjan jaksoja.


    • dgdfgdfgdgdgdf

      Televisiosta tietenkin ;D

      • Dgkgsjjkk

        Paras jakso: tietäjän sormus katoaa, kun se karhu änkee sinne tai ku kaikki nukkuu. En edes muista muita jaksoja


    • jowi22

      paras jakso totisesti vedenneidon kirous vai mikä olikaan, ai miksi? siksi että itse olin siinä :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      280
      3104
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1565
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1291
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1207
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe