KOLME-ENKELIÄ POALJASTUU KOLMEPÄISEKSI HIRVIÖKSI
### tulipunainen lohikäärme, jolla oli seitsemän päätä ja kymmenen sarvea, ja sen päissä seitsemän kruunua.” Mikä hirviö esitetäänkään tässä taivaassa olevana! Tässä näyttää olevan yhtä hyvä pilkanaihe kuin siinä selityksessä, mikä on tehty lausuntojeni johdosta. ”
3-enkeliä --- kolmepäinen hirviö
3
123
Vastaukset 3
- Veli Herrassa
Ne jotka korottavat saatanan edes silmänräpäykseksi
valtaistuimelle -- ne ovat selvää vuohenlihaa.
Matt. 25:33
Hän asettaa lampaat oikealle ja vuohet vasemmalle puolelleen.
Hesekiel 28:14
Sinä olit kerubi, laajalti suojaavainen, ja minä asetin sinut pyhälle vuorelle; sinä olit jumal'olento ja käyskentelit säihkyväin kivien keskellä.
Hes 28:15
Nuhteeton sinä olit vaellukseltasi siitä päivästä, jona sinut luotiin, siihen saakka, kunnes sinussa löydettiin vääryys
Hes 28:17
Sinun sydämesi ylpistyi sinun kauneudestasi, ihanuutesi tähden sinä kadotit viisautesi. Minä viskasin sinut maahan, annoin sinut alttiiksi kuninkaille, heidän silmänherkukseen.
Jumalan puutarhassa, taivaassa, saatana loisti, kunnes ylpeys petti sen.
Välittömsäti se heitettiin tänne alas ja nyt se kiertelee syyttelemässä
uskonvanhurskaita, kuten Jobin kirjasta ilmenee, heti alusta.
Golgatan ristintysötä lähtien saatana ei oel voinut enää Jumalan korvaan
kuiskata syytöksiä uskonvanhurskaita kohtaan.
Ei tottavie saatanalla ole mitään mahdollisuuksia edes käväistä katsomassa
Jumalan taivaassa, saati sitten istahtaa jollekin valtaistuimelle.
Ainoa ase mikä saatanalla on, se on vaheen voima.
Hes 28:15
Nuhteeton sinä olit vaellukseltasi siitä päivästä, jona sinut luotiin, siihen saakka, kunnes sinussa löydettiin vääryys
Hes 28:17
Sinun sydämesi ylpistyi sinun kauneudestasi, ihanuutesi tähden sinä kadotit viisautesi. Minä viskasin sinut maahan, annoin sinut alttiiksi kuninkaille, heidän silmänherkukseen.
Saatana on siis vain "ilmavallan hallitsija", eikä mitenkään voi uhata taivaallista
Jerusalemia tahi Jumalan puutarhaa taivaissa, saati sitten Valtaistuinta.
Jumalan puutarhaa vartioivat kirkkauden enkelit välkehtivine miekkoineen.
Mutta nöyrät ihmiset saavat armon ja päsäevät kerran Jumalan puutarhaan asumaan!
Ilm. 2:7
"Jolla on korvat, se kuulkoon, mitä Henki sanoo seurakunnille. Sen, joka voittaa, minä annan syödä elämän puusta, joka on Jumalan puutarhassa.
[Matt. 11:15 | 1. Moos. 3:22; Ilm. 22:2,14]
Saatana on jo niin tyystin tuomittu, ettei se todellakaan "ilmavaltoja" ylemmäs nouse!
Siitä hetkestä lähtien, "kunnes hänessä havaittiin vääryys".
Jes. 14:11
Tuonelaan on syösty sinun loistosi ja mahtisi, sinun harppujesi helkytys. Sinun allasi ovat vuoteena madot, sinun ylläsi peitteenä toukat. [Job 21:26]
Jes. 14:15
Mutta tuonelaan sinut on syösty, sen pohjimmaiseen kuiluun. - k-e ei missään väittänyt
että saatana istuu taivaassa Jumalan valtaistuimella. Sinulla on sitten ihmeellinen tapa valehdella päin naamaa....
- Sellasita väittää
Vieläpä niin täydellisesti saatanaan uskoen, että
se muka kantaisi uskovien synnit erämaahan,
vuodattaen olemattoman ruumiinsa olemattoman
veren!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761520
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88708Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126536
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483